POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


PROJEKTI

Naslovna

Okrugli stol - Poreč

> Poziv

> Zbornik radova

> Sadržaj zbornika

> Baze podataka

> Zaključci

Obavijesti

Klikni za pregled priloga
Popusti i akcije

Google


WWW Poslovni Forum







IZRADA WEB STRANICA

Naručite izradu modernih web stranica. Berzo i lako kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...

>> LINK NA PREGLED I OPIS PONUDE ZA IZRADU WEB STRANICA >>

POSEBNA PONUDA
Internet se sve češće koristi kao izvor relevantnih i pravovremenih informacija što tvrtkama koje imaju vlastite stranice daje konkurentsku prednost. Što je tvrtka manja, to joj je Internet potrebniji. Želite li besplatno ažurirati svoju ponudu, uvoditi nove usluge ili proizvode? Želite li detaljno predstaviti Vašu ponudu? Želite li pobijediti konkurenciju da bi opstali?

IZRADA INTERNET STRANICA
Izrada CMS internet stranica po izuzetno povoljnim cijenama; izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova, objavljivati neograničeni broj tekstova... Predstavite Vašu tvrtku, objavite sve ponude, akcije, objavite detaljni pregled svih proizvoda i usluga... Ukoliko Vas nema na Internetu; Vi ne postojite!




















POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga


Zbornik radova Okruglog stola

STANJE I RAZVOJNE MOGUĆNOSTI U AKTUALNOM INFORMATIČKOM OKRUŽENJU
u okviru projekta
KONTINENTALNI GOSPODARSKI RESURSI U FUNKCIJI RAZVITKA TURIZMA RH


Milovan Šepić, dipl. oec.
LIBURNIA RIVIERA HOTELI d.d. Opatija


VIĐENJE STANJA I RAZVOJNIH MOGUĆNOSTI OPSKRBE HRVATSKOG TURIZMA U AKTUALNOM INFORMATIČKOM OKRUŽENJU SA STAJALIŠTA HOTELIJERA KAO SUBJEKATA POTRAŽNJE



Da bismo bolje shvatili stanje i razvojne mogućnosti opskrbe hrvatskog turizma u aktualnom informatičkom okruženju, sa stajališta hotelijera moramo najprije znati na koji se način vrši opskrba.

Hotelijeri se sve više bave istraživanjem tržišta nabave, polazeći od činjenice da poslujući na svjetskom tržištu i potrebom konkurentnosti prema drugim svjetskimdestinacijama, moramo i sve inpute svesti na stupanj konkurencije. Svjetsko turističko tržište ograničuje prodajne cijene i ostale uvjete plasmana našeg turističkog proizvoda te hotelske tvrtke moraju svoj profit tražiti u povećanju ekonomičnosti poslovanja, a to neizbježno znači sve veći značaj funkcije hotelske nabave.
To znači: nabavu hrane, pića, potrošnoga materijala, osnovnih sredstava i sitnoga inventara pod najpovoljnijim uvjetima na tržištu. Sistemi su nabave različiti i ovise o znanju, mogućnostima i veličini subjekata koji je vrše te o strukturi vlasništva tvrtki.

Funkcija nabave danas ima aktivnu ulogu u uspostavljanju odnosa s dobavljačima u kojoj marketing nabave priprema, provodi i kontrolira mjere, inicijative na tržištu nabave te odnose s postojećim i mogućim dobavljačima, kako bi se kratkoročni i dugoročni zadaci realizirali čim učinkovitije i povoljnije.

Hotelijeri naročitu pažnju poklanjaju zalihama. Više se ne zadovoljavamo optimalizacijom zaliha, već tražimonjihovo uklanjanje, nabavljajući po načelu «just in time», tj. tražimo od dobavljača da nam robu isporučuje u točno određeno vrijeme. Takav sustav uklanja zalihe, a u pružanju usluga ne dolazi do zastoja. Da bi sustav čim bolje djelovao standardizira se kvaliteta i vrsta roba koje će se nabavljati, gdje je precizno opisano koje robe, kakvoga izgleda, koje kvalitete, trajnosti, vrsti pakiranja i sl. tvrtka nabavlja.

