POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 



PREGLED VAŽNIJIH PROPISA

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

1429

Na temelju članka 17.d Zakona o ustrojstvu i djelokrugu središ­njih tijela državne uprave (»Narodne novine«, br. 199/2003, 30/2004, 136/2004, 22/2005 i 44/2006) i članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 92/96, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001 i 199/2003),Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 25. svibnja 2006. godine donijela

UREDBU

O UNUTARNJEM USTROJSTVU SREDIŠNJEG DRŽAVNOG UREDA ZA RAZVOJNU STRATEGIJU I KOORDINACIJU FONDOVA EUROPSKE UNIJE

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Uredbom uređuje se unutarnje ustrojstvo Središnjeg državnog ureda za razvojnu strategiju i koordinaciju fondova Europske unije (u daljnjem tekstu: Središnji ured), nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica i njihov djelokrug, način upravljanja tim jedinicama, okvirni broj državnih službenika i namještenika, te druga pitanja od značaja za rad Središnjeg ureda.

Članak 2.

Središnji ured obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na pripremu strateških dokumenata koji uređuju nacionalne razvojne ciljeve i prioritete za korištenje sredstava iz fondova Europske unije, te prati provedbu mjera i aktivnosti utvrđenih takvim strateškim dokumentima; koordinira poslove vezane uz upravljanje programima Europske unije i programima Zajednice otvorenih Republici Hrvatskoj, te u okviru svojeg djelokruga surađuje s institucijama i tijelima Europske unije i državama članicama Europske unije.
Središnji ured obavlja i druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost posebnim zakonom.

II. UNUTARNJE USTROJSTVO

Članak 3.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Središnjeg ureda ustrojavaju se sljedeće unutarnje ustrojstvene jedinice:
1. Kabinet državnog tajnika;
2. Odjel za pripremu i praćenje provedbe razvojne strategije;
3. Odjel za programe Europske unije namijenjene jačanju institucionalne sposobnosti za pridruživanje;
4. Odjel za programe Europske unije namijenjene promicanju gospodarske i socijalne kohezije.

Kabinet državnog tajnika

Članak 4.

U Kabinetu državnog tajnika obavljaju se stručni i administrativni poslovi za državnog tajnika i njegove zamjenike, poslovi praćenja rada, pripreme dokumenata i komuniciranja s Vladom Republike Hrvatske, Hrvatskim saborom i njihovim radnim tijelima, protokolarni poslovi, prevođenje, informatički poslovi, poslovi u svezi odnosa sa sredstvima javnog priopćavanja, organiziraju se i koordiniraju informativne aktivnosti (informativne kampanje, predstavljanje programa i projekata Europske unije), vodi posebna arhiva svih materijala putem kojih se javnost informira o projektima koji se financiraju iz stranih izvora pomoći, te obavljaju drugi poslovi za službene potrebe državnog tajnika i njegovih zamjenika.

Odjel za pripremu i praćenje provedbe razvojne strategije

Članak 5.

Odjel za pripremu i praćenje provedbe razvojne strategije obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz praćenje i analizu gospodarskih kretanja u Republici Hrvatskoj, državama Europske unije i državama koje nisu članice Unije, izrađuje nacionalnu razvojnu strategiju kao temeljni strateški dokument koji uređuje prioritete i ciljeve razvoja Republike Hrvatske, te obavlja ostale poslove koje odredi čelnik Središnjeg ureda.
U Odjelu za pripremu i praćenje provedbe razvojne strategije ustrojavaju se:
a) Odsjek za pripremu razvojne strategije;
b) Odsjek za praćenje provedbe razvojne strategije.

a) Odsjek za pripremu razvojne strategije

Članak 6.

Odsjek za pripremu razvojne strategije obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz metodologiju izrade nacionalne razvojne strategije i njenu pripremu u suradnji s državnim tijelima i nevladinim sektorom.
 

b) Odsjek za praćenje provedbe razvojne strategije

Članak 7.

