POSEBNA PONUDA ZA TVRTKE, OBRTNIKE, UDRUGE...
Želite li predstaviti svoju ponudu svima u Hrvatskoj i/ili inozemstvu?
Želite li detaljno predstaviti svoju ponudu, a da ne morate tiskati skupe
kataloge?
Želite li besplatno ažurirati svoju ponudu, uvoditi nove usluge ili
proizvode?
Želite li da Vaša ponuda bude dostupna u bilo koje doba dana ili noći, 24
sata dnevno, 365 dana u godini.
Tražite proizvod ili uslugu? Kako je tražite? Naravno, putem Interneta!
Ne razmišljate da i drugi traže, a neki upravo baš ono što Vi imate za
ponuditi.
Da li će naći i Vašu ponudu? Teško, vrlo teško. Otići će konkurenciji.
Što
će biti sa Vašom tvrtkom uopće nije teško predvijeti, postoje samo dvije
solucije:
A - Poslovat ćete kao i do sada, putem malih oglasa, usmenom predajom i
vizitkama, stotine malih ali poduzetnih novi tvrtki preuzimat će Vam
postepeno i dosadašnje poslove, dok ne dođete u situaciju da morate
zatvoriti tvrtku
.
ili
.
B - Prihvatit ćete nove tehnologije, shvatiti da ne možete ignorirati
Internet i milijune koji se već svakodnevno služe Internetom, shvatiti da
već danas svi pa i Vi traže informacije putem Interneta (upravo nas
čitate!),
predstavit ćete svoju ponudu i potražnju putem CMS web stranica i na
taj način stalno proširivati svoju ponudu
i dok drugi zatvaraju svoje tvrtke, Vi ćete preuzimati sve veći broj poslova
i ostvarivati sve veće prihode.
ZA KVALITETNO PREDSTAVITI SVOJU TVRTKU NISU VAM DOVOLJNE BILO KAKVE WEB
STRANICE -
JEDINO SA ČIME MOŽETE POBJEDITI KONKURENCIJU JE CMS
Stanje na tržištu
Nitko nije otvorio tvrtku da bi je potom zatvorio, umjesto zarade da gomila
gubitke. No jedno su želje, a drugo je stvarni život.
Vaša tvrtka je samo jedna nasuprot preko 200.000 drugih tvrtki; preko
107.000 trgovačkih društava i preko 97.000 obrtnika.
Za sve te otvorene tvrtke ipak nema tržišta, to je stvar čiste matematike.
Pobjeđuju samo velike tvrtke, i veliki postaju još veći. Neće nove
poduzetnike uništiti niti veliki PDV niti porezi. Kakva je razlika ako je
PDV 22% ili 25% ako se je ostvarila dobit.
Da bi se za nekoga uopće saznalo, ma kako da on imao dobre proizvode ili
uslugu, nužno je ulaganje u reklamu.
Male tvrtke niti tu ne mogu konkurirati velikima, jer jednostavno za to
nemaju dovoljno sredstava.
Televizijska ili radio reklama je preskupa, a oglasi u tiskanim medijima u
modulu od nekoliko centimetara su neprimjetni.
S druge strane imamo fenomen Interneta, iako još uvijek veliki broj tvrtki
ne zna iskoristiti sve prednosti Interneta.
Da li je neka tvrtka zastupljena na Internetu, u Hrvatskoj ovisi prvenstveno
o informatičkoj pismenosti / nepismenosti direktora.
U Hrvatskoj postoji već preko 1.000.000 registriranih korisnika
Interneta. Bez obzira na profil Vašeg posla, ne možete ignorirati tu brojku.
Biti prisutan na Internetu, najjeftiniji je i najjednostavniji način da
svoje proizvode i usluge predstavite svojim potencijalnim korisnicima. Ako
to ne učinite Vi, Vaši konkurenti svakako hoće.
Dok putem reklame na TV-u ili u novinama o svojem proizvodu možete samo
ukratko obavijestiti kupce, na Internetu, uz mnogo manje uloženog novca,
omogućujete potencijalnim klijentima da dođu do mnogo detaljnijih
informacija i to u bilo koje doba dana ili noći, 24 sata dnevno, 365 dana u
godini.
Internet je suvremeni medij kojim možete ne samo doprijeti do šireg kruga
kupaca, nego i saznati znatno više o njihovom ponašanju, željama i
potrebama.
Kada netko preko Interneta traži tko nudi određene proizvode ili usluge,
neka nađe Vas i neka zaključi da ste Vi oni s kojima želi poslovati! Zašto
milijune posjetitelja prepuštati konkurenciji!
Kako bi svoj proizvod ili uslugu mogli prodati postojećem ili budućem kupcu,
morate ga o tome informirati, no, isto tako, morate upoznati svog kupca i
saznati što više o njegovim željama i potrebama, kako biste mu ponudili
upravo onaj proizvod ili uslugu koju on želi. Vaše web stranice izvrstan su
medij kojim se obraćate kupcima, dobavljačima i poslovnim partnerima, ali
istodobno i sredstvo kojim se oni obraćaju Vama.
