POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, RADA I PODUZETNIŠTVA

3718

Na temelju članka 13. stavka 4. Zakona o energiji (»Narodne novine«, broj 68/2001, 177/2004 i 76/2007) ministar gospodarstva, rada i poduzetništva donosi

PRAVILNIK

O OZNAČAVANJU ENERGETSKE UČINKOVITOSTI KUĆANSKIH UREĐAJA

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom određuju kućanski uređaji koji moraju biti označeni oznakom energetske učinkovitosti, propisuje oblik i sadržaj oznake energetske učinkovitosti kućanskih uređaja, te sadržaj tehničke dokumentacije, koji se odnosi na energetsku učinkovitost i informacijskog lista.

Članak 2.

(1) Izrazi koji se koriste u ovom Pravilniku imaju značenja utvrđena Zakonom o energiji.
(2) U ovome se Pravilniku koriste i izrazi koji u smislu ovoga Pravilnika imaju sljedeća značenja:
– proizvođač – pravna ili fizička osoba koja je izradila gotov proizvod kao i osoba koja se, obilježavanjem proizvoda svojim imenom, žigom ili kakvim drugim znakom raspoznavanja, predstavlja kao proizvođač,
– dobavljač kućanskih uređaja – proizvođač, njegov ovlašteni zastupnik registriran u Republici Hrvatskoj, uvoznik ili druga pravna ili fizička osoba koja stavlja kućanski uređaj na tržište u Republici Hrvatskoj,
– distributor kućanskih uređaja – trgovac na malo ili druga pravna ili fizička osoba koja prodaje, iznajmljuje, nudi u najam na ot­platu ili izlaže radi prodaje kućanske uređaje krajnjim korisnicima,
– informacijski list – standardizirana grupa podataka s informacijama vezanim uz kućanski uređaj,
– drugi bitni izvori – voda, kemikalije i druga sredstva koja uređaj troši pri normalnoj uporabi,
– dodatne informacije – drugi podaci o radu uređaja koji pomažu pri ocjeni korištenja energije ili drugih bitnih izvora.

II. KUĆANSKI UREĐAJI NA KOJE SE PRIMJENJUJU ODREDBE OVOGA PRAVILNIKA

Članak 3.

(1) Kućanski uređaji iz članka 4. ovoga Pravilnika koji za pogon koriste električnu energiju, a proizvode se u Republici Hrvatskoj radi stavljanja u promet na hrvatsko tržište ili se uvoze na područje Republike Hrvatske radi stavljanja u promet na hrvatsko tržište, moraju biti označeni oznakom energetske učinkovitosti te imati informacijski list u skladu s odredbama ovoga Pravilnika.
(2) Podaci o energetskoj učinkovitosti kućanskih uređaja na oznaci energetske učinkovitosti i informacijskom listu moraju biti označeni u skladu s odredbama ovoga Pravilnika.
(3) Ciljevi ovoga Pravilnika su:
– uvođenje oznake energetske učinkovitosti kojom se na jednostavan i jasan način kupcima kućanskih uređaja daje informacija o energetskoj učinkovitosti i omogućuje usporedba raznih modela s obzirom na njihove energetske karakteristike,
– jačanje javne svijesti o energetskoj učinkovitosti u kućanstvima.

Članak 4.

