POSLOVNI FORUM - Naslovna stranica POSLOVNI FORUM - Pregled svih usluga za poduzetnike - Pregled aktualne ponude

 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


NOVOSTI - NAJAVE


Naslovna stranica
Posebna ponuda
Izrada web stranica
Izrada CMS stranica
Video upute i pomoć
Dodatne Internet usluge
Izrada primjera ugovora
Izrada poslovnog plana
Imenici - Adresari
Istraživanje tržišta
Oglasi - Marketing
Poslovno savjetovanje
Trgovačko zastupanje
Korisni programi
Sigurnost na webu
Katalog proizvoda
Pregled propisa
Popusti i akcije
Kontakt informacije
Web tražilica














POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
Marketing

UPRAVLJANJE MARKAMA - Prof. dr. sc. Tihomir Vranešević

Iz sadržaj djela (poglavlja i potpoglavlja):

1.      VAŽNOST MARKE I UPRAVLJANJE MARKOM

1.1.            Odnos proizvoda i marke

1.2.            Povijest označavanja markom

1.3.            Pojam i definicija marke

1.4.            Uloga i važnost maraka

2.      IDENTITET MARKE I ELEMENTI IDENTITETA MARKE

2.1.            Pravni aspekti korištenja marke

2.2.            Identitet marke

2.3.            Elementi identiteta marke

2.4.            Upravljanje elementima identiteta

3.      STRATEŠKO UPRAVLJENJE MARKAMA

3.1.            Vrste maraka

3.2.            Klasično i suvremeno upravljanje markama

3.3.            Predanost upravljanju markama

3.4.            Osnovne etape procesa upravljanja markama

3.5.            Upravljanje spletom maraka

3.6.            Prepreke i propusti u upravljanju markama

4.      ISKORIŠTAVANJE USPJEŠNIH MARAKA

4.1.            Životni ciklus maraka

4.2.            Strategije internacionalizacije maraka

4.3.            Strategija proširenja, strategija potvrđivanja marke i kobranding

4.4.            Strategije proširenja marke proizvoda, korporativne marke, uvođenje
          jedinstvene marke i kobranding

5.      VRIJEDNOST I MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE

5.1.            Koncept vrijednosti marke

5.2.            Mjerenje financijske vrijednosti marke

5.3.            Tržišna vrijednost marke

5.4.            Standardizirana mjerenja tržišne vrijednosti maraka

5.5.            Upravljanje vrijednosti marke

6.      PRIVATNE MARKE

6.1.            Koncept privatnih maraka

6.2.            Evolucija privatnih maraka

6.3.            Odnos cijene i kvalitete kao temeljni koncept privatnih maraka

6.4.            Proizvodnja za privatne marke

6.5.            Strateški odgovori na izazov privatnih maraka

6.6.            Budućnost širenja privatnih maraka

7.      POSLOVNI SLUČAJEVI

7.1.            Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke

županije (J. Kraljičković, T. Vranešević, G. Šubar, M. Martinović)

7.2.            Razvoj marke Zolotoj Petušok tvrtke Produkty Pitania

(T. Grgurić, T. Vranešević, M. Mandić)

7.3.            Rast tvrtke i marke Gorenje (A. Vizjak, T. Vranešević, S. Horvat)

7.4.            CBA privatne marke (M. Mandić, T. Vranešević, S. Horvat)

7.5.            Marka DONA i tvrtka Dona trgovina d.o.o.

(M. Martinović, A. Klarić, T. Vranešević)

8.      PREGLED HRVATSKIH MARAKA



Upravljanje markama  Izdvojena poglavlja      Upravljanje markama


 Marketing Opis knjige

 Marketing Iz tiska

 Marketing Narudžbe





UPRAVLJANJE MARKAMA