POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


Klikni za pregled priloga

NOVI PREGLED PROPISA

Ugovori

Banke

Biljno zdravstvo

Zdravstveno osiguranje

Državne potpore

Državni službenici

Elektronička isprava

Elektronička trgovina

Elektronički mediji

Financijsko osiguranje

Gradnja

Hrana

Informacijska sigurnost

Investicijski fondovi

Izmjera i katastar

Kazneni postupak

Kazneni zakon

Kemikalije

Kreditne unije

Kvaliteta zdravstvene zaštite

Lijekovi

Nasljeđivanje

Obavljanje djelatnosti

Obiteljski zakon

Obrazovanje odraslih

Obrt

Obvezni odnosi (ZOO)

Obvezno zdravstveno osiguranje

Opći upravni postupak

Oružje

Osiguranje

Osiguranje u prometu

Ovrha - Ovršni zakon

Parnični postupak

Primjeri ugovora

Porez na dobit

Porez na dohodak

Porez na kavu

Posredovanje u prometu nekretnina

Poticanje ulaganja

Predmeti opće uporabe

Prekršajni zakon

Prijevoz - linijski

Prijevoz opasnih tvari

Prostorno uređenje i gradnja

Rad - Zakon o radu

Računovodstvo

Revizija

Stranci

Sudovi

Šport

Šume

Tajnost podataka

Trgovačka društva

Udomiteljstvo

Udžbenici za školu

Ugostiteljska djelatnost

Umirovljenički fond

Usluge u turizmu

Veterinarstvo

Volonterstvo

Zabrane u zakonima

Zakon o leasingu

Zaštita bilja

Zakon o radu

Zaštita na radu

Zaštita okoliša

Zaštita potrošača

Zaštita prirode

Zaštita pučanstva

Zaštita životinja

Javna nabava

NOVI PREGLED PROPISA



SEARCH

PRETRAŽIVANJE
svih objavljenih tekstova


Pregled svih usluga za poduzetnike



IZRADA WEB STRANICA

Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...

>> Link na ponudu za izradu web stranica >>

Kontakt:
Poslovni Forum d.o.o.

Link - Kontakt informacije

Napomena: Ne dajemo besplatne pravne savjete!




Ažurirano: 26. 12. 2024.












POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga



STATUT GRADA ZABOKA



I. TEMELJNE ODREDBE


Članak 1.

Statutom Grada Zaboka ( u daljnjem tekstu: Statut) podrobnije se uređuje samoupravni djelokrug Grada Zaboka, njegova obilježja, javna priznanja, ustrojstvo, ovlasti i način rada tijela Grada Zaboka, način obavljanja poslova, oblici savjetovanja građana, provođenje referenduma u pitanjima iz djelokruga, mjesna samouprava, ustrojstvo i rad javnih službi, imovina i financiranje Grada Zaboka, oblici suradnje i povezivanja Grada Zaboka s jedinicama lokalne samouprave u zemlji i inozemstvu te druga pitanja od važnosti za ostvarivanje prava i obveza.

Članak 2.

Grad Zabok je jedinica lokalne samouprave.
Granice Grada Zaboka idu granicama rubnih katastarskih općina koji se nalaze unutar njegovog područja i to: k.o. Gubaševo, k.o. Špičkovina i k.o. Zabok te granicom naselja Grdenci i granicom naselja Prosenik Začretski, a koja naselja se također nalaze unutar područja Grada Zaboka.
U sastavu Grada Zaboka su slijedeća naselja: Bračak, Bregi Zabočki, Dubrava Zabočka, Grdenci, Grabrovec, Gredice, Gubaševo, Hum Zabočki, Jakuševec Zabočki, Lug Zabočki, Martinišće, Pavlovec Zabočki, Prosenik Gubaševski, Prosenik Začretski, Repovec, Špičkovina, Tisanić Jarek i Zabok.

Članak 3.

Naziv jedinice lokalne samouprave je: Grad Zabok.
Grad Zabok je pravna osoba.
Sjedište Grada Zaboka je u Zaboku, Kumrovečka 6.
Grad Zabok zastupa gradonačelnik.
Tijela Grada Zaboka imaju i rabe pečate u skladu s Zakonom.

Članak 4.

Obilježja Grada Zaboka su: grb, zastava i Dan Grada Zaboka.
Gradsko vijeće Grada Zaboka može posebnom odlukom ustanoviti svečanu pjesmu Grada Zaboka, te utvrditi način i uvjete izvođenja svečane pjesme.

Članak 5.

Grb Grada Zaboka je varijacija grba obitelji Zaboky de Zabok iz 1575. godine, a čini ga štit sa srebrnim obrubom, bordo crvenim poljem na kojem na stražnjim nogama uzdignuti stoje sa lijeve strane srebrni grifon (krilati lav tj. orolav), a sa desne strane srebrni lav, gledajući jedan u drugog mrkim pogledom. Dvjema prednjim šapama zajedno drže iznad sebe kacigu tirkizno plave boje sa dijademom podloge bijele boje i križem bijele boje na sredini kacige.
Zastava Grada Zaboka je pravokutnog oblika tirkizno plave boje, veličine u omjeru: M=2:1. Na lijevoj strani zastave u jednakim razmacima od rubova nalazi se grb Grada Zaboka, koji seže do dvije trećine veličine zastave u omjeru M=5:4,5. Zastava je obrubljena srebrnim resama.
Način isticanja, uporaba i zaštita grba i zastave Grada Zaboka uređuju se posebnom odlukom Gradskog vijeća Grada Zaboka.

Članak 6.

22. svibanj, blagdan Svete Jelene, zaštitnice Grada Zaboka utvrđuje se Danom Grada Zaboka.
Povodom Dana Grada Zaboka održava se svečana sjednica Gradskog vijeća Grada Zaboka na kojoj se dodjeljuju priznanja te se priređuju i druge manifestacije svečanog karaktera.

Članak 7.

Gradsko vijeće Grada Zaboka može pojedinu osobu, koja se je istakla naročitim zaslugama za Grad Zabok, proglasiti počasnim građaninom.
Počasnom građaninu dodjeljuje se Povelja Grada Zaboka.
Kriteriji za proglašenje počasnog građanina Grada Zaboka utvrđuju se posebnom odlukom Gradskog vijeća Grada Zaboka.

Članak 8.

