|
|
BRAND MANAGEMENT
16. rujna 2008. u Hotelu Sheraton u Zagrebu
Jednodnevni seminar
GLAVNE TEME SU...
...uspostavljanje jake konkurentske pozicije marke
...mogućnosti kreiranja aktivne povezanosti marke i potrošača
...integriranje marketinških programa i aktivnosti
...vođenje unutarnjih i vanjskih marketinških aktivnosti
...razumijevanje ROI-a prilikom investiranja u marke
...utjecaj vrijednosti marke po pojedinima kategorijama i tržištima
...dizajniranje i implementacija strategija marke
...implementiranje potpune poslovne prakse
OVAJ SEMINAR NUDI...
...smjernice za razvoj, mjerenje i upravljanje vrijednošću marke u svrhu
poboljšanja uspješnosti strategija upravljanja markama
...najnovija i najdetaljnija razmišljanja i praktične uvide profesora Kevina
Lanea Kellera u proces upravljanja markama
NAMIJENJEN JE...
...menadžerima koji su zainteresirani za područja upravljanja markom, marketing,
razvoj proizvoda, istraživanje tržišta
...poduzetnicima i profesionalcima koji žele biti u toku s posljednjim
trendovima marketinške teorije i prakse
...postojećim marketinškim timovima širokog spektra industrija, posebice
industrije potrošačkih proizvoda, proizvoda visoke
tehnologije, maloprodaje i područja usluga. Dolazak u timu, što ohrabrujemo
posebnim popustima, stvara zajednički
marketinški jezik - pomoćni alat koji može
pomoći timu prilikom maksimizacije vrijednosti marke same tvrtke
JEDNA OD NAJVREDNIJIH IMOVINA KOJE SU U POSJEDU
TVRTKE JE BRAND ODNOSNO MARKA...
Svim sudionicima će biti dodijeljeni Certificate of Attendance, bilješke
seminara i knjige “Best Practice Cases in Branding: Lessons from the World’s
Strongest Brands” autora Kevin Lane Kellera te “Upravljanje markama” Tihomira
Vraneševića.
>>>
PROGRAM - OPŠIRNIJE
Prijava za seminar
PROFESSOR KEVIN LANE KELLER
Kevin Lane Keller je profesor marketinga na Tuck
School of Business, Dartmouth Collage. Profesor Keller
ima diplome sa Cornell University-a, Carnegie-Mellon
University-a i Duke University-a. Na Dartmouth Collage-
u predaje na MBA studiju na kolegijima Upravljanje
marketingom i Strateško upravljanje markama,
a vezano za zadnje navedeno područje drži i posebna
predavanja namijenjena rukovoditeljima velikih tvrtki.
Prije navedenog, profesor Keller je radio na Stanford
University-u, Graduate School of Business, gdje je bio
pročelnik Katedre za marketing. Osim toga, radio je
na Katedri za marketing na University of California,
Berkeley-u i University of North Carolina at Chapel
Hill; bio je gostujući profesor na Duke University-u
i na Australian Graduate School of Management. U
ovom području ima i praktično iskustvo koje je stekao
u Bank of America, u kojoj je dvije godine radio kao
konzultant u marketingu. Širu specijalizaciju profesora
Kellera predstavljaju marketinška strategija
i planiranje.
U istraživačkom radu posebno se bavi
načinom na koji razumijevanje teorija i koncepata
povezanih s ponašanjem potrošača može unaprijediti
marketinške strategije. Radove je objavljivao u tri
vodeća marketinška časopisa Journal of Marketing, Journal of Marketing
Research i Journal of Consumer Research. Bio je i član Uredništva
u navedenim časopisima. Do sada je objavio više od šezdeset radova,
njegova istraživanja se veoma često citiraju, a dobitnik je i brojnih nagrada.
Profesor Keller je priznat kao jedan od međunarodnih lidera u
istraživanju maraka, i strateškom upravljanju markama.
Aktivno je
uključen i u praktičnom radu u ovom području. Sudjeluje u velikom
broju različitih projekata iz područja marketinga. Surađuje kao konzultant
i savjetnik stručnjacima za marketing sa najuspješnijim svjetskim
markama, uključujući Accenture, American Express, Disney,
Ford, Intel, Levi Strauss, Procter Gamble i SAB Miller. Osim toga, kao
konzultant za marke bio je angažiran od strane drugih vrhunskih kompanija
kao što su Allstate, Nivea, BlueCross BlueShield, Campbells,
Elli Lilly, Exxon Mobil, General Mills, Goodyear, Kodak, Mayo Clinic,
Shell Oil, Starbucks, Unilever i Young & Rubicam. Bio je suradnik na
Institutu za izučavanje marketinga (Marketing Science Institute). Kao
popularan govornik, na mnogim konferencijama je vodio marketinške
seminare za najviše dužnosnike.
Profesor Keller trenutno radi na velikom
broju istraživanja koja se bave strategijom izgradnje, mjerenja i
upravljanja vrijednošću marke. Njegov udžbenik na tu temu Strategic
Brand Managment koristi se na vrhunskim poslovnom školama i od
strane vodećih poduzeća širom svijeta, a proglašen je „Biblijom upravljanja
markama“. Koautor je, zajedno s Phillipom Kotlerom, udžbenika
Marketing Managment od njegovog dvanaestog i izdanja. Taj udžbenik
je uvod u marketing i predstavlja bestseler svih vremena. Kao zaljubljenik
u sport, glazbu i film, bio je, u svom takozvanom slobodnom
vremenu, izvršni producent jednog od najvećih australskih rock and roll
bendova The Church, kao i američkih pop legendi kao što su Dwight
Twilley i Tommy Keene. Član je upravnog odbora Fondacije za autizam
„Doug Flutie“.
PROF. DR. SC. TIHOMIR VRANEŠEVIĆ
Redovni je profesor na Katedri za marketing na Ekonomskom
fakultetu u Zagrebu. Predavač je na Fachhochshule
Voralberg, Austrija. Za razdoblje od tri godine izabran je za
gosta predavača (Visiting Fellowship) na Leeds Metropolitan
University – Leslie Silver International Faculty, Leeds, UK. U
okviru trajne suradnje sa znanstvenim i stručnim časopisima
dr. Tihomir Vranešević je aktivan član uređivačkih odbora u
brojnim stručnim i znanstvenim časopisima. Član je strukovnih
udruženja: CROMAR-a - Hrvatskog društva za marketing, čiji je
ujedno i jedan od osnivača, ESOMAR-a (European Society for
Opinion and Marketing Research – The world Association of
Research Professionals), Predsjednik je Hrvatskog društva za
izravni i interaktivni marketing (CRODMA).
Prof. dr. sc. Tihomir
Vranešević za svoj je rad u četiri navrata dobio nagradu „Mijo
Mirković”, i to: za sveučilišni udžbenik „Upravljanje zadovoljstvom
klijenata”, 2001. godine; za knjigu „Marketing“ (ured.
Previšić, J. – Bratko, S., zajedno s grupom autora), za knjigu
„Customer Satisfaction: Research and Management” (zajedno
sa suautorom Vignali, C.), 2003. godine te za knjigu „Upravljanje
markama“, 2007. godine. Prof. dr. sc. Tihomir Vranešević
predaje na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Fakultetu Organizacija
i Informatika u Varaždinu i Fakultetu Turizam i Vanjska
trgovina u Dubrovniku i to na preddiplomskim i diplomskim
studijima. Na Poslijediplomskom studiju Poslovno upravljanja
– MBA Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, nositelj je kolegija
Istraživanje tržišta, Brand Management i Marketinško upravljanje.
Ujedno je voditelj toga studija od 2002. godine.
Osim
poslijediplomskih studija Zagrebačkog sveučilišta predaje na
poslijediplomskim studijima na ekonomskim fakultetima u
Osijeku i Splitu te International Management, Fachhochshule
Voralberg, Austrija. Jedan je od osnivača Centre for International
Research in Consumers, Location and their Environments (CIRCLE – istraživački institut
“umreženih” poslovnih škola: Leeds Metropolitan University, UK; University of Canterbury,
New Zealand; University of Applied Sciences Vorarlberg, Austria; The Graduate
School of Business and Economics, University of Zagreb; University of Nicosia, Cyprus;
University of Sienna, Italy i University of Applied Sciences, Liechtenstein). Ujedno je i
direktor CIRCLE-a za Hrvatsku. Prof. dr. sc. Tihomir Vranešević surađuje u istraživačkim
timovima i projektima, aktivno sudjeluje na domaćim i inozemnim konferencijama i
kongresima, objavljuje znanstvene i stručne radove, objavljuje i literaturu iz područja
marketinga te sudjeluje u programima edukacije menagera u hrvatskim tvrtkama.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
| | | |
|