|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
PROJEKTI
IZRADA WEB STRANICA
Naručite izradu modernih web stranica. Berzo i lako kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...
Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.
Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...
Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...
POSEBNA PONUDA
Internet se sve češće koristi kao izvor relevantnih i pravovremenih informacija što tvrtkama koje imaju vlastite stranice daje konkurentsku prednost. Što je tvrtka manja, to joj je Internet potrebniji. Želite li besplatno ažurirati svoju ponudu, uvoditi nove usluge ili proizvode? Želite li detaljno predstaviti Vašu ponudu? Želite li pobijediti konkurenciju da bi opstali?
IZRADA INTERNET STRANICA
Izrada CMS internet stranica po izuzetno povoljnim cijenama; izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova, objavljivati neograničeni broj tekstova... Predstavite Vašu tvrtku, objavite sve ponude, akcije, objavite detaljni pregled svih proizvoda i usluga... Ukoliko Vas nema na Internetu; Vi ne postojite!
|
|
STANJE I RAZVOJNE MOGUĆNOSTI U AKTUALNOM INFORMATIČKOM OKRUŽENJU
u okviru projekta
KONTINENTALNI GOSPODARSKI RESURSI U FUNKCIJI RAZVITKA TURIZMA RH
PREDGOVOR
Budući da zapravo postoji snažna interaktivnost između turizma, s
jedne strane, te poljoprivrede i prehrambene industrije, ali i ostalih
gospodarskih grana i djelatnosti, s druge strane, očito je kako bitno treba
ojačati učinkovitost svih djelatnosti koje tvore sastavnice turističkih
proizvoda, kako bi bile po svojoj kvaliteti, a potom i cijeni, konkurentne
kako za inozemne, tako i domaće turističke potrošače.
Turizam bi u Republici Hrvatskoj, sukladno tome, morao postati kralježnica
strategije izvozne ekspanzije, imajući pri tome u vidu nedvojbene prednosti
koje se stječu, primjerice, izvozom hrane preko turizma. Pritom se vrlo
jednostavno može dokazati kako kontinentalni gospodarski resursi, poglavito
oni iz područja proizvodnje hrane te osobito oni iz Slavonije i Baranje,
mogu, naravno uz odgovarajuće mjere ekonomske politike, marketinški pristup
istraživanju potreba te time i oblikovanja proizvodnih i prodajnih programa
koji će biti utemeljeni na suvremenim tehnologijama, proizvesti outpute koji
će u kvantitativnom smislu moći u potpunosti zadovoljiti potrebe turizma. Na
taj bi se način postigli višestruki učinci:
s jedne bi se strane znakovito ojačao ekonomski položaj gospodarskih
prioriteta, turizma i poljoprivrede, a kroz multiplikacijski efekt ostalih
gospodarskih djelatnosti koje čine agregat turizma, bitno bi se uravnotežila
i poboljšala platna bilanca zemlje, povećala uspješnost poslovanja
sudjelujućih gospodarskih subjekata, povećala zaposlenost itd.
Navedeno je predstavljalo svojevrstan izazov znanstvenicima koji su izravno
ili neizravno uključeni u tu problematiku. Tako je u ožujku 1999. godine
sklopljen sporazum o međusobnoj suradnji u području znanstveno-istraživačke
i nastavne djelatnosti između Instituta za poljoprivredu i turizam u Poreču,
Ekonomskoga fakulteta u Osijeku te Poljoprivrednoga fakulteta u Osijeku i
već je tom prigodom naznačena potreba pokretanja projekta kojim bi se
ukazalo na pravce povezivanja područja Slavonije i Baranje kao
najznačajnijega proizvođača hrane i Istre kao najznačajnijega turističkog
područja u Republici Hrvatskoj.
Na tu je temu u listopadu 1999. godine održan i prvi okrugli stol u Poreču,
koji je u veljači 2000. godine u Opatiji rezultirao i okruglim stolom
“Poljoprivredni resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske”.
U lipnju 2001. godine Ministarstvo je znanosti i tehnologije odobrilo
projekt pod nazivom “Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka
turizma Republike Hrvatske” na kojem je bilo prijavljeno ukupno osamdesetak
znanstvenika iz devet znanstvenih institucija. Rezultati su jednogodišnjega
rada na projektu predstavljeni u trideset radova na znanstvenom skupu u
Osijeku u lipnju 2002. godine, na temu istovjetnoj nazivu projekta.
Suorganizatorstvo su toga skupa prihvatili, između ostalih, Ministarstvo
turizma i Ministarstvo poljoprivrede i šumarstva, Hrvatska gospodarska
komora, Hrvatska turistička zajednica, Institut za turizam te Istarska,
Osječko-baranjska i Vukovarsko-srijemska županija. Ministarstvo je znanosti
u ožujku 2003. godine produžilo nastavak financiranja projekta za
dvogodišnje razdoblje.