Grad Zabok, radi odavanja javnog priznanja za iznimna dostignuća i doprinos od osobitog značenja za razvitak i ugled Grada Zaboka, a poglavito za naročite uspjehe u unapređivanju gospodarstva, znanosti, kulture, športa, zaštite i unapređivanja prirodnog okoliša i drugih javnih djelatnosti, te poticanja aktivnosti koje su tome usmjerene, dodjeljuje svoja priznanja.
Gradsko vijeće Grada Zaboka posebnom odlukom uređuje vrste javnih priznanja, uvjete za njihovo dodjeljivanje, kriterij i postupovnost njihove dodjele te tijela koja provode postupak i obavljaju dodjelu priznanja.



II. SAMOUPRAVNI DJELOKRUG GRADA


Članak 9.

Grad Zabok ( dalje u tekstu: Grad) samostalan je u odlučivanju u poslovima iz svog samoupravnog djelokruga u skladu s Ustavom Republike Hrvatske, zakonom i ovim Statutom, te podliježe samo nadzoru ustavnosti i zakonitosti ovlaštenih državnih tijela.
Grad u svom samoupravnom djelokrugu obavlja poslove lokalnog značaja kojima se neposredno ostvaruju potrebe građana, i to osobito poslove koji se odnose na:
- uređenje naselja i stanovanje,
- prostorno i urbanističko planiranje,
- komunalne djelatnosti,
- brigu o djeci, odgoj i osnovno obrazovanje,
- socijalnu skrb,
- primarnu zdravstvenu zaštitu,
- kulturu, tjelesnu kulturu i šport,
- zaštitu potrošača,
- zaštitu i unapređenje prirodnog okoliša,
- protupožarnu i civilnu zaštitu.

Posebnim zakonima kojima se uređuju pojedine djelatnosti iz st. 2. ovoga članka, odrediti će se poslovi koje je Grad dužan organizirati i obavljati, kao i poslovi koje Grad može obavljati, ako osigura uvjete za njihovo obavljanje.

Članak 10.

Grad u okviru samoupravnog djelokruga:
- raspolaže, upravlja i koristi imovinu u vlasništvu Grada,
- promiče društveni i gospodarski napredak radi vrednovanja lokalnih posebnosti i poštivanja prirodnih i prostornih mogućnosti,
- vodi brigu o potrebama i interesima stanovnika u oblasti brige o djeci, odgoja i osnovnog obrazovanja, primarne zdravstvene zaštite, kulture, tjelesne kulture i športa,
- osigurava uvjete za utvrđivanje politike gospodarenja prostorom i unapređenje i zaštitu prirodnog okoliša,
- obavlja poslove u svezi s poticanjem poduzetničkih aktivnosti u gospodarstvu i poljoprivredi,
- osigurava uvjete za održiv razvitak komunalnih djelatnosti,
- vodi brigu o uređenju naselja, kvaliteti stanovanja, komunalnim objektima,
- organizira obavljanje komunalnih i drugih djelatnosti,
- osniva pravne osobe radi ostvarivanja gospodarskih, društvenih, komunalnih, socijalnih i drugih interesa i potreba stanovništva,
- obavlja razrez i naplatu prihoda koji pripadaju Gradu,
- potiče primjenu djelotvornih mjera radi zaštite životnog standarda i zbrinjavanja socijalno ugroženih osoba i obavlja poslove socijalne skrbi,
- potiče očuvanje prirodne baštine, povijesnog, kulturnog i graditeljskog nasljeđa,
- osigurava uvjete za protupožarnu i civilnu zaštitu,
- osigurava uvjete za zaštitu potrošača,
- obavlja druge poslove koji su u neposrednoj svezi s gospodarskim, društvenim i socijalnim napretkom lokalne zajednice, a u njegovoj su nadležnosti.

Članak 11.

Gradsko vijeće Grada Zaboka može posebnom odlukom pojedine poslove iz samoupravnog djelokruga Grada povjeriti županiji, odnosno mjesnoj samoupravi.
Grad može obavljanje pojedinih poslova iz samoupravnog djelokruga organizirati zajedno s drugim općinama i gradovima.
Odluku o načinu, uvjetima, kriterijima, visini sredstava, nadzoru i kontroli izvršenja povjerenih poslova iz stavka 1. ovog članka donosi Gradsko vijeće Grada Zaboka, većinom glasova svih članova.
Za obavljanje poslova u suglasju sa stavkom 2. ovog članka, općine i gradovi mogu osnovati zajedničko tijelo, zajedničko trgovačko društvo, ustanovu i organizirati obavljanje poslova u skladu sa zakonom.
Odluku o zajedničkom organiziranju poslova iz stavka 2. ovoga članka na jedan od načina iz st. 4. ovog članka donosi Gradsko vijeće Grada Zaboka većinom glasova svih članova.

Članak 12.

Gradsko vijeće Grada Zaboka može posebnom odlukom, na način i pod uvjetima utvrđenim zakonom, tražiti od županijske skupštine da Gradu povjeri obavljanje određenih poslova iz samoupravnog djelokruga županije na području Grada.
Odluka iz prethodnog stavka ovoga članka donosi se većinom glasova svih članova Gradskog vijeća Grada Zaboka.
Postupak iz st. 1. ovoga članka, Grad može pokrenuti i zajedno s drugim gradovima i općinama.


III. NEPOSREDNO SUDJELOVANJE GRAĐANA U ODLUČIVANJU


Članak 13.

Građani mogu neposredno sudjelovati u odlučivanju u lokalnim poslovima putem lokalnog referenduma, zbora građana, davanjem prijedloga i podnošenjem predstavki i pritužbi, u skladu sa zakonom i ovim Statutom.

Članak 14.

Gradonačelnik može na osobni poticaj, ako se za to ukaže potreba, ili na poticaj mjesnih odbora organizirati i sazvati sastanak građana putem mjesnih odbora s Gradskim poglavarstvom Grada.



1. Lokalni referendum (dalje u tekstu: referendum)


Članak 15.

Referendum se može raspisati radi odlučivanja o prijedlogu o promjeni Statuta Grada Zaboka, o prijedlogu općeg akta ili drugog pitanja lokalnog značaja iz djelokruga Gradskog vijeća Grada Zaboka kao i o drugim pitanjima određenim zakonom.
Referendum raspisuje Gradsko vijeće Grada Zaboka temeljem odredbi zakona i ovog Statuta.
Referendum se raspisuje za područje Grada.

