![](grafika/logo.gif) |
![](grafika/banner.gif) |
|
ARBITRAŽNA PRAVILA
HRVATSKE DOMENE - UPUTE ZA REGISTRACIJU DOMENA
Temeljem čl. 73. Pravilnika o organizaciji vršne
"hr" Internet domene i
načelima upravljanja vršnom «hr» domenom (u daljnjem tekstu: Pravilnik) i
Izmjena i dopuna Pravilnika od 11.10.2001., Upravno vijeće CARNet-a donijelo
je na sjednici od 30. listopada 2001. godine sljedeća
ARBITRAŽNA PRAVILA
ZA RJEŠAVANJE SPOROVA O PODDOMENAMA UNUTAR .hr DOMENE
I. Opće odredbe
Članak 1.
Prema odredbama ovih Arbitražnih pravila (u daljnjem tekstu: Pravila)
rješavaju se sporovi između korisnika poddomena unutar vršne HR-domene (u
daljnjem tekstu: korisnik HR-domene) i trećih osoba o pravu na korištenje
određene poddomene unutar vršne HR-domene (ccTLD .hr).
Treća osoba može pokrenuti postupak arbitraže prema odredbama ovih Pravila ako
smatra da su ispunjeni sljedeći uvjeti:
1. da je ime poddomene isto ili zbunjujuće slično nekom imenu na koje treća
osoba ima pravo (npr. pravo na robni ili uslužni žig);
2. da korisnik HR-domene nema pravo ili legitiman interes za korištenje
poddomene takvoga naziva;
3. da je korisnik HR-domene registrirao poddomenu ili da je koristi suprotno
načelu savjesnosti i poštenja.
Prema odredbama ovih Pravila mogu se rješavati i drugi sporovi o pravu na
korištenje određene poddomene između trećih osoba i korisnika HR-domene koji
proizlaze iz primjene odredaba Pravilnika o pravu na registriranje i
korištenje poddomena.
Članak 2.
Pokretanje i vođenje postupka u skladu s odredbama ovih Pravila ne smatra se
odricanjem od prava na pravnu zaštitu u drugom postupku, sudskom ili
arbitražnom.
Eventualno pokretanje i vođenje drugog postupka, sudskog ili arbitražnog, o
istoj stvari između istih stranaka ne utječe na mogućnost pokretanja, vođenja
ili meritornog okončanja postupka u skladu s odredbama ovih Pravila.
Iznimno od odredbe st. 2. ovoga članka, ako vođenje arbitražnog postupka u
konkretnom slučaju zbog svih okolnosti slučaja ne bi bilo svrsishodno ili
primjereno, može se donijeti odluka o odbacivanju zahtjeva, ili, ako je
postupak već pokrenut, o njegovoj privremenoj ili trajnoj obustavi.
Odluku iz st. 3. ovoga članka donosi do imenovanja arbitra Povjerenstvo za
«HR» domenu (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo), a nakon imenovanja arbitar.
Članak 3.
Ako u arbitražnom postupku prema odredbama ovih Pravila bude utvrđeno da je
povrijeđeno pravo treće osobe, donijet će se odluka kojom se korisniku
HR-domene oduzima pravo korištenja poddomene o kojoj se vodi spor i dodjeljuje
pravo na korištenje poddomene podnositelju zahtjeva.
Ako još nije donesena odluka o registraciji određene poddomene (sporovi iz čl.
46. Pravilnika), arbitar će u svojoj odluci utvrditi tko od podnositelja
prijava ima jače pravo na njenu registraciju, a ako to nije moguće, utvrdit će
da prednost ima ranije podnijeti zahtjev. U tom slučaju, za svrhu primjene
ovih Pravila, osoba koja je zahtjev za registraciju ranije podnijela ima
status korisnika HR-domene.
U arbitražnom postupku prema odredbama ovog Pravilnika ne mogu se donositi
nikakve druge odluke, a osobito odluke o naknadi ugovorne ili izvanugovorne
štete, odluke kojom se korisniku HR-domene nalaže da nešto učini, trpi ili
propusti, odluke o naknadi troškova postupka i slično, osim ako stranke u
postupku zaključe valjani arbitražni sporazum kojim arbitra ili arbitre
ovlašćuju da takvu odluku donesu.
