|
|
|
|
994
Na
temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne
novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001
i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 13. travnja 2006.
godine, donijela
Članak 1.
U
Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata (»Narodne novine«, broj
66/2005) u članku 3. stavku 2. iza riječi: »Kabinet glavnog inspektora« veznik
»i« zamjenjuje se zarezom, a iza riječi: »Odjel za unutarnju reviziju«, dodaju
se riječi: »i Odjel unutarnjeg nadzora«.
Članak 2.
U
članku 4. ispred stavka 2. koji postaje članak 4a. dodaje se naslov: »ODJEL ZA
UNUTARNJU REVIZIJU«, a iza stavka 2. dodaje se naslov: »ODJEL UNUTARNJEG
NADZORA« i članak 4b. koji glasi:
»ODJEL UNUTARNJEG
NADZORA
Članak 4b.
Odjel
unutarnjeg nadzora nadzire primjenu zakona i drugih propisa koji se odnose na utvrđivanje
odgovornosti za koje je ponašanje u suprotnosti s načelima ponašanja državnih
službenika, postojanje sukoba interesa, kaznena djela nastala u obavljanju
inspekcijske službe, poglavito primanje mita, protuzakonitu naplatu,
protuzakonito posredovanje, samovlast te odgovornost
državnih službenika za povrede službene dužnosti koja ima obilježje kaznene
odgovornosti. Izrađuje prijedloge akata za pokretanje postupka zbog povrede
službene dužnosti te kaznene prijave. Odjel koordinira utvrđivanje popisa
poslovnih procesa i aktivnosti u Državnom inspektoratu, koordinira izradu opisa
najvažnijih poslovnih procesa te izradu dijagrama tijeka za poslovne procese
kako bi se utvrdili najvažniji rizici i potrebne kontrole u tim procesima,
koordinira i uspostavu financijskog upravljanja. U cilju otkrivanja
nezakonitosti u radu državnih službenika, surađuje s drugim tijelima državne
uprave. Rješava predstavke građana, pravnih osoba i tijela državne vlasti koje
se odnose na nezakonito postupanje inspektora. Obavlja i druge poslove koje mu
povjeri glavni inspektor.
Za
obavljanje poslova iz djelokruga Odjela određuju se samostalni izvršitelji u
Područnoj jedinici Rijeka, Područnoj jedinici Split, Područnoj jedinici Osijek,
Područnoj jedinici Varaždin i Područnoj jedinici Zagreb.«.
Članak 3.
U
članku 5. stavku 1. riječi: »(kontrolno-instruktivni nadzor« zamjenjuju se
riječima: »(kontrolno-instruktivnog nadzora i unapređenja rada)«, a u stavku 2.
točka 1.3. Odjel kontrolno-instruktivnog i unutarnjeg nadzora mijenja se i
glasi: »1.3. Odjel kontrolno-instruktivnog nadzora i unapređenja rada.«
Članak 4.
Članak
7. mijenja se i glasi:
»Odjel
kadrovskih poslova brine o upravljanju kadrovima i njihovom razvoju, daje
mišljenja o pitanjima koja se odnose na državnu službu, priprema prijedloge
planova prijama u državnu službu usklađujući raspored državnih službenika s
planovima središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose,
sudjeluje u izradi strategija, programa i planova izobrazbe, vodi osobne
očevidnike službenika i namještenika redovito dostavljajući nove podatke u
središnji popis državnih službenika, provodi postupak prijama u državnu službu
u suradnji sa središnjim tijelom državne uprave nadležnim za službeničke
odnose, obavlja prijave i odjave nadležnim tijelima mirovinskog i zdravstvenog
osiguranja. Obavlja i druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost, odnosno
poslove koje odredi glavni inspektor.«.
Članak 5.
Podnaslov
ispred članka 8. i članak 8. mijenja se i glasi:
»1.3. Odjel
kontrolno-instruktivnog
nadzora i unaprjeđenja
rada
Članak 8.
