|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKI ZAVOD ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
3725
Na osnovi članka 5. stavka 4. i članka 112. stavka 2. Zakona o obveznom
zdravstvenom osiguranju (»Narodne novine« broj 85/06., 105/06., 118/06. i
77/07.), članka 6. stavka 2. Pravilnika o pravima, uvjetima i načinu
ostvarivanja prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja (»Narodne novine« broj
120/06., 136/06., 56/07., 80/07. i 96/07.) i članka 19. Statuta Hrvatskog zavoda
za zdravstveno osiguranje (»Narodne novine« broj 16/02., 24/02. i 58/03.),
Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje na 51. sjednici
održanoj 6. prosinca 2007. godine donijelo je
PRAVILNIK
O IZMJENI I DOPUNI PRAVILNIKA O NAČINU PRIJAVLJIVANJA I ODJAVLJIVANJA, TE
STJECANJU STATUSA OSIGURANE OSOBE U OBVEZNOM ZDRAVSTVENOM OSIGURANJU
Članak 1.
U Pravilniku o načinu prijavljivanja i odjavljivanja, te stjecanju statusa
osigurane osobe u obveznom zdravstvenom osiguranju (»Narodne novine« broj
31/07., 56/07. i 96/07. u daljnjem tekstu: Pravilnik) u Popisu iz članka 9.
stavka 2. Pravilnika iza rednog broja 61. dodaje se nova osnova osiguranja pod
rednim brojem 62. sa sljedećim podacima:
» |
62. |
osoba kojoj je pravomoćnim
rješenjem priznat status
roditelja njegovatelja – članak 77.a
i 77.b Zakona o socijalnoj skrbi |
centar za
socijalnu skrb |
– prijava – T-2
– dokaz o prebivalištu ili odobrenom
stalnom boravku (uvjerenje MUP-a ili osobna iskaznica)
– pravomoćno rješenje o priznatom statusu
roditelja njegovatelja |
datum stjecanja statusa roditelja
njegovatelja |
datum prestanka statusa roditelja
njegovatelja |
«. |
Članak 2.
U članku 23. Pravilnika tekst: »1. siječnja 2008. godine« zamjenjuje se tekstom:
»1. travnja 2008. godine«.
Članak 3.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 025-04/07-01/345
Urbroj: 338-01-01-07-1
Zagreb, 6. prosinca 2007.
Predsjednik
Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda
za zdravstveno osiguranje
prim.
Stjepan Bačić, dr. med., v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|