POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

3636

Na temelju članka 40. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o socijalnoj skrbi (»Narodne novine«, broj 59/2001), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 7. prosinca 2007. godine donijela

ODLUKU

O MINIMALNIM FINANCIJSKIM STANDARDIMA ZA DECENTRALIZIRANO FINANCIRANJE DOMOVA ZA STARIJE I NEMOĆNE OSOBE U PRVOM TROMJESEČJU 2008. GODINE

OPĆE ODREDBE

I.

Ovom Odlukom utvrđuju se minimalni financijski standardi za decentralizirano financiranje djelatnosti domova za starije i nemoć­ne osobe u prvom tromjesečju 2008. godine, nad kojima su prenijeta osnivačka prava s Republike Hrvatske na jedinice područne (regionalne) samouprave, a koje čine rashodi za zaposlene, materijalni rashodi i rashodi za nabavu nefinancijske imovine.

II.

Županija, odnosno Grad Zagreb, za domove za starije i nemoćne osobe koji imaju sjedište na njegovu području, a na koje su prenijeta osnivačka prava, osigurava sredstva za obavljanje djelatnosti doma u visini razlike između ukupnih rashoda i vlastitih prihoda doma.
Ukupni rashodi doma su:
– plaće,
– ostali rashodi za zaposlene,
– doprinosi na plaće,
– naknade troškova zaposlenima (službena putovanja, naknade za prijevoz, za rad na terenu i odvojeni život, stručno usavršavanje zaposlenika),
– rashodi za materijal i energiju (uredski materijal i ostali materijalni rashodi, materijal i sirovine, energija, materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje, sitni inventar i auto gume),
– rashodi za usluge (usluge telefona, pošte i prijevoza, usluge tekućeg i investicijskog održavanja, usluge promidžbe i informiranja, komunalne usluge, zakupnine i najamnine, zdravstvene i veterinarske usluge, intelektualne i osobne usluge, računalne usluge i ostale usluge),
– ostali nespomenuti rashodi poslovanja (naknade za rad predstavničkih i izvršnih tijela povjerenstava i slično, premije osiguranja, reprezentacija, članarine i ostali nespomenuti rashodi poslovanja),
– ostali financijski rashodi (bankarske usluge i usluge platnog prometa, negativne tečajne razlike i valutna klauzula, zatezne kamate i ostali nespomenuti financijski rashodi),
– materijalna imovina – prirodna bogatstva (zemljište),
– nematerijalna imovina u obliku prava (patenti, koncesije, licence, ostala prava i ostala nespomenuta nematerijalna imovina),
– građevinski objekti,
– postrojenja i oprema,
– prijevozna sredstva,
– višegodišnji nasadi i osnovno stado,
– nematerijalna proizvedena imovina,
– plemeniti metali i ostale pohranjene vrijednosti,
– rashodi za dodatna ulaganja ne nefinancijskoj imovini.
Vlastiti prihod doma je prihod koji dom za starije i nemoćne osobe ostvari naplatom cijene skrbi izvan vlastite obitelji, temeljem ugovora o skrbi izvan vlastite obitelji između doma i korisnika, odnosno obveznika plaćanja cijene skrbi izvan vlastite obitelji ili rješenja centra za socijalnu skrb, ostalih usluga ili na drugi način.

KRITERIJI I MJERILA

III.

Rashodi za zaposlene su:
– plaće,
– ostali rashodi za zaposlene,
– doprinosi na plaće.
Kriteriji za financiranje rashoda za zaposlene utvrđuju se prema:
1. Pravilniku o vrsti doma za djecu i doma za odrasle osobe i njihovoj djelatnosti, te uvjetima glede prostora, opreme i potrebnih stručnih i drugih djelatnika doma socijalne skrbi,
2. Zakonu o plaćama u javnim službama i Uredbi o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama,
3. Osnovici za izračun plaće radnika u javnim službama utvrđenoj kolektivnim ugovorom ili odlukom Vlade Republike Hrvatske,
4. Odredbama Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama i Kolektivnog ugovora za djelatnost socijalne skrbi koje se primjenjuju kao pravna pravila.
Mjerila za financiranje rashoda za zaposlene utvrđuju se prema broju zaposlenih u trenutku prijenosa osnivačkih prava, odnosno po korisniku (stalnog smještaja, korigiranog koeficijenta od 20% za korisnike pomoći i njege u kući i dostave i pripreme obroka za vanjske korisnike).
Minimalni financijski standard rashoda za zaposlene u domovima za starije i nemoćne osobe u prvom tromjesečju 2008. godine, sukladno stavcima 1., 2. i 3. ove točke, po županijama, odnosno Gradu Zagrebu, iznosi:

ŽUPANIJA

Broj
korisnika

Iznos po korisniku

Iznos u prvom tromjesečju 2008. g.

1

2

3

4

SISAČKO-MOSLAVAČKA

454

1.738

2.367.000

KARLOVAČKA

262

1.715

1.348.000

VARAŽDINSKA

362

1.757

1.908.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA

265

1.840

1.463.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA

282

1.619

1.370.000

PRIMORSKO-GORANSKA

936

2.250

6.317.000

LIČKO-SENJSKA

251

2.082

1.568.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA

284

2.096

1.786.000

BRODSKO-POSAVSKA

304

1.652

1.507.000

ZADARSKA

330

1.522

1.507.000

OSJEČKO-BARANJSKA

765

1.736

3.985.000

ŠIBENSKO-KNINSKA

409

2.181

2.676.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA

246

1.794

1.324.000

SPLITSKO-DALMATINSKA

913

2.133

5.843.000

ISTARSKA

657

2.326

4.585.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA

391

2.621

3.075.000

MEĐIMURSKA

284

1.707

1.454.000

GRAD ZAGREB

3932

1.604

18.917.000

SVEUKUPNO

11.327

1.854

63.000.000

 IV.

Materijalni rashodi su:
– naknade troškova zaposlenima (službena putovanja, naknade za prijevoz, za rad na terenu i odvojeni život, stručno usavršavanje zaposlenika),
– rashodi za materijal i energiju (uredski materijal i ostali materijalni rashodi, materijal i sirovine, energija, materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje, sitni inventar i auto gume),
– rashodi za usluge (usluge telefona, pošte i prijevoza, usluge tekućeg i investicijskog održavanja, usluge promidžbe i informiranja, komunalne usluge, zakupnine i najamnine, zdravstvene i veterinarske usluge, intelektualne i osobne usluge, računalne usluge i ostale usluge),
– ostali nespomenuti rashodi poslovanja (premije osiguranja, reprezentacija, članarine i ostali nespomenuti rashodi poslovanja).
Financijski rashodi su:
– ostali financijski rashodi (bankarske usluge i usluge platnog prometa, negativne tečajne razlike i valutna klauzula, zatezne kamate i ostali nespomenuti financijski rashodi).
Kriteriji za financiranje materijalnih i financijskih rashoda utvrđuju se prema broju korisnika doma.
Mjerila za financiranje materijalnih i financijskih rashoda utvrđuju se po korisniku.
Minimalni financijski standard materijalnih i financijskih rashoda za domove za starije i nemoćne osobe u prvom tromjesečju 2008. godine, sukladno stavcima 1., 2., 3. i 4. ove točke, po županijama, odnosno Gradu Zagrebu, iznosi:

ŽUPANIJA

Broj
korisnika

Iznos po
korisniku

Iznos u prvom tromjesečju 2008. g.

1

2

3

4

SISAČKO-MOSLAVAČKA

454

1.673

2.279.000

KARLOVAČKA

262

1.656

1.302.000

VARAŽDINSKA

362

1.589

1.726.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA

265

1.946

1.547.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA

282

1.580

1.337.000

PRIMORSKO-GORANSKA

936

1.663

4.670.000

LIČKO-SENJSKA

251

1.777

1.338.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA

284

1.785

1.521.000

BRODSKO-POSAVSKA

304

1.308

1.193.000

ZADARSKA

330

1.525

1.510.000

OSJEČKO-BARANJSKA

765

1.534

3.520.000

ŠIBENSKO-KNINSKA

409

1.505

1.847.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA

246

1.659

1.224.000

SPLITSKO-DALMATINSKA

913

1.656

4.535.000

ISTARSKA

657

1.781

3.511.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA

391

1.783

2.091.000

MEĐIMURSKA

284

1.629

1.388.000

GRAD ZAGREB

3932

1.398

16.486.000

SVEUKUPNO

11.327

1.560

53.025.000

 V.

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine:
– materijalna imovina – prirodna bogatstva (zemljište),
– nematerijalna imovina u obliku prava (patenti, koncesije, licence, ostala prava i ostala nespomenuta nematerijalna imovina),
– građevinski objekti,
– postrojenja i oprema,
– prijevozna sredstva,
– višegodišnji nasadi i osnovno stado,
– nematerijalna proizvedena imovina,
– plemeniti metali i ostale pohranjene vrijednosti,
– rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.
Kriteriji za financiranje rashoda nefinancijske imovine utvrđuju se prema:
1. Pravilniku o vrsti doma za djecu i doma za odrasle osobe i njihovoj djelatnosti, te uvjetima glede prostora, opreme i potrebnih stručnih i drugih djelatnika doma socijalne skrbi,
2. Stanju prostora i opreme prema intenzitetu ulaganja u prethodnim godinama, te ulaganju po korisniku.
Mjerila za financiranje rashoda za nefinancijsku imovinu utvrđuju se po korisniku.
Minimalni financijski standard rashoda za nefinancijsku imovinu za domove za starije i nemoćne osobe u prvom tromjesečju 2008. godine, sukladno stavcima 1., 2. i 3. ove točke po županijama, odnosno Gradu Zagrebu, iznosi:

ŽUPANIJA

Broj
korisnika

Iznos po  korisniku

Iznos u prvom tromjesečju 2008. g.

1

2

3

4

SISAČKO-MOSLAVAČKA

454

286

390.000

KARLOVAČKA

262

248

195.000

VARAŽDINSKA

362

1.446

1.570.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA

265

245

195.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA

282

230

195.000

PRIMORSKO-GORANSKA

936

278

780.000

LIČKO-SENJSKA

251

518

390.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA

284

458

390.000

BRODSKO-POSAVSKA

304

214

195.000

ZADARSKA

330

197

195.000

OSJEČKO-BARANJSKA

765

255

585.000

ŠIBENSKO-KNINSKA

409

318

390.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA

246

528

390.000

SPLITSKO-DALMATINSKA

913

285

780.000

ISTARSKA

657

396

780.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA

391

665

780.000

MEĐIMURSKA

284

229

195.000

GRAD ZAGREB

3932

165

1.950.000

SVEUKUPNO

11.327

304

10.345.000

 VI.

Županija, odnosno Grad Zagreb, u prvom tromjesečju 2008. godine, po domu osigurava 37.500,00 kuna za potrebe hitnih intervencija investicijskog i tekućeg održavanja objekata, prostora, opreme i vozila, te nabavu opreme.

ŽUPANIJA

Iznos u prvom
tromjesečju 2008. g.

SISAČKO-MOSLAVAČKA

75.000

KARLOVAČKA

37.500

VARAŽDINSKA

37.500

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA

37.500

BJELOVARSKO-BILOGORSKA

37.500

PRIMORSKO-GORANSKA

150.000

LIČKO-SENJSKA

75.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA

75.000

BRODSKO-POSAVSKA

37.500

ZADARSKA

37.500

OSJEČKO-BARANJSKA

112.500

ŠIBENSKO-KNINSKA

75.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA

75.000

SPLITSKO-DALMATINSKA

150.000

ISTARSKA

150.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA

150.000

MEĐIMURSKA

37.500

GRAD ZAGREB

375.000

Ukupno hitne intervencije:

1.725.000

 

Županija, odnosno Grad Zagreb, odobrava sredstva iz stavka 1. ove točke prema zahtjevu doma i vlastitoj procjeni opravdanosti zahtjeva.

VII.

Na temelju kriterija i mjerila iz točaka III., IV., V. i VI. ove Odluke, ukupni rashodi doma za prvo tromjesečje 2008. godine po županijama, odnosno Gradu Zagrebu, su:

ŽUPANIJA

Iznos u prvom
tromjesečju 2008. g.

1

2

SISAČKO-MOSLAVAČKA

5.111.000

KARLOVAČKA

2.882.500

VARAŽDINSKA

5.241.500

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA

3.242.500

BJELOVARSKO-BILOGORSKA

2.939.500

PRIMORSKO-GORANSKA

11.917.000

LIČKO-SENJSKA

3.371.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA

3.772.000

BRODSKO-POSAVSKA

2.932.500

ZADARSKA

3.249.500

OSJEČKO-BARANJSKA

8.202.500

ŠIBENSKO-KNINSKA

4.988.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA

3.013.000

SPLITSKO-DALMATINSKA

11.308.000

ISTARSKA

9.026.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA

6.096.000

MEĐIMURSKA

3.074.500

GRAD ZAGREB

37.728.000

SVEUKUPNO

128.095.000

VIII.

