|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
PRETRAŽIVANJE svih objavljenih tekstova |
|
IZRADA WEB STRANICA
Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...
Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.
Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...
Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...
Kontakt:
Poslovni Forum d.o.o.
Napomena: Ne dajemo besplatne pravne savjete!
Ažurirano: 23. 11. 2024.
|
|
USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Smiljko Sokol, predsjednik Suda, te
suci Marijan Hranjski, Petar Klarić, Mario Kos, Jurica Malčić, Ivan Matija, Ivan
Mrkonjić, Agata Račan, Emilija Rajić, Vice Vukojević i Milan Vuković,
rješavajući u povodu prijedloga za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti
zakona s Ustavom, na sjednici održanoj dana 22. svibnja 2002. godine, donio je
RJEŠENJE
I. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti
članka 56. Zakona o normizaciji (»Narodne novine«, broj 55/96) s Ustavom.
II. Ovo rješenje objavit će se u »Narodnim novinama«.
Obrazloženje
1. Irma d.o.o. Našice i Zoran V. iz Našica, koje zastupa odvjetnik Željko M. iz
Našica, podnijeli su prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s
Ustavom odredbe članka 56. Zakona o normizaciji (»Narodne novine«, broj 55/96).
Osporena odredba glasi:
Članak 56.
»(1) Postupci za privredne prijestupe i prekršaje koji su pokrenuti do dana
stupanja na snagu ovoga Zakona dovršit će se prema odredbama propisa koji su
bili na snazi do stupanja na snagu ovoga Zakona.
(2) Postupak u smislu stavka 1. ovoga članka smatra se pokrenutim danom
inspekcijskog pregleda.«
Podnositelji smatraju da osporena odredba članka 56. Zakona nije sukladna članku
3. Ustava Republike Hrvatske u dijelu kojim se uređuje vladavina prava kao
najviša vrednota ustavnog poretka, članku 5. stavku 1., te članku 31. stavku 1.
Ustava.
Osporena odredba vrijeđa i derogira osnovna načela kaznenog zakonodavstva,
načelo ustavnosti – obvezna primjena blažeg zakona, i načelo zakonitosti, što
dovodi do pravne nejednakosti i nesigurnosti, stvara nepovjerenje u pravni
sustav i njegove institucije, temeljna načela i vrednote, ističu podnositelji.
Podnositelji predlažu ukidanje članka 56. Zakona o normizaciji.
Prijedlog nije osnovan.
2. Odredbom članka 3. Ustava utvrđena je, između ostalog, vladavina prava kao
najviša vrednota ustavnog poretka Republike Hrvatske i temelj za tumačenje
Ustava.
Prema odredbi članka 5. stavka 1. Ustava u Republici Hrvatskoj zakoni moraju
biti u suglasnosti s Ustavom, a ostali propisi s Ustavom i sa zakonom.
Prema odredbi članka 31. stavka 1. Ustava nitko ne može biti kažnjen za djelo
koje prije nego je počinjeno, nije bilo utvrđeno zakonom ili međunarodnim pravom
kao kazneno djelo, niti mu se može izreći kazna koja nije bila određena zakonom.
Ako zakon nakon počinjenog djela odredi blažu kaznu, odredit će se takva kazna.
3. Zakon o normizaciji (»Narodne novine«, broj 55/96) stupio je na snagu osmog
dana od dana objave, 18. srpnja 1996. godine.
Zakon o normizaciji uređuje sustav normizacije, temeljne zahtjeve za proizvode,
procese i usluge, sustav ocjenjivanja sukladnosti, isprave koje moraju imati
proizvodi u prometu, donošenje propisa za provedbu tog zakona, te nadzor nad
njegovom primjenom.
Odredbama Glave IX. Kaznene odredbe (članci 51. i 52.) Zakona o normizaciji
propisane su novčane kazne za prekršaj pravne ili fizičke osobe. Osporena
odredba članka 56. sistematizirana je u Glavi X. »Prijelazne i završne odredbe«
koja propisuje mjerodavno pravo za dovršenje postupaka pokrenutih do stupanja na
snagu tog zakona.
