|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
AGENCIJESADRŽAJ
Agencija za nekretnine
Opis: Analiza tržišta namijenjena agencijama koje se bave posredovanjem u
prometu nekretninama, tržište posredovanja...
Agencija za poznanstva
Opis: Analiza tržišta za agencije za poznanstva, za agencije koje se bave
posredovanjem za poznanstva, druženje, sex ili brak...
Agencija za zapošljavanje
Opis: Analiza tržišta za agencije koje se bave posredovanjem u zapošljavanju.
Rad na neodređeno, određeno vrijeme, honorari
Agencije za organizaciju vjenčanja i drugih priredbi
Opis: Analiza tržišta za agencije koje se već bave organizacijom vjenčanja i
drugih proslava ili koje posao žele tek proširiti...
Agencije za ukrcaj
Opis: Analiza mogućnosti ukrcaja pomoraca. Pregled potražnje za časnicima palube
ili stroja, kormilarima, mornarima...
Estradna agencija
Opis: Analiza tržišta za agencije u organizaciji koncerata, zabavnih priredbi,
mogućnosti angažmana pjevača, pjevačica, plesača
Marketinška agencija
Opis: Analiza tržišta za agencije koje se bave marketingom, informacije o
klijentima kojima su potrebne marketinške usluge...
Modna agencija
Opis: Najam manekenki i manekena, fotomodela, hostesa, statista, produkcija
kalendara. Organizacija castinga, modnih revija...
Turistička agencija (organizacija putovanja, putnička agencija)
Opis: Analiza tržišta sa težištem na organizaciji domaćih i inozemnih putovanja.
Organizacija putovanja za pojedince, grupe...
Turistička agencija (posredovanje u smještaju)
Opis: Analiza usmjerena prvenstveno na rezervacije smještaja kod privatnih
iznajmljivača apartmana, rezervacije hotela...
Napomena: Pregledajte i druge kategorije. Za druge djelatnosti vezane za npr. turizam, provjerite kategoriju
turizam, a za npr. iznajmljivanje soba i apartmana, kategoriju
iznajmljivanje.
|
Pregledajte sve gotove analize
tržišta i ispunite narudžbenicu za odabranu.
Zbog velikog interesa, uvedeno je ograničenje koliko analiza
tržišta možete naručiti. Jedan naručitelj može naručiti samo jednu analizu tržišta u jednom mjesecu.
|
Da li ste pronašli djelatnost koja Vas zanima?
Ako niste, pregledajte ponudu i po drugim kategorijama!
Kako povećati prihode i smanjiti troškove, pročitajte!
| | | |
|