Najnovija zakonska rješenja o obaveznom uvođenju sustava HACCP u sljedeće tri godine na sva mjesta gdje se proizvodi, distribuira, prerađuje i poslužuje hrana, upućuju nas da ubuduće možemo raditi samo s dobavljačima koji imaju uveden taj sustav.

Informatički sustavi koje hotelske tvrtke posjeduju, omogućuju nam dnevno naručivanje i izbor najpovoljnijih dobavljača, kao i planiranje nabave. Informiranje unutar tvrtke o cijenama, uvjetima i problematici nabave odvija se, ili putem podataka koji su u sustavu ili putem «public foldera» gdje se unose standardi, ugovori s dobavljačima, cijene, kao i obavijesti o pojedinim dobavljačima. Mi od dobavljača tražimo robu našim standardima propisane kvalitete, čija je cijena fco. prodajno mjesto u hotelu ili restoranu, sa svakodnevnom dostavom na naša prodajna mjesta.

Komunikacija se s dobavljačima većinom, nažalost, odvija putem faksa. Iako smo informatički potpuno opremljeni za to da se veliki dio komunikacija, unutar i izvan tvrtki, odvija putem interneta i intraneta (verzija interneta samo za potrebe tvrtke), neki dobavljači teško prihvaćaju taj način komuniciranja. Međutim, naručivanje roba e-mailom sve više postaje standard te će dobavljači koji to ne prihvaćaju sigurno osjetiti posljedice.

Hotelijeri su sve zahtjevniji prema svojim dobavljačima te se sužava krug onih koji su sposobni ispunjavati te zahtjeve, a to uglavnom postaju specijalizirani veletrgovci, a sve manje ima izravnih odnosa s proizvođačima.

Kako smo svi postupno uvodili informatičke sustave, u pojedinim se tvrtkama javlja problem
različitih sustava, gdje svako ima svoju bazu podataka (prodaja, nabava, računovodstvo, financije i sl.), a ne postoji jedinstveni sistem u kojemu se možemo služiti svim podacima,
tj. da odmah možemo vidjeti naša možebitna dugovanja prema dobavljaču, reklamacije koje su se dogodile, ima li neke robe na skladištu i sl., a odluke je potrebno donositi brzo iučinkovito. Zato se ide prema tome da se integriraju svi podaci kojima tvrtka raspolaže u jedinstveni, dobro strukturirani sustav, koji će svakom djelatniku omogućiti pristup svim informacijama potrebnim za trenutno donošenje kvalitetnih poslovnih odluka, kako ne bi više zapinjali na međusobnoj podjeli informacija i neuskladivosti informacijskih sustava.

Upravo se zbog toga u hotelskim tvrtkama javlja težnja prema uvođenju Enterprise Resource Planning (ERP) informacijskih sustava, koji zamjenjuje odvojene sustave pojedinih organizacijskih jedinica te zadovoljava sve potrebe upravljanja poslovanjem. Taj se sustav ostvaruje na temelju jedinstvene baze podataka, u koju se slivaju svi podaci koji se stvaraju u poduzeću. ERP su rješenja složena, ali i vrlo fleksibilna jer nam nude programske module koji se mogu nadograđivati. Za nabavu se obično rabi podsustav za upravljanje odnosima s dobavljačima SRM (Supplier Relationship Management).

Jedan je popularan koncept suvremenoga menadžmenta, koji se zasniva na logici analize korporacijskih baza podataka i uvođenju ERP-a, SupplyChain Management (SCM), što se može prevesti i kao «upravljanje materijalnim tokovima u poduzeću». On, naime, započinje planiranjem potražnje za proizvodima, nastavlja se kroz proces izbora najboljih dobavljača, zapremanja i skladištenja materijala, njihove uporabe u proizvodnom procesu te načina distribucije. Veliki je interes za SCM pobudio razvoj interneta kao osnovnoga komunikacijskoga kanala u elektroničkom poslovanju te opće prihvaćanje interneta kao kanala poslovne suradnje, koji otvara teorijske mogućnosti povezivanja materijalnih tokova velikoga broja poduzeća te kada bi svi u lancu upotrebljavali međusobno uskladiva programska rješenja, sve bi se narudžbe, plaćanja i ostali poslovni odnosi mogli provoditi elektronički, uz značajnu uštedu vremena i novca.

