POMOĆ - POJAŠNJENJA
Opširnije o veličini imenika

Prilikom narudžbe možete odabrati imenik do 250 subjekata, ili imenik do 500 subjekata.

Te veličine imenika su optimalne za kvalitetne preglede po djelatnostima unutar županija ili gradova.

Ukoliko su Vam potrebni podaci za veći broj subjekata, možete napraviti veći broj narudžbi.

Ponekad dobijemo upite: "Ja bih htio kupiti imenik sa podacima za sve trgovine..."

Trgovina je jako širok pojam, te i Nacionalna klasifikacija dijeli trgovinu na trgovinu na veliko i trgovinu na malo, a unutar te osnovne podjele je još po pedesetak stavki, pa tako postoji npr.
NKD 47.21 - Trgovina na malo voćem i povrćem
NKD 47.22 - Trgovina na malo mesom i mesnim proizvodima
NKD 47.24 - Trgovina na malo kruhom, pecivom, kolačima
NKD 47.51 - Trgovina na malo tekstilom
NKD 47.52 - Trgovina na malo željeznom robom
NKD 47.53 - Trgovina na malo sagovima i prostiračima
NKD 47.54 - Trgovina na malo električnim aparatima za kućanstvo...
I tako dalje i tako dalje, po više od pedesetak stavki za trgovinu na veliko i više od pedesetak stavki za trgovinu na malo...

Naši imenici namijenjeni su onima koji žele pribaviti kvalitetne i pouzdane podatke.
Ukoliko planirate kontaktirati npr. sve trgovine, tada je riječ i o zaista velikom projektu sa Vaše strane, te stoga držimo da možete i naručiti zasebne imenike po svakoj djelatnosti.

Imenici od 250 ili 500 subjekata su optimalni i za npr. istraživanja tržišta. Kod istraživanja na nivou cijele Hrvatske po npr. pitanju: Za koga bi glasovali da su danas parlamentarni izbori?, relevantna istraživanja obavljaju se na uzorku od 1000 stanovnika. Prema svim statističkim standardima, za istraživanja na nivou županija ili određenih djelatnosti, i više su nego dovoljni ispitni uzorci od 250 ili 500 subjekata koliko obuhvaćaju naši imenici.
Isto tako, ukoliko šaljete pisane ponude na adrese određenih tvrtki, 500 dopisa subjektima unutar samo jedne djelatnosti je nemali projekt. Naravno, kao što smo već naveli, ukoliko Vam je zaista realno potrebno više podataka, možete napraviti više narudžbi imenika kombinirajući različita područja obuhvata podataka (Hrvatska, županije, gradovi) i različite djelatnosti.


RUČNA OBRADA I PROVJERA PODATAKA ZA SVAKI IMENIK

Svaki imenik koji naručite sastavlja se na dan narudžbe i to je garancija vjerodostojnosti podataka.
Za razliku od raznih velikih imenika koji jednom budu sastavljeni, a zatim se prodaju godinama, i gdje podaci s obzirom na protek vremena u velikom postotku nisu točni, ovdje je riječ o aktualnim imenicima.

Da li znate da se u Hrvatskoj mjesečno registrira preko 1000 novih trgovačkih društava?
Evo i konkretnih podataka:
U periodu od 01.05.2013. do 31.05.2013. registrirano je 1286 novih trgovačkih društava
U periodu od 01.06.2013. do 30.01.2013. registrirano je 1019 novih trgovačkih društava
U periodu od 01.07.2013. do 31.07.2013. registrirano je 1277 novih trgovačkih društava
Itd.
Također, sličan trend je i po pitanju gašenja trgovačkih društava.
Isti trendovi vrijede i za druge subjekte, a ne samo za trgovačka društva, dakle i za obrtnike, udruge...

Očita je velika fluktuacija podataka i zato su beskorisni razni imenici koji se mogu pronaći u ponudama drugih tvrtki, koji se reklamiraju kao imenici svih subjekata a koje jednom naprave i zatim ih prodaju godinama.
Podaci se mijenjaju doslovce iz dana u dan, ako se mjesečno registrira novih 1200 tvrtki, na dnevnoj bazi je to oko 40 tvrtki. Imenik koji ćemo sastavljati sutra, razlikovat će se od imenika koji smo sastavljali danas.

S obzirom da je naš cilj isporučiti točne i vjerodostojne imenike i da se svaki imenik sastavlja tek po Vašoj narudžbi, ručnom obradom i provjerom svih podataka u registrima, naša je poslovna politika prodaja manjih ali kvalitetnih imenika. Naravno da su takvi imenici vjerojatno i nešto skuplji naspram raznih neprovjerenih imenika, no s druge strane naši točni imenici smanjuju Vam troškove koje bi Vam uzrokovali jeftini imenici. Vrlo lako možete izračunati koliki su Vam nepotrebni troškovi ako pošaljete Vaše poslovne dopise ili ponude na neispravne adrese ili na adrese ugašenih tvrtki, koliki je gubitak vremena pokušavajući telefonom kontaktirati tvrtke koje više ne postoje...