POSLOVNI FORUM POSLOVNI FORUM
 
  SADRŽAJ - NOVOSTI - PREGLED SVIH USLUGA - CMS INTERNET STRANICE - WEB IMENIK - TRAŽILICA - KONTAKT

BRAND MANAGEMENT
16. rujna 2008. u Hotelu Sheraton u Zagrebu

Jednodnevni seminar

GLAVNE TEME SU...
...uspostavljanje jake konkurentske pozicije marke
...mogućnosti kreiranja aktivne povezanosti marke i potrošača
...integriranje marketinških programa i aktivnosti
...vođenje unutarnjih i vanjskih marketinških aktivnosti
...razumijevanje ROI-a prilikom investiranja u marke
...utjecaj vrijednosti marke po pojedinima kategorijama i tržištima
...dizajniranje i implementacija strategija marke
...implementiranje potpune poslovne prakse

OVAJ SEMINAR NUDI...
...smjernice za razvoj, mjerenje i upravljanje vrijednošću marke u svrhu poboljšanja uspješnosti strategija upravljanja markama
...najnovija i najdetaljnija razmišljanja i praktične uvide profesora Kevina Lanea Kellera u proces upravljanja markama

NAMIJENJEN JE...
...menadžerima koji su zainteresirani za područja upravljanja markom, marketing, razvoj proizvoda, istraživanje tržišta
...poduzetnicima i profesionalcima koji žele biti u toku s posljednjim trendovima marketinške teorije i prakse
...postojećim marketinškim timovima širokog spektra industrija, posebice industrije potrošačkih proizvoda, proizvoda visoke
   tehnologije, maloprodaje i područja usluga. Dolazak u timu, što ohrabrujemo posebnim popustima, stvara zajednički
   marketinški jezik - pomoćni alat koji može pomoći timu prilikom maksimizacije vrijednosti marke same tvrtke

JEDNA OD NAJVREDNIJIH IMOVINA KOJE SU U POSJEDU TVRTKE JE BRAND ODNOSNO MARKA...

Svim sudionicima će biti dodijeljeni Certificate of Attendance, bilješke seminara i knjige “Best Practice Cases in Branding: Lessons from the World’s Strongest Brands” autora Kevin Lane Kellera te “Upravljanje markama” Tihomira Vraneševića. >>>


PROGRAM - OPŠIRNIJE           Prijava za seminar



PROFESSOR KEVIN LANE KELLER

Kevin Lane Keller je profesor marketinga na Tuck School of Business, Dartmouth Collage. Profesor Keller ima diplome sa Cornell University-a, Carnegie-Mellon University-a i Duke University-a. Na Dartmouth Collage- u predaje na MBA studiju na kolegijima Upravljanje marketingom i Strateško upravljanje markama, a vezano za zadnje navedeno područje drži i posebna predavanja namijenjena rukovoditeljima velikih tvrtki. Prije navedenog, profesor Keller je radio na Stanford University-u, Graduate School of Business, gdje je bio pročelnik Katedre za marketing. Osim toga, radio je na Katedri za marketing na University of California, Berkeley-u i University of North Carolina at Chapel Hill; bio je gostujući profesor na Duke University-u i na Australian Graduate School of Management. U ovom području ima i praktično iskustvo koje je stekao u Bank of America, u kojoj je dvije godine radio kao konzultant u marketingu. Širu specijalizaciju profesora Kellera predstavljaju marketinška strategija i planiranje.
U istraživačkom radu posebno se bavi načinom na koji razumijevanje teorija i koncepata povezanih s ponašanjem potrošača može unaprijediti marketinške strategije. Radove je objavljivao u tri vodeća marketinška časopisa Journal of Marketing, Journal of Marketing Research i Journal of Consumer Research. Bio je i član Uredništva u navedenim časopisima. Do sada je objavio više od šezdeset radova, njegova istraživanja se veoma često citiraju, a dobitnik je i brojnih nagrada.

Profesor Keller je priznat kao jedan od međunarodnih lidera u istraživanju maraka, i strateškom upravljanju markama.
Aktivno je uključen i u praktičnom radu u ovom području. Sudjeluje u velikom broju različitih projekata iz područja marketinga. Surađuje kao konzultant i savjetnik stručnjacima za marketing sa najuspješnijim svjetskim markama, uključujući Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss, Procter Gamble i SAB Miller. Osim toga, kao konzultant za marke bio je angažiran od strane drugih vrhunskih kompanija kao što su Allstate, Nivea, BlueCross BlueShield, Campbells, Elli Lilly, Exxon Mobil, General Mills, Goodyear, Kodak, Mayo Clinic, Shell Oil, Starbucks, Unilever i Young & Rubicam. Bio je suradnik na Institutu za izučavanje marketinga (Marketing Science Institute). Kao popularan govornik, na mnogim konferencijama je vodio marketinške seminare za najviše dužnosnike.