Članak 4.
Arbitar će nastojati tijekom cijelog postupka potaknuti mirno rješenje spora.
U tu svrhu, ovlašten je savjetovati stranke, poticati izravne pregovore među
njima i stavljati prijedloge mogućeg sporazumnog rješenja.
Ako stranke tijekom postupka postignu sporazumno rješenje, arbitar će sadržaj
njihovog sporazuma zapisati i, prema potrebama, uputiti stranke kako da
postignutom sporazumu dadu snagu ovršne isprave te obustaviti postupak.
Arbitar može, uz odobrenje Povjerenstva, obustaviti postupak i ako njegovo
vođenje iz bilo kojeg drugog razloga postane nemoguće ili nepotrebno.
Članak 5.
Dok traje arbitražni postupak, HR-DNS služba ne može bez odobrenja
Povjerenstva i arbitra provoditi bilo kakvu promjenu, administrativne ili
tehničke prirode, u odnosu na domenu na koju se odnosi arbitražni zahtjev.
Ako se u konačnoj odluci određuju promjene u statusu poddomene, HR-DNS služba
dužna je u roku od tri dana takvu odluku provesti.
II. Arbitri
Članak 6.
Arbitražni postupak provodi arbitar pojedinac (u daljnjem tekstu: arbitar)
kojeg imenuje s liste arbitara Povjerenstvo.
Uz odobrenje Povjerenstva za .hr domenu, stranke mogu sporazumno odrediti
drugačiji broj arbitara i način njihova imenovanja.
Članak 7.
Arbitre imenuje na listu arbitara Upravno vijeće CARNeta za rok od dvije
godine, nakon čega im mandat može biti produžen.
Arbitri se na listu arbitara imenuju iz reda nezavisnih stručnjaka, a osobito
iz reda osoba koje raspolažu tehnološkim i pravnim znanjem potrebnim za
objektivno odlučivanje.
Prihvaćajući imenovanje na listu arbitara, arbitri preuzimaju obveze:
- da u najkraćem roku preuzmu i, u skladu s odredbama ovih Pravila, Pravilnika
i drugih mjerodavnih akata riješe predmete koje im dodijeli Povjerenstvo, osim
ako imaju važan razlog koji im onemogućuje postupanje u konkretnom predmetu;
- da o svim promjenama svojih osobnih podataka bez odlaganja obavijeste
Povjerenstvo.
Lista s imenima i osobnim kvalifikacijama arbitara objavljuje se na adresi:
http://www.dns.hr/arbitraza/lista-arbitara/index.html.
Članak 8.
Arbitar mora biti nezavisan i nepristran u odnosu na stranke u sporu. Arbitar
je dužan obavijestiti o svim okolnostima koje bi njegovu nezavisnost i
nepristranost mogle dovesti u pitanje. Povjerenstvo može, uzimajući u obzir
sve okolnosti, na zahtjev arbitra ili po vlastitoj inicijativi umjesto
imenovanog arbitra odrediti drugu osobu.
Stranke mogu iz važnih razloga zatražiti izuzeće arbitra. O zahtjevu za
izuzeće odlučuje Povjerenstvo. Odluka Povjerenstva je konačna. Stavljanje
zahtjeva za izuzeće ne sprječava arbitra da nastavi poduzimati radnje u
postupku, ali ne može donijeti odluku prije no što se Povjerenstvo izjasni o
zahtjevu za izuzeće.
Članak 9.
Arbitar je dužan predmet riješiti ekspeditivno i stručno, u za to određenom
roku. Povjerenstvo može razriješiti arbitra koji ne udovoljava svojim
dužnostima i umjesto njega imenovati drugog arbitra.
Arbitar ima za svoj rad pravo na naknadu u skladu s Odlukom o naknadama.
III. Priopćavanje i dostavljanje
Članak 10.
Zahtjev za pokretanje arbitražnog postupka podnosi se u elektroničkom i
papirnatom obliku.