Odsjek za praćenje provedbe razvojne strategije obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz praćenje provedbe nacionalne razvojne strategije, te kontinuirano prati gospodarska kretanja u Republici Hrvatskoj, gospodarsku politiku Europske unije i njenih država članica, te država koje nisu članice Unije.

Odjel za programe Europske unije namijenjene jačanju institucionalne sposobnosti za pridruživanje

Članak 8.

Odjel za programe Europske unije namijenjene jačanju institucionalne sposobnosti za pridruživanje koordinira pripremu i nadzire provedbu programa i projekata Europske unije (CARDS, Phare, IPA) koji se provode u cilju osposobljavanja središnjih i lokalnih tijela državne uprave za učinkovitu primjenu pravne stečevine Europske zajednice i pridruživanje Europskoj uniji, koordinira poslove uključivanja tijela državne uprave u programe Zajednice i obavlja ostale poslove koje odredi čelnik Središnjeg ureda.
U Odjelu za programe Europske unije namijenjene jačanju institucionalne sposobnosti za pridruživanje ustrojavaju se:
a) Odsjek za koordinaciju projekata u području političkih kriterija, civilnog društva pravosuđa i unutarnjih poslova;
b) Odsjek za koordinaciju projekata u području unutarnjeg tržišta i poljoprivrede;
c) Odsjek za koordinaciju projekata u području reforme državne uprave, javnih financija i statistike;
d) Odsjek za metodologiju nadzora nad provedbom i evaluaciju programa Europske unije;
e) Odsjek za koordinaciju horizontalnih programa.

a) Odsjek za koordinaciju projekata u području političkih kriterija, civilnog društva, pravosuđa i unutarnjih poslova

Članak 9.

Odsjek za koordinaciju projekata u području političkih kriterija, civilnog društva, pravosuđa i unutarnjih poslova obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz korištenje programa Europske unije (CARDS, Phare, IPA) u području ispunjavanja političkih kriterija za članstvo u Europskoj uniji, razvoja civilnog društva, pravosuđa i temeljnih prava, slobode i sigurnosti, te unutarnjih poslova. Zadaće Odsjeka u navedenim sektorskim područjima su koordinacija pripreme sektorskih podloga za strateške dokumente koji uređuju korištenje programa Europske unije, koordinacija pripreme prijedloga projekata, sukladno odobrenim strategijama i prioritetima iz pristupnog procesa, nadzor nad provedbom i evaluacija projekata, njihovo usklađivanje s programima i projektima koji se financiraju iz drugih izvora pomoći.

b) Odsjek za koordinaciju projekata u području unutarnjeg tržišta i poljoprivrede

Članak 10.

Odsjek za koordinaciju projekata u području unutarnjeg tržišta i poljoprivrede obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz korištenje programa Europske unije (CARDS, Phare, IPA) u području slobodnog kretanja roba, kapitala, usluga i radnika, javne nabave, trgovačkog prava, zaštite tržišnog natjecanja, zaštite potrošača i zdravlja, kontrole kvalitete hrane, veterinarske i fitosanitarne kontrole, poljoprivrede i ruralnog razvoja. Zadaće Odsjeka, u navedenim sektorskim područjima, su koordinacija pripreme sektorskih podloga za strateške dokumente koji uređuju korištenje programa Europske unije, koordinacija pripreme prijedloga projekata sukladno odobrenim strategijama i prioritetima iz pristupnog procesa, nadzor nad provedbom odobrenih projekata, njihovo usklađivanje s programima i projektima koji se financiraju iz drugih izvora pomoći, praćenje ustrojavanja potrebnih struktura i osposobljavanje tijela državne uprave za korištenje programa SAPARD i IPARD.

c) Odsjek za koordinaciju projekata u području reforme državne uprave, javnih financija i statistike

Članak 11.

Odsjek za koordinaciju projekata u području reforme državne uprave, javnih financija i statistike obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz korištenje programa Europske unije (CARDS, Phare, IPA) u područjima reforme državne uprave, poreza, carina, financijske kontrole, financijskih i proračunskih odredbi, ekonomske i monetarne unije, te statistike. Zadaće Odsjeka u navedenim sektorskim područjima su koordinacija pripreme sektorskih podloga za strateške dokumente koji uređuju korištenje programa Europske unije, koordinacija pripreme prijedloga projekata, sukladno odobrenim strategijama i prioritetima iz pristupnog procesa, nadzor nad provedbom odobrenih projekata, njihovo usklađivanje s programima i projektima koji se financiraju iz drugih izvora pomoći.

d) Odsjek za metodologiju nadzora nad provedbom i evaluaciju programa Europske unije

Članak 12.

Odsjek za metodologiju nadzora nad provedbom i evaluaciju programa Europske unije obavlja administrativne i stručne poslove vezane uz razvoj metodologije za nadzor nad provedbom i evaluaciju programa Europske unije i vrši ulogu tehničkog tajništva odbora za praćenje projekata iz programa CARDS i Phare; Odsjek održava bazu podataka o završenim, tekućim te planiranima projektima strane pomoći u Republici Hrvatskoj.

e) Odsjek za koordinaciju horizontalnih programa

Članak 13.

Odsjek za koordinaciju horizontalnih programa obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz uključivanje Republike Hrvatske u horizontalne programe Europske unije koji su namijenjeni za više država korisnica, koordinira uključivanje tijela državne uprave u programe Zajednice, te obavlja stručne i administrativne poslove za potrebe Koordinacijske skupine i Tehničke skupine Vlade Republike Hrvatske za praćenje sredstava koje Republika Hrvatska dobiva iz inozemnih izvora.

Odjel za programe Europske unije namijenjene promicanju gospodarske i socijalne kohezije

Članak 14.

Odjel za programe Europske unije namijenjene promicanju gospodarske i socijalne kohezije koordinira pripremu i nadzor nad provedbom programa i projekata Europske unije (CARDS, Phare, ISPA, IPA) koji se provode u cilju promicanja gospodarske i socijalne kohezije u Republici Hrvatskoj i ujednačavanja njenog gospodarskog razvoja s Europskom unijom, te obavlja ostale poslove koje odredi čelnik Središnjeg ureda.
U Odjelu za programe Europske unije namijenjene promicanju gospodarske i socijalne kohezije ustrojavaju se:
a) Odsjek za koordinaciju projekata u području prometa, telekomunikacija i informacijske tehnologije,
b) Odsjek za koordinaciju projekata u području zaštite okoliša i energetike;
c) Odsjek za koordinaciju projekata u području regionalnog razvoja, malog i srednjeg poduzetništva i industrijske politike;
d) Odsjek za koordinaciju projekata u području tržišta rada i zapošljavanja, obrazovanja i kulture, znanstvenog istraživanja i razvoja.

a) Odsjek za koordinaciju projekata u području prometa, telekomunikacija i informacijske tehnologije

Članak 15.

Odsjek za koordinaciju projekata u području prometa, telekomunikacija i informacijske tehnologije obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz korištenje programa Europske unije (CARDS, Phare, ISPA, IPA) u području prometa i trans-europskih mreža, telekomunikacija i informacijskog društva. Zadaće Odsjeka u navedenom sektorskom području su koordinacija pripreme sektorskih podloga za strateške dokumente koji uređuju korištenje programa Europske unije, podrška relevantnim tijelima državne uprave pri ustrojavanju jedinica zaduženih za upravljanje komponentom programa IPA u području prometa, te kasnije Kohezijskim fondom, podrška pri pripremi sektorskih operativnih programa i prijedloga projekata, nadzor nad provedbom odobrenih projekata, njihovo usklađivanje s programima i projektima koji se financiraju iz drugih izvora pomoći.

b) Odsjek za koordinaciju projekata u području zaštite okoliša i energetike

Članak 16.

Odsjek za koordinaciju projekata u području zaštite okoliša i energetike obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz korištenje programa Europske unije (CARDS, Phare, ISPA, IPA) u području zaštite okoliša i energetike. Zadaće Odsjeka u navedenom sektorskom području su koordinacija pripreme sektorskih podloga za strateške dokumente koji uređuju korištenje programa Europske unije, podrška relevantnim tijelima državne uprave pri ustrojavanju jedinica zaduženih za upravljanje komponentom programa IPA u području zaštite okoliša i energetike, te kasnije Kohezijskim fondom, podrška pri pripremi sektorskih operativnih programa i prijedloga projekata, nadzor nad provedbom odobrenih projekata, njihovo usklađivanje s programima i projektima koji se financiraju iz drugih izvora pomoći.

c) Odsjek za koordinaciju projekata u području regionalnog razvoja, malog i srednjeg poduzetništva i industrijske politike

Članak 17.

Odsjek za koordinaciju projekata u području regionalnog razvoja, malog i srednjeg poduzetništva i industrijske politike obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz korištenje programa Europske unije (CARDS, Phare, IPA) u području regionalnog razvoja, malog i srednjeg poduzetništva i industrijske politike. Zadaće Odsjeka, u navedenom sektorskom području, su koordinacija pripreme sektorskih podloga za strateške dokumente koji uređuju korištenje programa Europske unije, podrška relevantnim tijelima državne uprave pri ustrojavanju jedinica za upravljanje komponentom programa IPA u području regionalnog razvoja, malog i srednjeg poduzetništva i industrijske politike, te kasnije Europskim fondom za regionalni razvoj, podrška pri pripremi sektorskih operativnih programa i prijedloga projekata, nadzor nad provedbom odobrenih projekata, njihovo usklađivanje s programima i projektima koji se financiraju iz drugih izvora pomoći.

d) Odsjek za koordinaciju projekata u području tržišta rada i zapošljavanja, obrazovanja, znanstvenog istraživanja i razvoja

Članak 18.

Odsjek za koordinaciju projekata u području tržišta rada i zapošljavanja, obrazovanja, znanstvenog istraživanja i razvoja obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz korištenje programa Europske unije (CARDS, Phare, IPA) u području socijalne politike i zapošljavanja, obrazovanja, znanstvenog istraživanja i razvoja. Zadaće Odsjeka, u navedenom sektorskom području, su koordinacija pripreme sektorskih podloga za strateške dokumente koji uređuju korištenje programa Europske unije, podrška relevantnim tijelima državne uprave pri ustrojavanju jedinica za upravljanje komponentom programa IPA u području tržišta rada i zapošljavanja, obrazovanja i kulture, znanstvenog istraživanja i razvoja, te kasnije Europskim socijalnim fondom, podrška pri pripremi sektorskih operativnih programa i prijedloga projekata, nadzor nad provedbom odobrenih projekata, njihovo usklađivanje s programima i projektima koji se financiraju iz drugih izvora pomoći.

III. UPRAVLJANJE SREDIŠNJIM UREDOM

Članak 19.

Radom Središnjeg ureda upravlja državni tajnik kojeg imenuje Vlada Republike Hrvatske na prijedlog predsjednika Vlade Republike Hrvatske, a koji za svoj rad i rad Središnjeg ureda odgovara predsjedniku Vlade Republike Hrvatske.
Državni tajnik može imati jednog ili više zamjenika koje imenuje i razrješava Vlada Republike Hrvatske na prijedlog državnog tajnika, a koji su za svoj rad odgovorni državnom tajniku.
Radom odjela upravljaju načelnici odjela.
Radom odsjeka upravljaju voditelji odsjeka.

IV. SLUŽBENICI I NAMJEŠTENICI SREDIŠNJEG UREDA

Članak 20.

Poslove i zadaće iz djelokruga Središnjeg ureda, ovisno o vrsti i složenosti, stručnoj spremi i drugim uvjetima obavljaju službenici i namještenici, raspoređeni na radna mjesta sukladno propisima.
Okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Središnjeg ureda određuje se u tabe­larnom prikazu koji je sastavni dio ove Uredbe i koji se ne objavljuje u »Narodnim novinama«.

V. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 21.

Pitanja od značaja za rad Središnjeg ureda koja nisu uređena ovom Uredbom uredit će se Pravilnikom o unutarnjem redu Središ­njeg ureda, a osobito broj potrebnih službenika i namještenika, s na­znakom njihovih osnovnih poslova i zadaća i stručnih uvjeta potrebnih za njihovo obavljanje, kao i njihove ovlasti i odgovornosti.
Pravilnik o unutarnjem redu Središnjeg ureda državni tajnik donijet će u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.

Članak 22.

Središnji ured, danom stupanja na snagu Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o ustrojstvu i djelokrugu središnjih tijela državne uprave (»Narodne novine«, broj 44/2006), preuzima poslove Uprave za koordinaciju programa pomoći i suradnje s Europskom unijom iz Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija. Središnji ured, danom stupanja na snagu navedenog Zakona, preuzima od Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija opremu, pismohranu i drugu dokumentaciju, sredstva za rad, financijska sredstva te prava i obveze, razmjerno preuzetim poslovima, kao i državne službenike i namještenike zatečene na preuzetim poslovima.
Državni službenici i namještenici Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija koji su u trenutku stupanja na snagu navedenog Zakona zatečeni na obavljanju preuzetih poslova nastavljaju s radom na poslovima na kojima su zatečeni i zadržavaju plaće prema dosadašnjim propisima, do donošenja rješenja o rasporedu na radna mjesta prema Pravilniku iz članka 8. stavka 2. navedenog Zakona.
Državni tajnik dužan je donijeti rješenja o rasporedu državnih službenika i namještenika iz članka 20. ove Uredbe, temeljem Pravilnika o unutarnjem redu iz članka 21. ove Uredbe u roku od 30 dana od dana donošenja Pravilnika.

Članak 23.

Ured za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske za Središnji ured obavlja financijsko-planske i računovodstvene poslove, poslove nadzora i riznice, materijalno poslovanje, nabavu te investicije, opće i kadrovske poslove (uključujući poslove razvoja i upravljanja kadrovima), te pomoćno-tehničke poslove.
Ured Vlade Republike Hrvatske za unutarnju reviziju za Središnji ured obavlja poslove unutarnje revizije.

Članak 24.

Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o unutarnjem ustrojstvu Središnjeg državnog ureda za razvojnu strategiju (»Narodne novine«, broj 11/2004).

Članak 25.

Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 023-03/06-01/15
Urbroj: 5030122-06-1
Zagreb, 25. svibnja 2006.

Potpredsjednica Vlade
i ministrica obitelji, branitelja i
međugeneracijske solidarnosti
Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.



POSLOVNI FORUM - Naslovna stranica - Pregled svih poslovnih usluga i korisnih informacija za poduzetnike, potražite na naslovnoj stranici Poslovnog foruma. Poslovni Forum okuplja stručnjake koji raspolažu potrebnim znanjima i koriste suvremenu tehnologiju, te stalni krug vanjskih suradnika za specifična znanja i potrebe. Ukoliko Vam je potrebna bilo koja usluga, pomoć ili savjet, kontaktirajte nas.

Poslovni forum d.o.o. čini sve što je u njegovoj moći da podaci na ovoj web stranici budu točni i ažurni, ali ne jamči niti ne odgovara za njihovu točnost, potpunost ni ažurnost (izneseno, niti ono koje bi se moglo podrazumijevati). Stranicu otvarate i njome se koristite na vlastitu odgovornost.


IZRADA WEB STRANICA

Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...


>> LINK NA PREGLED I OPIS PONUDE ZA IZRADU WEB STRANICA >>








Propisi - Pretraživanje svih objavljenih i javno dostupnih članaka.
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga