 |
 |
|
MINISTARSTVO MORA, TURIZMA, PROMETA I RAZVITKA
PRAVILNIK
O RUKOVANJU OPASNIM TVARIMA, UVJETIMA I NAČINU OBAVLJANJA PRIJEVOZA U POMORSKOM
PROMETU, UKRCAVANJA I ISKRCAVANJA OPASNIH TVARI, RASUTOG I OSTALOG TERETA U
LUKAMA, TE NAČINU SPRJEČAVANJA ŠIRENJA ISTEKLIH ULJA U LUKAMA
Nastavak
XI. SIGURNOSNE MJERE ZA RUKOVANJE KRUTIH RASUTIH I OSTALIH TERETA
1. PRIJEVOZ I RUKOVANJE KRUTIH RASUTIH TERETA
Članak 149.
Kruti rasuti teret je bilo koji materijal, osim tekućine ili plina, koji se
sastoji od čestica, zrnaca ili drugih većih komada materijala, općenito
jednakih po sastavu, a krca se izravno u prostoriji za teret, bez ikakvog
međupostupka.
Članak 150.
Brod koji prevozi kruti rasuti teret mora imati odgovarajuću potvrdu o
sposobnosti broda za prijevoz krutog rasutog tereta, koja se može odnositi na
skupinu (skupine) tereta ili samo na jedan određeni teret.
Članak 151.
Na prijevoz i rukovanje krutih rasutih tereta, pored odredaba ovoga
Pravilnika, odgovarajuće se primjenjuju i Pravila Priznate organizacije,
odredbe SOLAS Konvencije iz 1974. s Protokolima i svim izmjenama i dopunama,
Međunarodnog kodeksa za sigurno rukovanje krutim rasutim teretima (BC Code) i
Međunarodnog kodeksa za sigurno ukrcavanje i iskrcavanje brodova za prijevoz
rasutih tereta (BLU Code) iz 1998. godine (Code of Practice for safe Loading
and Unloading of Bulk Carriers).
Članak 152.
Izrazi upotrijebljeni u ovom Dijelu Pravilnika su:
brod za rasuti teret je brod s jednostrukom ili dvostrukom oplatom namijenjen
za prijevoz suhog tereta, građen s jednom palubom, dvodnom, i/ili uzvojnom
i/ili potpalubnim bočnim tankovima. Brodom za rasuti teret smatra se i brod za
rudaču, brod za mješoviti teret, brod za rudaču/ulje, brod za rudaču/rasuti
teret/ulje.
brod za rudaču je brod namijenjen prijevozu rudače u rasutom stanju u
središnjim tankovima tereta, građen s jednom palubom, dvodnom i dvije uzdužne
pregrade u skladištima tereta.
brod za mješoviti teret je brod koji može prevoziti ulje i suhe rasute terete,
s time da se oni ne prevoze istovremeno.
brod za rudaču/ulje je brod s jednom palubom, dvodnom i dvije uzdužne pregarde
u skladištima tereta, namijenjen za prijevoz rudače u središnjim skladištima
tereta ili za prijevoz ulja u središnjim i bočnim skladištima tereta.
brod za rudaču/rasuti teret/ulje je brod s jednom palubom, dvostrukom oplatom,
dvodnom, uzvojnim i potpalubnim bočnim tankovima, namijenjen za prijevoz ulja
ili suhog rasutog tereta, uključujući i rudaču u rasutom stanju.
terminal je svako stabilno, plutajuće ili pokretno postrojenje koje je
opremljeno i koje se koristi za ukrcaj ili iskrcaj suhih rasutih tereta u ili
iz brodova za rasute terete.
Članak 153.
Zapovjednik broda za prijevoz rasutog tereta je dužan terminalu prije
uplovljenja broda u luku priopćiti sljedeće informacije:
1. procijenjeno vrijeme dolaska broda u luku što je ranije moguće;
2. ime, pozivni znak, IMO broj, zastava, luka upisa;
3. plan ukrcaja ili iskrcaja, stanje količine tereta po skladištima,redoslijed
ukrcaja ili iskrcaja, ukrcajne ili iskrcajne rate u svim fazama ukrcaja ili
iskrcaja tereta;
4. dolazni i predviđeni gaz na odlasku;
5. vrijeme potrebno za balastiranje ili za debalastiranje;
6. duljina broda preko svega, cijela širina broda, duljina prostora tereta od
prednje linice najudaljenijeg skladišta tereta prema pramcu do zadnje linice
najudaljenijeg skladišta tereta prema krmi broda u koje će teret biti ukrcan
ili iskrcan;
7. udaljenost od vodene linije do prvog grotla skladišta u koje će se
ukrcavati ili iskrcavati, kao i udaljenost od boka broda do otvora grotla;
8. položaj brodskog siza;
9. zračni gaz (vertikalna udaljenost od vodene linije broda do najviše točke
broda);
10. karakteristike i kapacitet brodske dizalice za teret, ako postoji;
11. broj i vrsta priteznih konopa;
12. specifični upiti, kao trim broda ili stalno mjerenje postotka vode u
teretu;
13. pojedinosti o neophodnim popravcima zbog kojih bi došlo do kašnjenja
priveza, početka ukrcaja ili iskrcaja ili možda zakašnjenja odlaska broda
nakon završetka ukrcaja ili iskrcaja;
14. bilo koja druga informacija vezana uz brod upitana od strane terminala.
Članak 154.
Zapovjednik broda za prijevoz rasutog tereta je odgovoran za:
1. sigurano ukrcavanje/iskrcavanje broda za rasuti teret;
2. pribavljanje podataka o teretu u skladu s Pravilom VI/2.2 SOLAS Konvencije
prije ukrcaja bilo kakvog rasutog tereta;
3. pribavljanje Deklaracije o gustoći tereta, ako je potrebno
Članak 155.
Prije i za vrijeme postupka ukrcaja ili iskrcaja zapovjednik broda za prijevoz
rasutog tereta je dužan osigurati da:
1. je ukrcaj ili iskrcaj tereta ili iskrcaj ili ukrcaj balasta pod kontrolom
odgovornog brodskog časnika;
2. se raspored tereta i balasta kontrolira prilikom ukrcajnog ili iskrcajnog
procesa, te da je osigurano da brodska struktura nije preopterećena odnosno
prenapregnuta;
3. je brod uspravan (bez nagiba) ili ako je nagib potreban zbog operativnih
razloga mora ga se držati što je moguće manjim;
4. je brod sigurno privezan, uzimajući u obzir lokalne vremenske uvjete kao i
vremensku prognozu;
5. dovoljno časnika i posade ostane na brodu za prilagođavanje veza broda za
bilo koju normalnu ili hitnu situaciju imajući u vidu potrebe posade za
odmorom kako bi se izbjegao umor;
6. je predstavnik terminala upozoren na potrebe nagiba broda zbog tereta, koji
mora biti u skladu s procedurama BC Kodeksa;
7. je odgovorna osoba na terminalu upozorena na potrebu usuglašavanja
balastiranja i debalastiranja i ukrcajnih ili iskrcajnih rata tereta u brod te
bilo koje promjene plana kod debalastiranja ili balastiranja, odnosno bilo
koje druge stvari koja može imati utjecaj na ukrcaj ili iskrcaj tereta;
8. da se balast iskrcava u količinama koje su u skladu s prihvaćenim planom
ukrcaja te da se ne naplavljuje obalu ili susjedni brod tamo gdje nije
praktično da se u potpunosti iskrca balast prije faze izravnavanja broda u
procesu ukrcaja, zapovjednik je dužan složiti se s predstavnikom terminala oko
vremena kada bi ukrcaj mogao biti prekinut kao i o vremenu trajanja prekida.
9. da postoji dogovor s odgovornom osobom terminala koje će se mjere poduzeti
u slučaju kiše ili druge promjene vremena kada vrsta tereta može predstavljati
opasnost u slučaju takvih promjena;
10. da nema radova s otvorenim plamenom na brodu ili u blizini broda kada je
brod privezan uz obalu, osim uz odobrenje odgovorne osobe terminala i u skladu
sa zahtjevima kapetanije;
11. stalni nadzor operacija ukrcaja i iskrcaja broda, posebno za vrijeme
završnog stupnja ukrcaja ili iskrcaja;
12. da se odgovorna osoba terminala odmah upozori ako je proces ukrcaja ili
iskrcaja prouzročio štetu, odnosno opasnu situaciju ili postoji vjerojatnost
da se to dogodi;
13. se odgovorna osoba terminala obavijesti o početku završnog izravnavanja
broda tako da se omogući zaustavljanje sistema konvejera (prijenosnih vrpci);
14. se lijeva strana iskrcava ravnomjerno s desnom stranom u istom skladištu
tako da se izbjegne naprezanje strukture broda;
15. kada se balastira jedno ili više skladišta uzeti u obzir mogućnost izlaza
zapaljivih para iz skladišta i poduzeti mjere opreza prije davanja bilo kakve
dozvole za rad s otvorenim plamenom u susjednom ili iznad dotičnog skladišta.
Članak 156.
Ovlaštenik koncesije na terminalu dužan je zapovjedniku broda za prijevoz
rasutog tereta po primitku obavijesti o dolasku broda osigurati podatke o:
1. oznaci veza na kojem će se obavljati ukrcaj ili iskrcaj, približno vrijeme
trajanja privezivanja kao i trajanje ukrcaja ili iskrcaja tereta;
2. karakteristikama uređaja za ukrcaj ili iskrcaj, uključujući nominalnu ratu
ukrcaja ili iskrcaja i broj ukrcajnih ili iskrcajnih ruku koje će se
koristiti, kao i procijenjeno vrijeme potrebno za ukrcaj svakog skladišta ili
u slučaju iskrcaja procijenjeno vrijeme potrebno za svaku fazu iskrcaja;
3. svojstvima veza uključujući položaj fiksnih i prijenosnih zapreka, bitvi,
bokobrana i uređaja za privez;
4. minimalnoj dubini vode na vezu, kao i prilaznog i odlaznog kanala;
5. gustoći vode na vezu;
6. maksimalnom razmaku između vodene linije i vrha poklopca grotla ili linice
grotla, bilo koji da je primjenljiv za ukrcajne ili iskrcajne operacije, i
maksimalni zračni gaz;
7. načinu i uređajima za pristup na brod;
8. strani broda koja će biti uz obalu na vezu;
9. maksimalnoj dozvoljenoj brzini dolaska broda do veza, raspoloživosti
tegljača, njihovom tipu i snazi;
10. ukrcajnom slijedu za različite pošiljke tereta, i ograničenjima u slučaju
nemogućnosti poštivanja redoslijeda tereta ili skladišta.
11. bilo kakvim svojstvima tereta koji se krca i koja mogu predstavljati
opasnost kada dođu u kontakt s teretom ili ostacima na brodu;
12. predloženom ukrcajnom ili iskrcajnom postupku ili promjenama postojećeg
plana za ukrcaj ili iskrcaj;
13. tome da li je oprema za ukrcaj ili iskrcaj tereta stabilna ili ima neka
ograničenja kod pomicanja;
14. potrebnom broju konopa za privez;
15. upozorenjima kod posebnih uređaja za privez;
16. ograničenjima kod balastiranja ili debalastiranja;
17. maksimalno dozvoljenom gazu pri isplovljenju;
18. o terminalu prema upitu zapovjednika.
Članak 157.
Prije početka i za vrijeme postupka ukrcaja ili iskrcaja odgovorna osoba na
terminalu dužna je:
1. dostaviti zapovjedniku imena i postupke za vezu s osobljem terminala ili
krcateljem koji će biti odgovorni za ukrcajne ili iskrcajne postupke;
2. poduzeti sve mjere predostrožnosti da se izbjegne šteta brodu s opremom za
ukrcaj ili iskrcaj i obavjestiti zapovjednika ako nastane šteta;
3. osigurati da je brod uspravan (bez nagiba) ili ako je nagib potreban zbog
operativnih razloga, držati ga što je moguće manjim;
4. osigurati iskrcaj lijeve strane ravnomjerno s desnom stranom u istom
skladištu tako da se spriječi neravnomjerno naprezanje broda;
5. u slučaju visoke gustoće tereta ili kada je zahvat grabilice tereta velik,
upozoriti zapovjednika da mogu postojati visoki lokalni utjecaji tereta na
brodsku strukturu dok skladište nije potpuno prekriveno teretom, naročito kada
je visoki slobodni pad ukrcaja dozvoljen, posebna pažnja mora se posvetiti na
početku ukrcaja u pojedina skladišta tereta;
6. osigurati da postoji sporazum između zapovjednika i odgovorne osobe na
terminalu u svim fazama kao i u svezi svih aspekata operacija ukrcaja ili
iskrcaja, te da je upoznat obavješten o bilo kojoj promjeni dogovorene
ukrcajne rate, kao i o ukrcanoj težini po kompletiranju svakog skladišta;
7. voditi zapise o težinama i razmještaju ukrcanog ili iskrcanog tereta i
osigurati da težine u skladištima ne odstupaju od dogovorenog plana ukrcaja ili iskrcaja;
8. osigurati da je teret raspoređen prilikom ukrcaja ili iskrcaja prema zahtjevima zapovjednika;
9. osigurati da količine tereta koje su potrebne da bi se postigao
odgovarajući gaz i nagib na odlasku takve da omoguće da se sustav pokretnih
traka na terminalu zaustavi i bude prazan na završetku ukrcaja;
10. u slučaju iskrcaja upozoriti zapovjednika kod namjere da se poveća ili
smanji broj iskrcajnih ruku i obavijestiti zapovjednika o očekivanom završetku
iskrcaja za svako skladište;
11. osigurati da se ne obavljaju radovi s otvorenim plamenom na brodu ili u
blizini broda dok je brod privezan uz obalu osim uz dozvolu zapovjednika i u skladu s Kapetanijom.
Članak 158.
Odgovorna osoba na terminalu dužna je:
1. obavijesti zapovjednika broda i Kapetaniju o mogućim manjkavostima koje je
uočio na brodu, a koje bi mogle ugroziti siguran ukrcaj ili iskrcaj rasutog tereta;
2. uvjeriti se da je zapovjednik broda na vrijeme upoznat s podacima o teretu.
Članak 159.
Prije početka ukrcaja ili iskrcaja krutog rasutog tereta, zapovjednik broda i
odgovorna osoba na terminalu dužni su usuglasiti i potpisati plan ukrcaja ili
iskrcaja tereta u skladu s odredbama Pravila VI/7.3 SOLAS Konvencije.
Plan ukrcaja ili iskrcaja mora biti pripremljen u skladu s Dodatkom 2. BLU
Kodeksa i mora sadržavati IMO broj predmetnog broda za prijevoz rasutog
tereta. Izmjene plana, koje po mišljenju bilo kojeg potpisnika mogu biti od
utjecaja na sigurnost broda ili posade, moraju biti pripremljene, usuglašene i
potvrđene od obje strane.
Prihvaćeni Plan ukrcaja ili iskrcaja odnosno bilo koja izmjena plana, mora se
čuvati šest mjeseci kod zapovjednika broda i kod terminala za slučaj bilo
kakve provjere od strane Kapetanije.
Zapovjednik broda i odgovorna osoba terminala, prije početka ukrcaja ili
iskrcaja krutog rasutog tereta, moraju ispuniti kontrolnu listu.
Ne smije se započeti ukrcaj ili iskrcaj krutog rasutog tereta ukoliko nisu
ispunjeni svi uvjeti zahtijevani kontrolnom listom.
Obrazac kontrolne liste sa sadržajem na hrvatskom i engleskom jeziku, sastavni
je dio ovog Pravilnika (Prilog 5).
Veza između broda i odgovornih osoba terminala mora biti uspostavljena i
održavana cijelo vrijeme, dok je brod privezan uz operativnu obalu terminala.
Takva veza mora omogućiti kvalitetnu komunikaciju u svezi s operacijama
ukrcaja ili iskrcaja tereta, a posebice u slučajevima kada zapovjednik ili
odgovorna osoba terminala izdaju nalog za zaustavljanje operacija ukrcaja ili
iskrcaja tereta.
Zapovjednik i odgovorna osoba terminala moraju obavljati operacije ukrcaja ili
iskrcaja tereta u skladu s dogovorenim planom. Odgovorna osoba terminala je
odgovorna za ukrcaj ili iskrcaj tereta u smislu: redoslijeda brodskih
skladišta, količina i rata ukrcaja ili iskrcaja tereta sukladno planu.
Odgovorna osoba na terminalu ne smije odstupati od dogovorenog ukrcajnog ili
iskrcajnog plana, bez prethodnog usuglašavanja i pisanog pristanka zapovjednika broda.
Po završetku ukrcaja ili iskrcaja, zapovjednik i odgovorna osoba terminala
moraju se usuglasiti pisanim putem da je ukrcaj ili iskrcaj obavljen u skladu
s planom, uključujući i eventualne izmjene plana. U slučaju iskrcaja, takav
sporazum mora sadržavati zapis o tome da su skladišta tereta odgovarajuće
ispražnjena i očišćena sukladno zahtjevima zapovjednika, kao i zapise o
eventualnim oštećenjima broda i obavljenim popravcima.
Članak 160.
Kada je Kapetanija obaviještena o nesuglasju u postupku između zapovjednika
broda i terminala u provođenju postupaka iz članka 159. ovoga Pravilnika,
poduzet će odgovarajuće mjere kad je potrebno, u cilju sigurnosti plovidbe i
zaštite morskog okoliša.
Članak 161.
Ako prilikom ukrcaja ili iskrcaja tereta dođe do oštećenja brodske strukture,
predstavnik terminala mora o tome izvjestiti zapovjednika broda te popraviti
oštećenje ako je potrebno.
Ako je oštećenje takve prirode da može ugroziti sposobnost broda za plovidbu
ili su oštećena bitna brodska postrojenja, zapovjednik broda i/ili odgovorna
osoba terminala trebaju o tome odmah izvijestiti Kapetaniju.
Članak 162.
Rasuti teret mora se razmijestiti na brodu tako da se izbjegnu preopterećenja
brodske konstrukcije i da se zadovolji zahtjevima za stabilitet u svim
navedenim uvjetima korištenja broda, vodeći računa o fizičkim i kemijskim
svojstvima tereta.
Članak 163.
Zapovjednik broda dužan je prije isplovljenja broda, kapetaniji dostaviti
račun stabiliteta broda u pismenom obliku.
2. PRIJEVOZ ŽITA
Članak 164.
Pod žitom podrazumijevaju se: pšenica, kukuruz, ovas (zob), raž, ječam, riža,
grahorica, sjemenje, kao i njihove prerađevine koje se ponašaju na sličan
način kao i žitarice u prirodnom obliku.
Članak 165.
Prilikom prijevoza žita osim mjera sigurnosti propisanih ovim Pravilnikom,
odgovarajuće se primjenjuju Pravila Priznate organizacije, SOLAS konvencija i
odredbe Međunarodnog kodeksa o sigurnom prijevozu žitarica u rasutom stanju.
Članak 166.
Svaki brod koji prevozi žito treba kroz čitavo putovanje zadovoljavati
sljedeće uvjete stabilnosti:
1. kut bočnog nagiba broda zbog pomicanja žitarica ne smije biti veći od 12
stupnjeva ili kut uranjanja ruba palube, što je manje;
2. rezervni dinamički stabilitet ne smije pri nijednom stanju krcanja biti
manji od 0,075 metar radijana;
3. poprečna metracentarska visina nakon ispravka za učinak slobodnih površina
tekućina u tankovima ne smije biti ispod 0,30 metara.
Članak 167.
Prije krcanja žita u rasutom stanju, zapovjednik broda dužan je dokazati u
pismenom obliku da je brod u svim fazama svojeg putovanja sposoban udovoljiti
uvjetima stabiliteta koji se zahtijevaju u članku 166. ovoga Pravilnika.
Članak 168.
Brod koji prevozi žito mora imati svjedodžbu o sposobnosti za prijevoz žita u
rasutom stanju izdanu od Priznate organizacije, kao i upute za krcanje žita
odobrene od Priznate organizacije.
Članak 169.
Brodu koji nema svjedodžbu iz odredbe članka 168. ovoga Pravilnika može se
dopustiti krcanje žita u rasutom stanju uz posebno propisane uvjete.
3. PRIJEVOZ DRVA NA PALUBI
Članak 170.
Pod drvom podrazumijeva se rezano ili građevno drvo, djelomično obrađeni
trupci, trupci, stupovi, celulozno drvo i sve druge vrste drva u rasutom ili
pakiranom obliku.
Teret drva na palubi jest drvo koje se prevozi na nepokrivenom dijelu palube
nadvođa ili palube nadgrađa.
Članak 171.
Prilikom prijevoza drva na palubi broda, osim mjera sigurnosti propisanih ovim
Pravilnikom, odgovarajuće se primjenjuju i Pravila priznate organizacije,
odredbe SOLAS konvencije, Međunarodnog kodeksa o sigurnom postupanju na
brodovima koji prevoze teret drva na palubi i Međunarodne konvencije o
teretnim linijama.
Članak 172.
Brod mora biti stabilan u svako doba, uključujući vrijeme ukrcaja i iskrcaja
tereta drva na palubi.
Stabilitet broda mora se računati uzimajući u obzir sljedeće elemente:
1. povećanje težine tereta drva na palubi uslijed upijanja vlage suhog drva
ili drva koje je u procesu sušenja, kao i nagomilavanje leda zavisno od
vremenskih prilika;
2. promjene nastale potrošnjom;
3. učinak slobodnih površina tekućina u tankovima;
4. težina vode koja se zadržala u preostalim prostorima unutar tereta drva na
palubi.
Članak 173.
Osoba koja upravlja brodom dužna je:
1. prekinuti sve radnje krcanja drva na palubi ako dođe do neobjašnjivog
nagiba broda;
2. prije isplovljenja osigurati da brod bude u uspravnom položaju, da ima
odgovarajuću metracentarsku visinu, da stabilitet broda bude u propisanim
granicama i da je teret drva pravilno složen i učvršćen u skladu s odobrenim
Priručnikom za slaganje i pričvršćenje tereta.
Članak 174.
Zapovjednik broda dužan je, prije isplovljenja broda, Kapetaniji dostaviti
račun stabiliteta broda u pismenom obliku.
XII. NADZOR
Članak 175.
Nadzor nad provedbom odredaba ovog Pravilnika obavljaju inspektori sigurnosti
plovidbe Ministarstva i lučkih kapetanija i drugi stručni djelatnici
Ministarstva i lučkih kapetanija u okviru posebnog ovlaštenja.
Postupci i način obavljanja inspekcijskog nadzora iz stavka 1. ovog članka
propisan je posebnim propisom.
XIII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 176.
Lučka uprava dužna je donijeti posebne akte iz članaka 4., 15., 120. i 142.
ovoga Pravilnika u roku šest mjeseci od dana stupanja na snagu ovoga
Pravilnika.
Članak 177.
Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje vrijediti Pravilnik o
rukovanju opasnim tvarima, uvjetima i načinu ukrcavanja i iskrcavanja opasnih
tvari, rasutog i ostalog tereta u lukama te načinu sprječavanja širenja
isteklih ulja u lukama (»Narodne novine« br. 108/95), kao i Pravilnik o načinu
obavljanja prijevoza opasnih tvari u pomorskom prometu (»Narodne novine«,
79/96 i 76/02).
Članak 178.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«
Klasa: 011-01/05-02/35
Urbroj: 530-04/05-3
Zagreb, 31. ožujka 2005. (NN 51/05)
|
|
|
|
Poslovni forum - One Stop Shop |
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Izrada CMS stranica
Hosting i domene
Imenici i adresari
Poslovni ugovori
Poslovne usluge
Trgovine i usluge
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatne stvari
Poslovni forum
Primjeri ugovora
Poslovne ponude
| |
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
Napomena!
Internet je dostupan milijunima ljudi. Ipak, neke tvrtke još uvijek ne shvaćaju moć Interneta.
Neke tvrtke uopće nemaju internet stranice, a neke imaju tako amaterske i loše
da je to gotovo nevjerojatno.
Priuštite si stvarno kvalitetne stranice. Sada po
prvi puta imate priliku kvalitetno predstaviti svoju tvrtku milijunima ljudi.
Da
li ćete tu priliku iskoristiti, to ovisi samo o Vama.
CMS - Content Menagment System - Izrada web stranica |
Što je to CMS?
CMS ili Content Menagment System
je izraz za programirane internet stranice što
Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa
svojih internet stranica putem jednostavnog i preglednog administratorskog
sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je
upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.
Tekst je moguće unositi direktno ili tako da ga jednostavno kopirate iz
Microsoft Worda ili drugog tekst editora, a formatirate ga onako kako ste
navikli u svom programu za obradu teksta. Kao što pišete stranice u Wordu,
ili Excelu, tako pišete i sadržaj za Vaše web stranice, direktno u Vašem
Control panelu, ili sve napišete u npr. Wordu, a potom to isto kopirate na
svoje stranice. Da ste naručili i "klasičnu" izradu web stranica, svejedno
bi morali pripremiti tekst i fotografije.
Kako bi se upoznali sa CMS aplikacijama pripremili smo Vam veliki broj primjera i pregleda.
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i besplatne web stranice prilagođene vašem poslovanju. Savjetovanje i podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno! Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
|
Detaljne informacije o izradi CMS internet stranica - Klikni i saznaj! |
|
|
|
|
| | |