|
|
PRIPREMA ZA RAD-Proučite strukturu Vaše prezentacije, proučite
stranicu sa
kako bi se upoznali što detaljnije u koje cjeline je podjeljena Vaša web
prezentacija, te koje podatke i na koji način u određenoj cjelini možete
objavljivati. -Proučite detaljno sve upute na ovim stranicama. -Proučite
administratorske stranice, isprobajte upis i ažuriranje podataka sa nekoliko
probnih upisa. -Neracionalno je da tekstove osmišljavate kada ste spojeni
na Internet. Isključite se sa Interneta, prikupite cjenike, prospekte,
deklaracije, dokumentaciju o vašoj tvrtki, a potom pokrenite program za
pisanje, i sastavite sve, ili večinu tekstova koje namjeravate objaviti.
Za sastavljanje tekstova, koristite program NOTEPAD, koji možete nači
na svom računalu pod
Start / Programs / Accessories
Zašto? Zato što za uređivanje teksta, npr. pisanje sa bold slovima, prelazak
u novi red i slično, koristit čete se "tagovima", a ne npr. uređivanjem
teksta u Microsoft Wordu. Kada ste sastavili tekstove koje želite
objaviti, ponovo se logirajte na svoje administratorske stranice, te tada
vrlo brzo možete prebaciti tekstove na svoju web prezentaciju, koristeči
COPY i PASTE naredbe.
Takvom pripremom i radom, znatno čete ubrzati svoj rad, a ujedno i uštedjeti
na potršenim impulsima.
Radi preglednosti svih Vaših upisa, upisi proizvoda i usluga dijele
se na:
-PONUDU, i
-POTRAŽNJU
U "ponudu" upisujete isključivo ono što Vi nudite, a pod "potražnju" ono što
Vi tražite, ili želite kupiti.
Kod upisa cijena u potražnji, koristite izraze "do" ili "od - do"
Npr. do 360,00 kuna
ili od 540 do 580 kuna
i sl.
Važno!
Prilikom upisa proizvoda i usluga, postoji i rubrika "KATEGORIJA".
Kategorije proizvoda zadajete sami, te vodite računa o smislenim i jasnim
nazivima kategorija.
Svrha postojanja kategorija proizvoda ili usluga je i preglednost i
mogučnost brzog pronalaženja određene grupe proizvoda,
jer ako npr. prodajete printere, a imate u asortimanu i Epsonove i HP i
Xerox i druge marke, ili prodajete i Desk Jet i Laserske, ukoliko ih ne bi
povezivala ista kategorija, npr. "Printeri" ili "Pisači", posjetitelju Vaših
stranica teško će biti jednostavno vidjeti samo printere između stotina i
drugih artikala, jer će svaka marka biti pod zasebnim slovom, te se neće svi
ti srodni proizvodi odjednom prikazati posjetitelju Vaše prezentacije u
jednom nizu.
Stoga je vrlo bitno da vodite računa o imenovanju kategorija, a također je
bitno da ako imate više sličnih proizvoda unutar iste kategorije, da sve
proizvode imenujete od opčeg prema specifičnom.
Npr. ako imate u ponudi više vrsta čokolade, loš upis bi izgledao ovako:
Čokolada mliječna, Kraš, 100 gr.
Kraš čokolada, mliječna s rižom
Mliječna čokolada s lješnjacima "Ana"
Dorina, mliječna čokolada, 80 gr.
Takvim upisom, posjetitelj Vaših stranica neće vidjeti sve čokolade koje
imate u ponudi, ukoliko odabere, logično, slovo Č ukoliko i traži čokolade.
Takvim upisom vidjet će samo jedan artikal i to onaj kojem upis počine sa
slovom Č.
ne možemo očekivati dosjetljivost posjetitelja, da pogađaju da niste možda
čokolade upisali i pod
K jer možda imate Kraševe čokolade, ili možda pod slovo M jer možda imate u
ponudi i mliječne čokolade.
Zato bi pravilano imenovanje čokolada iz prethodnog primjera bilo, po
pravilu od opčeg prema specifičnom: Čokolada mliječna, Kraš, 100 gr.
Čokolada mliječna sa rižom, Kraš
Čokolada mliječna s lješnjacima "Ana"
Čokolada mliječna, Dorina, 80 gr.
Pored pravilnog imenovanja proizvoda, sve te čokolade iz primjera, upisat
ćemo i u kategoriju "Čokolada".
Molimo da sada ponovo pogledate naše
te obratite pozornost kako smo proizvodima različitih vrsta i tvorničkih
marki dodjeljivali imena i razvrstavali ih u smislene kategorije.
Isprobajte razvrstavanje proizvoda prema slovima abecede i to po "nazivu"
i po "kategoriji"!
|