Podnositelj zahtjeva upućuje zahtjev u obliku elektroničke poruke u čijem je
prilogu popunjeni obrazac za pokretanje postupka (čl. 14. ovih Pravila) i
dokumentacija kojom podnositelj raspolaže u elektroničkom obliku (isprave,
potvrda o uplati predujma troškova postupka i sl.).
Podnositelj zahtjeva dužan je da osim elektroničke poruke podnese i primjerak
obrasca za pokretanje postupka u papirnatom obliku. Ako zahtjev podnosi
fizička osoba, dužna ga je vlastoručno potpisati, a ako je podnositelj pravna
osoba, zahtjev mora potpisati odgovorna osoba u pravnoj osobi, uz čitku
naznaku imena i položaja potpisnika, a uz potpis treba biti stavljen i pečat
pravne osobe.
Svu relevantnu dokumentaciju koja nije podnesena u elektroničkom obliku
podnositelj je dužan dostaviti uz potpisani zahtjev u tri primjerka, jer će se
u protivnom smatrati da dokumentacija nije niti bila podnesena. Ako u postupku
sudjeluje više stranaka, broj primjeraka se povećava tako da po primjerak bude
raspoloživ za svaku od protivnih stranaka, arbitra i arhivu Povjerenstva.
Osim u slučaju iz st. 3. ovoga članka, priopćenja u elektronskom ili
papirnatom obliku u pravilu nije potrebno posebno ovjeravati, ali Povjerenstvo
ili arbitar mogu, ako to ocijene potrebnim, odrediti da se poruke, priopćenja
ili priložena dokumentacija upućuju ili naknadno potvrđuju u obliku koji
omogućuje utvrđivanje istovjetnosti pošiljatelja (digitalni ili vlastoručni
potpis, ovjera od strane javnog bilježnika i sl.).
Članak 11.
Poruke i priopćenja u arbitražnom postupku moraju sadržavati naznaku predmeta
na koji se odnose. U elektroničkim porukama takva se naznaka unosi u naslov
(Subject) poruke.
Sve poruke i priopćenja stranka je dužna istodobno uputiti protivnoj stranci,
Povjerenstvu i arbitru (ako je imenovan).
Sve poruke i priopćenja arbitar je dužan istodobno uputiti objema strankama, a
kopiju uputiti Povjerenstvu.
Članak 12.
Sve obavijesti i priopćenja koje prema ovim Pravilima dostavlja Povjerenstvo
ili arbitar vrše se, u pravilu, putem elektroničke pošte, na adresu koju
naznači stranka ili drugi sudionik u postupku. Ako u podnesku podnositelj nije
naznačio svoju povratnu adresu, dostava se obavlja na adresu s koje je poruka
na koju se odgovara prispjela. Ako takve adrese nema ili se ne može
ustanoviti, dostavljanje se obavlja na posljednju poznatu adresu ili na adresu
koja je Povjerenstvu poznata kao prijavljena adresa adresata. Dostavljanje se,
temeljem odluke Povjerenstva ili arbitra, može obavljati i na drugu adresu
koja se iz okolnosti slučaja može opravdano smatrati za adresu adresata, ili
adresu kojom se adresat koristi ili kojom upravlja.
Uz elektroničku poruku zatražit će se da adresat potvrdi primitak poruke.
Ako potvrda primitka poruke ne stigne ranije, smatra se da je stranka saznala
za sadržaj upućene obavijesti ili priopćenja najkasnije u roku od 48 sati
nakon što je takva obavijest ili priopćenje bilo upućeno putem elektroničke
pošte.
U komunikaciji sa strankama i drugim sudionicima postupka mogu se koristiti i
druga sredstva priopćavanja, ako to Povjerenstvo ili arbitar smatraju za
potrebno i opravdano.
Članak 13.
