|
Informacija važne su za postizanje dobre konkurentske prednosti, važne su za
kvalitetan i dobar marketing, poslovna pregovaranja, upravljanje ljudskim
resursima, planiranje novih prodajnih strategija...
Kako napreduje globalna utrka za klijentima i resursima, tako nastavlja rasti i
važnost informacija. Čak se i tvrtke koje se obično ne povezuju s informacijskim
dobom često oslanjaju na radnike sa znanjem, zaposlenike na svim razinama
organizacije koji se specijaliziraju za prikupljanje, obradu i prenošenje
informacija.
Što više tvrtka zna o svojoj konkurenciji i njihovim planovima, to će biti
sposobnija prilagoditi vlastite planove. Većina tvrtki ulaže puno vremena i
novca u pokušaje razumijevanja potreba svojih kupaca, stoga te informacije treba
analizirati i objediniti kako bi se razvili proizvodi i usluge koji će biti
prilagođeni potrebama kupaca. Tvrtke moraju pratiti širok raspon zakonskih regulativa i smjernica koje pokrivaju područja poput zaposlenosti, okoliša,
poreza i računovodstva. Bez obzira na tip informacija, vi i vaša tvrtka ili obrt
bit ćete konkurentni u onoj mjeri u kojoj ste informacije sposobni razumjeti,
koristiti i prenositi drugima.
|
|
|