POSLOVNI FORUM POSLOVNI FORUM
 
  SADRŽAJ - NOVOSTI - PREGLED SVIH USLUGA - CMS INTERNET STRANICE - WEB IMENIK - TRAŽILICA - KONTAKT

Koje su tvrtke osuđene na propast

 
Godišnje se u Hrvatskoj registrira preko 10.000 novih tvrtki

Na kraju npr. 2006. godine u Hrvatskoj je bilo registrirano 10.228 trgovačkih društava više nego krajem 2005. godine, odnosno 107.850, pri čemu ih je 79 posto aktivno poslovalo na tržištu, objavio je Državni zavod za statistiku. Pored trgovačkih društava, tu je i gotovo 100.000 obrtnika, što čini brojku od ukupno preko 200.000 poslovnih subjekata u maloj državi sa svega 4,5 milijuna stanovnika.
Ne treba biti veliki analitičar za uvidjeti da svi ne mogu opstati i da će neki propasti.
Činjenica je da je i preko 25 % poslovnih subjekata bilo ili još uvjek jest u blokadi (dugovima).
 

Ukupni broj aktivnih poslovnih subjekata

Kako siješ tako ćeš i žeti...

...stara je poslovica koja se odnosi i na poduzetnike. Nitko nije otvorio tvrtku da bi je potom zatvorio, umjesto zarade da gomila gubitke. No jedno su želje, a drugo je stvarni život.

Vaša tvrtka je jedna naspram preko 200.000 drugih konkurenata (preko 107.000 trgovačkih društava i preko 97.000 obrtnika). Tko uopće zna za Vas?


Za sve te otvorene tvrtke, nažalost, nema tržišta, to je stvar čiste matematike. Pobjeđuju samo velike tvrtke, i veliki postaju još veći. Neće nove poduzetnike uništiti niti veliki PDV niti porezi. Kakva je razlika ako je PDV 22% ili 25% ako se je ostvarila dobit.

Da bi se za nekoga uopće saznalo, ma kako god on imao dobre proizvode ili uslugu, nužno je ulaganje u reklamu. Male tvrtke niti tu ne mogu konkurirati velikima, jer jednostavno za to nemaju dovoljno sredstava. Televizijska ili radio reklama je preskupa, a oglasi u tiskanim medijima u modulu od nekoliko centimetara su neprimjetni.

S druge strane imamo fenomen Interneta, iako još uvijek veliki broj tvrtki ne zna iskoristiti sve prednosti Interneta.

Da li je neka tvrtka zastupljena na Internetu, ovisi prvenstveno o informatičkoj pismenosti / nepismenosti direktora.

Opširnije: Kako predstaviti svoju tvrtku i ponudu?!

U Hrvatskoj postoji već preko 1.000.000 registriranih korisnika Interneta. Bez obzira na profil Vašeg posla, ne možete ignorirati tu brojku. Biti prisutan na Internetu, najjeftiniji je i najjednostavniji način da svoje proizvode i usluge predstavite svojim potencijalnim korisnicima. Ako to ne učinite Vi, Vaši konkurenti svakako hoće.

Dok putem reklame na TV-u ili u novinama o svojem proizvodu možete samo ukratko obavijestiti kupce, na Internetu, uz mnogo manje uloženog novca, omogućujete potencijalnim klijentima da dođu do mnogo detaljnijih informacija i to u bilo koje doba dana ili noći, 24 sata dnevno, 365 dana u godini.

Internet je suvremeni medij kojim možete ne samo doprijeti do šireg kruga kupaca, nego i saznati znatno više o njihovom ponašanju, željama i potrebama.
Kada netko preko Interneta traži tko nudi određene proizvode ili usluge, neka nađe Vas i neka zaključi da ste Vi oni s kojima želi poslovati! Zašto milijune posjetitelja prepuštati konkurenciji!

Kako bi svoj proizvod ili uslugu mogli prodati postojećem ili budućem kupcu, morate ga o tome informirati, no, isto tako, morate upoznati svog kupca i saznati što više o njegovim željama i potrebama, kako biste mu ponudili upravo onaj proizvod ili uslugu koju on želi. Vaše web stranice izvrstan su medij kojim se obraćate kupcima, dobavljačima i poslovnim partnerima, ali istodobno i sredstvo kojim se oni obraćaju Vama.

Poželite li na bilo koji način promovirati svoju tvrtku, njene usluge ili proizvode, možete se odlučiti za neki od dostupnih medija. Prije nekoliko godina, Internet je bio jedan od medija koje ste mogli izabrati. Danas je Internet potreba! U takvom okružju vlastite Internet stranice više nisu samo pitanje prestiža. One su nužnost za svako poduzeće ili obrt.