Poželite li na bilo koji način promovirati svoju tvrtku, njene usluge ili
proizvode, možete se odlučiti za neki od dostupnih medija. Prije nekoliko
godina, Internet je bio jedan od medija koje ste mogli izabrati. Danas je
Internet potreba! U takvom okružju vlastite Internet stranice više nisu samo
pitanje prestiža. One su nužnost za svako poduzeće ili obrt.
Prednosti Interneta
U usporedbi s drugim medijima, Internet Vam omogućuje kvalitetnije
oglašavanje uz znatno manje troškove. No, istodobno, Internet je i puno više
od medija za oglašavanje.
Želite li unaprijediti odnose s Vašim kupcima, poboljšati komunikaciju s
dobavljačima, ažurirati tehničku dokumentaciju ili upoznati javnost s
novostima u Vašem proizvodnom ili uslužnom programu, Internet je pravi
izbor!
Možda tražite najbolju ponudu ili želite saznati više o svojim kupcima? Vaše
web stranice suvremeno su rješenje s kojim to možete učiniti brzo,
učinkovito i vrlo jeftino.
Samo na Internetu Vaša ponuda, zajedno s detaljnim podacima o Vašoj tvrtki,
može biti dostupna 24 sata dnevno, 365 dana godišnje, svima i iz bilo kojeg
dijela svijeta.
Putem vlastitih web stranica možete pružiti brzu, ali i detaljnu informaciju
o Vašem poduzeću ili obrtu, proizvodima i uslugama. Obraćate se novim
potencijalnim kupcima i kvalitetnije komunicirate s postojećim, povećavate
bazu dobavljača, dobivate pristup tržištima i segmentima koji su Vam dosad
bili nedostupni - ukratko, poboljšavate svoje poslovanje i otvarate nove
poslovne prigode za Vaše poduzeće ili obrt.
Postoji li lakši, učinkovitiji i jeftiniji način da se predstavite
postojećim i novim kupcima ili korisnicima usluga od web stranica?
Slika vrijedi tisuću riječi. Web stranice Vam omogućavaju da objavite na
stotine slika, kratkih animacija i propagandnih filmova te da ih obogatite
zvukom. Nijedan katoalog to ne može. Niti jedne novine to ne mogu. Radio
može prenijeti zvuk, ali ne i sliku, a televizija... Znate li cijenu jedne
sekunde reklame na televiziji?
Pored informacija o poduzeću ili obrtu, možete objaviti i odgovore na česta
pitanja. Velika većina pitanja koje Vaši korisnici postavljaju se
ponavljaju, tj. većina onih koji traže informaciju, pitaju isto. To su
odgovori koje traže Vaši potencijalni kupci ili korisnici usluga prije
poslovanja s Vama. Sva ta pitanja i odgovore možete objaviti putem Vaših web
stranica, a djelatnika zaduženog za informacije zaposliti na drugim
poslovima. Izračunajte koliko vremena dnevno provedete odgovarajući uvijek
na ista pitanja. Već samo ušteda na tom vremenu, uveliko je veća od cijene
izrade čak i vrlo opširnih web stranica sa dodatnim aplikacijama (npr. web
shop).
Putem e-maila jeftino, efikasno i brzo kontaktirati svoje dobavljače i
saznati trenutne cijene i rokove isporuke, bez obzira gdje u svijetu se isti
nalaze.
Putem web stranica i e-maila, Vi ste otvoreni za kontakt s poslovnim
partnerima širom svijeta.
Tiskali ste klasične papirnate brošure, kataloge, oglase i sl., ali prodaja
nije povećana.
Umjesto odaziva građana, jedino što dobivate je njihov bijes što im
zatrpavate poštanske sandučiće.
U čemu je greška? Pogrešna boja, cijena ili ponuda? Potrebno je izvršiti
analizu tržišta i promijeniti strategiju.
Pomoću web stranica možete od potencijalnih kupaca ili korisnika usluga
zatražiti povratnu informaciju bez dodatnih troškova.
Imate li pekaru, restoran, automehaničarsku radionicu, bavite se uzgojem
svinja, ratarstvom, peradarstvom i sl. i možda ste pomislili kako Internet
nije pravo mjesto za Vas. Razmislite ponovo. Internet nije samo za velike
trgovine.
Između milijun ljudi iz Hrvatske koji mogu doći na Vaše stranice, svakako
postoje i oni koje zanimaju i poslovi kojima se Vi bavite. Omogućite
zainteresiranima da saznaju što više o Vama i Vaoj ponudi.
Dakako, da bi Vašu tvrtku adekvatno predstavili na Internetu, potrebne su
Vam kvalitetne stranice.
Loše amaterske stranice samo će izazvati kontra efekt. Vaše web stranice
ogledalo su Vaše tvrtke.
Poslovni forum d.o.o. ne izrađuje obične web stranice, već kvalitetne CMS
web stranice.
|