|
|
Hrvatske tvrtke i obvezna objava podataka na internetskim stranicama
Hrvatske tvrtke koje imaju svoju web stranicu (internetsku stranicu) od
01.04.2008. na njoj moraju objavljivati svoje zakonom propisane podatke, jer je
na snagu stupio Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o trgovačkim društvima,
kojeg je lani u listopadu donio Hrvatski sabor.
Svi obvezni podaci su propisani člankom 21. Zakona o trgovačkim društvima i
obvezni su.
KAZNA DO 50.000 KUNA
Za "zaboravne" postoji i kazna. Prema članku 630. stavak 1. točka 2. navedenog
Zakona, ako pravna osoba u poslovanju ne upotrebljava tvrtku onako kako je
upisana u sudskom registru ili na poslovnom papiru, odnosno na internetskoj
stranici društva ne navede propisane podatke, može se izreći novčana kazna
najviše do iznosa od 50.000 kuna.
==== Iz Zakona o trgovačkim društvima ====================
Članak 21.
(1) Tvrtku i skraćenu tvrtku trgovačko društvo je dužno upotrebljavati u obliku
i sadržaju u kojemu je upisana u trgovačkome registru.
(2) Ako je uz tvrtku ili skraćenu tvrtku u trgovački registar upisana i tvrtka
ili skraćena tvrtka u prijevodu na strani jezik, tvrtku ili skraćenu tvrtku na
stranom jeziku trgovačko društvo može upotrebljavati samo zajedno s tvrtkom na
hrvatskom jeziku.
(3) Tvrtka ili skraćena tvrtka mora se istaknuti na poslovnim prostorijama
trgovačkoga društva.
(4) Na poslovnom papiru trgovca (pismima, računima i dr.) moraju se otisnuti
njegova tvrtka, sjedište, sud kod kojega je upisan u trgovački registar i broj
pod kojim je to učinjeno, tvrtka i sjedište institucije kod koje drži račun i
broj toga računa.
(5) Na poslovnom papiru društva kapitala moraju se uz podatke iz stavka 4. ovoga
članka navesti:
1. iznos temeljnoga kapitala društva s naznakom je li u cijelosti uplaćen, a ako
nije, s naznakom koji dio toga kapitala nije uplaćen i
2. ukupan broj izdanih dionica i njihovi nominalni iznosi ako se radi o
poslovnom papiru dioničkog društva,
3. prezime i najmanje početno slovo imena članove uprave društva, a kod
dioničkoga društva i predsjednika nadzornog odbora.
(6) Na poslovnom papiru javnoga trgovačkoga društva i komanditnoga društva
moraju se otisnuti i imena svih članova trgovačkoga društva koji osobno
odgovaraju za obveze društva.
(7) Na dopisima koje upućuje osobama s kojima se nalazi u poslovnom odnosu ili s
kojima je već započeo prijepisku, trgovac može upotrebljavati poslovni papir na
kojemu su otisnuti samo njegova tvrtka ili skraćena tvrtka i sjedište.
(8) Narudžbe se smatraju poslovnim pismom u smislu stavka 4. ovoga članka. Na
njih se ne primjenjuju odredbe prethodnoga stavka ovoga članka.
==== Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o trgovačkim društvima NN 107/2007 ===========
Članak 5.
U članku 21. stavku 4. na kraju dodaje se rečenica koja glasi: »Isto vrijedi i
za sadržaj internetske stranice društva.«
U stavku 5. iza riječi: »papiru« dodaju se riječi: »i internetskoj stranici«.
Točka 3. mijenja se tako da glasi:
»3. prezimena i najmanje jedno ime članova uprave društva, a kod dioničkog
društva članova uprave, odnosno izvršnih direktora i predsjednika nadzornog
odnosno upravnog odbora.«
Opširnije informacije o izradi i ažuriranju web stranica, dostupne su putem
!
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
| | | |
|