(1) Odredbe ovoga Pravilnika primjenjuju se na sljedeće skupine kućanskih uređaja:
– hladnjake i ledenice, te njihove kombinacije,
– perilice rublja,
– bubnjaste sušilice rublja,
– kombinirane perilice – sušilice rublja,
– električne pećnice,
– perilice posuđa,
– klimatizacijske uređaje,
– električne izvore svjetla napajane direktno iz mreže.
(2) Odredbe ovoga Pravilnika primjenjuju se na:
1. izvore svjetlosti u kućanstvima:
– klasične (volframove) žarulje,
– kompaktne fluorescentne cijevi (štedne žarulje),
– fluorescentne cijevi;
2. fluorescentne cijevi koje su deklarirane za korištenje izvan kućanstva (uslužni sektor, uredske zgrade i dr.).
(3) Daljnje skupine kućanskih uređaja mogu biti dodane popisu iz stavka 1. ovoga članka u skladu s njihovom rasprostranjenošću na hrvatskom tržištu i utjecajem na potrošnju energije.
(4) Odredbe ovoga Pravilnika ne primjenjuju se na:
1. kućanske uređaje koji koriste autonomne izvore energije,
2. kućanske uređaje čija je proizvodnja prestala prije stupanja na snagu ovoga Pravilnika,
3. kućanske uređaje koji su stavljeni na tržište prije stupanja na snagu ovoga Pravilnika
4. rabljene kućanske uređaje.
(5) Odredbe ovoga Pravilnika ne primjenjuju se na:
1. perilice rublja:
– bez mogućnosti centrifugiranja,
– s odvojenim bubnjevima za pranje i sušenje;
2. prijenosne električne pećnice mase manje od 18 kg;
3. kućanske klimatizacijske uređaje:
– sa sistemom zrak-voda i voda-voda;
– čija je izlazna snaga hlađenja veća od 12 kW;
4. izvore svjetlosti:
– čiji je svjetlosni tok (luminacijski fluks) veći od 6 500 lumena,
– čija je instalirana snaga manja od 4 W,
– reflektorskog tipa,
– koji su deklarirani i primarno se prodaju kao trošila drugih izvora energije (npr. baterija),
– koji nisu deklarirani za proizvodnju svjetlosti u vidljivom spektru (400 do 800 nm),
– koji su deklarirani kao dio proizvoda čija osnovna namjena nije rasvjetna.
(6) Ako električna pećnica ima više od jednog prostora za pečenje svaki od njih treba imati vlastitu oznaku energetske učinkovitosti.

III. OBLIK I SADRŽAJ OZNAKE ENERGETSKE UČINKOVITOSTI TE SADRŽAJ TEHNIČKE DOKUMENTACIJE, KOJI SE ODNOSI NA ENERGETSKU UČINKOVITOST I INFORMACIJSKOG LISTA

Članak 5.

(1) Dobavljač kućanskih uređaja je dužan distributoru kućanskih uređaja, bez posebne naknade, osigurati oznaku energetske učinkovitosti i informacijski list. Informacijski list moguće je osigurati kao sastavni dio prospekata o proizvodu ili kao zasebni dokument.
(2) Dobavljač kućanskih uređaja je dužan osigurati tehničku dokumentaciju, koja je dovoljna za ocjenjivanje točnosti podataka s oznake energetske učinkovitosti i informacijskog lista te je na zahtjev nadležnog inspektora dati na uvid.
(3) Tehnička dokumentacija iz stavka 2. ovoga članka mora sadržavati:
1. naziv i adresu dobavljača kućanskih uređaja,
2. opći opis kućanskog uređaja dovoljan za identifikaciju modela,
3. informacije, uključujući i glavne konstrukcijske značajke modela i posebno dijelova koji utječu na potrošnju energije. Izvori koji se mogu koristiti za dokaz podataka su sljedeći:
– izvješća o ispitivanjima i testiranjima proizvoda,
– vrijednosti izvedene iz vrijednosti dobivenih ispitivanjima sličnih modela, uz koje se dostavljaju i vrijednosti za ispitane modele s detaljima provedenih ispitivanja,
– rezultati projektiranja,
4. upute za uporabu.
(4) Dobavljač kućanskih uređaja je odgovoran za točnost podataka koje sadrži oznaka energetske učinkovitosti i informacijski list.
(5) Dobavljač kućanskih uređaja je dužan čuvati tehničku dokumentaciju najmanje pet godina od dana kad je na tržište stavljen posljednji kućanski uređaj na koji se odnosi ta tehnička dokumentacija.