Ponajprije valja istaknuti kako je ta problematika prije pokretanja projekta
bila isključivo necjelovito obrađivana sa stajališta pojedinačnih
znanstvenih polja, odnosno grana, a zapravo nikada cjelovito, na
multidisciplinaran način. To znači da postoje određeni znanstveni radovi
koji, primjerice, ukazuju na problematiku proizvodnje hrane, zatim radovi
koji ukazuju na problematiku prerade hrane, kako na mjestu proizvodnje, tako
i na mjestu potrošnje, kao i, naposljetku znanstveni radovi koji ukazuju na
ulogu hrane kao sastavnicu turističkih proizvoda Republike Hrvatske. Ali
zato zapravo ne postoje povezana saznanja o ulozi svih drugih gospodarskih
djelatnosti, osobito onih iz kontinentalnoga dijela Hrvatske, u stvaranju
turističkoga proizvoda. Naposljetku, postoje nedovoljno razrađena saznanja o
potrebnoj kvantitativnoj i kvalitativnoj razini turističkih proizvoda koji
se, dinamički gledano, trebaju u budućnosti nuditi sve zahtjevnijim
turističkim potrošačima.
Značenje je istraživanja na tom projektu proizašlo već iz činjenice da je
ono po obuhvatu prvo istraživanje takve vrste u Republici Hrvatskoj, a
njegovi rezultati operacionalizacijom mogu izuzetno pripomoći kako u razvoju
i razvitku turizma i proizvodnje hrane, kao prioritetima, tako i u općem
gospodarskom razvoju Republike Hrvatske. Polazna je postavka projekta bila
da su kontinentalni gospodarski resursi Republike Hrvatske, osobito u
području proizvodnje hrane, u stanju u cijelosti kvantitativno i
kvalitativno dinamički zadovoljavati turističku potrošnju ostvarenu u
Republici Hrvatskoj.
Međutim, s druge je strane proces razvoja informatizacije i komunikacijskih
tehnologija danas već sastavnica življenja i poslovnoga ponašanja u okviru
tzv. “digitalnoga doba”. Upravo se zbog toga osjetila potreba da se u okviru
projekta “Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma
Republike Hrvatske” razmotri stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom
informatičkom okruženju, što je ujedno bila i tema okrugloga stola održanoga
u Poreču u veljači 2004. godine, čiji su rezultati objavljeni u ovom
zborniku radova.
Kako je to i navedeno u pozivu za okrugli stol “…polazna hipoteza za Okrugli
stol je činjenica da u ovome trenutku u Republici Hrvatskoj, u
informacijskom smislu ne postoji dovoljno učinkovit i transparentan sustav
koji reprezentira cjelokupni lanac pribavljanja poljoprivredno-prehrambenih
proizvoda, a koji može doprinijeti boljoj opskrbi subjekata turističke
ponude".
Neka inozemna iskustva pokazuju da se takva situacija može znatno
promijeniti obzirom da se u informatičkom prostoru javljaju novi sudionici
koji mogu na novim tehnološkim temeljima uspostavljati nove relacije u
lancima opskrbe i posredno generirati temelje za dugoročno usklađivanje
turističke potražnje (potrošnje) i potencijala proizvodnje i prerade
(ponude).
Riječ je o novim posredničkim ulogama cyber firmi koje ulaze u informacijska
tržišta i transformaciji njihove uloge u tvorce novih tržišta, novih
tržišnih zajednica i novih upravljačkih odnosa, koji tako otvaraju prostor
za planiranje i realizaciju cjelokupnoga lanca opskrbe, osobito hranom na
novim suradničkim osnovama.” Riječ je, dakle, o stvaranju, svojevrsne burze
proizvoda hrane, odnosno e-marketa ili e-marketplacea, koja će ujediniti i
učiniti transparentnom proizvodnjuproizvoda hrane. Naime, u okviru
uspostavljenih sustava elektroničke trgovine, u nas postoji tek nekolicina
web-site-ova koje djeluju po načelu B2C (business to consumer), a odnose se
na područje proizvoda hrane, dok mrežnih stranica koje djeluju po načelu
B2B, zapravo ni nema. Ideja je bila da se upravo na okruglom stolu u Poreču
pokušaju sjediniti iskustva kako ponuđača, tako i potraživača na tom
specifičnom tržištu, a rezultati se mogu iščitati na stranicama koje
slijede, kao i u zaključcima okrugloga stola.
Voditelj projekta
prof. dr. sc. Marcel Meler
Voditelj okrugloga stola
prof. dr. sc. Drago Ružić
|