Prema odredbi članka 57. Zakona o normizaciji danom stupanja na snagu tog
zakona, prestaje važiti Zakon o standardizaciji (»Narodne novine«, broj 53/91,
26/93, 29/94 i 25/96).
Osporenom odredbom propisuje se da će se postupci pokrenuti do dana stupanja na
snagu Zakona o normizaciji, dovršiti prema odredbama propisa koji su bili na
snazi do stupanja na snagu tog zakona, što znači da će se dovršiti prema
odredbama Zakona o standardizaciji.
4. Prema odredbama članka 2. stavka 4. alineje 1. Ustava zakonodavac odlučuje o
uređivanju gospodarskih, pravnih i političkih odnosa u Republici Hrvatskoj.
U slučaju kad se novim propisom mijenja dosadašnji propis ili stavlja izvan
snage, a u vrijeme njegova stupanja na snagu mogu se zateći u postupku
neriješeni predmeti po dosadašnjem propisu, u prijelaznim odredbama određuje se
koji će se propis primijeniti u postupcima pokrenutim prije njegova stupanja na
snagu.
U osporenoj odredbi članka 56. Zakona o normizaciji zakonodavac se opredijelio,
u okviru svojih ovlasti utvrđenih Ustavom, za primjenu pravila prema kojem se
pokrenuti postupci dovršavaju po propisima koji su bili na snazi do stupanja na
snagu tog zakona. Zakonodavac se dakle opredijelio za primjenu propisa koji je
bio na snazi u vrijeme počinjenja prekršaja, a to je Zakon o standardizaciji.
Pri tom zakonodavac propisuje zakonsku definiciju što se smatra pokrenutim
postupkom, a to je postupak pokrenut danom inspekcijskog pregleda. Odredbom
članka 56. zakonodavac uvažava načelo vladavine prava, a time i načelo pravne
sigurnosti.
Opće zahtjeve, koji proizlaze iz Ustavom propisanog načela vladavine prava u
odnosu na nacionalne zakone čije je donošenje u nadležnosti Hrvatskog sabora,
Ustavni sud Republike Hrvatske utvrdio je u točkama 10. i 11. svoje Odluke broj:
U-I-659/1994, U-I-146/1996, U-I-228/1996, U-I-859/1999 od 15. ožujka 2000.
godine, objavljene u »Narodnim novinama«, broj 31/00.
Zaštićene vrijednosti koje se krše počinjenjem prekršaja jesu javni poredak i
druge društvene vrijednosti koje nisu zaštićene kaznenim zakonima kojima su
propisana kaznena djela. Prekršaji i prijestupi izdvojeni su od kaznenog prava
odnosno od kaznenih djela u užem smislu, pa za ocjenu ustavnosti osporenog
članka Zakona o normizaciji, po ocjeni Ustavnog suda, nije mjerodavna odredba
članka 31. stavka 1. Ustava.
Svoje stajalište u odnosu prekršaja i prijestupa prema odredbi članka 31. stavka
1. Ustava, Ustavni sud je utvrdio u rješenju broj: U-I-607/1996 i dr. od 5.
srpnja 2000. godine, objavljenom u »Narodnim novinama«, broj 68/00 i u rješenju
broj: U-I-617/1996 i dr. od 11. srpnja 2000. godine, koje nije objavljeno.
5. Slijedom izloženog, Ustavni sud Republike Hrvatske je utvrdio da osporena
odredba članka 56. Zakona o normizaciji nije u nesuglasju s odredbama članka 3.
članka 5. stavka 1., te članka 31. stavka 1. Ustava, pa nema osnove za
pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom.
6. Ustavni sud je, na temelju članka 43. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu
Republike Hrvatske (49/02 – pročišćeni tekst), riješio kao u točki I. izreke.
Točka II. izreke rješenja temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona o
Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Broj: U-I-831/2000
Zagreb, 22. svibnja 2002.
USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
Predsjednik
dr. sc. Smiljko Sokol, v. r.
|