> Stalni ugovorni korisnik > Pretraživanje > Pretraživanje tekstova > Izrada web stranica > Istraživanje tržišta > Investicijski projekti > Zakoni i drugi propisi > Trgovačko pravo, ugovori > Posebne ponude i akcije
|
POSLOVNI IMENICI Zašto mi je potreban poslovni imenik? Što mi omogućava poslovni imenik? Poslovni imenici (adresari) mogu Vam biti od izuzetne pomoći da promovirate vlastitu tvrtku, predstavite se ciljanoj klijenteli, istražujete tržište, povećate zaradu i smanjite troškove. Navest ćemo samo nekoliko primjera iz prakse naših redovnih korisnika. 1. Poduzetnik iz Zagreba otvara trgovinu građevinskim materijalom i željeznom robom, elektro alatom i vodoinstalacijski materijalima. Otvorio je trgovinu, oglašavao se u Plavom oglasniku i lokalnim radio postajama, no većeg prometa nije imao. Po preporuci prijatelja, naručuje od Poslovnog foruma imenik (adresar) sa svim poduzećima i obrtnicima (majstorima) koji izvode građevinske radove, završne radove, izolacijske radove, vodoinstalaterske radove. Istima šalje dopis (katalog) sa pregledom svoje ponude i s obzirom da je to upravo njegovo ciljano tržište promet mu se povećava preko 800 %. U naknadnoj anketi utvrđuje, da njegove oglase u medijima nisu niti primjetili, jer su zauzeti svojim poslom, a da su za ponudu saznali tek kad su dobili osobno poslovni dopis. 2. Ugostiteljski obrt iz Osijeka uvodi u svoju ponudu i marende. Nakon oglašavanja u lokalnom oglasniku, promet se nije značajno povečao. Od Poslovnog foruma naručuje pregled svih poduzeća u široj okolici koji imaju više od 10 zaposlenih. Direktorima poduzeća, po tako pripremljenom adresaru, obraća se osobno i predstavlja im vlastitu ponudu. Na taj način je popunio cijeli kapacitet lokala, te pored toga s obzirom na veću potražnju uveo i catering uslugu. 3. Poljoprivrednik iz Đakova traži kredit za proširenje poljoprivredne proizvodnje. U poslovnom planu (elaboratu) navodi, kao i drugi poljoprivredni proizvođači, uobičajne fraze "...kako na tržištu nema dovoljne konkurencije...", te da i on može plasirati svoje proizvode...". Komisija koja odobrava kredite traži da elaboriraju takve tvrdnje točnim prikazom svih obrta i poduzeća. Drugi tražitelji kredita navode nekompletne popise, prema telefonskom imeniku (u telefonskom imeniku tvrtke nisu razvrstane prema Nacionalnoj kl. djelatnosti), a samo poljoprivrednik iz Đakova naručuje adresar Poslovnog foruma, prikazuje točan pregled i samo se njemu odobrava kredit. 4. Vlasnik trgovine iz Šibenika želi proširiti svoj asortiman proizvoda, i naći nove dobavljače robe, kako bi proširio svoj asortiman i pronašao povoljnije ponude. Za to mu je bio potreban pregled svih poduzeća registriranih za trgovinu na veliko, a takav popis upravo je našao na Poslovnom forumu. 5. Trgovina uredskim materijalom oglašava se putem besplatnih oglasnika, no takve oglasnike čitaju i domačice, prodavatelji automobila, stanova, a ponajmanje direktori jer su zauzeti svojim poslovanjem ili imaju već od prije dobavljača na kojeg su navikli, iako i cijene nisu najniže. Obrtnik iz Rijeke umjesto da se oglašava u oglasnicima, nabavlja poslovni imenik (adresar) Poslovnog foruma, i ciljano predstavlja svoju ponudu direkto direktorima poduzeća. Navedeno je samo nekoliko primjera. Prema građanima može se oglašavati putem oglasnika i putem web stranica, no prema drugim tvrtkama, najisplativiji i najefektniji način predstavljanja svojih proizvoda ili usluga je direktni kontakt, te je takav način predstavljanja bez konkurencje, bez obzira išao on putem telefona, pismom ili osobnim kontaktom, uvjek je potrebno odrediti krug poslovnih subjekata kojima se želimo obratiti, a u tome jest prednost poslovnih imenika Poslovnog foruma, jer se svaki imenik može sastaviti prema konkretnim potrebama naručitelja. Sad kada možete utvrditi popis poslovnih subjekata željenog profila, možete uvoditi i nove usluge, jer ćete moći odrediti "ciljano" tržište. Putem takvih imenika može se i analizirati konkurencija. Istraživanja pokazuju da većina poduzetnika namjerava proširivati svoje poslovanje. Ukoliko i dalje nećete raspolagati pravim informacijama, Vaše dosadašnje tržište preuzet će konkurencija. Poslovni imenici isporučuju se u elektronskom obliku (Excel, Access, Word, Notepad i sl. po želji naručitelja), što omogućuje dodatna razvrstavanja, obradu podataka, ispis na naljepnice i slično. U nastavku je prikazana tabica standardnih najčešće naručivanih imenika (adresara) u kojima su poslovni subjekti razvrstani prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti. Naznačen je i okvirni broj poslovnih subjekata unutar pojedine djelatnosti, te cijena takvog imenika. Pregled najtraženijih izdanja: I-01 I-02 I-03 I-04 I-05 I-06 I-07 I-08 I-09 I-10 I-11 I-12 I-13 I-14 I-15 I-16 I-17 I-18 I-19 I-20 I-21 I-22 I-23 I-24 I-25 I-26 I-27 I-28 I-29 I-30 I-31 I-32 I-33 I-34 I-35 I-36 I-37 I-38 I-39 I-40
|