POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


Klikni za pregled priloga

NOVI PREGLED PROPISA

Ugovori

Banke

Biljno zdravstvo

Zdravstveno osiguranje

Državne potpore

Državni službenici

Elektronička isprava

Elektronička trgovina

Elektronički mediji

Financijsko osiguranje

Gradnja

Hrana

Informacijska sigurnost

Investicijski fondovi

Izmjera i katastar

Kazneni postupak

Kazneni zakon

Kemikalije

Kreditne unije

Kvaliteta zdravstvene zaštite

Lijekovi

Nasljeđivanje

Obavljanje djelatnosti

Obiteljski zakon

Obrazovanje odraslih

Obrt

Obvezni odnosi (ZOO)

Obvezno zdravstveno osiguranje

Opći upravni postupak

Oružje

Osiguranje

Osiguranje u prometu

Ovrha - Ovršni zakon

Parnični postupak

Primjeri ugovora

Porez na dobit

Porez na dohodak

Porez na kavu

Posredovanje u prometu nekretnina

Poticanje ulaganja

Predmeti opće uporabe

Prekršajni zakon

Prijevoz - linijski

Prijevoz opasnih tvari

Prostorno uređenje i gradnja

Rad - Zakon o radu

Računovodstvo

Revizija

Stranci

Sudovi

Šport

Šume

Tajnost podataka

Trgovačka društva

Udomiteljstvo

Udžbenici za školu

Ugostiteljska djelatnost

Umirovljenički fond

Usluge u turizmu

Veterinarstvo

Volonterstvo

Zabrane u zakonima

Zakon o leasingu

Zaštita bilja

Zakon o radu

Zaštita na radu

Zaštita okoliša

Zaštita potrošača

Zaštita prirode

Zaštita pučanstva

Zaštita životinja

Javna nabava

NOVI PREGLED PROPISA



SEARCH

PRETRAŽIVANJE
svih objavljenih tekstova


Pregled svih usluga za poduzetnike



IZRADA WEB STRANICA

Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...

>> Link na ponudu za izradu web stranica >>

Kontakt:
Poslovni Forum d.o.o.

Link - Kontakt informacije

Napomena: Ne dajemo besplatne pravne savjete!




Ažurirano: 26. 12. 2024.












POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga



MINISTARSTVO GOSPODARSTVA
Na temelju članka 20. stavka 3. Zakona o trgovini (»Narodne novine« br. 11/96, 75/99, 62/01 i 109/01), ministar gospodarstva donosi

PRAVILNIK O
OBLIKU I NAČINU VOĐENJA POPISA ROBE U TRGOVINI NA MALO



(NN 73/02)



I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Pravne i fizičke osobe registrirane za obavljanje trgovine na malo te druge pravne i fizičke osobe koje prodaju svoje vlastite proizvode na malo (u daljnjem tekstu: trgovac) dužne su voditi poseban popis koji sadrži podatke o nabavi i cijeni robe i obavljenom posredovanju (u daljnjem tekstu: popis robe).

Iznimno, obveza iz stavka 1. ovog članka ne odnosi se na fizičke osobe koje se bave poljoprivrednom proizvodnjom, kad svoje proizvode prodaju na malo.

Članak 2.

Popis robe trgovac vodi posebno za svaku prodavaonicu i za svako stalno izdvojeno prodajno mjesto izvan prodavaonice.

Za prodaju robe izvan prodavaonica koja se obavlja putem pošte, na klupama izvan tržnice, putem automata, u prostorijama kupca, putem pokretnih prodavača i putem televizije trgovac vodi popis robe u sjedištu trgovca (ili prodavaonici).

Za povremenu prodaju robe s kojom je zadužena prodavaonica, izvan njezinih prostorija, na prodajnom mjestu trgovac mora osigurati presliku primke – zaduženja za tu robu.

Za prodajni objekt koji ima više odjela trgovac može voditi popis robe za svaki odjel posebno.

Članak 3.

Popis robe iz članka 1. ovog Pravilnika sastoji se od:

1. Primke – zaduženja za vlastitu robu – OBRAZAC PKV

2. Primke – zaduženja za tuđu robu (posredovanje – OBRAZAC PKT)

3. Knjige popisa o nabavi i prodaji robe – OBRAZAC KP (u daljnjem tekstu: knjiga popisa)

Obrasci iz stavka 1. ovog članka sastavni su dio ovog Pravilnika.

Članak 4.

Knjiga popisa vodi se stalno – dnevno, po načelima urednosti i točnosti, a podaci se unose kronološkim redom.

Svaka stranica mora biti označena rednim brojem, a knjiga popisa za svaku poslovnu godinu mora biti uvezena.

Članak 5.

Knjiženje u primke – zaduženja i u knjigu popisa obavlja se na temelju vjerodostojnih knjigovodstvenih isprava (računa, otpremnice, dostavnice, zapisnika o promjeni cijena i dr.).

Primke – zaduženja i knjiga popisa moraju se nalaziti u prodavaonici odnosno na prodajnom mjestu za vrijeme poslovnog vremena, osim za prodaju robe sukladno članku 2. stavku 2. ovoga Pravilnika.

Primke – zaduženja i knjiga popisa mogu se voditi putem računala.

Trgovac je dužan dnevno izlistati podatke koji se vode u računalu i iste držati u prodavaonici, odnosno na prodajnom mjestu za vrijeme poslovnog vremena.

II. VOĐENJE POPISA ROBE

1. PRIMKA – ZADUŽENJE ZA VLASTITU ROBU (Obrazac PKV)

Članak 6.

U obrazac PKV unose se podaci o ulazu (zaduženju) robe koju trgovac prodaje u svoje ime i za svoj račun na sljedeći način:

– u stupac 1. redni broj,

– u stupac 2. naziv i sjedište dobavljača robe,

– u stupac 3. broj i datum dokumenta dobavljača koji prati robu (račun, dostavnica, otpremnica i dr.),

– u stupac 4. naziv robe,

– u stupac 5. jedinica mjere,

– u stupac 6. količina robe s kojom se zadužuje,

– u stupac 7. prodajna cijena robe s porezom na dodanu vrijednost,

– u stupac 8. iznos prodajne vrijednosti zadužene robe.

Trgovac koji u postojećoj dokumentaciji o zaduženju robom prodajnog objekta, odnosno kalkulaciji prodajne cijene osigurava podatke iz stavka 1. ovoga članka ne mora popunjavati obrazac PKV.

Obrazac PKV odnosno drugu dokumentaciju o zaduženju robom koja zamjenjuje obrazac PKV, trgovac mora sastaviti prije nego pristupi prodaji robe.



2. PRIMKA – ZADUŽENJE ZA TUĐU ROBU
(Obrazac PKT)

Članak 7.

U Obrazac PKT unose se podaci o ulazu (zaduženju) robe koju trgovac prodaje u svoje ime, a za račun druge pravne ili fizičke osobe odnosno u ime i za račun druge pravne ili fizičke osobe na sljedeći način:

– u stupac 1. redni broj,

– u stupac 2. naziv i sjedište vlasnika robe,

– u stupac 3. broj i datum dokumenta temeljem kojeg je vlasnik robe isporučio robu,

– u stupac 4. naziv robe,

– u stupac 5. jedinica robe,

– u stupac 6. količina robe s kojom se zadužuje,

– u stupac 7. prodajna cijena robe s porezom na dodanu vrijednost,

– u stupac 8. iznos prodajne vrijednosti zadužene robe.

Trgovac koji u postojećoj dokumentaciji o zaduženju robom prodajnog objekta odnosno kalkulaciju prodajne cijene osigurava podatke iz stavka 1. ovoga članka ne mora popunjavati obrazac PKT.

Obrazac PKT odnosno drugu dokumentaciju o zaduženju robom koja zamjenjuje obrazac PKT, trgovac mora sastaviti prije nego pristupi prodaji robe.



3. VOĐENJE KNJIGE POPISA (Obrazac KP)

Članak 8.

Podaci u knjigu popisa upisuju se na sljedeći način:

– u stupac 1.: redni broj

– u stupac 2.: datum upisa dokumenta o zaduženju robe, odnosno razduženju robe,

– u stupac 3.: naziv i broj dokumenta o zaduženju, odnosno razduženju robe i o drugim promjenama koje se odnose na ukupno zaduženje odnosno razduženje robe (vraćanje robe, otpis robe ili dr.) ili na promjenu cijene robe (neovisno o razlogu: promjene stope poreza, marže ili dr.).

– u stupac 4.: ukupna vrijednost zaduženja robe. U ovaj stupac se unosi zbroj iz stupca 8. obrasca PKV, odnosno PKT.

U stupac 4. upisuju se i podaci o iznosima za koje se povećava odnosno smanjuje vrijednost zadužene robe. Kod promjene cijena robe trgovac je dužan sastaviti zapisnik.

Zapisnik sadrži:

a) naziv i sjedište trgovca,

b) naziv i sjedište prodajnog objekta,

c) redni broj i datum sastavljanja zapisnika,

d) naziv robe, količinu, staru i novu prodajnu cijenu s porezom,

e) potpis odgovorne osobe.

Članak 9.

Trgovac može uz propisane podatke u PKV i PKT i u knjizi popisa prema ovom Pravilniku unositi i druge podatke radi praćenja svog poslovanja.



III. OSTALE OBVEZE U VOĐENJU POPISA

Članak 10.