Jedna je od najnaprednijih mogućnosti oblikovanje korporacijskoga portala, kao ulazne točke u svijet informacija, koje, putem interneta, poduzeće nudi o sebi i svojem poslovanju, a u suvremenom elektroničkomposlovanju, korporacijski je portal mjesto susreta s kupcima, dobavljačima te drugima iz svoje okoline, zainteresiranima za tvrtku, organizaciju, njezine potrebe, standarde i sl. Takav portal danas može biti novi način obavljanja poslova i upravljanja odnosa s kupcima i dobavljačima.

Internetsko nam poslovanje na taj način omogućuje integraciju tvrtke s okolinom, i to poslovnih procesa i informacijskih tokova. Integracija poslovnih procesa prema dobavljačima ide putem elektroničke nabave prema dobavljačima, što podrazumijeva i svojevrsnu integraciju aplikacija. Time se stvara opskrbni lanac kojemu je temelj ekstranet. Radi se o proširenom intranetu koji predstavlja privatnu poslovnu mrežu koja nastaje povezivanjem intraneta nekoliko suradničkih i parterskih organizacija. Od pristupa putem interneta, ekstranet je obično zaštićen zajedničkim obrambenim zidom (Firewall).

Za elektroničko je poslovanje je neophodno korištenje web usluga, koje nama omogućava upravljanje razmjenom poruka. Tu rabimo kataloške aplikacije, poput žutih stranica, aplikacije slanja i primanja poruka, čitanja poruka te izvršne aplikacije razumijevanja i uporabe, a ovo predstavlja i perspektivnu tehnologiju koja će ubrzati razvoj elektroničkoga poslovanja.

U svojem poslovanju svi intenzivno trgujemo te se nastoji stvoriti elektroničko tržište na kojemu će se kupoprodajne aktivnosti ostvarivati brže, jednostavnije i posljedično jeftinije.
Ona se sastoje od mrežnih mjesta koja nude mogućnosti spajanja mogućih prodavatelja roba i usluga s mogućim kupcima, a omogućujući im obavljanje kupoprodajnih i ostalih poslovnih transakcija na elektronički način. Posebno su važna u tzv. Business to Business (B2B) poslovanju, odnosno elektroničkoj razmjeni podataka između poslovnih partnera u realnom vremenu. .

Kako vidim perspektivu razvoja opskrbe hrvatskih hotelijera u aktualnom informatičkom okruženju?

1. U općem prihvaćanju korištenja web usluga i hotelijera i dobavljača u međusobnom komuniciranju.
2. Neizbježno je usklađivanje i standardizacija informatičkih aplikacija kupaca i dobavljača..
3. Pretpostavka je da će tvrtke sve više uvoditi Enterprise Resorce Planning informacijske sustave, samim time i intranet te početi oblikovati korporacijske portale, koji će biti osnova komuniciranja s okolinom. Time će se hotelijeri predstavljati dobavljačima svojim potrebama, standardima i specifičnostima, a dobavljači hotelijerima svojim proizvodima.
4. Više tvrtki zainteresiranih za integraciju poslovnih procesa stvarat će opskrbne lance kojima će temelj bitiekstranet. To podrazumijeva dugoročno povezivanje hotelijera i njihovih dobavljača na stvaranje turističkoga proizvoda.
5. Uslijediti će i stvaranje elektroničkih tržišta, gdje najveći problem predstavlja standardizacija kako informatičkih aplikacija, tako i proizvoda. Najvažnije su cijene za zadanu kvalitetu. Kod nuđenja treba voditi računa da hotelijera zanimaju pojedinačne cijene proizvoda fco., njegovo prodajno mjesto, a to znači s uračunavanjem svih troškova prijevoza i skladištenja.

Hotelijeri su zainteresirani za svaki oblik elektroničkoga tržišta, koji će im pomoći da ostvare uštede u procesu nabave, kako u vremenu, tako i u i novcu. Za to smo kadrovski i tehnički opremljeni te smatram vrlo vrijednom inicijativu Ekonomskoga fakulteta iz Osijeka i Instituta za turizam i poljoprivredu iz Poreča, za uvođenje novih, suvremenih načina trgovanja, naročito ako se radi o hrvatskim proizvodima.



Sadržaj Zbornika radova Okruglog stola