Naslovna stranica Posebna ponuda Izrada web stranica Izrada CMS stranica Video upute i pomoć Dodatne Internet usluge Izrada primjera ugovora Izrada poslovnog plana Imenici - Adresari Istraživanje tržišta Oglasi - Marketing Poslovno savjetovanje Trgovačko zastupanje Korisni programi Sigurnost na webu Katalog proizvoda Pregled propisa Popusti i akcije Kontakt informacije Web tražilica
|
UPRAVLJANJE MARKAMA - Prof. dr. sc. Tihomir Vranešević Iz sadržaj djela (poglavlja i potpoglavlja): 1. VAŽNOST MARKE I UPRAVLJANJE MARKOM 1.1. Odnos proizvoda i marke 1.2. Povijest označavanja markom 1.3. Pojam i definicija marke 1.4. Uloga i važnost maraka 2. IDENTITET MARKE I ELEMENTI IDENTITETA MARKE 2.1. Pravni aspekti korištenja marke 2.2. Identitet marke 2.3. Elementi identiteta marke 2.4. Upravljanje elementima identiteta 3. STRATEŠKO UPRAVLJENJE MARKAMA 3.1. Vrste maraka 3.2. Klasično i suvremeno upravljanje markama 3.3. Predanost upravljanju markama 3.4. Osnovne etape procesa upravljanja markama 3.5. Upravljanje spletom maraka 3.6. Prepreke i propusti u upravljanju markama 4. ISKORIŠTAVANJE USPJEŠNIH MARAKA 4.1. Životni ciklus maraka 4.2. Strategije internacionalizacije maraka 4.3. Strategija proširenja, strategija potvrđivanja marke i kobranding
4.4.
Strategije proširenja marke proizvoda, korporativne marke,
uvođenje 5. VRIJEDNOST I MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE 5.1. Koncept vrijednosti marke 5.2. Mjerenje financijske vrijednosti marke 5.3. Tržišna vrijednost marke 5.4. Standardizirana mjerenja tržišne vrijednosti maraka 5.5. Upravljanje vrijednosti marke 6. PRIVATNE MARKE 6.1. Koncept privatnih maraka 6.2. Evolucija privatnih maraka 6.3. Odnos cijene i kvalitete kao temeljni koncept privatnih maraka 6.4. Proizvodnja za privatne marke 6.5. Strateški odgovori na izazov privatnih maraka 6.6. Budućnost širenja privatnih maraka 7. POSLOVNI SLUČAJEVI 7.1. Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije (J. Kraljičković, T. Vranešević, G. Šubar, M. Martinović) 7.2. Razvoj marke Zolotoj Petušok tvrtke Produkty Pitania (T. Grgurić, T. Vranešević, M. Mandić) 7.3. Rast tvrtke i marke Gorenje (A. Vizjak, T. Vranešević, S. Horvat) 7.4. CBA privatne marke (M. Mandić, T. Vranešević, S. Horvat) 7.5. Marka DONA i tvrtka Dona trgovina d.o.o. (M. Martinović, A. Klarić, T. Vranešević) 8. PREGLED HRVATSKIH MARAKA
Izdvojena poglavlja Opis knjige Iz tiska Narudžbe |