Članak 16.

Prijedlog za raspisivanje referenduma može dati 1/3 (jedna trećina) članova Gradskoga vijeća Grada Zaboka, Gradsko poglavarstvo Grada Zaboka, polovina mjesnih odbora na području Grada i 20% birača upisanih u birački popis Grada.

Članak 17.

Odluka o raspisivanju referenduma sadrži:
- područje za koje se raspisuje referendum,
- naziv akta o kojem se odlučuje na referendumu, odnosno naznaku pitanja o kojem, odnosno o kojima će birači odlučivati na referendumu,
- obrazloženje akta ili pitanja o kojem, odnosno o kojima se raspisuje referendum,
- referendumsko pitanje ili pitanja, odnosno jedan ili više prijedloga o kojima će birači odlučivati,
- dan održavanja referenduma.
Od dana objave odluke o raspisivanju referenduma do dana održavanja referenduma ne smije proći manje od 20 niti više od 40 dana.

Članak 18.

Pravo glasovanja na referendumu imaju građani koji imaju prebivalište na području Grada i upisani su u birački popis Grada.

Članak 19.

Odluka donesena na referendumu obvezatna je za Gradsko vijeće Grada Zaboka.
Tijela Grada ne mogu donijeti pravni akt ili odluku koja je sadržajno suprotna odluci iz stavka 1. ovog članka, prije proteka roka od godine dana od dana održavanja referenduma.



2. Traženje mišljenja


Članak 20.

Gradsko vijeće Grada Zaboka može tražiti mišljenje od zborova građana o prijedlogu općeg akta ili drugom pitanju iz djelokruga Grada, kao i o drugim pitanjima određenim zakonom.
Prijedlog za traženje mišljenja iz stavka 1. ovog članka može dati 1/3 (jedna trećina) članova Gradskog vijeća Grada Zaboka i Gradsko poglavarstvo Grada Zaboka.
Gradsko vijeće Grada Zaboka dužno je razmotriti prijedlog iz stavka 2. ovog članka, a ako prijedlog ne prihvati o razlozima odbijanja obavijestiti predlagača.
Odlukom iz st. 1. ovoga članka određuje se pitanje o kojem se traži mišljenje odnosno područje od kojeg se traži mišljenje.

Članak 21.

Pored oblika konzultiranja građana iz prethodnog članka Gradsko vijeće Grada Zaboka i Gradsko poglavarstvo Grada Zaboka mogu o određenim pitanjima tražiti mišljenje građana i pismeno putem javnih oglasa, poziva, plakata, objava u tisku ili na drugi podesan način.


3. Prijedlozi


Članak 22.

Građani imaju pravo neposredno predlagati Gradskom vijeću Grada Zaboka donošenje određenog akta ili rješavanje određenog pitanja iz djelokruga Gradskog vijeća Grada Zaboka.
Gradsko vijeće Grada Zaboka raspravlja o prijedlogu iz stavka 1. ovog članka, ako prijedlog potpisom podrži najmanje 10% birača upisanih u popis birača Grada.
Svaka lista s potpisima birača mora sadržavati potpuni tekst građanske inicijative.
Potpisi birača kojima se ne može bez dvojbe prema imenu, adresi i JMBG ustanoviti o kojoj se osobi radi su nevažeći.
Gradsko vijeće Grada Zaboka dužno je dati odgovor podnositeljima prijedloga najkasnije u roku od 3 mjeseca od prijema prijedloga.


4. Predstavke i pritužbe


Članak 23.

Građani i pravne osobe imaju pravo, na način određen zakonom, podnositi predstavke i pritužbe na rad tijela Grada, i na nepravilan odnos zaposlenih u tijelu Grada ako se obraćaju tim tijelima radi ostvarivanja svojih prava i interesa ili izvršavanja građanskih dužnosti.
Podnositelj predstavke ili pritužbe ima pravo na odgovor u roku 30 dana od dana podnošenja.



IV. USTROJSTVO, OVLASTI I NAČIN RADA TIJELA GRADA


Članak 24.

Tijela Grada jesu:
1. Gradsko vijeće Grada Zaboka - predstavničko tijelo Grada,
2. Gradonačelnik Grada Zaboka - izvršno tijelo Grada,
3. Gradsko poglavarstvo Grada Zaboka - izvršno tijelo Grada i
4. Upravna tijela Grada Zaboka.


1. Gradsko vijeće Grada Zaboka


Članak 25.

Gradsko vijeće Grada Zaboka (dalje u tekstu: Gradsko vijeće) predstavničko je tijelo građana Grada i tijelo lokalne samouprave koje donosi akte u okviru samoupravnog djelokruga Grada te obavlja druge poslove u skladu sa zakonom i ovim Statutom.


Članak 26.

Gradsko vijeće:
- donosi Statut Grada odnosno Statutarnu odluku,
- donosi odluke i druge opće akte kojima se uređuju pitanja iz samoupravnog djelokruga Grada, sukladno posebnim propisima,
- donosi gradski proračun, godišnji obračun proračuna i prateće financijske dokumente i odluke,
- donosi prostorne planove i druge dokumente prostornog uređenja,
- bira i razrješuje gradonačelnika i njegova zamjenika, članove Gradskog poglavarstva, predsjednika i potpredsjednike Gradskog vijeća,
- osniva i bira članove radnih tijela Gradskog vijeća, te imenuje i razrješuje druge osobe određene zakonom, drugim propisom ili ovim Statutom,
- uređuje ustrojstvo i djelokrug Upravnih tijela Grada,
- osniva javne ustanove i druge pravne osobe za obavljanje gospodarskih, društvenih, komunalnih i drugih djelatnosti od interesa za Grad,
- donosi Poslovnik o svom radu,
- donosi odluku o pokroviteljstvima Grada,
- donosi odluke o gradskim porezima, naknadama i drugim gradskim prihodima,
- donosi odluke o pristupanju udruženjima lokalnih jedinica u zemlji i međunarodnim udruženjima lokalnih jedinica drugih država, u skladu sa zakonom,
- iskazuje povjerenje gradonačelniku, pojedinom članu Gradskog poglavarstva ili Gradskom poglavarstvu u cjelini,
- odlučuje o nepovjerenju gradonačelniku, pojedinom članu Gradskog poglavarstva ili Gradskom poglavarstvu u cjelini,
1. odlučuje o prijenosu i preuzimanju osnivačkih prava u skladu sa zakonom,
- obavlja i druge poslove koji su zakonom, drugim propisom ili ovim Statutom stavljeni u djelokrug Gradskog vijeća.

Članak 27.

Pobliže odredbe o konstituiranju Gradskog vijeća, pravima i dužnostima članova Gradskog vijeća, sazivanju Gradskog vijeća, radu i tijeku sjednice, glasovanju i vođenju zapisnika, održavanju reda na sjednici, te druga pitanja od značaja za rad Gradskog vijeća, uređuju se Poslovnikom o radu Gradskog vijeća (u nastavku teksta: Poslovnik).
Poslovnik se donosi većinom glasova svih članova Gradskog vijeća.

Članak 28.

Gradsko vijeće broji 15 članova.
Članovi Gradskog vijeća se biraju po postupku i na način utvrđen posebnim zakonom.

Članak 29.

Mandat člana Gradskog vijeća izabranog na redovnim izborima traje četiri godine.
Mandat člana Gradskog vijeća izabranog na prijevremenim izborima traje do isteka tekućeg mandata Gradskog vijeća izabranog na redovnim izborima.

Članak 30.

Dužnost člana Gradskog vijeća je počasna i za to ne prima plaću.
Član Gradskog vijeća nema obvezujući mandat i nije opoziv.
Član Gradskog vijeća ne može biti pozvan na kaznenu i prekršajnu odgovornost za izgovorene riječi, niti za glasovanje u radu Gradskog vijeća.
Član Gradskog vijeća može svoj mandat staviti u mirovanje za vrijeme obnašanja nespojive dužnosti, a može, pod uvjetima iz zakona, nastaviti obnašanje dužnosti člana Gradskog vijeća.
Članu Gradskog vijeća prestaje mandat prije isteka vremena na koji je izabran, pod uvjetima iz zakona.
Članovi Gradskog vijeća imaju zamjenike koji obnašaju tu dužnost ukoliko članu Gradskog vijeća mandat miruje ili prestane prije isteka vremena na koje je izabran.
Zamjenik člana Gradskog vijeća određuje se sukladno posebnom zakonu.

Članak 31.

Član Gradskog vijeća ima prava i dužnosti:
- sudjelovati na sjednicama Gradskog vijeća i radnih tijela Gradskog vijeća čiji je član,
- podnositi prijedloge i postavljati pitanja,
- prihvatiti izbor za člana u radnom tijelu Gradskog vijeća.
Član Gradskog vijeća ima i druga prava i dužnosti utvrđene odredbama zakona, ovoga Statuta i Poslovnika.

Članak 32.

Član Gradskog vijeća za svoj rad u Gradskom vijeću ima pravo na naknadu troškova sukladno posebnoj odluci Gradskog vijeća.

Članak 33.

Gradsko vijeće ima predsjednika i dva potpredsjednika.
Predsjednika i potpredsjednike bira Gradsko vijeće iz reda svojih članova javnim glasovanjem, većinom glasova ukupnog broja članova Gradskog vijeća.
Prijedlog kandidata za izbor i imenovanje predsjednika i zamjenika predsjednika može dati Odbor za izbor i imenovanje, kao i najmanje jedna trećina članova Gradskog vijeća.
Za predsjednika i potpredsjednike izabran je kandidat za kojeg je glasovala većina od ukupnog broja članova Gradskog vijeća.
Kada je predloženo više kandidata za predsjednika ili potpredsjednika Gradskog vijeća, a ni jedan od kandidata ne dobije većinu glasova ukupnog broja članova Gradskog vijeća, glasovanje se ponavlja za dva kandidata koji su dobili najveći broj glasova.
Ako u ponovljenom glasovanju, kandidat ne dobije većinu glasova svih članova Gradskog vijeća, kandidacijski postupak se ponavlja.

Članak 34.

Predsjednik Gradskog vijeća:
- predstavlja Gradsko vijeće,
- saziva sjednice Gradskog vijeća u skladu s zakonom i Poslovnikom,
- organizira i predsjedava sjednicama Gradskog vijeća,
- predlaže dnevni red sjednice,
- upućuje prijedloge ovlaštenih predlagatelja u propisani postupak,
- brine se o postupku donošenja odluka i drugih općih akata,
- potpisuje odluke i akte koje donosi Gradsko vijeće i zapisnik sa sjednice
Gradskog vijeća,
- brine se o zaštiti prava članova Gradskog vijeća,
- obavlja i druge poslove određene zakonom, ovim Statutom i Poslovnikom.
Potpredsjednik Gradskog vijeća:
- pomaže predsjedniku u radu,
- zamjenjuje ga u slučaju odsutnosti ili spriječenosti,
- obavlja druge poslove koje mu povjeri predsjednik Gradskog vijeća.

Članak 35.

Gradsko vijeće osniva stalne ili povremene odbore i druga radna tijela u svrhu pripreme odluka iz njegovog djelokruga, odnosno za obavljanje drugih poslova koji im se povjeravaju odlukom o njihovu osnivanju.


Članak 36.

Stalna radna tijela Gradskog vijeća su:
1. Odbor za izbor i imenovanje,
2. Odbor za statut i poslovnik,
3. Mandatna komisija,
4. ostala radna tijela koja Gradsko vijeće osniva sukladno posebnim zakonima (Komisija za popis birača, Gradsko povjerenstvo za procjenu šteta od elementarnih nepogoda i dr.).

Članak 37.

Sastav, broj članova, djelokrug i način rada pojedinog radnog tijela iz čl. 36. ovog Statuta utvrđuje se Poslovnikom ili posebnom odlukom o osnivanju radnog tijela.

Članak 38.

Pored stalnih radnih tijela, Gradsko vijeće može prema potrebi, radi izvršavanja točno određenog zadatka, odnosno razmatranja točno određenog pitanja osnivati i povremena radna tijela iz redova stručnjaka za pojedina područja koja su predmet razmatranja, neovisno o članstvu u Gradskome vijeću.


2. Gradonačelnik Grada Zaboka


Članak 39.

Gradonačelnik Grada Zaboka (dalje u tekstu: Gradonačelnik) zastupa Grad Zabok i nositelj je izvršne vlasti Grada Zaboka.
Gradonačelnik svoju dužnost obavlja profesionalno, te osoba izabrana na dužnost gradonačelnika za vrijeme obavljanja dužnosti ostvaruje pravo na plaću, naknadu plaće i druga prava iz rada u Upravnom tijelu Grada Zaboka.

Članak 40.

Gradonačelnik ima zamjenika.
Zamjenik gradonačelnika zamjenjuje gradonačelnika u slučaju njegove duže odsutnosti ili drugih razloga spriječenosti u obavljanju dužnosti.
Zamjenik gradonačelnika može po posebnom pisanom ovlaštenju gradonačelnika obavljati određene poslove iz njegovog djelokruga, a koje poslove mu gradonačelnik povjeri.
U obavljanju povjerenih mu poslova, zamjenik gradonačelnika je dužan pridržavati se uputa gradonačelnika.

Članak 41.

Gradonačelnika bira Gradsko vijeće iz reda svojih članova i to u pravilu između nositelja lista stranaka i nezavisnih lista koje su osvojile mandate u Gradskom vijeću javnim glasovanjem, većinom glasova ukupnog broja članova Gradskog vijeća.
Prijedlog kandidata za izbor i imenovanje gradonačelnika može dati Odbor za izbor i imenovanje, kao i najmanje jedna trećina članova Gradskog vijeća.
Kad je predloženo više kandidata za gradonačelnika, a ni jedan ne dobije većinu glasova svih članova Gradskog vijeća, glasovanje se ponavlja za dva kandidata koji su dobili najveći broj glasova.
Ako u ponovljenom glasovanju kandidat ne dobije većinu glasova svih članova Gradskog vijeća, ponavlja se kandidacijski postupak.
Zamjenik gradonačelnika bira se na isti način i po istom postupku kao i gradonačelnik.

Članak 42.

Gradonačelnik u obavljanju poslova iz samoupravnog djelokruga Grada:
- provodi odluke Gradskog vijeća i odgovoran je Gradskom vijeću za njihovo provođenje,
- predlaže Gradskom vijeću donošenje općih i drugih akata,
- vodi brigu o gospodarenju gradskom imovinom i naredbodavac je za izvršenje gradskog proračuna.
- neposredno usmjerava i nadzire rad Upravnih tijela, daje im upute za rad, te potpisuje akte koje oni donose u okviru svog djelokruga ako za potpisivanje nisu ovlašteni čelnici Upravnih tijela ili za vrijeme dok isti nisu izabrani i imenovani,
- obavlja i druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost zakonom, drugim propisima, ovim Statutom, odlukama i drugim općim aktima Gradskog vijeća.

Članak 43.

Gradonačelnik je predsjednik Gradskog poglavarstva Grada Zaboka.
Gradonačelnik rukovodi radom Gradskog poglavarstva Grada Zaboka, saziva i predsjedava sjednicama i potpisuje akte Gradskog poglavarstva Grada Zaboka.
Zamjenik gradonačelnika je i zamjenik predsjednika Gradskog poglavarstva Grada Zaboka.

Članak 44.

Gradonačelnik može u hitnim slučajevima donijeti odluku ili zaključak koji na prvoj narednoj sjednici potvrđuje Gradsko poglavarstvo Grada Zaboka.

Članak 45.

Gradonačelnik je odgovoran Gradskom vijeću za obavljanje poslova lokalne samouprave, a za obavljanje poslova državne uprave prenijetih u djelokrug tijela Grada, ovlaštenim tijelima središnje državne uprave.
Gradonačelnik u obavljanju poslova iz samoupravnog djelokruga Grada ima pravo obustaviti od primjene opći akt Gradskog vijeća, ako ocjeni da je tim aktom povrijeđen zakon ili drugi propis, te zatražiti od Gradskog vijeća da u roku od 15 dana otkloni uočene nedostatke.
Ako Gradsko vijeće to ne učini, gradonačelnik je dužan u roku od osam dana o tome obavijestiti čelnika središnjeg tijela državne uprave ovlaštenog za nadzor nad zakonitošću rada tijela Grada.


3. Gradsko poglavarstvo Grada Zaboka


Članak 46.

Gradsko poglavarstvo Grada Zaboka (dalje u tekstu: Gradsko poglavarstvo) je izvršno tijelo Grada.

Članak 47.

Gradsko poglavarstvo:
- utvrđuje prijedloge općih akata koje donosi Gradsko vijeće,
- predlaže Gradskom vijeću donošenje općih akata i mjera,
- po potrebi daje mišljenje o prijedlozima koje podnose drugi ovlašteni predlagači,
- utvrđuje prijedlog gradskog proračuna i godišnjeg obračuna proračuna,
- izvršava ili osigurava izvršenje općih akata Gradskog vijeća,
- usmjerava djelovanje Upravnih tijela Grada u obavljanju poslova iz samoupravnog djelokruga Grada, odnosno poslova državne uprave koji se obavljaju u Gradu,
- nadzire rad Upravnih tijela Grada u samoupravnom djelokrugu i poslovima državne uprave,
- upravlja i raspolaže nekretninama i pokretninama u vlasništvu Grada,
- upravlja i raspolaže prihodima i rashodima Grada,
- osniva i imenuje povjerenstva i druga radna tijela, kada je za isto ovlašten temeljem odredbi zakona i općih akata Gradskog vijeća,
- obavlja i druge poslove utvrđene zakonom, drugim propisima, ovim Statutom i općim aktima Gradskog vijeća.

Članak 48.

Gradsko poglavarstvo broji pet članova uključujući predsjednika poglavarstva i zamjenika predsjednika poglavarstva.
Članove Gradskog poglavarstva bira Gradsko vijeće, u pravilu iz reda svojih članova, javnim glasovanjem većinom glasova ukupnog broja članova Gradskog vijeća na prijedlog Gradonačelnika, na vrijeme od četiri godine.
Aktom Gradskog vijeća članovi Gradskog poglavarstva mogu se zadužiti za jedno ili više određenih područja iz djelokruga lokalne samouprave.

Članak 49.

Gradsko poglavarstvo je za svoj rad i odluke koje donosi odgovorno Gradskom vijeću.
Predsjednik, zamjenik predsjednika i članovi Gradskog poglavarstva zajednički su odgovorni za odluke koje Gradsko poglavarstvo donosi, a osobno su odgovorni za svoje područje rada.
Odnos Gradskog vijeća i Gradskog poglavarstva utvrđuje se Poslovnikom Gradskog vijeća u skladu s zakonom i ovim Statutom.

Članak 50.

Za razmatranje pojedinih pitanja iz svoje nadležnosti, za praćenje stanja u pojedinim područjima ili za pripremu određenih materijala, Gradsko poglavarstvo može osnovati stalna ili povremena radna tijela.
Radna tijela, obavljaju poslove koje im odredi Gradsko poglavarstvo aktom o osnivanju.

Članak 51.

Ustrojstvo, način rada i odlučivanja, te druga pitanja od značaja za rad Gradskog poglavarstva uređuju se Poslovnikom o njegovu radu, u skladu s zakonom i ovim Statutom.


4. Upravna tijela Grada Zaboka


Članak 52.

Za obavljanje poslova iz samoupravnog djelokruga Grada kao i poslova državne uprave prenijetih na Grad, ustrojavaju se upravna tijela.
Upravna tijela su odgovorna Gradonačelniku i Gradskom poglavarstvu za zakonito, stručno, efikasno i pravovremeno obavljanje poslova iz svoje nadležnosti.

Članak 53.

Ustrojstvo, djelokrug i način upravljanja upravnih tijela uređuju se posebnom odlukom Gradskog vijeća.
Unutarnji red i način rada upravnih tijela utvrđuje Pravilnikom Gradsko poglavarstvo, na prijedlog gradonačelnika.
Članak 54.

Upravna tijela u okviru svog djelokruga i ovlasti:
- neposredno izvršavaju zakone, odluke i druge opće akte Gradskog vijeća i Gradskog
poglavarstva, te osiguravaju njihovo provođenje,
- prate stanje u području za koje su osnovana i o tome izvješćuje Gradsko poglavarstvo,
- pripremaju nacrte odluka i drugih općih akata koje donosi Gradsko vijeće, prijedloge
akata koje donosi Gradsko poglavarstvo, izvještaje, analize i druge materijale iz svog
djelokruga za potrebe Gradskog vijeća i Gradskog poglavarstva,
- pružaju stručnu i drugu pomoć građanima i pravnim osobama u okviru prava i ovlasti
Grada,
- podnose izvještaj Gradskom poglavarstvu o svom radu,
- obavljaju i druge poslove u skladu s propisima.

Članak 55.

Sredstva za vršenje djelatnosti upravnih tijela osiguravaju se u proračunu Grada, državnom proračunu ili iz drugih izvora utvrđenih zakonom.

Članak 56.

Za obavljanje poslova iz samoupravnog djelokruga Grad može sa drugim jedinicama lokalne samouprave osnovati zajedničko upravno tijelo, zajedničko trgovačko društvo ili zajednički organizirati njihovo obavljanje sukladno posebnim zakonima, a međusobne odnose urediti sporazumom, sukladno čl. 11. ovoga Statuta.


V. MJESNA SAMOUPRAVA


Članak 57.

Kao oblik neposrednog sudjelovanja građana u odlučivanju o lokalnim poslovima od neposrednog i svakodnevnog utjecaja na život i rad građana, na području Grada osnovati će se mjesni odbori, sa statusom pravne osobe.

Članak 58.

Utvrđuje se da su na području Grada po prijašnjim propisima osnovani mjesni odbori kako slijedi:
1. Mjesni odbor Prosenik Gubaševski za područje Naselja Prosenik Gubaševski,
2. Mjesni odbor Prosenik Začretski za područje Naselja Prosenik Začretski,
3. Mjesni odbor Martinišće za područje Naselja Martinišće,
4. Mjesni odbor Gubaševo za područje Naselja Gubaševo,
5. Mjesni odbor Pavlovec Zabočki i Gredice za područje Naselja Pavlovec Zabočki i
Naselja Gredice,
6. Mjesni odbor Jakuševec Zabočki za područje Naselja Jakuševec Zabočki,
7. Mjesni odbor Repovec za područje Naselja Repovec,
8. Mjesni odbor Tisanić Jarek za područje Naselja Tisanić Jarek i dio Naselja Bregi
Zabočki od kbr. 57 do 89 (Donji),
9. Mjesni odbor Zabok I za područje dijela Naselja Zabok, i to: Ul. M.Gupca od kbr.
102 do 248 i od kbr. 81 do 137, Zagorska ulica i Naselje Tomeki.
10. Mjesni odbor Zabok IV za područje dijela Naselja Zabok, i to: N. Tršinski, ul. A.
Mihanovića, Kaštelski put, Zabočka cesta i ul. M Gupca od kbr. 1 do 3 i od kbr. 2
do 4.
11. Mjesni odbor Grabrovec za područje Naselja Grabrovec,
12. Mjesni odbor Lug Zabočki za područje Naselja Lug Zabočki
13. Mjesni odbor Hum Zabočki za područje Naselja Hum Zabočki,
14. Mjesni odbor Dubrava Zabočka i Bračak za područje Naselja Dubrava Zabočka i
Naselja Bračak,
15. Mjesni odbor Špičkovina za područje Naselja Špičkovina,
16. Mjesni odbor Grdenci za područje Naselja Grdenci.

Članak 59.

Mandat članova Vijeća mjesnih odbora pobrojanih u prethodnom članku ovoga Statuta traje do isteka roka na koji su izabrani po odredbama dosadašnjeg Statuta i Odluke o postupku osnivanja mjesnih odbora ("Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije" br. 2/98.).

Članak 60.

Teritorijalni preustroj zatečenih mjesnih odbora odnosno osnivanje mjesnih odbora urediti će se Statutarnom odlukom o dopuni ovoga Statuta.
Predlagatelj statutarne odluke iz prethodnog stavka je Gradsko poglavarstvo.


VI. IMOVINA I FINANCIRANJE GRADA


Članak 61.

Sve pokretne i nepokretne stvari te imovinska prava koja pripadaju Gradu čine imovinu Grada.
Nekretninu u vlasništvu Grada, Grad može otuđiti ili na drugi način s njome raspolagati samo na osnovi javnog natječaja i uz naknadu utvrđenu po tržnoj cijeni, ako zakonom nije drugačije propisano.

Članak 62.

Na temelju općeg akta Gradskog vijeća o uvjetima, načinu i postupku gospodarenja nekretninama u vlasništvu Grada, raspolaganje, upravljanje i korištenje imovinom provodi Gradsko poglavarstvo po načelima dobroga gospodarenja.
Pojedinačni akt o davanju na korištenje, zakupu, podzakupu, kupnji i prodaji nekretnina i pokretnina donosi Gradsko poglavarstvo, a ugovor o istome potpisuje gradonačelnik.
Pojedinačni akt o osnivanju trgovačkih društava, javnih ustanova kao i o prestanku rada, spajanju ili pripajanju dijela trgovačkih društava ili javnih ustanova u vlasništvu odnosno suvlasništvu Grada, donosi Gradsko vijeće.

Članak 63.

Grad slobodno raspolaže prihodima koje ostvaruje u okviru svog samoupravnog djelokruga.
Prihodi i rashodi Grada srazmjerni su poslovima koje Grad obavlja u skladu sa zakonom i ovim Statutom.
U proračunu Grada se iskazuju svi primitci i izdatci u vezi s imovinom u vlasništvu Grada.

Članak 64.

Prihodi Grada su osobito:
- porezni prihodi: gradski porezi i prirez i pripadajući dio zajedničkih poreza,
- naknade, doprinosi i pristojbe u skladu s posebnim zakonima,
- prihodi od nepokretnih i pokretnih stvari u njezinu vlasništvu i imovinskih prava,
- novčane kazne i oduzeta imovinska korist za prekršaje koje sam propiše,
- prihodi od trgovačkih društava i drugih pravnih osoba u vlasništvu Grada, odnosno u kojima Grad ima udio,
- prihodi od potpora i dotacija,
- primici od zaduživanja,
- drugi prihodi utvrđeni posebnim zakonima i odlukama Gradskog vijeća.

Članak 65.

Gradsko vijeće za prihode iz svoje nadležnosti donosi odluke kojima propisuje vrstu, visinu, oslobađanje, način naplate, te druga postupovna pitanja u skladu sa zakonom.

Članak 66.

Svi prihodi koji pripadaju Gradu kao i svi rashodi za poslove koje Grad obavlja iskazuju se u proračunu Grada.
Svi prihodi i primici moraju biti raspoređeni u proračunu i iskazani po izvorima iz kojih potječu.
Prihodi i rashodi moraju biti uravnoteženi.

Članak 67.

Grad sastavlja bilancu imovine u kojoj iskazuje vrijednost svoje imovine u skladu s računovodstvenim propisima.

Članak 68.

Gradsko vijeće donosi godišnji proračun za narednu proračunsku godinu na prijedlog Gradskog poglavarstva, prije početka godine za koju se proračun donosi i vrijedi za godinu za koju je donesen.
Gradsko vijeće donosi odluku o izvršavanju proračuna (uvjetima, načinu i postupku gospodarenja prihodima i rashodima Grada) na prijedlog Gradskog poglavarstva, uz godišnji proračun.
Ako tijekom proračunske godine dođe do znatnije neusklađenosti planiranih prihoda i izdataka proračuna, njegovo uravnoteženje odnosno preraspodjela sredstava između proračunskih korisnika utvrđuje se izmjenama i dopunama proračuna.
Izmjene i dopune proračuna donose se i objavljuju po postupku koji je propisan za donošenje proračuna.
Ukoliko se godišnji proračun ne donese prije početka godine, donosi se odluka o privremenom financiranju i to najduže za razdoblje od tri mjeseca.
Odluku o privremenom financiranju donosi Gradsko vijeće.

Članak 69.

Nakon isteka godine za koju je proračun donijet Gradsko vijeće utvrđuje godišnji obračun proračuna najkasnije do kraja svibnja.

Članak 70.

Grad se može zadužiti u skladu s posebnim zakonom.


VII. AKTI GRADA


Članak 71.

Gradsko vijeće donosi Statut, Poslovnik, odluke, gradski proračun, godišnji obračun proračuna, planove, programe, preporuke, rješenja, zaključke, naredbe, upute, naputke te daje vjerodostojna tumačenja Statuta i drugih općih akata.

Članak 72.

Gradsko poglavarstvo donosi odluke, pravilnike, preporuke, rješenja, zaključke, upute, naputke, Poslovnik o svom radu, kao i druge akte kada je za to ovlašteno zakonom, drugim propisima ili općim aktom Gradskog vijeća.

Članak 73.

Radna tijela Gradskog vijeća i Gradskog poglavarstva donose zaključke i preporuke a rješenja samo kada su za to posebno ovlašteni.

Članak 74.

Način i postupak donošenja akata Gradskog vijeća i Gradskog poglavarstva utvrđuje se Poslovnikom o njihovu radu.

Članak 75.

Prije nego što stupi na snagu opći akt obavezno se objavljuje u "Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije"
Opći akt stupa na snagu najranije osmi dan od dana objave, a iznimno, iz osobito opravdanih razloga općim aktom se može odrediti da stupa na snagu danom objave.
Opći akt ne može imati povratno djelovanje.

Članak 76.

Upravna tijela Grada neposredno izvršavaju i nadziru provođenje općih akata Gradskog vijeća i Gradskog poglavarstva.
Upravna tijela Grada u izvršavanju općih akata iz prethodnog stavka, a sukladno zakonu, donose pojedinačne akte kojima rješavaju o pravima, obvezama i pravnim interesima fizičkih i pravnih osoba.
U provođenju nadzora iz st. 1. ovoga članka upravna tijela mogu, u slučaju neprovođenja općeg akta, poduzimati mjere propisane tim aktom i zakonom.

Članak 77.

Nadzor nad zakonitošću rada i akata Grada provodi se sukladno zakonu.


VIII. JAVNE SLUŽBE GRADA


Članak 78.

U okviru samoupravnog djelokruga Grad osigurava obavljanje javnih službi koje zadovoljavaju svakodnevne potrebe građana na području komunalnih, gospodarskih i društvenih djelatnosti, u skladu sa zakonom.
Grad osigurava obavljanje komunalnih, gospodarskih i društvenih djelatnosti osnivanjem trgovačkih društava, javnih ustanova i vlastitog pogona, samostalno ili s drugim jedinicama lokalne samouprave.
Obavljanje određenih poslova javnih službi Grad može povjeriti na temelju ugovora i ugovora o koncesiji, drugim pravnim i fizičkim osobama.

Članak 79.

Trgovačka društva su samostalna u obavljanju svoje djelatnosti sukladno zakonu, društvenom ugovoru odnosno Statutu.
Predstavnici Grada u skupštini trgovačkih društava dužni su pribaviti prethodnu suglasnost Gradskog vijeća prije odlučivanja o statusnim promjenama trgovačkih društva (priključenje, pripajanje, spajanje, preoblikovanje i prestanak).
Predstavnici Grada u skupštinama trgovačkih društva dužni su pribaviti prethodnu suglasnost Gradskog poglavarstva prije odlučivanja o:
- povećanju odnosno smanjenju temeljnog kapitala,
- povlačenju i podjeli poslovnih udjela,
- uporabi ostvarene dobiti i pokrivanju gubitaka.
Ustanove kojih je osnivač Grad su samostalne u obavljanju svoje djelatnosti sukladno zakonu, aktu o osnivanju odnosno Statutu.

Članak 80.

Gradsko poglavarstvo prati rad, daje preporuke i poduzima mjere prema trgovačkim društvima i ustanovama kojih je osnivač ili suosnivač odnosno vlasnik Grad.
Uprave trgovačkih društava i ravnatelji ustanova dužni su po potrebi, a najmanje jednom godišnje podnijeti izvješće o radu i poslovanju Gradskom poglavarstvu.


IX. OBLICI SURADNJE GRADA


Članak 81.

Ostvarujući zajednički interes u okviru svog samoupravnog djelokruga, Grad uspostavlja i odvija suradnju s drugim jedinicama lokalne samouprave u zemlji i inozemstvu u skladu sa zakonom.
Kad Grad ocjeni da postoji dugoročan i trajan interes za uspostavljanje suradnje i mogućnosti za njezino razvijanje na gospodarskom, društvenom i kulturnom polju, može s pojedinim jedinicama lokalne samouprave sklopiti sporazum o suradnji i međusobnim odnosima.
Odluku o uspostavljanju suradnje, odnosno sklapanju sporazuma o suradnji Grada s jedinicama lokalne samouprave donosi Gradsko vijeće i objavljuje se u "Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije".
Radi promicanja i ostvarivanja zajedničkih interesa zbog unapređenja gospodarskog i društvenog razvitka gradova u Republici Hrvatskoj, Grad može osnovati s drugim gradovima odgovarajuće udruge, u skladu s zakonom.


X. PRIJELAZNE I ZAKLJUČNE ODREDBE


Članak 82.

Promjene Statuta Grada donosi Gradsko vijeće većinom glasova svih članova Gradskog vijeća, donošenjem statutarne odluke.

Članak 83.

Postupak za promjenu Statuta Grada pokreće se prijedlogom za promjenu Statuta.
Prijedlog za promjenu Statuta može podnijeti jedna trećina članova Gradskog vijeća kao i Gradsko poglavarstvo.
Prijedlog sa obrazloženjem upućuje se predsjedniku Gradskog vijeća koji prije rasprave o istome pribavlja mišljenje Odbora za statut i poslovnik.


Članak 84.

O prijedlogu za promjenu Statuta Gradsko vijeće odlučuje većinom glasova svih članova Gradskog vijeća.
Ako Gradsko vijeće prihvati prijedlog za promjenu Statuta, Odbor za statut i poslovnik utvrđuje prijedlog statutarne odluke.
Ako Gradsko vijeće ne prihvati prijedlog za promjenu Statuta, isti prijedlog ne može se staviti na dnevni red prije isteka roka od tri mjeseca.

Članak 85.

Odbor za statut i poslovnik ima pravo i dužnost neposredno, bez prethodnog podnošenja prijedloga za promjenu Statuta, predložiti izmjenu i dopunu Statuta podnošenjem prijedloga statutarne odluke u slučajevima kada se radi o usklađivanju odredbi Statuta sa zakonom.

Članak 86.

Gradsko vijeće donijeti će odnosno uskladiti odluke i druge opće akte s odredbama ovoga Statuta najkasnije u roku 6 mjeseci od dana stupanja na snagu ovoga Statuta, a s odredbama posebnih zakona kojima se utvrđuje samoupravni djelokrug Grada, u rokovima određenim posebnim zakonima.

Članak 87.

Do donošenja odnosno usklađenja općih akata kojima se uređuju pitanja iz samoupravnog djelokruga Grada sukladno posebnim zakonima i odredbama ovoga Statuta, primjenjivati će se opći akti Grada u onim odredbama koje nisu u suprotnosti s zakonom i ovim Statutom.
U slučaju suprotnosti odredbi općeg akta iz st. 1. ovoga članka, primjenjuju se neposredno odredbe zakona, ako zakonom nije drugačije propisano i ovoga Statuta.

Članak 88.

Gradsko poglavarstvo je dužno utvrditi prijedlog statutarne odluke iz čl. 60. st. 1. ovoga Statuta najkasnije do 15. ožujka 2002.g. a Gradsko vijeće je dužno donijeti Statutarnu odluku iz čl. 60. st. 1. ovoga Statuta najkasnije do 31. ožujka 2002. godine.

Članak 89.

Do donošenja općeg akta iz čl. 62. st. 1. ovog Statuta Gradsko poglavarstvo može otuđiti nekretninu Grada Zaboka samo uz prethodnu suglasnost Gradskog vijeća.

Članak 90.

Danom stupanja na snagu ovog Statuta, prestaje važiti Statut Grada Zaboka ("Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije" br. 12/94, 17/95, 4/97, 7/99, 16/99, 4/01. i 6/01.).

Članak 91.

Ovaj Statut stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije".



GRADSKO VIJEĆE GRADA ZABOKA

Predsjednik Gradskog vijeća

Štefanija Polanović, dipl.iur.
Klasa: 021-05/01-01/26
Urbroj: 2197/01-01-01-2

Zabok, 30. studeni 2001.


====================


Na temelju članka 135. Ustava Republike Hrvatske (pročišćeni tekst)("Narodne novine" br. 41/01.), članaka 8. i 35. toč. 1. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodne novine" br. 33/01. i 60/01.) i čl. 26. Statuta Grada Zaboka ("Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije" br. 12/94, 17/95, 4/97, 7/99, 16/99, 4/01. i 6/01.), Gradsko vijeće Grada Zaboka na 5. sjednici održanoj dana 30. studeni 2001. godine donosi Statut grada Zaboka.