Iznimno od odredbi članka 10., pri prvom dostavljanju zahtjeva korisniku
HR-domene uz elektroničku poruku o pokretanju postupka poslat će se i
primjerak zahtjeva preporučeno na njegovu poštansku adresu (obavijest o
pokretanju postupka). Uz ove mjere, Povjerenstvo može odlučiti da se adresata
obavijesti i putem telefaksa odnosno telefona. U svakom slučaju, korisnika
HR-domene će se pozvati da odredi adresu za elektroničke poruke, kao i
poštansku adresu za primanje dokumentacije koja nije zaprimljena u
elektroničkom obliku. Uz obavijest, korisnika će se upozoriti da će se daljnja
priopćenja u pravilu obavljati samo putem elektroničke pošte, osim ako to zbog
okolnosti slučaja (dostava dokumentacije u papirnatom obliku) nije moguće.
Dostava u skladu s odredbom st. 1. ovoga članka obavljena je kada korisnik
HR-domene primi upućenu poruku o pokretanju postupka na bilo koji način. Ako
se ne može ustanoviti je li poruka primljena, ili ako se utvrdi da ju nije
bilo moguće dostaviti, obavijest o pokretanju postupka objavit će se na
web-stranicama (http://www.dns.hr/Arbitraza/Obavijesti.html) i time će se
smatrati da je dostava obavijesti o pokretanju postupka uredno obavljena.
Ako se dokumentacija poslana poštanskim putem iz bilo kojeg razloga vrati
Povjerenstvu, dostava se neće ponavljati, već će se adresatu uputiti poruka u
kojoj će se navesti gdje i kada može podići pošiljku, a time će se smatrati i
da je dostava izvršena.
IV. Arbitražni postupak
Članak 14.
Arbitražni postupak pokreće se zahtjevom za provođenje arbitražnog postupka (u
daljnjem tekstu: zahtjev) podnesenim u skladu s odredbama čl. 1. ovih Pravila.
Zahtjev se u pravilu odnosi na jednu poddomenu. Iznimno, zahtjev se može
odnositi i na više poddomena, ako su u pogledu svake od njih ispunjeni uvjeti
za vođenje postupka, ako se zahtjev temelji na bitno istovrsnoj činjeničnoj i
pravnoj osnovi, i ako na svima ima pravo korištenja isti korisnik.
Članak 15.
Zahtjev se podnosi preko HR-DNS službe u pisanom obliku, na odgovarajućem
obrascu (Prilog: http://www.dns.hr/documents/doc/HRTLD_A.doc) koji je sastavni
dio ovih Pravila.
U zahtjevu se moraju jasno i nedvoznačno naznačiti:
- puno ime ili naziv podnositelja i njegova poštanska adresa, broj telefona i
telefaksa i elektronička (e-mail) adresa;
- točno određenje poddomene na koju se zahtjev odnosi te ime ili naziv njenog
korisnika, ili osobe za koju se pretpostavlja da ju koristi;
- navode o razlozima podnošenja zahtjeva u skladu s čl. 1. ovoga Pravilnika te
dokaze za te navode;
- zahtjev da se donese odluka kojom se korisniku oduzima pravo na daljnje
korištenje domene i/ili neki drugi zahtjev podnesen u skladu s odredbama ovih
Pravila;
- pokušaje podnositelja zahtjeva da postigne mirno rješenje spora;
- eventualne druge postupke (sudske, upravne ili arbitražne) koji su vođeni
ili se vode o predmetu spora ili u vezi s njime;
Ako podnositelj zahtjeva svoje navode dokazuje ispravama, dužan ih je
podnijeti uz zahtjev. Ako podnositelj smatra da postoje naročito opravdani
razlozi zbog kojih je nužno da se izvedu neki drugi dokazi, mora takav
prijedlog određeno i potpuno navesti u svome zahtjevu, te detaljno opisati
razloge zbog kojih bi izvođenje takvih dokaza bilo nužno te zašto nisu
podneseni uz zahtjev. Naknadni dokazni prijedlozi u pravilu se neće uvažavati.
Članak 16.
Prilikom podnošenja zahtjeva, podnositelj treba podnijeti dokaz da je uplatio
iznos određen u skladu s člancima 25. do 27. ovih Pravila.
Prije no što se utvrdi da je podnositelj uplatio potreban iznos predujma, neće
se pristupiti imenovanju arbitra.
