|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
3648
Na temelju članka 35. Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama (»Narodne
novine«, br. 158/2003, 100/2004 i 141/2006) i članka 5. Uredbe o postupku
davanja koncesije na pomorskom dobru (»Narodne novine«, br. 23/2004, 101/2004 i
39/2006), Vlada Republike Hrvatske je na svojoj sjednici održanoj 7. prosinca
2007. godine donijela
ODLUKU
O DAVANJU SUGLASNOSTI NA PRIJENOS KONCESIJE NA POMORSKOM DOBRU U SVRHU
GOSPODARSKOG KORIŠTENJA RADI OBAVLJANJA DJELATNOSTI UZGOJA ŠKOLJAKA U
MALOSTONSKOM ZALJEVU I MALOM MORU
I.
Vlada Republike Hrvatske daje suglasnost na prijenos koncesija na pomorskom
dobru u svrhu gospodarskog korištenja radi obavljanja djelatnosti uzgoja
školjaka u Malostonskom zaljevu i Malom moru, a koje su dodijeljene Odlukom o
koncesiji pomorskog dobra u svrhu gospodarskog korištenja radi obavljanja
djelatnosti uzgoja školjaka i riba, (»Narodne novine«, broj 66/2005), na nove
ovlaštenike koncesije, a kako slijedi:
Redni broj |
Dosadašnji korisnik
koncesije |
Novi ovlaštenik koncesije |
7. |
Nikša Gate |
Đurica Gate |
13. |
Milo Šatara |
Antun Pavlović |
65. |
Liborio Perić |
Mato Ledinić |
84. |
Nikša Kvestić |
Tomislav Dedović |
II.
Ovlaštenici koncesije iz točke I. ove Odluke stječu pravo gospodarskog
korištenja pomorskog dobra u svrhu uzgoja školjaka, te stječu sva prava i
preuzimaju sve obveze kako je određeno Odlukom o koncesiji pomorskog dobra u
svrhu gospodarskog korištenja radi obavljanja djelatnosti uzgoja školjaka i
riba.
III.
Na temelju ove Odluke ovlašćuje se ministar mora, turizma, prometa i razvitka da
potpiše ugovore o prijenosu koncesije u roku od 30 dana od dana donošenja ove
Odluke.
IV.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim
novinama«.
Klasa: 934-01/05-01/02
Urbroj: 5030116-07-3
Zagreb, 7. prosinca 2007.
Potpredsjednica Vlade
i ministrica obitelji, branitelja i
međugeneracijske
solidarnosti
Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|