Ulaz sa passwordom



> UPUTE

> Priprema za rad

> Unos i promjena podataka

> Uređivanje teksta

> Grafika - Foto

> Dodavanje linkova

> Upute za e-mail

> Promjena e-mail passworda

> Tražilice

> Promocija

> Pitanja & Odgovori


> Opći uvjeti korištenja

> Primjer d.o.o.


> Internet rječnik









PRIPREMA ZA RAD

-Proučite strukturu Vaše prezentacije, proučite stranicu sa primjerom kako bi se upoznali što detaljnije u koje cjeline je podjeljena Vaša web prezentacija, te koje podatke i na koji način u određenoj cjelini možete objavljivati.

-Proučite detaljno sve upute na ovim stranicama.

-Proučite administratorske stranice, isprobajte upis i ažuriranje podataka sa nekoliko probnih upisa.

-Neracionalno je da tekstove osmišljavate kada ste spojeni na Internet. Isključite se sa Interneta, prikupite cjenike, prospekte, deklaracije, dokumentaciju o vašoj tvrtki, a potom pokrenite program za pisanje, i sastavite sve, ili večinu tekstova koje namjeravate objaviti.

Za sastavljanje tekstova, koristite program NOTEPAD, koji možete nači na svom računalu pod
Start / Programs / Accessories

Zašto? Zato što za uređivanje teksta, npr. pisanje sa bold slovima, prelazak u novi red i slično, koristit čete se "tagovima", a ne npr. uređivanjem teksta u Microsoft Wordu.

Kada ste sastavili tekstove koje želite objaviti, ponovo se logirajte na svoje administratorske stranice, te tada vrlo brzo možete prebaciti tekstove na svoju web prezentaciju, koristeči
COPY i PASTE naredbe.

Takvom pripremom i radom, znatno čete ubrzati svoj rad, a ujedno i uštedjeti na potršenim impulsima.
 


Radi preglednosti svih Vaših upisa, upisi proizvoda i usluga dijele se na:
-PONUDU, i
-POTRAŽNJU

U "ponudu" upisujete isključivo ono što Vi nudite, a pod "potražnju" ono što Vi tražite, ili želite kupiti.
Kod upisa cijena u potražnji, koristite izraze "do" ili "od - do"

Npr.     do 360,00 kuna          ili        od 540 do 580 kuna     i sl.

 


Važno!

Prilikom upisa proizvoda i usluga, postoji i rubrika "KATEGORIJA".
Kategorije proizvoda zadajete sami, te vodite računa o smislenim i jasnim nazivima kategorija.

Svrha postojanja kategorija proizvoda ili usluga je i preglednost i mogučnost brzog pronalaženja određene grupe proizvoda,
jer ako npr. prodajete printere, a imate u asortimanu i Epsonove i HP i Xerox i druge marke, ili prodajete i Desk Jet i Laserske, ukoliko ih ne bi povezivala ista kategorija, npr. "Printeri" ili "Pisači", posjetitelju Vaših stranica teško će biti jednostavno vidjeti samo printere između stotina i drugih artikala, jer će svaka marka biti pod zasebnim slovom, te se neće svi ti srodni proizvodi odjednom prikazati posjetitelju Vaše prezentacije u jednom nizu.

Stoga je vrlo bitno da vodite računa o imenovanju kategorija, a također je bitno da ako imate više sličnih proizvoda unutar iste kategorije, da sve proizvode imenujete od opčeg prema specifičnom.

Npr. ako imate u ponudi više vrsta čokolade, loš upis bi izgledao ovako:

Čokolada mliječna, Kraš, 100 gr.
Kraš čokolada, mliječna s rižom
Mliječna čokolada s lješnjacima "Ana"
Dorina, mliječna čokolada, 80 gr.

Takvim upisom, posjetitelj Vaših stranica neće vidjeti sve čokolade koje imate u ponudi, ukoliko odabere, logično, slovo Č ukoliko i traži čokolade.
Takvim upisom vidjet će samo jedan artikal i to onaj kojem upis počine sa slovom Č.
ne možemo očekivati dosjetljivost posjetitelja, da pogađaju da niste možda čokolade upisali i pod
K jer možda imate Kraševe čokolade, ili možda pod slovo M jer možda imate u ponudi i mliječne čokolade.

Zato bi pravilano imenovanje čokolada iz prethodnog primjera bilo, po pravilu od opčeg prema specifičnom:

Čokolada mliječna, Kraš, 100 gr.
Čokolada mliječna sa rižom, Kraš
Čokolada mliječna s lješnjacima "Ana"
Čokolada mliječna, Dorina, 80 gr.


Pored pravilnog imenovanja proizvoda, sve te čokolade iz primjera, upisat ćemo i u kategoriju "Čokolada".


Molimo da sada ponovo pogledate naše primjer stranice (Primjer d.o.o.) te obratite pozornost kako smo proizvodima različitih vrsta i tvorničkih marki dodjeljivali imena i razvrstavali ih u smislene kategorije.

Isprobajte razvrstavanje proizvoda prema slovima abecede i to po "nazivu" i po "kategoriji"!