Članak 6.

Dobavljač kućanskih uređaja sam određuje način dostave oznake energetske učinkovitosti:
1. Oznaka energetske učinkovitosti može se dostaviti kao jedinstvena oznaka koja sadrži podatke o vrsti, tipu i modelu kućanskog uređaja, razredu učinkovitosti te potrošnji energije kao vrijednosti specifične za pojedinu vrstu, tip i model kućanskog uređaja.
2. Oznaka energetske učinkovitosti može se dostaviti kao temeljna oznaka koja sadrži informacije o traženim podacima, ali ne sadrži vrijednosti specifične za pojedinu vrstu, tip i model kućanskog uređaja. Vrijednosti specifične za pojedinu vrstu, tip i model kućanskog uređaja dostavljaju se na dodatnoj oznaci (traci s podacima) koju distributor kućanskih uređaja postavlja na predviđeno mjesto na temeljnoj oznaci. Time se omogućava korištenje jedinstvene temeljne oznake za jednu skupinu kućanskih uređaja, dok se traka s podacima može dostaviti izravno iz države podrijetla kućanskog uređaja bez potrebe za prevođenjem.

Članak 7.

(1) Distributor kućanskih uređaja je dužan na kućanski uređaj, koji je u prodavaonicama izložen radi prodaje, vidljivo istaknuti oz­naku energetske učinkovitosti na način propisan ovim Pravilnikom.
(2) Ako se kućanski uređaj prodaje putem poštanske dostave, kataloške prodaje ili na neki drugi sličan način koji ne omogućuje kupcu uvid u informacijski list kućanskog uređaja, potrebno je osigurati da se mogući kupac prije kupnje proizvoda upozna s podacima s oznake energetske učinkovitosti.
(3) Distributor kućanskih uređaja je dužan potencijalnom kupcu na zahtjev dati mogućnost upoznavanja s podacima s informacijskog lista.

Članak 8.

(1) Detaljni sadržaj oznake energetske učinkovitosti i informacijskog lista utvrđen je posebno za svaku skupinu kućanskih uređaja iz članka 4. stavka 1. ovoga Pravilnika i nalazi se u prilozima koji su sastavni dio ovoga Pravilnika.
(2) Oznaka energetske učinkovitosti i informacijski list moraju biti na hrvatskom jeziku.

Članak 9.

Nije dopuštena upotreba naljepnica, simbola, natpisa i drugih oznaka koje nisu u skladu s ovim Pravilnikom, a koje mogu navesti krajnje korisnike da ih smatraju pravovaljanim oznakama energetske učinkovitosti. Ova zabrana ne odnosi se na nacionalne sheme označavanja koje su vezane uz zaštitu okoliša.

IV. ISPITIVANJE

Članak 10.

Mjerni postupci za dobivanje podataka koje sadrži oznaka energetske učinkovitosti provode se u skladu s hrvatskim normama navedenima u prilozima I. – IX. ovoga Pravilnika.

V. NADZOR

Članak 11.

Inspekcijski nadzor nad provedbom ovoga Pravilnika obavljaju inspektori Državnog inspektorata i drugi nadležni inspektori sukladno Zakonu o energiji i posebnim propisima.

VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 12.

(1) Nakon stupanja Republike Hrvatske u punopravno članstvo Europske unije u donji desni kut oznake energetske učinkovitosti stavlja se zastava EU.
(2) Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o označavanju energetske učinkovitosti kućanskih uređaja (»Narodne novine« broj 133/2005).

Članak 13.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu 1. siječnja 2008. godine, a objavit će se u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-01/07-01/242
Urbroj: 526–04-01-02/1-07-1
Zagreb, 16. studenoga 2007.

Ministar gospodarstva, rada i poduzetništva
Branko Vukelić, v. r.

Napomena: prilozi i dodaci su ispušteni u ovom info pregledu


 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga