POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 



PREGLED VAŽNIJIH PROPISA

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

994

 

Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 13. travnja 2006. godine, donijela

UREDBU

O IZMJENAMA I DOPUNAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU DRŽAVNOG INSPEKTORATA


Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata (»Narodne novine«, broj 66/2005) u članku 3. stavku 2. iza riječi: »Kabinet glavnog inspektora« veznik »i« zamjenjuje se zarezom, a iza riječi: »Odjel za unutarnju reviziju«, dodaju se riječi: »i Odjel unutarnjeg nadzora«.


Članak 2.

U članku 4. ispred stavka 2. koji postaje članak 4a. dodaje se naslov: »ODJEL ZA UNUTARNJU REVIZIJU«, a iza stavka 2. dodaje se naslov: »ODJEL UNUTARNJEG NADZORA« i članak 4b. koji glasi:


»ODJEL UNUTARNJEG NADZORA


Članak 4b.

Odjel unutarnjeg nadzora nadzire primjenu zakona i drugih propisa koji se odnose na utvrđivanje odgovornosti za koje je ponašanje u suprotnosti s načelima ponašanja državnih službenika, postojanje sukoba interesa, kaznena djela nastala u obavljanju inspekcijske službe, poglavito primanje mita, protuzakonitu naplatu, protuzakonito posredovanje, samovlast te odgovornost državnih službenika za povrede službene dužnosti koja ima obilježje kaznene odgovornosti. Izrađuje prijedloge akata za pokretanje postupka zbog povrede službene dužnosti te kaznene prijave. Odjel koordinira utvrđivanje popisa poslovnih procesa i aktivnosti u Državnom inspektoratu, koordinira izradu opisa najvažnijih poslovnih procesa te izradu dijagrama tijeka za poslovne procese kako bi se utvrdili najvažniji rizici i potrebne kontrole u tim procesima, koordinira i uspostavu financijskog upravljanja. U cilju otkrivanja nezakonitosti u radu državnih službenika, surađuje s drugim tijelima državne uprave. Rješava predstavke građana, pravnih osoba i tijela državne vlasti koje se odnose na nezakonito postupanje inspektora. Obavlja i druge poslove koje mu povjeri glavni inspektor.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Odjela određuju se samostalni izvršitelji u Područnoj jedinici Rijeka, Područnoj jedinici Split, Područnoj jedinici Osijek, Područnoj jedinici Varaždin i Područnoj jedinici Zagreb.«.


Članak 3.

U članku 5. stavku 1. riječi: »(kontrolno-instruktivni nadzor« zamjenjuju se riječima: »(kontrolno-instruktivnog nadzora i unapređenja rada)«, a u stavku 2. točka 1.3. Odjel kontrolno-instruktivnog i unutarnjeg nadzora mijenja se i glasi: »1.3. Odjel kontrolno-instruktivnog nadzora i unapređenja rada.«


Članak 4.

Članak 7. mijenja se i glasi:

»Odjel kadrovskih poslova brine o upravljanju kadrovima i njihovom razvoju, daje mišljenja o pitanjima koja se odnose na državnu službu, priprema prijedloge planova prijama u državnu službu usklađujući raspored državnih službenika s planovima središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose, sudjeluje u izradi strategija, programa i planova izobrazbe, vodi osobne očevidnike službenika i namještenika redovito dostavljajući nove podatke u središnji popis državnih službenika, provodi postupak prijama u državnu službu u suradnji sa središnjim tijelom državne uprave nadležnim za službeničke odnose, obavlja prijave i odjave nadležnim tijelima mirovinskog i zdravstvenog osiguranja. Obavlja i druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost, odnosno poslove koje odredi glavni inspektor.«.


Članak 5.

Podnaslov ispred članka 8. i članak 8. mijenja se i glasi:


»1.3. Odjel kontrolno-instruktivnog

nadzora i unaprjeđenja rada


Članak 8.

Odjel kontrolno-instruktivnog nadzora i unaprjeđenja rada provodi u suradnji s drugim službama Inspektorata kontrolno--instruktivni nadzor nad radom inspektora koji se odnosi na pravilnost vođenja inspekcijskog, upravnog te postupka koji prethodi sudbenim postupcima. Poduzima mjere zbog povreda službene dužnosti u obavljanju inspekcijskih poslova, poglavito u svezi s neizvršavanjem i nesavjesnim izvršavanjem službeničkih obveza, nezakonitosti rada i propuštanja izvršenja i poduzimanja mjera i radnji na koje je inspektor ovlašten te odbijanja izvršenja zadataka. Radi unaprjeđivanja rada i ujednačavanja postupanja inspektora, organizira u suradnji s drugim odjelima Inspektorata edukacije, instruktaže i rasprave. U tom cilju surađuje s drugim tijelima državne uprave te odgovarajućim znanstvenim i obrazovnim ustanovama. Obavlja i druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost, odnosno poslove koje odredi glavni inspektor.«.


Članak 6.

U članku 9. stavak 2. mijenja se i glasi:

»Za obavljanje poslova Službe općih poslova ustrojavaju se odjeli:

2.1. Odjel financijsko-računovodstvenih, općih poslova i nabave

2.2. Odjel informatike.«.


Članak 7.

Podnaslov ispred članka 10. i članak 10. mijenja se i glasi:


»2.1.Odjel financijsko-računovodstvenih, općih poslova i nabave


Članak 10.

Odjel financijsko-računovodstvenih, općih poslova i nabave organizira i koordinira rad u obavljanju računovodstvenih poslova sukladno propisima, te brine o zakonitoj primjeni važećih materijalno-financijskih propisa; izrađuje prijedloge zahtjeva potrebnih sredstava radi izvršenja programa rada, prijedlog predračuna prihoda i rashoda; priprema dokumentaciju za knjiženje, sastavlja periodične obračune i završni račun, brine o zakonitom, racionalnom i svrsishodnom korištenju osiguranih sredstava u državnom proračunu; izrađuje bruto bilance i preglede izvršenja financijskog plana; obavlja izračun plaća i osobnih naknada službenika i namještenika; obavlja likvidaciju ulaznih računa, te priprema naloge za plaćanje računa; vodi knjigovodstvo osnovnih sredstava i sitnog inventara, bavi se nabavom osnovnih sredstava, tiskanica, uredskog i sitnog materijala, priprema i provodi javne natječaje i ostale nabave sukladno zakonu, vodi brigu o opremanju Inspektorata te obavlja i druge poslove u svezi s financijskim i računovodstvenim poslovanjem i nabavom.

Odjel obavlja poslove koji se odnose na prijem i otpremu, evidentiranja pismena i vodi pismohranu; umnožavanja materijala, oblikuje prepisane i umnožene tekstove za distribuciju i krajnjeg korisnika; obavlja vanjsku i unutarnju dostavu pošte, poništava pristojbe, vodi kontrolnik poštarine, ulaže gotove predmete u arhiv, sređuje i čuva arhiv, poslove pripremanja i usluživanja toplih i hladnih napitaka, bezalkoholnih pića i jednostavnih jela te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

Odjel obavlja i poslove zaštite na radu, organizira poslove i nadzire provedbu propisa u području zaštite na radu.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Odjela financijsko-računovodstvenih, općih poslova i nabave, ustrojavaju se odsjeci i odjeljci:

2.1.1. Odsjek financija i računovodstva,

2.1.2. Odsjek općih poslova i nabave,

2.1.3. Odjeljak pisarnice u sjedištu,

2.1.4. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Rijeka,

2.1.5. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Split,

2.1.6. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Osijek,

2.1.7. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Varaždin,

2.1.8. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Zagreb.


2.1.1. Odsjek financija i računovodstva

Odsjek financijsko-računovodstvenih poslova obavlja upravne i stručne poslove vezane za: izradu prijedloga državnog proračuna za Državni inspektorat, brine o zakonitom, racionalnom i svrsishodnom korištenju osiguranih sredstava u državnom proračunu, izrađuje financijske planove i kontrolira trošenje proračunskih sredstava sukladno tim planovima, sastavlja izvještaje o izvršenju financijskih planova, podnosi zahtjeve za isplatu Ministarstvu financija, kontrolira naplatu i korištenje sredstava od vlastitih prihoda; izradu analitičkog kontnog plana, kontroliranje i likvidiranje knjigovodstvene dokumentacije, kontiranje, knjiženje, obračun osobnih dohodaka, vođenje svih potrebnih knjigovodstvenih evidencija i statistika iz financijskog i materijalnog poslovanja, sastavljanje bruto bilance, periodičnih obračuna i završnog računa, te obavlja i druge poslove u svezi s financijskim i računovodstvenim poslovanjem, odnosno poslove koje odredi glavni inspektor.


2.1.2. Odsjek općih poslova i nabave

Odsjek općih poslova i nabave obavlja poslove koji se odnose na prijem i otpremu, evidentiranja pismena i vodi pismohranu, obavlja poslove prijepisa i umnožavanja materijala, oblikuje prepisane i umnožene tekstove za distribuciju i krajnjeg korisnika, obavlja vanjsku i unutarnju dostavu pošte, poništava pristojbe, vodi kontrolnik poštarine, obavlja poslove arhiviranja i čuvanja arhivske građe, pod­nosi izvješća o stanju primljenih, riješenih i neriješenih predmeta; poslove zaštite na radu; poslove pripremanja i usluživanja toplih i hladnih napitaka, bezalkoholnih pića i jednostavnih jela; planira nabavu sukladno osiguranim sredstvima u državnom proračunu i financijskom planu te izrađuje godišnji plan i kvartalne planove nabave, organizira i provodi zakonom propisani postupak nabave roba, usluga i ustupanja radova, sudjeluje u radu povjerenstva za nabavu, vrši nabavu osnovnih sredstava, roba, kancelarijskog materijala i sitnog inventara te ostalog potrošnog materijala i rezervnih dijelova, usluga tekućeg i investicijskog održavanja, vodi ekonomat, izdaje kancelarijski i potrošni materijal i druge robe, vodi materijalne evidencije, te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

Odsjek obavlja poslove zaštite na radu sukladno propisima, poglavito predlaže glavnom inspektoru mjere za provedbu propisa i poboljšanja stanja zaštite na radu, predlaže i pruža stručnu pomoć službenicima i povjerenicima u provedbi zaštite na radu, obavlja unutarnji nadzor nad primjenom zaštite na radu, prati stanje i vodi evidencije u području zaštite na radu i obavlja ostale poslove sukladno Zakonu o zaštiti na radu.

Odjeljak pisarnice u sjedištu i područnim jedinicama obavlja administrativne poslove u vezi s prijemom i otpremom, evidentiranjem i pregledom akata, upisivanja akata, dostavljanja akta u rad, administrativno-tehničku obradu akata, umnožavanje akata, otpremu akata, razvođenje akata i njihovo stavljanje u arhiv i čuvanje, rukuje s predmetima u arhivu, vodi arhivsku knjigu i daje spise na uvid službenicima, obavlja razlučivanje i pripremu za uništavanje zastarjele arhivske građe, podnosi izvješća o stanju primljenih, riješenih i neriješenih predmeta.«.


Članak 8.


Članak 11. briše se.


Članak 9.

Podnaslov ispred članka 12. i članak 12. mijenja se i glasi:


»2.2. Odjel informatike


Članak 12.

Odjel informatike izrađuje planove informatizacije; daje prijedloge za unapređenje informatičkog sustava, te primjenu suvremenih tehnologija i metoda rada; analizira i predlaže raspoloživa informatička rješenja koja će se primijeniti u sklopu informacijskog sustava Inspektorata; planira uvođenje novih tehnologija; nadzire rad i održavanje svih elemenata informatičkog sustava; obavlja administrativne poslove vezane uz informatičke resurse; predlaže standarde, pravila i procedure pri korištenju informacijske infrastruk­ture Inspektorata; predlaže edukaciju službenika i namještenika Inspektorata; skrbi o zakupu i funkcioniranju kapaciteta za prijenos podataka preko javne infrastrukture; koordinira razvoj računalnih mreža s ostalim tijelima državne uprave; prikuplja podatke od drugih tijela državne uprave i obrađuje ih po potrebi; predlaže plan sredstava u svrhu razvoja i održavanja informacijskog sustava; distribuira opremu vezanu uz razvoj i održavanje računala i računalne infrastrukture Inspektorata te vodi evidencije o istome; sudjeluje u definiranju, razradi i održavanju korisničkih programskih aplikacija za pojedine službe i odjele; obavlja i druge poslove što ih odredi glavni inspektor.«


Članak 10.

 

Članak 13. stavak 1. mijenja se i glasi:


Članak 13.

»Služba nadzora u području prometa robe i usluga je unutarnja ustrojstvena jedinica u sastavu Inspektorata, koja obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu zakona i drugih propisa u području trgovine; obrta; zaštite potrošača; energetske djelatnosti, komunalnog gospodarstva, cestovnog prijevoza, cijena, pristojbi, pretplata; trgovine predmetima od plemenitih kovina; nadzor nad provedbom ugovora o uskladištenju i čuvanju robnih zaliha i stanje zaliha; obavljanja ugostiteljske i turističke djelatnosti, prijava i odjava turista, obračun, naplata i uplata boravišne pristojbe; nadzor kakvoće proizvoda iz uvoza i iz domaće proizvodnje; poslove koji se odnose na tehničke i sigurnosne zahtjeve za proizvode, postupak ispitivanja i ocjenjivanja sukladnosti s propisanim zahtjevima, isprave koje moraju imati proizvodi u prometu, deklariranje, označavanje, obilježavanje i pakiranje proizvoda; zaštitu znakova razlikovanja proizvoda u prometu roba, zaštitu intelektualnog vlasništva, isprav­nost mjerila i uporaba mjernih jedinica, kontrola kakvoće hrane sa zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla, oznakom izvornosti i oznakom tradicionalnog ugleda; prati primjenu propisa, izrađuje i predlaže naputke za rad inspektora za provođenje nadzora i daje mišljenja o primjeni propisa iz svog djelokruga, izrađuje prijedlog plana i programa rada kao i izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama; surađuje s drugim tijelima državne uprave, prav­nim osobama s javnim ovlastima u zemlji i odgovarajućim tijelima u inozemstvu, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja za upravna područja iz svog djelokruga, izrađuje prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, u suradnji sa Službom pravnih poslova obavlja nadzor nad radom inspektora glede pravilnosti vođenja inspekcijskog i upravnog postupka te obavlja i druge poslove koje joj odredi glavni inspektor.«.


Članak 11.

 

Članak 18. mijenja se i glasi:

»Odjel intelektualnog vlasništva obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa kojima se uređuje promet i reproduciranje (umnožavanje) glazbenih i kinematografskih djela snimljenih na nosaču zvuka i slike, te računalnih programa i knjiga; zaštitu industrijskog dizajna; žigova i korištenje oznaka zemljopisnog podrijetla proizvoda; promet proizvoda izrađenih prema izumu; kojima se uređuje nepošteno tržišno natjecanje vezano na zaštitu intelektualnog vlasništva i kojima se uređuje zaštita potrošača vezano na komparativno i zavaravajuće oglašavanje koje se odnosi na intelektualno vlasništvo, prati primjenu propisa; predlaže i organizira provođenje posebnih akcija nadzora nad primjenom pojedinih propisa; prati i poduzima mjere i aktivnosti za pravovremeno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjene i dopune zakona i drugih propisa, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, predlaže i izrađuje naputke za rad inspektora, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenja metodologije rada, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.«


Članak 12.

 

Članak 24. mijenja se i glasi:

»Odjel u području elektroenergetike nadzire primjenu zakona i drugih propisa koji se odnose na način i uvjete za obavljanje elektroenergetskih djelatnosti; obveze energetskih subjekata i kupaca energije tijekom obavljanja energetske djelatnosti i korištenja energije u pogledu ispunjavanja zahtjeva za sigurnost i kvalitetu opskrbe električnom energijom; obveze energetskih subjekata i kupaca energije tijekom projektiranja, proizvodnje odnosno gradnje, ispitivanja i potvrđivanja sukladnosti, stavljanja u uporabu, uporabe odnosno pogona i održavanja energetskih objekata, postrojenja, vodova, priključaka na mrežu, instalacija i opreme u pogledu sigurnosti i kvalitete opskrbe električnom energijom; tehničke zahtjeve za proizvode i ocjenu sukladnosti te zahtjeve za opću sigurnost proizvoda koji su stavljeni u uporabu; obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.«.


Članak 13.

 

Članak 27. mijenja se i glasi:

»Radi učinkovitog i neposrednog obavljanja poslova i zadaća u područnim jedinicama Inspektorata, sa sjedištem u Rijeci, Splitu, Osijeku, Varaždinu i Zagrebu ustrojavaju se:

U područnoj jedinici Rijeka:

– Odjel za nadzor u prometu robe i usluga

– Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga

– Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma

– Odjel za nadzor u području radnih odnosa, zaštite na radu, elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom

– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa

– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu

– Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom

U područnoj jedinici Split:

– Odjel za nadzor u prometu robe i usluga

– Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga

– Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma

– Odjel za nadzor u području radnih odnosa, zaštite na radu, elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom

– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa

– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu

– Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom

U područnoj jedinici Osijek:

– Odjel za nadzor u prometu robe i usluga

– Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga

– Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma

– Odjel za nadzor u području radnih odnosa, zaštite na radu, elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom

– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa

– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu

– Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom

U područnoj jedinici Varaždin:

– Odjel za nadzor u prometu robe i usluga

– Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga

– Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma

– Odjel za nadzor u području radnih odnosa, zaštite na radu, elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom

– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa

– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu

– Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom

U područnoj jedinici Zagreb:

– Odjel za nadzor u prometu robe i usluga

– Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga

– Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma

– Odsjek za nadzor u području tehničkog zakonodavstva i intelektualnog vlasništva

– Odjel za nadzor u području radnih odnosa, zaštite na radu, elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom

– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa

– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu

– Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom.«.


Članak 14.

 

Članak 28. mijenja se i glasi:

»Odjel za nadzor u prometu robe i usluga u Područnoj jedinici Rijeka, Split, Osijek i Varaždin, obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u područ­ju prometa robe i usluga u prometu robe, obrta, zaštite potrošača, područja ugostiteljstva i turizma i zaštitu intelektualnog vlasništva.

Odjel za nadzor u prometu robe i usluga u Područnoj jedinici Zagreb obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u području prometa robe i usluga u prometu robe, obrta, zaštite potrošača ugostiteljstva i turizma, tehničkih i sigurnosnih zahtjeva za proizvode, zaštitu intelektualnog vlasništva.

Odjel za nadzor u području radnih odnosa, zaštite na radu, elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom obavlja poslove koji se odnose na nadzor provedbe propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca i posredovanja pri zapošljavanju i zaštite na radu. Obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na način i uvjete koji se odnose na elektroenergetske djelatnosti, istraživanje i eksploataciju mineralnih sirovina, izgradnju i rekonstrukciju kotlovskih postrojenja, uporabu parnih i vrelovodnih kotlova i posuda pod tlakom.

Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga, osim u Područnoj jedinici Zagreb, obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona u području prometa robe i usluga u prometu robe, obrta, zaštite potrošača, cijena, mjeriteljstva i mjernih jedinica, poslove koji se odnose na tehničke i sigurnosne zahtjeve za proizvode, postupak ispitivanja i ocjenjivanja sukladnosti s propisanim zahtjevima, isprava koje moraju imati proizvodi u prometu, deklariranje, označavanje, obilježavanje i pakiranje proizvoda te zaštite znakova razlikovanja proizvoda u proizvodnji i prometu i zaštite intelektualnog vlasništva.

Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma obavlja poslove koji se odnose na ugostiteljstvo i turizam, prijavu i odjavu turista, obračun, naplata i uplata boravišne pristojbe. Obavlja i druge poslove koje mu odredi pročelnik područne jedinice.

Odsjek za nadzor u području tehničkog zakonodavstva i intelek­tualnog vlasništva u Područnoj jedinici Zagreb obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u područjima koji se odnose na tehničke i sigurnosne zah­tjeve za proizvode, postupak ispitivanja i ocjenjivanja sukladnosti s propisanim zahtjevima, isprave koje moraju imati proizvodi u prometu, deklariranje, označavanje, obilježavanje i pakiranje proizvoda, ispravnost mjerila i uporaba mjernih jedinica, zaštite znakova razlikovanja proizvoda u proizvodnji i prometu roba, promet i reproduciranje (umnožavanje) glazbenih i kinematografskih djela snimljenih na nosačima zvuka i slike, računalnih programa i knjiga, zaštita industrijskog dizajna, žigova i korištenje oznaka zemljopisnog podrijetla, promet proizvoda izrađenih prema izumu. Obavlja i druge poslove koje mu odredi pročelnik područne jedinice.

Odsjek za nadzor u području radnih odnosa obavlja poslove koji se odnose na nadzor provedbe propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca i posredovanja pri zapošljavanju. Obav­lja i druge poslove koje mu odredi pročelnik područne jedinice.

Odsjek za nadzor u području zaštite na radu obavlja poslove koji se odnose na nadzor provedbe i primjene propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavca u području zaštite na radu. Obavlja i druge poslove koje mu odredi pročelnik područne jedinice.

Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na obavljanje elektroenergetskih djelatnosti, obveze energetskih subjekata i kupaca energije u vezi sa sigurnošću i kakvoćom električne energije, obvezom sudionika tijekom projektiranja proizvodnje odnosno gradnje, sukladnosti, stavljanje u uporabu i uporaba energetskih objekata, te priključak na mrežu, istraživanje i eksploataciju mineralnih sirovina, primjenu tehničkih normi i zaštite od požara u rudarstvu, rudarska mjerenja, uvjete za obavljanje poslova, kontrolu poslovanja u djelatnosti eksploatacije mineralnih sirovina, kotlovska postrojenja i opremu postrojenja pod tlakom, kakvoću materijala za izgradnju postrojenja i opreme pod tlakom, uvjete zaposlenih na poslovima u kotlovnicama i osoba koje projektiraju, konstruiraju, izrađuju i montiraju kotlovska postrojenja. Obavlja i druge poslove koje mu odredi pročelnik područne jedinice.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Odsjeka za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom određuju se samostalni izvršitelji u Područnoj jedinici Osijek, Ispostava Slavonski Brod i Područnoj jedinici Split, Ispostavi Zadar.«.

Članak 15.

 

Članak 32. mijenja se i glasi:

»Na čelu Kabineta glavnog inspektora je tajnik kabineta.

Na čelu odjela su načelnici odjela koji imaju stručne ovlasti i u odnosu na inspektore u ustrojstvenim jedinicama nižeg ranga.

Na čelu područnih jedinica su pročelnici.

Na čelu odjela u područnim jedinicama su načelnici odjela.

Na čelu odsjeka su voditelji odsjeka.

Na čelu ispostava područnih jedinica su voditelji ispostava s položajem voditelja odsjeka.

Na čelu odjeljka su voditelji odjeljka.«.

 

Članak 16.

 

Članak 33. mijenja se i glasi:

»Načelnik odjela odgovoran je za svoj rad glavnom inspektoru i pomoćniku glavnog inspektora koji upravlja tom službom.

Tajnik Kabineta glavnog inspektora za svoj rad odgovoran je glavnom inspektoru i njegovu zamjeniku.

Pročelnik područne jedinice Inspektorata odgovoran je za svoj rad glavnom inspektoru.

Načelnik odjela u područnoj jedinici odgovoran je za svoj rad pročelniku područne jedinice.

Voditelji odsjeka u sjedištu Inspektorata odgovorni su za svoj rad načelniku odjela.

Voditelj odsjeka u područnoj jedinici odgovoran je za svoj rad načelniku odjela u područnoj jedinici i pročelniku područne jedinice.

Voditelj odjeljka odgovoran je za svoj rad načelniku odjela.

Samostalni izvršitelj u okviru odjela odgovoran je za svoj rad načelniku odjela kojem pripada, a organizacijski pročelniku područne jedinice u kojoj obavlja poslove.

Samostalni izvršitelj u okviru odsjeka odgovoran je za svoj rad voditelju odsjeka kojem pripada, a organizacijski voditelju ispostave u kojoj obavlja poslove.«.

 

Članak 17.

 

U članku 34. stavak 2. mijenja se i glasi:

»Okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Inspektorata određuje se u Tablici, koja je sastavni dio ove Uredbe, a ne objavljuje se u »Narodnim novinama«.

 

Članak 18.

Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 023-03/06-01/11Urbroj: 5030114-06-1Zagreb, 13. travnja 2006.

 

Potpredsjednica Vlade

i ministrica obitelji, branitelja i

međugeneracijske solidarnosti

Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.

 



POSLOVNI FORUM - Naslovna stranica - Pregled svih poslovnih usluga i korisnih informacija za poduzetnike, potražite na naslovnoj stranici Poslovnog foruma. Poslovni Forum okuplja stručnjake koji raspolažu potrebnim znanjima i koriste suvremenu tehnologiju, te stalni krug vanjskih suradnika za specifična znanja i potrebe. Ukoliko Vam je potrebna bilo koja usluga, pomoć ili savjet, kontaktirajte nas.

Poslovni forum d.o.o. čini sve što je u njegovoj moći da podaci na ovoj web stranici budu točni i ažurni, ali ne jamči niti ne odgovara za njihovu točnost, potpunost ni ažurnost (izneseno, niti ono koje bi se moglo podrazumijevati). Stranicu otvarate i njome se koristite na vlastitu odgovornost.


IZRADA WEB STRANICA

Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...


>> LINK NA PREGLED I OPIS PONUDE ZA IZRADU WEB STRANICA >>








Propisi - Pretraživanje svih objavljenih i javno dostupnih članaka.
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga