|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
3649
Na temelju članka 9. Zakona o izvlaštenju (»Narodne novine«, br. 9/94, 35/94,
112/2000, 114/2001 i 79/2006), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj
7. prosinca 2007. godine donijela
ODLUKU
O UTVRĐIVANJU INTERESA REPUBLIKE HRVATSKE ZA IZGRADNJU OSNOVNE ŠKOLE U ŠIBENIKU
U NASELJU METERIZE
I.
Izgradnja osnovne škole u Šibeniku u naselju Meterize i to na k.č.br. 401/4 s
416 m2, nastale od dijela k.č.br. 401/1, z.k.ul. 6085, k.o. Šibenik,
suvlasništvo Nedjeljke Trlaja ud. Miloša u 42/720 dijela, Ljiljane Jurlin ž.
Velimira u 42/720 dijela, Snježane Trlaja Niseteo ž. Dušana u 42/720 dijela,
Siniše Trlaje pok. Frane u 63/240 dijela, Smiljane Trlaja ud. Boška u 21/240
dijela, Vida Trlaje pok. Šime u 36/240 dijela, Čedomira Trlaje pok. Jose-Jaroslava
u 36/240 dijela, Smiljane Trlaja pok. Jose u 36/240 dijela, Pave Šimičević ud.
Šime u 6/240 dijela; k.č.br. 403/2 s 224 m2, nastale od dijela k.č.br. 403,
z.k.ul.br. 6027, k.o. Šibenik, suvlasništvo Snježane Trlaja Niseteo kćer Miloša
u 21/240 dijela, Ljiljane Jurlin rođ. Trlaja kćer Miloša za 21/240 dijela,
Smiljane Trlaja ud. Boška za 21/240 dijela, Duška Trlaje pok. Boška za 21/240
dijela, Danila Trlaje sina Siniše za 21/240 dijela, Dušana Trlaje sina Siniše za
21/240 dijela, Smiljane Trlaja p. Jose-Jaroslava za 36/240 dijela, Čedomira
Trlaje pok. Jose-Jaroslava za 36/240 dijela, Anuške Trlaja p. Vida za 36/240
dijela i Pave Šimičević ud. Šime za 6/240 dijela i na k.č.br. 407/121, nastale
od dijela k.č.br. 407/1, z.k.ul.br. 7668, k.o. Šibenik, suvlasništvo Ljiljane
Petričević i Ane Huis, svake u dijela, u interesu je Republike Hrvatske.
II.
Interes Republike Hrvatske iz točke I. ove Odluke utvrđuje se na temelju izvoda
iz izmjena i dopuna provedbenog urbanističkog plana (PUP-a) naselja Meterize (»Sl.
vjesnik Općine Drniš, Knin i Šibenik«, broj 4/92 i »Sl. vjesnik Šibensko-kninske
županije«, broj 05/06) izdanog od strane Ureda državne uprave u
Šibensko-kninskoj županiji, Služba za prostorno uređenje, zaštitu okoliša,
graditeljstvo i imovinskopravne poslove (klase: 350-05/06-01/379 A.M.S., urbroja:
2182-04-01-06-02), od 28. travnja 2006. godine i parcelacijskog elaborata
ovjerovljenog da je izrađen u skladu s citiranim PUP-om i katastarsko-geodetskim
propisima.
III.
Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 943-03/07-02/03
Urbroj: 5030109-07-3
Zagreb, 7. prosinca 2007.
Potpredsjednica Vlade
i ministrica obitelji, branitelja i
međugeneracijske
solidarnosti
Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|