POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


Klikni za pregled priloga

NOVI PREGLED PROPISA

Ugovori

Banke

Biljno zdravstvo

Zdravstveno osiguranje

Državne potpore

Državni službenici

Elektronička isprava

Elektronička trgovina

Elektronički mediji

Financijsko osiguranje

Gradnja

Hrana

Informacijska sigurnost

Investicijski fondovi

Izmjera i katastar

Kazneni postupak

Kazneni zakon

Kemikalije

Kreditne unije

Kvaliteta zdravstvene zaštite

Lijekovi

Nasljeđivanje

Obavljanje djelatnosti

Obiteljski zakon

Obrazovanje odraslih

Obrt

Obvezni odnosi (ZOO)

Obvezno zdravstveno osiguranje

Opći upravni postupak

Oružje

Osiguranje

Osiguranje u prometu

Ovrha - Ovršni zakon

Parnični postupak

Primjeri ugovora

Porez na dobit

Porez na dohodak

Porez na kavu

Posredovanje u prometu nekretnina

Poticanje ulaganja

Predmeti opće uporabe

Prekršajni zakon

Prijevoz - linijski

Prijevoz opasnih tvari

Prostorno uređenje i gradnja

Rad - Zakon o radu

Računovodstvo

Revizija

Stranci

Sudovi

Šport

Šume

Tajnost podataka

Trgovačka društva

Udomiteljstvo

Udžbenici za školu

Ugostiteljska djelatnost

Umirovljenički fond

Usluge u turizmu

Veterinarstvo

Volonterstvo

Zabrane u zakonima

Zakon o leasingu

Zaštita bilja

Zakon o radu

Zaštita na radu

Zaštita okoliša

Zaštita potrošača

Zaštita prirode

Zaštita pučanstva

Zaštita životinja

Javna nabava

NOVI PREGLED PROPISA



SEARCH

PRETRAŽIVANJE
svih objavljenih tekstova


Pregled svih usluga za poduzetnike



IZRADA WEB STRANICA

Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...

>> Link na ponudu za izradu web stranica >>

Kontakt:
Poslovni Forum d.o.o.

Link - Kontakt informacije

Napomena: Ne dajemo besplatne pravne savjete!




Ažurirano: 26. 12. 2024.












POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga



Na temelju članka 19. stavka 4. Zakona o elektroničkom potpisu (»Narodne novine«, br. 10/02) ministar gospodarstva, donosi

PRAVILNIK
O REGISTRU DAVATELJA USLUGA CERTIFICIRANJA ELEKTRONIČKIH POTPISA KOJI IZDAJU KVALIFICIRANE CERTIFIKATE


(NN 54/02)


I. OPĆE ODREDBE


Sadržaj Pravilnika

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se postupak podnošenja i sadržaj zahtjeva za izdavanje dozvole za obavljanje usluga izdavanja kvalificiranih certifikata, postupak izdavanja dozvola i upisa u registar davatelja usluga certifciranja koji izdaju kvalificirane certifikate (registar), vođenje registra te postupak javnog objavljivanja registra u elektroničkom obliku.

Pojmovi

Članak 2.

U smislu ovog Pravilnika pojedini (specifični) pojmovi imaju sljedeća značenja:

– kvalificirani ovjerovitelji – trgovačko društvo odnosno obrtnik davatelji usluga certificiranja koji izdaju kvalificiranje certifikate

– sustav umreženog certificiranja – povezani skup davatelja usluga certificiranja u kojem su sadržaji pojedinačnih registra potpisnika i izdatih te opozvanih certifikata međusobno razmjenjivi odnosno dostupni temeljem zajednički prihvaćenih normi i postupaka provođenja usluga certificiranja

– Knjiga kvalificiranih ovjerovitelja – predstavlja popis kvalificiranih ovjerovitelja upisanih u Registar i koji se vodi u listovima na papiru

– Imenik kvalificiranih ovjerovitelja – predstavlja elektronički oblik popisa kvalificiranih ovjerovitelja upisanih u Registar i koji se vodi u informacijskoj bazi s ugrađenom strukturom javno dostupnog imenika kojemu se pristupa kroz otvorenu telekomunikacijsku mrežu.

II. UPIS U REGISTAR

Podnošenje zahtjeva

Članak 3.

Davatelj usluga certificiranja u svrhu obavljanja usluga izdavanja kvalificiranih certifikata (kvalificirani ovjerovitelj) podnosi Ministarstvu gospodarstva (u daljnjem tekstu: ministarstvo) zahtjev u pisanom obliku na obrascu Zahtjeva za izdavanje dozvole za obavljanje usluga certificiranja s izdavanjem kvalificiranih certifikata (u daljnjem tekstu: Zahtjevnica) iz Priloga 1. ovoga Pravilnika i koji je njegov sastavni dio, te elektroničkim putem kroz strukturirani obrazac koji se nalazi u za to predviđenom računalnom sustavu/informacijskoj bazi Registra davatelja usluga certificiranja koji izdaju kvalificirane certifikate, i koji čini istovjetnost obrasca na papiru.

Članak 4.

Podnositelj zahtjeva za dobivanje dozvole treba uz podatke sadržane u Zahtjevnici priložiti sljedeće:

1. Podatke o trgovačkom društvu ili obrtniku kojima se pobliže opisuje dosadašnja djelatnost, reference, tržišna snaga i kvaliteta djelovanja (Quality of Service)

2. Dopunske podatke o odgovornoj osobi vezano za stručnu spremu, specijalnost u struci, iskustvo u struci, reference

3. Dopunske podatke o vlasniku-suvlasnicima vezano za stručnu spremu, specijalnost u struci, iskustvo u struci, reference

4. Dokaz o kakvoći poslovanja (ISO specifikacija) ili garanciji (strukovne organizacije/udruge s ovlastima izdavanja garancija)

5. Dokaze o ispunjavanju općih uvjeta sadržanih u članku 12. i uvjeta sadržanih u članku 17. Zakona o elektroničkom potpisu, te uvjeta sadržanih u Pravilniku o mjerama i postupcima uporabe i zaštite elektroničkog potpisa, sredstava za izradu elektroničkog potpisa i sustava certificiranja.

Članak 5.

U svrhu dokazivanja uvjeta iz članka 4. stavka 1. točke 5. ovoga Pravilnika, podnositelj zahtjeva mora priložiti sljedeće:

1. izvod iz trgovačkog registra odnosno izvod iz obrtnog registra,

2. račun dobiti i gubitka i bilancu stanja za pravne osobe odnosno prijava poreza na dohodak za fizičke osobe-obrtnike za prethodne tri godine i proteklo razdoblje u godini u kojoj se predaje zahtjev,

3. podatke o bonitetu (Obrazac BON-1) za pravne osobe i podatke o solventnosti (Obrazac BON-2) za pravne osobe i fizičke osobe-obrtnike,

4. dokument o organizaciji, politici poslovanja i vlasničkim odnosima

5. Opća pravila pružanja usluga certificiranja i Pravilnik o postupcima certificiranja (sukladno članku 11. Pravilnika o mjerama i postupcima uporabe i zaštite elektroničkog potpisa, sredstava za izradu elektroničkog potpisa i sustava certificiranja)

6. opis sustava fizičke i tehničke zaštite uređaja, opreme i podataka sukladno članku 12. i 17. Zakona o elektroničkom potpisu kroz Pravilnik o provođenju zaštite sustava certificiranja sukladno članku 41. Pravilnika o mjerama i postupcima uporabe i zaštite elektroničkog potpisa, sredstava za izradu elektroničkog potpisa i sustava certificiranja

7. opis sigurnosnih rješenja zaštite od neovlaštenog pristupa informacijama

8. popis i potvrde o stručnoj spremi osoblja koje izvršava stručno-tehničke i organizacijske te upravljačke poslove u sustavu usluga certificiranja i vođenja registra potpisnika

9. presliku police obveznog osiguranja od odgovornosti za štete u iznosu propisanom Pravilnikom o mjerama i postupcima uporabe i zaštite elektroničkog potpisa, sredstava za izradu elektroničkog potpisa i sustava certificiranja

10. dokument o kvaliteti i stručnosti podnositelja zahtjeva (ISO serija 9000, strukovne licence u području informacijske i telekomunikacijske tehnologije)

Izdavanje dozvole i upis u registar

Članak 6.

Ministarstvo izdaje dozvolu za obavljanje usluga certificiranja s izdavanjem kvalificiranih certifikata onim podnositeljima zahtjeva koji ispunjavaju uvjete predviđene Zakonom, ovim Pravilnikom, Pravilnikom o mjerama i postupcima uporabe i zaštite elektroničkog potpisa, sredstava za izradu elektroničkog potpisa i sustava certificiranja te Pravilnikom o tehničkim uvjetima i normama povezivanja sustava certificiranja.

Rješenje o ispunjavanju uvjeta iz stavka 1. ovog članka donosi se na temelju uvida u dokumentaciju priloženu uz zahtjev za izdavanje dozvole, izravnim razgovorom s ovlaštenim predstavnikom (predstavnicima) podnositelja zahtjeva te, po potrebi, izravnim uvidom u ispunjenost uvjeta na lokaciji podnositelja zahtjeva.

Članak 7.

Podaci o kvalificiranom ovjerovitelju kojemu se izdaje dozvola odnosno odobrava izmjena podataka po već odobrenoj dozvoli, trenutno se upisuju u Knjigu kvalificiranih ovjerovitelja i Imenik kvalificiranih ovjerovitelja.

Rok valjanosti dozvole

Članak 8.

Dozvola za obavljanje usluga certificiranja se izdaje, u pravilu na rok od:

– pet godina za pravnu osobu upisanu u trgovački registar u Republici Hrvatskoj,

– tri godine za pravnu osobu sa sjedištem u inozemstvu za koju se dozvola izdaje pravnoj osobi u Republici Hrvatskoj koja ju zastupa odnosno predstavlja.

Ministarstvo može ukinuti dozvolu prije isteka roka valjanosti, ako se utvrde okolnosti predviđene zakonom.

Rješenje o davanju i oduzimanju dozvola objavljuje se u »Narodnim novinama«.

III. VOĐENJE REGISTRA

Sadržaj registra

Članak 9.

Registar sadrži sljedeće temeljne podatke o kvalificiranim ovjeroviteljima:

– broj upisa u registar (sadrži oznaku registra, redni broj upisa u knjigu dopunjen danom upisa u obliku: oznaka registra-godina-mjesec-dan-redni broj (HRESIGNREG-xxxx-xx-xx-xxxx)

– naziv kvalificiranog ovjerovitelja

– matični broj i naziv trgovačkog suda gdje je upisan u trgovački registar

– broj bankovnog računa i naziv poslovne banke u kojoj vodi poslovni račun

– ime i prezime ovlaštena(ih) osobe koja zastupa ovjerovitelja

– adresa (sjedišta)

– osnovna djelatnost

– elektronička adresa

– telefonski i telefaksimil brojevi

– naziv, adresa/elektronička adresa i telefonski brojevi službe za odnose sa strankama

– dan izdavanje dozvole i rok važenja

– kvalificirani certifikat ministarstva.

Vođenje registra

Članak 10.

Registar kvalificiranih ovjerovitelja vodi ministarstvo u Knjizi kvalificiranih ovjerovitelja u Republici Hrvatskoj te u elektroničkom obliku u Imeniku kvalificiranih ovjerovitelja (Directory) potpisanom elektroničkim potpisom ministarstva čiji je kvalificirani certifikat javno objavljen u »Narodnim novinama« kao sastavni dio Popisa kvalificiranih ovjerovitelja upisanih u registar kvalificiranih ovjerovitelja.

Sredstva i podaci za izradu elektroničkog potpisa ministarstva čine njegovu imovinu i čuvaju se u ministarstvu na razini najveće zaštite.

Članak 11.

Kvalificirani ovjerovitelj mora sve promjene koje su nastale nakon upisa u registar prijaviti ministarstvu na za to predviđenom obrascu »Prijava izmjena i dopuna podataka upisanih u registar davatelja usluga cerrtificiranja elektroničkih potpisa koji izdaju kvalificirane certifikate« (Prilog 2. ovoga pravilnika).

Podaci u registru uređuju se trenutno po utvrđivanju promjena odnosno dopuna podataka za kvalificirane ovjerovitelje upisane u Registar kao i po brisanju kvalificiranih ovjerovitelja iz registra.

Članak 12.

Sadržaj registra i nastale promjene objavljuju se u »Narodnim novinama«.

Članak 13.

Sadržaj registra u elektroničkom obliku (elektronički registar) javno je dostupan kroz telekomunikacijsku mrežu u bilo koje vrijeme i sa bilo kojeg mjesta dozvoljavajući korisnicima registra primjenu dostupnih računalnih programa i opreme.

Oblik i struktura elektroničkog registra odgovara tehničkim pravilima utvrđenim Pravilnikom o tehničkim uvjetima i normama povezivanja sustava certificiranja.

Ministarstvo može tehničke i informatičke poslove održavanja elektroničkog registra ugovorom povjeriti pravnoj osobi koja ispunjava uvjete propisane Zakonom o elektroničkom potpisu i podzakonskim aktima.

IV. POSEBNE ODREDBE

Članak 14.

Ministarstvo izdaje i elektronički oblik dozvole u koju ugrađuje svoj elektronički potpis i oblikuje certifikat kojim se potvrđuje autentičnost kvalificiranog ovjerovitelja kojem je izdana dozvola.

Ministarstvo ima status ovjerovitelja te se identifikacija ministarstva kao ovjerovitelja ugrađuje u sadržaj dozvole.

Članak 15.

Kvalificirani ovjerovitelj izdaje kvalificirane certifikate temeljem dozvole koju mu je izdalo ministarstvo te se u sustavu umreženog certificiranja pojavljuje kao ovjereni davatelj usluga certificiranja u Republici Hrvatskoj.

Kvalificirani ovjerovitelj može činjenicu iz stavka 1. ovog članka iskazati u kvalificiranim certifikatima koje izdaje u okviru obavljanja usluga certificiranja.

Kvalificirani ovjerovitelj koji je rješenjem brisan iz registra mora trenutno u svojim certifikatima ukloniti podatke kojima iskazuje povezanost s registrom.

V. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 16.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.


Klasa: 130-01/01-01/63
Urbroj: 526-01/02-13
Zagreb, 8. svibnja 2002.

Ministar gospodarstva
Hrvoje Vojković, v. r.