|
Menu - Najave... |
|
Dodatne upute za podešavanje i korištenje e-maila
Vodič za rješavanje problema u korištenju e-mail programa
Uvijek kada se pojavi neki problem u korištenju e-mail programa (Microsoft
Outlook i slični programi), prije nego što nama prijavite problem, prvo trebate
utvrditi da li je problem na našoj strani kao pružatelja hosting i mail usluge
ili je problem na Vašoj strani (na Vašem računalu ili e-mail programu).
Ako je problem na našoj strani, na hosting i mail serverima, vrlo vjerojatno u
tom slučaju neće raditi niti Webmail. Zato se uvijek u tim situacijama prvo
logirajte u Webmail i provjerite da li u njemu radi primanje i slanje pošte. Ako
Vam radi Webmail, problem je vjerojatno na strani Vašeg računala.
Link na upute za Webmail
PREGLED NAJČEŠĆIH PROBLEMA I KAKO IH RIJEŠITI
Kod slanja e-mail poruke pojavljuje se greška 553
Radi se o grešci sa autentikacijom prilikom slanja poruka. Provjerite u
postavkama e-mail klijenta da li je uključena autentikacija pomoću korisničkog
imena i šifre na izlaznom poslužitelju. Autentikacija na izlaznom poslužitelju
je nužna ukoliko koristite naš SMTP poslužitelj. Ukoliko koristite MS Outlook
Express ova opcija se nalazi na ovoj lokaciji: meni Tools -> Accounts -> kartica
Mail -> Properties -> kartica Servers -> "My server requires authentication".
E-mail program odlazi u timeout
Problem se najčešće pojavljuje ukoliko koristite neki od antivirusnih programa
za skeniranje primljenih i poslanih poruka. Provjerite postavke antivirusnog
softvera. Osim antivirusnog softvera svakako provjerite i postavke firewalla na
Vašem računalu, postoji mogućnost blokade porta 110 za primanje poruka ili porta
25 za slanje poruka.
E-mail ne radi
na iPhone uređaju
Ukoliko primjetite da vam je na vašem iPhone uređaju prestao raditi mail,
vjerojatno se radi o problemu zapamćene pogrešne IP adrese mail servera u samom
uređaju. Da bi riješili problem potrebno je napraviti rekreiranje e-mail accounta.
Outlook
Express javlja grešku 0x800c0133
Greška 0x800c0133 u Vašem Outlook Express-u se pojavljuje zbog toga što je došlo
do greške na inbox datoteci. Problem možete sami riješiti na sljedeći način:
Otvorite Outlook Express i na lijevoj strani ekrana napravite desni klik na
'Local Folders', odaberite 'New Folder', upišite naziv novog direktorija 'Temp'.
Ukoliko još možete pristupiti 'Inbox' direktoriju, preselite sve poruke iz
'Inbox' direktorija u novokreirani 'Temp' direktorij.
Otiđite u meni 'Tools' -> 'Options' -> 'Maintenance' kartica -> kliknite na
tipku 'Store Folder'.
Bit će Vam prikazana putanja do Vaše inbox datoteke. Zapamtite ovu putanju.
Zatvorite Outlook Express, otiđite u direktorij naveden u putanji do inbox
datoteke i izbrišite 'inbox.dbx' datoteku. Ponovno pokrenite Outlook Express.
Inbox direktorij će biti automatski rekreiran. Ponovo preselite poruke iz 'Temp'
direktorija u 'Inbox' direktorij. Izbrišite 'Temp' direktorij.
Ne primate E-mail
Razloga za neprimanje e-maila može biti više: neispravan rad servera koji Vam
šalje email, problemi na Internetu, neispravan rad našeg servera, pa čak da vam
netko nije niti poslao e-mail, a obećao je, pošiljatelj svjesno ili nesvjesno
šalje e-mail sa virusom u privitku...
Neke probleme možete sami prepoznati i riješiti, npr. ako poruka koju
pošiljatelj maila dobije sadrži informaciju QUOTE EXCEEDED, znači da na
zakupljenom prostoru više nemate slobodnog mjesta.
Rješenje je da se logirate na svoj Webmail i izbrišite svu poštu koju ne
trebate. Drugo rješenje je zakup većeg prostora. Treće rješenje je da
forwardirate poštu na neki drugi e-mail, npr Gmail, a potom da ispraznite svoj
poštanski pretinac...
Error poruke
Outlook i većina svih e-mail programa, najčešće će uvijek kada se ne mogu
povezati sa mail serverom izbaciti poruku da korisničko ime i/ili lozinka nisu
točni. No, najčešće jesu točni (nisu promijenjeni, već je neki drugi problem na
relaciji Vaše računalo - Internet. Treba obratiti i da li ima još neka poruka o
grešci. Outlook daje poruke o greškama u obliku npr. 0x800c0133.
Ukoliko nama prijavljujete problem, trebate nam detaljno opisati sve okolnosti i
što točno ne radi, a ako postoji i broj greške, svakako nas i o tome
obavijestiti. Ukoliko ste korisnik koji se više razumije oko računala, možete
probati i na Google tražilici putem broja greške pokušati naći odgovor.
Razmislite i o prelasku na neki drugi program. Outlook zapravo nije uopće
najbolji program za e-mail, već je poznat samo zato jer dolazi uz Windowse.
Ujedno je to i razlog što svi virusi i napadi su usmjereni upravo na Outlook.
Outlook je zapravo najlošiji izbor. Mi u Poslovnom forumu odavno smo odustali od
korištenja Outlooka, i koristimo e-mail program naziva The Bat!
Naša preporuka je upravo za taj program koji možete naći na
www.ritlabs.com. Program doduše nije
besplatan, ali je vrlo pouzdan. Ako želite neku besplatnu verziju programa,
veliki broj programa možete naći i na www.snapfiles.com, download.com, www.pmail.com ...
Microsoftova podrška
Ukoliko Vam je potrebna bilo kakva pomoć ili savjet, slobodno nas kontaktirajte.
Naslovna stranica
|
|
|