Uz oznaku cijene robe izložene prodaji ili pripremljene za prodaju u prodajnom objektu – prodajnom mjestu mora se označiti broj i godina primke zaduženja, odnosno zapisnika o promjeni cijena koji se odnose na istaknutu cijenu ili druga oznaka temeljem koje se može istaknuta cijena povezati sa primkom zaduženja, odnosno zapisnikom o promjeni cijena.

Ako se na proizvodu nalazi bar code ili druge oznake temeljem koje se može istaknuta cijena povezati sa primkom zaduženja, odnosno zapisnikom o promjeni cijena, onda trgovac nije dužan postupati po odredbi stavka 1. ovoga članka.

Članak 11.

Knjiga popisa i primke – zaduženja odnosno druga dokumentacija za koju postoji obveza upisa u knjigu popisa moraju se čuvati najmanje tri godine, računajući od poslovne godine na koju se odnose.



IV. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 12.

Na dan početka primjene ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o obliku i načinu vođenja popisa robe u trgovini na malo (»Narodne novine« br. 98/96).

Članak 13.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. srpnja 2002. godine.


Klasa: 011-01-02-01/30
Urbroj: 526-01/02-02
Zagreb, 17. lipnja 2002.

Ministar
Hrvoje Vojković, v. r.





 MINISTARSTVO GOSPODARSTVA Na temelju članka 20. stavka 3. Zakona o trgovini (»Narodne novine« br. 11/96, 75/99, 62/01 i 109/01), ministar gospodarstva donosi PRAVILNIK O OBLIKU I NAČINU VOĐENJA POPISA ROBE U TRGOVINI NA MALO (NN 73/02) I. OPĆE ODREDBE Članak 1. Pravne i fizičke osobe registrirane za obavljanje trgovine na malo te druge pravne i fizičke osobe koje prodaju svoje vlastite proizvode na malo (u daljnjem tekstu: trgovac) dužne su voditi poseban popis koji sadrži podatke o nabavi i cijeni robe i obavljenom posredovanju (u daljnjem tekstu: popis robe). Iznimno, obveza iz stavka 1. ovog članka ne odnosi se na fizičke osobe koje se bave poljoprivrednom proizvodnjom, kad svoje proizvode prodaju na malo. Članak 2. Popis robe trgovac vodi posebno za svaku prodavaonicu i za svako stalno izdvojeno prodajno mjesto izvan prodavaonice. Za prodaju robe izvan prodavaonica koja se obavlja putem pošte, na klupama izvan tržnice, putem automata, u prostorijama kupca, putem pokretnih prodavača i putem televizije trgovac vodi popis robe u sjedištu trgovca (ili prodavaonici). Za povremenu prodaju robe s kojom je zadužena prodavaonica, izvan njezinih prostorija, na prodajnom mjestu trgovac mora osigurati presliku primke – zaduženja za tu robu. Za prodajni objekt koji ima više odjela trgovac može voditi popis robe za svaki odjel posebno. Članak 3. Popis robe iz članka 1. ovog Pravilnika sastoji se od: 1. Primke – zaduženja za vlastitu robu – OBRAZAC PKV 2. Primke – zaduženja za tuđu robu (posredovanje – OBRAZAC PKT) 3. Knjige popisa o nabavi i prodaji robe – OBRAZAC KP (u daljnjem tekstu: knjiga popisa) Obrasci iz stavka 1. ovog članka sastavni su dio ovog Pravilnika. Članak 4. Knjiga popisa vodi se stalno – dnevno, po načelima urednosti i točnosti, a podaci se unose kronološkim redom. Svaka stranica mora biti označena rednim brojem, a knjiga popisa za svaku poslovnu godinu mora biti uvezena. Članak 5. Knjiženje u primke – zaduženja i u knjigu popisa obavlja se na temelju vjerodostojnih knjigovodstvenih isprava (računa, otpremnice, dostavnice, zapisnika o promjeni cijena i dr.). Primke – zaduženja i knjiga popisa moraju se nalaziti u prodavaonici odnosno na prodajnom mjestu za vrijeme poslovnog vremena, osim za prodaju robe sukladno članku 2. stavku 2. ovoga Pravilnika. Primke – zaduženja i knjiga popisa mogu se voditi putem računala. Trgovac je dužan dnevno izlistati podatke koji se vode u računalu i iste držati u prodavaonici, odnosno na prodajnom mjestu za vrijeme poslovnog vremena. II. VOĐENJE POPISA ROBE 1. PRIMKA – ZADUŽENJE ZA VLASTITU ROBU (Obrazac PKV) Članak 6. U obrazac PKV unose se podaci o ulazu (zaduženju) robe koju trgovac prodaje u svoje ime i za svoj račun na sljedeći način: – u stupac 1. redni broj, – u stupac 2. naziv i sjedište dobavljača robe, – u stupac 3. broj i datum dokumenta dobavljača koji prati robu (račun, dostavnica, otpremnica i dr.), – u stupac 4. naziv robe, – u stupac 5. jedinica mjere, – u stupac 6. količina robe s kojom se zadužuje, – u stupac 7. prodajna cijena robe s porezom na dodanu vrijednost, – u stupac 8. iznos prodajne vrijednosti zadužene robe. Trgovac koji u postojećoj dokumentaciji o zaduženju robom prodajnog objekta, odnosno kalkulaciji prodajne cijene osigurava podatke iz stavka 1. ovoga članka ne mora popunjavati obrazac PKV. Obrazac PKV odnosno drugu dokumentaciju o zaduženju robom koja zamjenjuje obrazac PKV, trgovac mora sastaviti prije nego pristupi prodaji robe. 2. PRIMKA – ZADUŽENJE ZA TUĐU ROBU (Obrazac PKT) Članak 7. U Obrazac PKT unose se podaci o ulazu (zaduženju) robe koju trgovac prodaje u svoje ime, a za račun druge pravne ili fizičke osobe odnosno u ime i za račun druge pravne ili fizičke osobe na sljedeći način: – u stupac 1. redni broj, – u stupac 2. naziv i sjedište vlasnika robe, – u stupac 3. broj i datum dokumenta temeljem kojeg je vlasnik robe isporučio robu, – u stupac 4. naziv robe, – u stupac 5. jedinica robe, – u stupac 6. količina robe s kojom se zadužuje, – u stupac 7. prodajna cijena robe s porezom na dodanu vrijednost, – u stupac 8. iznos prodajne vrijednosti zadužene robe. Trgovac koji u postojećoj dokumentaciji o zaduženju robom prodajnog objekta odnosno kalkulaciju prodajne cijene osigurava podatke iz stavka 1. ovoga članka ne mora popunjavati obrazac PKT. Obrazac PKT odnosno drugu dokumentaciju o zaduženju robom koja zamjenjuje obrazac PKT, trgovac mora sastaviti prije nego pristupi prodaji robe. 3. VOĐENJE KNJIGE POPISA (Obrazac KP) Članak 8. Podaci u knjigu popisa upisuju se na sljedeći način: – u stupac 1.: redni broj – u stupac 2.: datum upisa dokumenta o zaduženju robe, odnosno razduženju robe, – u stupac 3.: naziv i broj dokumenta o zaduženju, odnosno razduženju robe i o drugim promjenama koje se odnose na ukupno zaduženje odnosno razduženje robe (vraćanje robe, otpis robe ili dr.) ili na promjenu cijene robe (neovisno o razlogu: promjene stope poreza, marže ili dr.). – u stupac 4.: ukupna vrijednost zaduženja robe. U ovaj stupac se unosi zbroj iz stupca 8. obrasca PKV, odnosno PKT. U stupac 4. upisuju se i podaci o iznosima za koje se povećava odnosno smanjuje vrijednost zadužene robe. Kod promjene cijena robe trgovac je dužan sastaviti zapisnik. Zapisnik sadrži: a) naziv i sjedište trgovca, b) naziv i sjedište prodajnog objekta, c) redni broj i datum sastavljanja zapisnika, d) naziv robe, količinu, staru i novu prodajnu cijenu s porezom, e) potpis odgovorne osobe. Članak 9. Trgovac može uz propisane podatke u PKV i PKT i u knjizi popisa prema ovom Pravilniku unositi i druge podatke radi praćenja svog poslovanja. III. OSTALE OBVEZE U VOĐENJU POPISA Članak 10. Uz oznaku cijene robe izložene prodaji ili pripremljene za prodaju u prodajnom objektu – prodajnom mjestu mora se označiti broj i godina primke zaduženja, odnosno zapisnika o promjeni cijena koji se odnose na istaknutu cijenu ili druga oznaka temeljem koje se može istaknuta cijena povezati sa primkom zaduženja, odnosno zapisnikom o promjeni cijena. Ako se na proizvodu nalazi bar code ili druge oznake temeljem koje se može istaknuta cijena povezati sa primkom zaduženja, odnosno zapisnikom o promjeni cijena, onda trgovac nije dužan postupati po odredbi stavka 1. ovoga članka. Članak 11. Knjiga popisa i primke – zaduženja odnosno druga dokumentacija za koju postoji obveza upisa u knjigu popisa moraju se čuvati najmanje tri godine, računajući od poslovne godine na koju se odnose. IV. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE Članak 12. Na dan početka primjene ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o obliku i načinu vođenja popisa robe u trgovini na malo (»Narodne novine« br. 98/96). Članak 13. Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. srpnja 2002. godine. Klasa: 011-01-02-01/30 Urbroj: 526-01/02-02 Zagreb, 17. lipnja 2002. Ministar Hrvoje Vojković, v. r.