Arbitražna odluka neće se dostaviti strankama niti provesti sve dok u
cijelosti ne budu podmireni troškovi arbitražnog postupka.
Članak 17.
Zahtjeve koji ne udovoljavaju uvjetima iz čl. 15. st. 1. i 2. Povjerenstvo će
odbaciti.
Ako je zahtjev potpun i dopušten, Povjerenstvo će imenovati arbitra, a o
obavljenom će imenovanju obavijestiti obje stranke.
Članak 18.
Zahtjev za pokretanje postupka dostavit će se korisniku HR-domene te će ga se
pozvati da se u roku od osam dana na njega podnese odgovor.
Na odgovor na zahtjev primjenjuju se na odgovarajući način odredbe koje se
odnose na zahtjev za pokretanje postupka.
Članak 19.
Iz važnih razloga ili na zahtjev obje stranke, Povjerenstvo može dopustiti da
u postupku kao umješač sudjeluje i bilo koja druga osoba koja ima opravdan
interes za ishod spora. Takva osoba ima pravo očitovati se na navode zahtjeva
i odgovora, a obavijestit će ju se i o drugim radnjama u postupku te joj se
dostaviti donesene odluke.
Članak 20.
Nakon uplate predujma troškova arbitražnog postupka, Povjerenstvo će arbitru
predati spis predmeta, koji obuhvaća kopiju svih poruka i priopćenja do tada
primljenih u tom predmetu te ga pozvati da počne s provođenjem arbitražnog
postupka.
Članak 21.
Arbitar provodi postupak na način koji smatra svrsishodnim i primjerenim,
imajući u vidu sljedeća načela:
- postupak se mora okončati najkasnije u roku od 60 dana od predaje predmeta
arbitru;
- postupak se u pravilu provodi na temelju isprava i druge pisane građe, a ne
na temelju usmene rasprave;
- svrha postupka je da se brzo i učinkovito na pravičan način provizorno urede
odnosi stranaka;
- u postupku je potrebno izbjeći svako odugovlačenje, nastojeći ipak da se
svakoj stranci pruži prilika da se izjasni o predmetu spora;
- ako ocijeni da je nužno izvesti neki od predloženih dokaza, arbitar će
odrediti rok za njegovo izvođenje, a ako dokaz ne bude do tada izveden,
nastavit će postupak na temelju raspoloživih izvora informacija.
Članak 22.
Arbitar može odgoditi donošenje odluke ako pozove da, u interesu mirnog
rješenja spora, jedna ili obje stranke u sporu izvrše određenu činidbu i, u tu
svrhu, odredi rok do kojega će odgoda trajati.
U slučaju iz st. 1. ovoga članka trajanje odgode ne računa se u rok iz čl. 21.
st. 1. al. 1.
IV. Arbitražna odluka
Članak 23.
Arbitražna odluka se donosi i izrađuje u pisanom obliku i mora biti
obrazložena, osim ako se stranke drugačije ne sporazumiju. U arbitražnoj
odluci moraju se naznačiti i imena stranaka i arbitra, dan donošenja i točan
sadržaj izreke donesene odluke.
Nacrt odluke izrađene u skladu s st. 1. ovoga članka arbitar podnosi
Povjerenstvu na potvrdu. Povjerenstvo može, ne narušavajući slobodu
odlučivanja arbitra o meritornim pitanjima, odrediti preinake u pogledu forme
podnijetog nacrta.
Arbitražna odluka je valjano donesena kada ju potpišu arbitar i predsjednik
Povjerenstva.
Arbitražna odluka dostavlja se strankama i DNS službi.
Arbitražne odluke kojima se odlučuje o meritornim pitanjima objavljuju se u
punom tekstu na web-stranicama (http://www.dns.hr/).
Članak 24.
Arbitražna odluka je konačna.
Ako arbitar donese odluku kojom se korisniku oduzima pravo na korištenje
određene poddomene, HR-DNS služba deaktivirat će domenu najkasnije u roku od 3
dana od dostave te odluke.
Donošenjem odluke o oduzimanju prava na korištenje domene prestaju prava
dotadašnjeg korisnika, a za njeno se korištenje može prijaviti podnositelj
zahtjeva ili bilo koja druga osoba u postupku i pod uvjetima propisanima
Pravilnikom.
Ako arbitar u odluci utvrdi da jedna od stranaka ima jače pravo na
registraciju određene domene, HR-DNS služba ispitat će postoje li druge
zapreke za registraciju takve domene, pa ako to nije slučaj, registrirat će
domenu u korist osobe za koju je arbitražnom odlukom utvrđeno da ima jače
pravo na poddomenu.
V. Troškovi arbitražnog postupka
Članak 25.
Troškove provođenja arbitražnog postupka (administrativni troškovi, nagrade
arbitara, materijalni i drugi izdaci nastali tijekom i u povodu postupka)
snose stranke.
Prilikom podnošenja zahtjeva za pokretanje arbitražnog postupka, podnositelj
uplaćuje upisnu taksu i predujam troškova angažiranja arbitra (predujam
troškova arbitražnog postupka).
Članak 26.
Upisna taksa iznosi 500 kuna. Iz upisne takse podmiruju se administrativni
troškovi vođenja postupka. Upisna taksa ne vraća se uplatitelju, bez obzira na
način okončanja spora.
Članak 27.
Troškovi angažiranja arbitra pokrivaju nagradu arbitra i sve njegove
eventualne materijalne izdatke.
Troškovi angažiranja arbitra iznose:
1. za rješavanje spora o jednoj poddomeni - 2.000,00 kuna;
2. za rješavanje spora o dvije ili tri poddomene - 4.000,00 kuna;
3. za rješavanje spora o 4 do 6 poddomena - 6.000,00 kuna;
4. za rješavanje spora o 6 do 8 poddomena - 8.000,00 kuna;
5. za rješavanje spora o više od 8 poddomena - 10.000,00 kuna.
Iznimno, Povjerenstvo može odrediti, imajući u vidu sve okolnosti slučaja, da
zbog složenosti slučaja i potrebnog ulaganja rada i sredstava arbitra poveća
troškove postupka, no ne više od 100 posto u odnosu na iznose iz st. 2. ovoga
članka. U tom slučaju, prije donošenja konačne odluke pozvat će se podnositelj
zahtjeva da uplati iznos razlike.
Iznos iz st. 2. ovoga članka isplaćuje se arbitru po okončanju postupka,
umanjen za iznose obvezatnih davanja na ime predujmova poreza i prireza
odnosno drugih davanja koje je isplatitelj dužan izvršiti prema prisilnim
zakonskim odredbama.
Ako se postupak ne okonča donošenjem odluke o biti spora, Povjerenstvo može
donijeti odluku o umanjenju iznosa naknade i nagrade arbitru te o vraćanju
preostalog dijela predujma troškova angažiranja arbitra podnositelju zahtjeva.
VI. Prijelazne i završne odredbe
Članak 28.
Upravno vijeće CARNeta imenovat će listu arbitara sukladno članku 7. ovih
Pravila u roku od 60 dana od dana donošenja ovih Pravila.
Do donošenja liste arbitara, postupak imenovanja provodit će se izvan liste,
uz uvjet da imenovana osoba udovoljava zahtjevima iz članaka 7., 8. i 9. ovih
Pravila.
Članak 29.
Ova Pravila stupaju na snagu danom donošenja
HRVATSKE DOMENE - UPUTE ZA REGISTRACIJU DOMENA
WINDOWS WEB HOSTING
|
|
|
|
Poslovni forum - One Stop Shop |
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Izrada CMS stranica
Hosting i domene
Imenici i adresari
Poslovni ugovori
Poslovni planovi
Poslovne usluge
Trgovine i usluge
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatne stvari
Poslovni forum
Primjeri ugovora
Poslovne ponude
| |
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
Poslovni forum d.o.o. - Trgovačko društvo za informatiku i poslovne usluge
Samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Prekrasni dizajni za Vašu web-stranicu. Korištenje administracije slično je kao Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...
|
|
|
|
| | |