Odjel
kontrolno-instruktivnog nadzora i unaprjeđenja rada provodi u suradnji s drugim
službama Inspektorata kontrolno--instruktivni nadzor nad radom inspektora koji
se odnosi na pravilnost vođenja inspekcijskog, upravnog te postupka koji
prethodi sudbenim postupcima. Poduzima mjere zbog povreda službene dužnosti u
obavljanju inspekcijskih poslova, poglavito u svezi s neizvršavanjem i
nesavjesnim izvršavanjem službeničkih obveza, nezakonitosti rada i propuštanja
izvršenja i poduzimanja mjera i radnji na koje je inspektor ovlašten te
odbijanja izvršenja zadataka. Radi unaprjeđivanja rada i ujednačavanja
postupanja inspektora, organizira u suradnji s drugim odjelima Inspektorata
edukacije, instruktaže i rasprave. U tom cilju
surađuje s drugim tijelima državne uprave te odgovarajućim znanstvenim i
obrazovnim ustanovama. Obavlja i druge poslove koji su mu stavljeni u
nadležnost, odnosno poslove koje odredi glavni inspektor.«.
Članak 6.
U
članku 9. stavak 2. mijenja se i glasi:
»Za
obavljanje poslova Službe općih poslova ustrojavaju se odjeli:
2.1.
Odjel financijsko-računovodstvenih, općih poslova i nabave
2.2.
Odjel informatike.«.
Članak 7.
Podnaslov
ispred članka 10. i članak 10. mijenja se i glasi:
»2.1.Odjel
financijsko-računovodstvenih, općih poslova i nabave
Članak 10.
Odjel
financijsko-računovodstvenih, općih poslova i nabave organizira i koordinira
rad u obavljanju računovodstvenih poslova sukladno propisima, te brine o
zakonitoj primjeni važećih materijalno-financijskih propisa; izrađuje
prijedloge zahtjeva potrebnih sredstava radi izvršenja programa rada, prijedlog
predračuna prihoda i rashoda; priprema dokumentaciju za knjiženje, sastavlja
periodične obračune i završni račun, brine o zakonitom, racionalnom i
svrsishodnom korištenju osiguranih sredstava u državnom proračunu; izrađuje
bruto bilance i preglede izvršenja financijskog plana; obavlja izračun plaća i
osobnih naknada službenika i namještenika; obavlja likvidaciju ulaznih računa,
te priprema naloge za plaćanje računa; vodi knjigovodstvo osnovnih sredstava i
sitnog inventara, bavi se nabavom osnovnih sredstava, tiskanica, uredskog i
sitnog materijala, priprema i provodi javne natječaje i ostale nabave sukladno
zakonu, vodi brigu o opremanju Inspektorata te obavlja i druge poslove u svezi
s financijskim i računovodstvenim poslovanjem i nabavom.
Odjel
obavlja poslove koji se odnose na prijem i otpremu, evidentiranja pismena i
vodi pismohranu; umnožavanja materijala, oblikuje prepisane i umnožene tekstove
za distribuciju i krajnjeg korisnika; obavlja vanjsku i unutarnju dostavu
pošte, poništava pristojbe, vodi kontrolnik
poštarine, ulaže gotove predmete u arhiv, sređuje i čuva arhiv, poslove
pripremanja i usluživanja toplih i hladnih napitaka, bezalkoholnih pića i
jednostavnih jela te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.
Odjel
obavlja i poslove zaštite na radu, organizira poslove i nadzire provedbu
propisa u području zaštite na radu.
Za
obavljanje poslova iz djelokruga Odjela financijsko-računovodstvenih, općih
poslova i nabave, ustrojavaju se odsjeci i odjeljci:
2.1.1.
Odsjek financija i računovodstva,
2.1.2.
Odsjek općih poslova i nabave,
2.1.3.
Odjeljak pisarnice u sjedištu,
2.1.4.
Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Rijeka,
2.1.5.
Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Split,
2.1.6.
Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Osijek,
2.1.7.
Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Varaždin,
2.1.8.
Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Zagreb.
2.1.1. Odsjek financija
i računovodstva
Odsjek
financijsko-računovodstvenih poslova obavlja upravne i stručne poslove vezane
za: izradu prijedloga državnog proračuna za Državni inspektorat, brine o
zakonitom, racionalnom i svrsishodnom korištenju osiguranih sredstava u
državnom proračunu, izrađuje financijske planove i kontrolira trošenje
proračunskih sredstava sukladno tim planovima, sastavlja izvještaje o izvršenju
financijskih planova, podnosi zahtjeve za isplatu Ministarstvu financija,
kontrolira naplatu i korištenje sredstava od vlastitih prihoda; izradu
analitičkog kontnog plana, kontroliranje i
likvidiranje knjigovodstvene dokumentacije, kontiranje, knjiženje, obračun
osobnih dohodaka, vođenje svih potrebnih knjigovodstvenih evidencija i
statistika iz financijskog i materijalnog poslovanja, sastavljanje bruto
bilance, periodičnih obračuna i završnog računa, te obavlja i druge poslove u
svezi s financijskim i računovodstvenim poslovanjem, odnosno poslove koje
odredi glavni inspektor.
2.1.2. Odsjek općih
poslova i nabave
Odsjek
općih poslova i nabave obavlja poslove koji se odnose na prijem i otpremu,
evidentiranja pismena i vodi pismohranu, obavlja poslove prijepisa i
umnožavanja materijala, oblikuje prepisane i umnožene tekstove za distribuciju
i krajnjeg korisnika, obavlja vanjsku i unutarnju dostavu pošte, poništava
pristojbe, vodi kontrolnik poštarine, obavlja poslove
arhiviranja i čuvanja arhivske građe, podnosi izvješća o stanju primljenih,
riješenih i neriješenih predmeta; poslove zaštite na radu; poslove pripremanja
i usluživanja toplih i hladnih napitaka, bezalkoholnih pića i jednostavnih
jela; planira nabavu sukladno osiguranim sredstvima u državnom proračunu i
financijskom planu te izrađuje godišnji plan i kvartalne planove nabave,
organizira i provodi zakonom propisani postupak nabave roba, usluga i ustupanja
radova, sudjeluje u radu povjerenstva za nabavu, vrši nabavu osnovnih
sredstava, roba, kancelarijskog materijala i sitnog inventara te ostalog
potrošnog materijala i rezervnih dijelova, usluga tekućeg i investicijskog
održavanja, vodi ekonomat, izdaje kancelarijski i potrošni materijal i druge
robe, vodi materijalne evidencije, te obavlja i druge poslove koje odredi
glavni inspektor.
Odsjek
obavlja poslove zaštite na radu sukladno propisima, poglavito predlaže glavnom
inspektoru mjere za provedbu propisa i poboljšanja stanja zaštite na radu,
predlaže i pruža stručnu pomoć službenicima i povjerenicima u provedbi zaštite
na radu, obavlja unutarnji nadzor nad primjenom zaštite na radu, prati stanje i
vodi evidencije u području zaštite na radu i obavlja ostale poslove sukladno
Zakonu o zaštiti na radu.
Odjeljak
pisarnice u sjedištu i područnim jedinicama obavlja administrativne poslove u
vezi s prijemom i otpremom, evidentiranjem i pregledom akata, upisivanja akata,
dostavljanja akta u rad, administrativno-tehničku obradu akata, umnožavanje
akata, otpremu akata, razvođenje akata i njihovo stavljanje u arhiv i čuvanje,
rukuje s predmetima u arhivu, vodi arhivsku knjigu i daje spise na uvid
službenicima, obavlja razlučivanje i pripremu za uništavanje zastarjele
arhivske građe, podnosi izvješća o stanju primljenih, riješenih i neriješenih
predmeta.«.
Članak 8.
Članak 11. briše se.
Članak 9.
Podnaslov
ispred članka 12. i članak 12. mijenja se i glasi:
»2.2. Odjel informatike
Članak 12.
Odjel
informatike izrađuje planove informatizacije; daje prijedloge za unapređenje
informatičkog sustava, te primjenu suvremenih tehnologija i metoda rada;
analizira i predlaže raspoloživa informatička rješenja koja će se primijeniti u
sklopu informacijskog sustava Inspektorata; planira uvođenje novih tehnologija;
nadzire rad i održavanje svih elemenata informatičkog sustava; obavlja
administrativne poslove vezane uz informatičke resurse; predlaže standarde,
pravila i procedure pri korištenju informacijske infrastrukture
Inspektorata; predlaže edukaciju službenika i namještenika Inspektorata; skrbi
o zakupu i funkcioniranju kapaciteta za prijenos podataka preko javne
infrastrukture; koordinira razvoj računalnih mreža s ostalim tijelima državne
uprave; prikuplja podatke od drugih tijela državne uprave i obrađuje ih po
potrebi; predlaže plan sredstava u svrhu razvoja i održavanja informacijskog
sustava; distribuira opremu vezanu uz razvoj i održavanje računala i računalne
infrastrukture Inspektorata te vodi evidencije o istome; sudjeluje u
definiranju, razradi i održavanju korisničkih programskih aplikacija za
pojedine službe i odjele; obavlja i druge poslove što ih odredi glavni
inspektor.«
Članak 10.
Članak 13. stavak 1.
mijenja se i glasi:
Članak 13.
»Služba
nadzora u području prometa robe i usluga je unutarnja ustrojstvena jedinica u
sastavu Inspektorata, koja obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose
na primjenu zakona i drugih propisa u području trgovine; obrta; zaštite potrošača;
energetske djelatnosti, komunalnog gospodarstva, cestovnog prijevoza, cijena,
pristojbi, pretplata; trgovine predmetima od plemenitih kovina; nadzor nad
provedbom ugovora o uskladištenju i čuvanju robnih zaliha i stanje zaliha;
obavljanja ugostiteljske i turističke djelatnosti, prijava i odjava turista,
obračun, naplata i uplata boravišne pristojbe; nadzor kakvoće proizvoda iz
uvoza i iz domaće proizvodnje; poslove koji se odnose na tehničke i sigurnosne
zahtjeve za proizvode, postupak ispitivanja i ocjenjivanja sukladnosti s
propisanim zahtjevima, isprave koje moraju imati proizvodi u prometu,
deklariranje, označavanje, obilježavanje i pakiranje proizvoda; zaštitu znakova
razlikovanja proizvoda u prometu roba, zaštitu intelektualnog vlasništva, ispravnost mjerila i uporaba
mjernih jedinica, kontrola kakvoće hrane sa zaštićenom oznakom zemljopisnog
podrijetla, oznakom izvornosti i oznakom tradicionalnog ugleda; prati primjenu
propisa, izrađuje i predlaže naputke za rad inspektora za provođenje nadzora i
daje mišljenja o primjeni propisa iz svog djelokruga, izrađuje prijedlog plana
i programa rada kao i izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama;
surađuje s drugim tijelima državne uprave, pravnim
osobama s javnim ovlastima u zemlji i odgovarajućim tijelima u inozemstvu,
izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja za upravna područja iz svog
djelokruga, izrađuje prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva
za žalbe, u suradnji sa Službom pravnih poslova obavlja nadzor nad radom inspektora
glede pravilnosti vođenja inspekcijskog i upravnog postupka te obavlja i druge
poslove koje joj odredi glavni inspektor.«.
Članak 11.
Članak 18. mijenja se i
glasi:
»Odjel
intelektualnog vlasništva obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu
i provođenje zakona i drugih propisa kojima se uređuje promet i reproduciranje
(umnožavanje) glazbenih i kinematografskih djela snimljenih na nosaču zvuka i
slike, te računalnih programa i knjiga; zaštitu industrijskog dizajna; žigova i
korištenje oznaka zemljopisnog podrijetla proizvoda; promet proizvoda izrađenih
prema izumu; kojima se uređuje nepošteno tržišno natjecanje vezano na zaštitu
intelektualnog vlasništva i kojima se uređuje zaštita potrošača vezano na
komparativno i zavaravajuće oglašavanje koje se odnosi na intelektualno
vlasništvo, prati primjenu propisa; predlaže i organizira provođenje posebnih
akcija nadzora nad primjenom pojedinih propisa; prati i poduzima mjere i
aktivnosti za pravovremeno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za
izmjene i dopune zakona i drugih propisa, predlaže programe rada, izrađuje
izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, predlaže i izrađuje naputke
za rad inspektora, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i
poslove, brine se o provođenja metodologije rada, izrađuje nacrte
drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv
rješenja Povjerenstva za žalbe te obavlja i druge poslove koje odredi glavni
inspektor.«
Članak 12.
Članak 24. mijenja se i
glasi:
»Odjel u području elektroenergetike nadzire primjenu zakona i drugih propisa
koji se odnose na način i uvjete za obavljanje elektroenergetskih djelatnosti;
obveze energetskih subjekata i kupaca energije tijekom obavljanja energetske
djelatnosti i korištenja energije u pogledu ispunjavanja zahtjeva za sigurnost i
kvalitetu opskrbe električnom energijom; obveze energetskih subjekata i kupaca
energije tijekom projektiranja, proizvodnje odnosno gradnje, ispitivanja i
potvrđivanja sukladnosti, stavljanja u uporabu, uporabe odnosno pogona i
održavanja energetskih objekata, postrojenja, vodova, priključaka na mrežu, instalacija i opreme u pogledu sigurnosti i
kvalitete opskrbe električnom energijom; tehničke zahtjeve za proizvode i
ocjenu sukladnosti te zahtjeve za opću sigurnost proizvoda koji su stavljeni u
uporabu; obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.«.
Članak 13.
Članak 27. mijenja se i
glasi:
»Radi
učinkovitog i neposrednog obavljanja poslova i zadaća u područnim jedinicama
Inspektorata, sa sjedištem u Rijeci, Splitu, Osijeku, Varaždinu i Zagrebu
ustrojavaju se:
U
područnoj jedinici Rijeka:
–
Odjel za nadzor u prometu robe i usluga
–
Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga
–
Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma
–
Odjel za nadzor u području radnih odnosa, zaštite na radu, elektroenergetike,
rudarstva i posuda pod tlakom
–
Odsjek za nadzor u području radnih odnosa
–
Odsjek za nadzor u području zaštite na radu
–
Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom
U
područnoj jedinici Split:
–
Odjel za nadzor u prometu robe i usluga
–
Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga
–
Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma
–
Odjel za nadzor u području radnih odnosa, zaštite na radu, elektroenergetike,
rudarstva i posuda pod tlakom
–
Odsjek za nadzor u području radnih odnosa
–
Odsjek za nadzor u području zaštite na radu
–
Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom
U
područnoj jedinici Osijek:
–
Odjel za nadzor u prometu robe i usluga
–
Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga
–
Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma
–
Odjel za nadzor u području radnih odnosa, zaštite na radu, elektroenergetike,
rudarstva i posuda pod tlakom
–
Odsjek za nadzor u području radnih odnosa
–
Odsjek za nadzor u području zaštite na radu
–
Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom
U
područnoj jedinici Varaždin:
–
Odjel za nadzor u prometu robe i usluga
–
Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga
–
Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma
–
Odjel za nadzor u području radnih odnosa, zaštite na radu, elektroenergetike,
rudarstva i posuda pod tlakom
–
Odsjek za nadzor u području radnih odnosa
–
Odsjek za nadzor u području zaštite na radu
–
Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom
U
područnoj jedinici Zagreb:
–
Odjel za nadzor u prometu robe i usluga
–
Odsjek za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga
–
Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma
–
Odsjek za nadzor u području tehničkog zakonodavstva i intelektualnog vlasništva
–
Odjel za nadzor u području radnih odnosa, zaštite na radu, elektroenergetike,
rudarstva i posuda pod tlakom
–
Odsjek za nadzor u području radnih odnosa
–
Odsjek za nadzor u području zaštite na radu
–
Odsjek za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom.«.
Članak 14.
Članak 28. mijenja se i
glasi:
»Odjel
za nadzor u prometu robe i usluga u Područnoj jedinici Rijeka, Split, Osijek i
Varaždin, obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje
zakona i drugih propisa u području prometa robe i
usluga u prometu robe, obrta, zaštite potrošača, područja ugostiteljstva i
turizma i zaštitu intelektualnog vlasništva.
Odjel
za nadzor u prometu robe i usluga u Područnoj jedinici Zagreb obavlja
inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih
propisa u području prometa robe i usluga u prometu robe, obrta, zaštite
potrošača ugostiteljstva i turizma, tehničkih i sigurnosnih zahtjeva za
proizvode, zaštitu intelektualnog vlasništva.
Odjel
za nadzor u području radnih odnosa, zaštite na radu, elektroenergetike, rudarstva
i posuda pod tlakom obavlja poslove koji se odnose na nadzor provedbe propisa
kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca i posredovanja pri
zapošljavanju i zaštite na radu. Obavlja inspekcijske i druge poslove koji se
odnose na način i uvjete koji se odnose na elektroenergetske djelatnosti,
istraživanje i eksploataciju mineralnih sirovina, izgradnju i rekonstrukciju kotlovskih postrojenja, uporabu parnih i vrelovodnih kotlova i posuda pod tlakom.
Odsjek
za nadzor u području prometa robe, obrta i usluga, osim u Područnoj jedinici
Zagreb, obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje
zakona u području prometa robe i usluga u prometu robe, obrta, zaštite
potrošača, cijena, mjeriteljstva i mjernih jedinica, poslove koji se odnose na
tehničke i sigurnosne zahtjeve za proizvode, postupak ispitivanja i
ocjenjivanja sukladnosti s propisanim zahtjevima, isprava koje moraju imati
proizvodi u prometu, deklariranje, označavanje, obilježavanje i pakiranje
proizvoda te zaštite znakova razlikovanja proizvoda u proizvodnji i prometu i
zaštite intelektualnog vlasništva.
Odsjek
za nadzor u području ugostiteljstva i turizma obavlja poslove koji se odnose na
ugostiteljstvo i turizam, prijavu i odjavu turista, obračun, naplata i uplata
boravišne pristojbe. Obavlja i druge poslove koje mu odredi pročelnik područne
jedinice.
Odsjek
za nadzor u području tehničkog zakonodavstva i intelektualnog vlasništva u Područnoj jedinici Zagreb obavlja
inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih
propisa u područjima koji se odnose na tehničke i sigurnosne zahtjeve za proizvode, postupak
ispitivanja i ocjenjivanja sukladnosti s propisanim zahtjevima, isprave koje
moraju imati proizvodi u prometu, deklariranje, označavanje, obilježavanje i
pakiranje proizvoda, ispravnost mjerila i uporaba mjernih jedinica, zaštite
znakova razlikovanja proizvoda u proizvodnji i prometu roba, promet i
reproduciranje (umnožavanje) glazbenih i kinematografskih djela snimljenih na
nosačima zvuka i slike, računalnih programa i knjiga, zaštita industrijskog
dizajna, žigova i korištenje oznaka zemljopisnog podrijetla, promet proizvoda
izrađenih prema izumu. Obavlja i druge poslove koje mu odredi pročelnik
područne jedinice.
Odsjek
za nadzor u području radnih odnosa obavlja poslove koji se odnose na nadzor
provedbe propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca i
posredovanja pri zapošljavanju. Obavlja i druge poslove koje mu odredi pročelnik područne
jedinice.
Odsjek
za nadzor u području zaštite na radu obavlja poslove koji se odnose na nadzor
provedbe i primjene propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i
poslodavca u području zaštite na radu. Obavlja i druge poslove koje mu odredi
pročelnik područne jedinice.
Odsjek
za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom obavlja
inspekcijske i druge poslove koji se odnose na obavljanje elektroenergetskih
djelatnosti, obveze energetskih subjekata i kupaca energije u vezi sa
sigurnošću i kakvoćom električne energije, obvezom sudionika tijekom
projektiranja proizvodnje odnosno gradnje, sukladnosti, stavljanje u uporabu i
uporaba energetskih objekata, te priključak na mrežu, istraživanje i
eksploataciju mineralnih sirovina, primjenu tehničkih normi i zaštite od požara
u rudarstvu, rudarska mjerenja, uvjete za obavljanje poslova, kontrolu
poslovanja u djelatnosti eksploatacije mineralnih sirovina, kotlovska
postrojenja i opremu postrojenja pod tlakom, kakvoću materijala za izgradnju
postrojenja i opreme pod tlakom, uvjete zaposlenih na poslovima u kotlovnicama
i osoba koje projektiraju, konstruiraju, izrađuju i montiraju kotlovska postrojenja. Obavlja i druge poslove koje mu
odredi pročelnik područne jedinice.
Za
obavljanje poslova iz djelokruga Odsjeka za nadzor u području
elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom određuju se samostalni
izvršitelji u Područnoj jedinici Osijek, Ispostava Slavonski Brod i Područnoj
jedinici Split, Ispostavi Zadar.«.
Članak 15.
Članak 32. mijenja se i
glasi:
»Na
čelu Kabineta glavnog inspektora je tajnik kabineta.
Na
čelu odjela su načelnici odjela koji imaju stručne ovlasti i u odnosu na
inspektore u ustrojstvenim jedinicama nižeg ranga.
Na
čelu područnih jedinica su pročelnici.
Na
čelu odjela u područnim jedinicama su načelnici odjela.
Na
čelu odsjeka su voditelji odsjeka.
Na
čelu ispostava područnih jedinica su voditelji ispostava s položajem voditelja
odsjeka.
Na
čelu odjeljka su voditelji odjeljka.«.
Članak 16.
Članak 33. mijenja se i
glasi:
»Načelnik
odjela odgovoran je za svoj rad glavnom inspektoru i pomoćniku glavnog
inspektora koji upravlja tom službom.
Tajnik
Kabineta glavnog inspektora za svoj rad odgovoran je glavnom inspektoru i
njegovu zamjeniku.
Pročelnik
područne jedinice Inspektorata odgovoran je za svoj rad glavnom inspektoru.
Načelnik
odjela u područnoj jedinici odgovoran je za svoj rad pročelniku područne
jedinice.
Voditelji
odsjeka u sjedištu Inspektorata odgovorni su za svoj rad načelniku odjela.
Voditelj
odsjeka u područnoj jedinici odgovoran je za svoj rad načelniku odjela u
područnoj jedinici i pročelniku područne jedinice.
Voditelj
odjeljka odgovoran je za svoj rad načelniku odjela.
Samostalni
izvršitelj u okviru odjela odgovoran je za svoj rad načelniku odjela kojem
pripada, a organizacijski pročelniku područne jedinice u kojoj obavlja poslove.
Samostalni
izvršitelj u okviru odsjeka odgovoran je za svoj rad voditelju odsjeka kojem
pripada, a organizacijski voditelju ispostave u kojoj obavlja poslove.«.
Članak 17.
U članku 34. stavak 2.
mijenja se i glasi:
»Okvirni
broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz
djelokruga Inspektorata određuje se u Tablici, koja je sastavni dio ove Uredbe,
a ne objavljuje se u »Narodnim novinama«.
Članak 18.
Ova
Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa:
023-03/06-01/11Urbroj: 5030114-06-1Zagreb, 13. travnja 2006.
Potpredsjednica Vlade
i ministrica obitelji, branitelja i
međugeneracijske solidarnosti
Jadranka Kosor, dipl. iur.,
v. r.
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga |