|
Telefon za informacije 051 / 437 803
| |
|
|
Savjeti za promociju vlastitih web stranica
Napišite Vašu web adresu (URL) na sve tiskanice, poslovna pisma, račune,
ponude, ambalažu, memorandume, reklamni materijal i sve druge materijale. Sve!
Tiskajte Vašu web adresu na posjetnice (vizitke)!
Vašu web stranicu spomenite u poruci na telefonskoj tajnici. Kupac koji Vas
zove izvan radnog vremena možda će otići potražiti informacije na Vašoj
stranici umjesto da zove Vašu konkurenciju.
U svakoj svojoj poruci putem e-maila navedite i web adresu Vaših stranica.
Ispišite link prema Vašim stranicama na kraju e-maila, ispod Vašeg potpisa.
Ponude, predračune i račune šaljite putem e-maila, a ne pismom ili na fax.
Pripremite i katalog svojih proizvoda ili usluga i u nekom elektronskom
formatu, npr. Word ili PDF, te uz ponudu pošaljite i taj katalog.
Provjerite da li Vašu web adresu znaju svi Vaši poslovni partneri, prijatelji,
poznanici...
U poslovnom prostoru, uredu ili trgovini istaknite i web adresu na vidljivo
mjesto tako da uvjek bude vidljiva za sve koji dolaze kod Vas. Ukoliko i ne
zapamte web adresu, kada im zatreba neka informacija, sjetit će se da su
vidjeli Vašu web adresu te da imate stranice, pa će potražiti Vaše stranice i
sami na Internetu putem pretraživača kada im zatrebaju.
Uz svaki oglas koji dajte u novinama ili u besplatnim oglasnicima, pored broja
telefona, navedite i web adresu. Danas je već mnogima lakše spojiti se na
Internet nego da Vas pokušavaju dobiti na telefon. Time ujedno i smanjujete
troškove oglašavanja, jer možete predati samo osnovni tekst oglasa i link, a
sve detalje opisati na Vašim web stranicama.
Kada surfate Internetom, upišite se na svim stranicama gdje je upis moguć.
Postoje brojni katalozi i imenici web stranica, knjige gostiju, oglasnici. Na
tisuće je mjesta gdje se imate prilike upisati, a na što do sada možda i niste
obračali pažnju.
Sudjelujte u diskusijama na Internetu o temama iz Vašeg stručnog područja.
Učlanite se na Google News grupe, opširnije:
http://groups.google.hr/
Ponudite neku besplatnu pogodnost na Vašim web stranicama. Objavite popust
kupcima, koji npr. donesu isprintanu web stranicu.
Obnavljajte i ažurirajte informacije. Zastarjele informacije narušavaju
vjerodostojnost. Nadopunjavajte svoje stranice i svoju ponudu. Kvaliteta Vaših
stranica je odraz kvalitete Vaše tvrtke.
Pokrenite svoj Blog, npr. na
http://www.blog.hr/
U blogove se tekstovi i slike unose vrlo slično kao i u CMS, dakle, nećete
imati nikakvih problema sa snalaženjem u pisanju bloga. Blogove danas čita
veliki broj ljudi, a svi oni mogu biti potencijalni korisnici Vaših usluga ili
proizvoda. U svakom slučaju, imati blog znači imati dodatne tekstove na drugoj
lokaciji, ili u prijevodu, još veća šansa da Vas se pronalazi putem tražilica.
Razmjenite linkove sa drugima koji imaju web stranice. Obratite se prvenstveno
drugim tvrtkama koji imaju web stranice koje su "velike" kao i Vaše, jer teško
da će netko sa velikim portalom pristati da da razmjeni link sa malim
stranicama. Uobičajeno se ide za nečelom reciprociteta.
Ono što je Vaša prednost u CMS-u, je da ne morate objaviti samo link, otvorite
npr. jednu novu kategoriju koju ćete nazvati npr. "Linkovi" ili "Poslovni
partneri", te u toj kategoriju možete objaviti i cijelu strancu sa nekim
opširnijim tekstom o drugoj tvrtki, pa ih na taj način možete privoliti da
zauzvrat i neka veća tvrtka postavili samo link prema Vama.
Spremite ova pravila dobre promocije i s vremena na vrijeme ih pročitajte
ponovo. Web stranice Vam pružaju priliku da unaprijedite svoje poslovanje, a
da li ćete tu priliku iskoristiti, to je do Vas samih.
| | |