Profesor Keller trenutno radi na velikom broju istraživanja koja se bave strategijom izgradnje, mjerenja i upravljanja vrijednošću marke. Njegov udžbenik na tu temu Strategic Brand Managment koristi se na vrhunskim poslovnom školama i od strane vodećih poduzeća širom svijeta, a proglašen je „Biblijom upravljanja markama“. Koautor je, zajedno s Phillipom Kotlerom, udžbenika Marketing Managment od njegovog dvanaestog i izdanja. Taj udžbenik je uvod u marketing i predstavlja bestseler svih vremena. Kao zaljubljenik u sport, glazbu i film, bio je, u svom takozvanom slobodnom vremenu, izvršni producent jednog od najvećih australskih rock and roll bendova The Church, kao i američkih pop legendi kao što su Dwight Twilley i Tommy Keene. Član je upravnog odbora Fondacije za autizam „Doug Flutie“.


PROF. DR. SC. TIHOMIR VRANEŠEVIĆ

Redovni je profesor na Katedri za marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Predavač je na Fachhochshule Voralberg, Austrija. Za razdoblje od tri godine izabran je za gosta predavača (Visiting Fellowship) na Leeds Metropolitan University – Leslie Silver International Faculty, Leeds, UK. U okviru trajne suradnje sa znanstvenim i stručnim časopisima dr. Tihomir Vranešević je aktivan član uređivačkih odbora u brojnim stručnim i znanstvenim časopisima. Član je strukovnih udruženja: CROMAR-a - Hrvatskog društva za marketing, čiji je ujedno i jedan od osnivača, ESOMAR-a (European Society for Opinion and Marketing Research – The world Association of Research Professionals), Predsjednik je Hrvatskog društva za izravni i interaktivni marketing (CRODMA).

Prof. dr. sc. Tihomir Vranešević za svoj je rad u četiri navrata dobio nagradu „Mijo Mirković”, i to: za sveučilišni udžbenik „Upravljanje zadovoljstvom klijenata”, 2001. godine; za knjigu „Marketing“ (ured. Previšić, J. – Bratko, S., zajedno s grupom autora), za knjigu „Customer Satisfaction: Research and Management” (zajedno sa suautorom Vignali, C.), 2003. godine te za knjigu „Upravljanje markama“, 2007. godine. Prof. dr. sc. Tihomir Vranešević predaje na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Fakultetu Organizacija i Informatika u Varaždinu i Fakultetu Turizam i Vanjska trgovina u Dubrovniku i to na preddiplomskim i diplomskim studijima. Na Poslijediplomskom studiju Poslovno upravljanja – MBA Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, nositelj je kolegija Istraživanje tržišta, Brand Management i Marketinško upravljanje. Ujedno je voditelj toga studija od 2002. godine.

Osim poslijediplomskih studija Zagrebačkog sveučilišta predaje na poslijediplomskim studijima na ekonomskim fakultetima u Osijeku i Splitu te International Management, Fachhochshule Voralberg, Austrija. Jedan je od osnivača Centre for International Research in Consumers, Location and their Environments (CIRCLE – istraživački institut “umreženih” poslovnih škola: Leeds Metropolitan University, UK; University of Canterbury, New Zealand; University of Applied Sciences Vorarlberg, Austria; The Graduate School of Business and Economics, University of Zagreb; University of Nicosia, Cyprus; University of Sienna, Italy i University of Applied Sciences, Liechtenstein). Ujedno je i direktor CIRCLE-a za Hrvatsku. Prof. dr. sc. Tihomir Vranešević surađuje u istraživačkim timovima i projektima, aktivno sudjeluje na domaćim i inozemnim konferencijama i kongresima, objavljuje znanstvene i stručne radove, objavljuje i literaturu iz područja marketinga te sudjeluje u programima edukacije menagera u hrvatskim tvrtkama.









SADRŽAJ / PREGLED
Želite objaviti svoj članak na stranicama Poslovnog foruma?


 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!