Poslovni pregled - Informacije o novim primjerima ugovora
Primjer donošenja pravila (pravilnika) za rad zadruge i zadrugara
Ovaj primjer objavljen je u paketu primjera ugovora:
UGOVORI - ZADRUGE
Link na pregled svih primjera ugovora
# Primjeri reguliranja svih pitanja vezanih uz osnivanje i poslovanje zadruge # Ugovor o osnivanju zadruge, reguliranje odnosa između zadrugara # Primjeri ugovora za zadruge i one koji posluju sa zadrugama # Primjeri iz prakse, zakoni i pravilnici o telekomunikacijskim uslugama # Ugovori o pružanju usluge kabelske televizije # Opći uvjeti korištenja telekomunikacijskih usluga # Ugovori o pretplatničkom odnosu za telekom. usluge
Primjere ugovora možete koristiti kao predloške za pisanje Vaših konkretnih ugovora. Pronađite primjere ugovora koji su Vam potrebni za Vaše poslovanje.
NOVI PRIMJERI UGOVORA: Komplet primjera ugovora za turističke, odnosno putničke agencije, Primjeri ugovora o posudbi stvari, predmeta, alata, opreme, vozila..., Primjeri iz sudske prakse i pregled literature i linkova
POSLOVNE USLUGE: Istraživanje tržišta, izrada poslovnih projekata, oglašavanje proizvoda i usluga, poslovno savjetovanje...
IZ PRAVNOG LEKSIKONA:
Ugostitelj (hotel, vlasnik apartmana) je dužan osobama koje uputi turistička agencija pružiti usluge pod istim uvjetima kao i osobama s kojima je neposredno sklopio ugovor o ugostiteljskim (smještajnim) uslugama. Ugostitelj ne može mijenjati ugovorene cijene ako o tome ne obavijesti turističku agenciju najmanje šest mjeseci unaprijed, osim u slučaju promjene u tečaju razmjene valuta koje utječu na ugovorenu cijenu. Nove cijene mogu se primjenjivati nakon isteka jednoga mjeseca od njihove dostave turističkoj agenciji. Nove cijene neće se primjenjivati na usluge za koje je već dostavljena lista gostiju. U svakom slučaju izmjene cijene nemaju učinak na rezervacije koje je ugostitelj potvrdio.