Prednosti Interneta

U usporedbi s drugim medijima, Internet Vam omogućuje kvalitetnije oglašavanje uz znatno manje troškove. No, istodobno, Internet je i puno više od medija za oglašavanje.
Želite li unaprijediti odnose s Vašim kupcima, poboljšati komunikaciju s dobavljačima, ažurirati tehničku dokumentaciju ili upoznati javnost s novostima u Vašem proizvodnom ili uslužnom programu, Internet je pravi izbor!
Možda tražite najbolju ponudu ili želite saznati više o svojim kupcima? Vaše web stranice suvremeno su rješenje s kojim to možete učiniti brzo, učinkovito i vrlo jeftino.

Samo na Internetu Vaša ponuda, zajedno s detaljnim podacima o Vašoj tvrtki, može biti dostupna 24 sata dnevno, 365 dana godišnje, svima i iz bilo kojeg dijela svijeta.

Putem vlastitih web stranica možete pružiti brzu, ali i detaljnu informaciju o Vašem poduzeću ili obrtu, proizvodima i uslugama. Obraćate se novim potencijalnim kupcima i kvalitetnije komunicirate s postojećim, povećavate bazu dobavljača, dobivate pristup tržištima i segmentima koji su Vam dosad bili nedostupni - ukratko, poboljšavate svoje poslovanje i otvarate nove poslovne prigode za Vaše poduzeće ili obrt.

Postoji li lakši, učinkovitiji i jeftiniji način da se predstavite postojećim i novim kupcima ili korisnicima usluga od web stranica?

Slika vrijedi tisuću riječi. Web stranice Vam omogućavaju da objavite na stotine slika, kratkih animacija i propagandnih filmova te da ih obogatite zvukom. Nijedan katoalog to ne može. I
Niti jedne novine to ne mogu. Radio može prenijeti zvuk, ali ne i sliku, a televizija... Znate li cijenu jedne sekunde reklame na televiziji?

Pored informacija o poduzeću ili obrtu, možete objaviti i odgovore na česta pitanja. Velika većina pitanja koje Vaši korisnici postavljaju se ponavljaju, tj. većina onih koji traže informaciju, pitaju isto. To su odgovori koje traže Vaši potencijalni kupci ili korisnici usluga prije poslovanja s Vama. Sva ta pitanja i odgovore možete objaviti putem Vaših web stranica, a djelatnika zaduženog za informacije zaposliti na drugim poslovima. Izračunajte koliko vremena dnevno provedete odgovarajući uvijek na ista pitanja.
Već samo ušteda na tom vremenu, uveliko je veća od cijene izrade čak i vrlo opširnih web stranica sa dodatnim aplikacijama (npr. web shop).

Putem e-maila jeftino, efikasno i brzo kontaktirati svoje dobavljače i saznati trenutne cijene i rokove isporuke, bez obzira gdje u svijetu se isti nalaze.
Putem Web stranica i e-maila, Vi ste otvoreni za razgovor s poslovnim partnerima širom svijeta

Tiskali ste klasične papirnate brošure, kataloge, oglase i sl., ali prodaja nije povećana. Umjesto odaziva građana, jedino što dobivate je njihov bijes što im zatrpavate poštanske sandučiće.
U čemu je greška? Pogrešna boja, cijena ili ponuda? Potrebno je izvršiti analizu tržišta i promijeniti strategiju. Pomoću web stranica ili e-maila možete od potencijalnih kupaca ili korisnika usluga zatražiti povratnu informaciju bez dodatnih troškova.

Imate li pekaru, restoran, automehaničarsku radionicu, bavite se uzgojem svinja, ratarstvom, peradarstvom i sl. i možda ste pomislili kako Internet nije pravo mjesto za Vas. Razmislite ponovo. Internet nije samo za velike trgovine. Između milijun ljudi iz Hrvatske koji mogu doći na Vaše stranice, svakako postoje i oni koje zanimaju i poslovi kojima se Vi bavite. Omogućite zainteresiranima da saznaju što više o Vama.

Dakako, da bi Vašu tvrtku adekvatno predstavili na Internetu, potrebne su Vam kvalitetne stranice. Loše amaterske stranice samo će izazvati kontra efekt. Vaše web stranice ogledalo su Vaše tvrtke.


Opširnije: Kako predstaviti svoju tvrtku i ponudu?! POSLOVNI FORUM







 






SADRŽAJ / PREGLED
Želite objaviti svoj članak na stranicama Poslovnog foruma?


 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!