Ukupni rashodi utvrđeni u točki VII. ove Odluke čine osnovicu za izračun pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije domova za starije i nemoćne osobe županije, odnosno Grada Zagreba, u prvom tromjesečju 2008. godine, u skladu sa Zakonom o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.
Planirani vlastiti prihodi doma za starije i nemoćne osobe iz točke II. stavka 3. ove Odluke u prvom tromjesečju 2008. godine, navedeni su u koloni 3 tablice u nastavku. Planirani vlastiti prihod procijenjen je u skladu s brojem korisnika, Pravilnikom o sudjelovanju i načinu plaćanja korisnika i drugih obveznika uzdržavanja u troškovima smještaja izvan vlastite obitelji i cijenama usluga utvrđenim ugovorima o međusobnim odnosima sklopljenim između Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi i osnivača doma.
Jedinica područne (regionalne) samouprave dužna je u svom proračunu u prvom tromjesečju 2008. godine osigurati domovima za starije i nemoćne osobe razliku sredstava (kolona 4 tablice u nastavku) od ukupno utvrđenih rashoda iz točke VII. ove Odluke (kolona 2 tablice u nastavku), umanjenih za planirani vlastiti prihod doma (kolona 3 tablice u nastavku).
Ako dom za starije i nemoćne osobe ostvari vlastiti prihod, sukladno točki II. stavka 3. ove Odluke, u manjem iznosu od procijenjenog, jedinica područne (regionalne) samouprave osigurava razliku između ukupno ostvarenih prihoda i ukupno utvrđenih rashoda iz točke VII. ove Odluke.
Ako dom za starije i nemoćne osobe ostvari vlastiti prihod, sukladno točki II. stavka 3. ove Odluke, u većem iznosu od procijenjenog, smanjuje se razlika između ukupno utvrđenih rashoda iz točke VII. ove Odluke i ukupno ostvarenih vlastitih prihoda, koje osigurava jedinica područne (regionalne) samouprave.
 

ŽUPANIJA

Ukupni rashodi u prvom
tromjesečju 2008. g.

Planirani vlastiti prihodi u
prvom
tromjesečju 2008. g.

Razlika sredstava između ukupnih rashoda i planiranih vlastitih prihoda u prvom tromjesečju 2008. g. koje osigurava županija

1

2

3

4

SISAČKO-MOSLAVAČKA

5.111.000

2.900.000

2.211.000

KARLOVAČKA

2.882.500

1.867.500

1.015.000

VARAŽDINSKA

5.241.500

2.375.000

2.866.500

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA

3.242.500

1.603.250

1.639.250

BJELOVARSKO-BILOGORSKA

2.939.500

1.729.000

1.210.500

PRIMORSKO-GORANSKA

11.917.000

6.690.000

5.227.000

LIČKO-SENJSKA

3.371.000

1.587.500

1.783.500

POŽEŠKO-SLAVONSKA

3.772.000

1.706.000

2.066.000

BRODSKO-POSAVSKA

2.932.500

1.925.000

1.007.500

ZADARSKA

3.249.500

2.257.500

992.000

OSJEČKO-BARANJSKA

8.202.500

4.625.000

3.577.500

ŠIBENSKO-KNINSKA

4.988.000

2.682.750

2.305.250

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA

3.013.000

1.370.500

1.642.500

SPLITSKO-DALMATINSKA

11.308.000

6.027.000

5.281.000

ISTARSKA

9.026.000

4.119.750

4.906.250

DUBROVAČKO-NERETVANSKA

6.096.000

2.525.000

3.571.000

MEĐIMURSKA

3.074.500

1.677.500

1.397.000

GRAD ZAGREB

37.728.000

24.367.500

13.360.500

SVEUKUPNO:

128.095.000

72.035.750

56.059.250

IX.

Sredstva iz točaka III., IV., V., VI., VII. i VIII. ove Odluke, županije, odnosno Grad Zagreb, dužni su rasporediti domovima za starije i nemoćne osobe kojih su osnivači.

X.

Županije, odnosno Grad Zagreb, na zahtjev Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi dužni su dostaviti izvješća za razdoblje siječanj – ožujak, u skladu s Uredbom o računovodstvu proračuna i Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu.

XI.

Ova Odluka objavit će se u »Narodnim novinama«, a stupa na snagu 1. siječnja 2008. godine.

Klasa: 550-03/07-01/01
Urbroj: 5030108-07-1
Zagreb, 7. prosinca 2007.

Potpredsjednica Vlade
i ministrica obitelji, branitelja i
međugeneracijske solidarnosti
Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga