|
Poslovni imenici (adresari) mogu Vam biti od izuzetne pomoći za
promociju vlastite tvrtke, predstavljanje ciljanoj klijenteli,
istraživanje tržišta kao i za sve druge marketinške aktivnosti. Poslovni
forum d.o.o. sastavlja sve vrste poslovnih imenika sa svim podacima koji
su Vam potrebni. Nudimo Vam kvalitetne imenike po povoljnim cijenama.
Poslovni imenici isporučuju se u Excelu, što vam omogućuje jednostavna dodatna
razvrstavanja, obradu podataka, ispis na naljepnice i slično. Sve podatke u
Excel imenicima možete slobodno kopirati, sortirati i dalje po potrebi
obrađivati. Poslovne imenike sastavljamo prema javnim i službenim izvorima kao što su
sudski registri trgovačkih sudova za podatke o trgovačkim društvima, obrtni
registar za podatke o obrtnicima... Svaki imenik sastavlja se tek onda kada
naručite imenik, prema trenutnom stanju u registrima. To je garancija visoke
točnosti naših imenika.
Pogledajte primjer imenika,
strukturu podataka u imeniku,
|
|
Svaki imenik sastavlja se tek onda kada naručite imenik, prema
kriterijima koji su Vama potrebni, npr.
- Vrsta poslovnih
subjekata (dioničko društvo (d.d.), društvo s ograničenom odgovornošću
(d.o.o.) i jednostavno društvo s ograničenom odgovornošću (j.d.o.o.),
obrt... - Područje obuhvata podataka (Možete se odlučiti za podatke
koji će obuhvatiti subjekte na području cijele Republike Hrvatske, ili
se odlučiti za podatke unutar samo pojedine županije, grada... U
imenicima uvijek postoji i zasebna rubrika sa prikazom poštanskog broja,
tako da ako ste naručili imenike za cijelu Hrvatsku ili županiju, moći
ćete i naknadno za svoje potrebe raditi razvrstavanje poslovnih
subjekata po njihovim sjedištima.) - Glavna djelatnost (poslovni
subjekti registrirani samo za određenu djelatnost)
- Bonitetna ocijena (dobar kriterij ako želite npr.
podatke samo za dobrostojeće tvrtke, a ne i one koje loše posluju) -
Kriterij veličine poslovnog subjekta, broj zaposlenih - Poslovni
subjekti registrirani u određenom periodu (npr. poslovni subjekti
registrirani od veljače 2020. do veljače 2021.)
CJENIK
Broj poslovnih subjekata |
Koeficijent |
|
od 1 do 500 |
300 kn za bilo koji broj do
500 |
|
od 501 do 1000 |
Koeficijent 0,50 |
|
od 1001 do 2500 |
Koeficijent 0,45 |
|
od 2501 do 5000 |
Koeficijent 0,40 |
|
od 5001 do 7500 |
Koeficijent 0,35 |
|
od 7501 do 10.000 |
Koeficijent 0,30 |
|
od 10.001 i više |
Koeficijent 0,25 |
|
Prije narudžbe, napravit ćete konzultaciju sa nama da Vam damo
informaciju: koliko ima poslovnih sujekata po kriterijima koje Vi
postavite. Npr. pretpostavimo da bi bilo 6400 poslovnih subjekata.
6400 množimo sa koeficijentom 0,35 što daje rezultat 2240 Dakle,
cijena za imenik sa 6400 poslovnih subjekata iznosi 2240 kuna + PDV
Za konzultacije/narudžbu, kontaktirajte nas na e-mail:
Da li znate da se u Hrvatskoj mjesečno registrira preko 1000, pa
i do 1500 novih trgovačkih društava?
Također, sličan trend je i
po pitanju gašenja trgovačkih društava. Isti trendovi vrijede i za
druge subjekte, a ne samo za trgovačka društva, dakle i za obrtnike,
udruge...
Očita je velika fluktuacija podataka i zato su
beskorisni razni imenici koji se mogu pronaći u ponudama drugih tvrtki,
koji se reklamiraju kao imenici svih subjekata a koje jednom naprave i
zatim ih prodaju godinama. Podaci se mijenjaju doslovce iz dana u dan,
ako se mjesečno registrira novih 1200 tvrtki, na dnevnoj bazi je to oko
40 tvrtki. Imenik koji ćemo sastavljati sutra, razlikovat će se od
imenika koji smo sastavljali danas.
S obzirom da je naš cilj
isporučiti točne i vjerodostojne imenike i da se svaki imenik sastavlja
tek po Vašoj narudžbi, ručnom obradom i provjerom svih podataka u
registrima, naša je poslovna politika prodaja manjih ali kvalitetnih
imenika. Naravno da su takvi imenici vjerojatno i nešto skuplji naspram
raznih neprovjerenih imenika, no s druge strane naši točni imenici
smanjuju Vam troškove koje bi Vam uzrokovali jeftini imenici. Vrlo lako
možete izračunati koliki su Vam nepotrebni troškovi ako pošaljete Vaše
poslovne dopise ili ponude na neispravne adrese ili na adrese ugašenih
tvrtki, koliki je gubitak vremena pokušavajući telefonom kontaktirati
tvrtke koje više ne postoje...
GDPR (Opća uredba o zaštiti podataka) i e-mail adrese
GDPR (Opća uredba o zaštiti podataka) adrese e-pošte smatra osobnim
podacima, i kao takvima, prije započinjanja ikakve obrade ili njihova
korištenja, uglavnom potrebna je privola (ili neka od ostalih pravnih
osnova). Navedeno ne odnosi na adrese e-pošte tvrtki. Nenajavljene
e-poruke (dok god nisu nelegalnog sadržaja) smiju se slati na poslovne
adrese, jer se one ne smatraju osobnim podacima.
U
Narodnim novinama br. 40 od 19.04.2019. objavljen je Zakon o izmjenama i
dopunama Zakona o sudskom registru. Zakon je stupio na snagu prvoga dana
od dana objave u Narodnim novinama, tj. 20.04.2019. godine, a u čl. 38.b
propisao je da su subjekti upisa dužni sudskom registru podnijeti
zahtjev za upis adrese elektroničke pošte u sudski registar.
E-mail adrese kojima raspolažemo su isključivo poslovne adrese iz javnih
i službenih izvora kao što su sudski registri trgovačkih sudova za
podatke o trgovačkim društvima, obrtni registar za podatke o
obrtnicima...
Opširnije:
Zašto mi je potreban imenik? Što mi omogućuje
poslovni imenik?
Poslovni imenici (adresari) mogu Vam
pomoći u istraživanju tržišta i boljem osmišljavanju marketinga.
Navest ćemo samo nekoliko primjera iz prakse naših redovnih korisnika.
# Poduzetnik iz Zagreba otvara trgovinu građevinskim
i instalacijskim materijalom. Otvorio je trgovinu, oglašavao se u Plavom
oglasniku i lokalnim radio postajama, no većeg prometa nije imao. Po
preporuci prijatelja, naručuje od Poslovnog foruma imenik (adresar) sa
svim poduzećima i obrtnicima (majstorima) koji izvode građevinske
radove, završne radove, izolacijske radove i vodoinstalaterske radove.
Istima šalje dopis (katalog) sa pregledom svoje ponude i s obzirom da je
to upravo njegovo ciljano tržište, promet i prodaja mu se vrlo brzo
višestruko povećava. U naknadnoj anketi utvrđuje, da njegove oglase u
medijima nisu niti primijetili, jer su zauzeti svojim poslom, a da su za
ponudu saznali tek kad su osobno primili poslovni dopis na svoju adresu.
# Ugostiteljski obrt iz Osijeka uvodi u svoju ponudu i
marende. Nakon oglašavanja u lokalnom oglasniku, promet se nije značajno
povećao. Od Poslovnog foruma naručuje pregled svih poduzeća u široj
okolici koji imaju više od 10 zaposlenih. Odabranim direktorima
poduzeća, po tako pripremljenom adresaru, obraća se osobno i predstavlja
im vlastitu ponudu. Na taj način je popunio cijeli kapacitet lokala, te
pored toga s obzirom na veću potražnju uveo i catering uslugu.
# Vlasnik trgovine iz
Šibenika želi proširiti svoj asortiman proizvoda, i naći nove dobavljače
robe, kako bi proširio svoj asortiman i pronašao povoljnije ponude. Za
to mu je bio potreban pregled svih poduzeća registriranih za trgovinu na
veliko, a takav pregled upravo mu omogućuje imenik Poslovnog foruma koji
je sastavljen za njegove konkretne potrebe. Poduzetnik je vrlo brzo
primio ponude, cjenike i preglede od svih veleprodaja i mogao je
odabrati najpovoljnije ponuđače. Investicija od nekoliko stotina kuna za
poslovni imenik rezultirala je pronalaženjem povoljnijih ponuda i većom
zaradom.
Navedeno je samo nekoliko primjera. Prema građanima može se oglašavati
putem oglasnika i putem web stranica, no prema drugim tvrtkama,
najisplativiji i najefektniji način predstavljanja svojih proizvoda ili
usluga je direktni kontakt, te je takav način predstavljanja bez
konkurencije. Bez obzira da li je kontakt putem telefona, pismom ili
osobnim kontaktom, uvijek je potrebno odrediti krug poslovnih subjekata
kojima se želimo obratiti, a u tome jest prednost poslovnih imenika
Poslovnog foruma, jer se svaki imenik može sastaviti prema konkretnim
potrebama naručitelja.
|
|
|