Oglasi i marketingOglasi i marketing - Oglasi i marketing za obrtnike, udruge i trgovačka društvaMarketing je profitabilno zadovoljenje potreba. Predstavlja dinamično područje poslovne ekonomije koja počiva na tržišnoj razmjeni. Marketing je društveni i upravljački proces koji putevima stvaranja, ponude i razmjene proizvoda i usluga od vrijednosti s drugima, pojedinci i grupe dobivaju ono šta im je potrebno ili što žele (Izvor: Phillip Kotler). American Marketing Association marketing definira kao "organizacijsku funkciju i niz procesa s ciljem stvaranja, komuniciranja i isporuke vrijednosti potrošačima te upravljanja odnosima s potrošačima na način koji pogoduje organizaciji i njenim vlasnicima". Marketing se bavi potrebama ljudi i pronalazi načine zadovoljenja tih potreba, a također pronalazi i potrebe kojih potrošači u datoj točki vremena još nisu svjesni, te također pomaže u oblikovanju proizvoda i usluga za njihovo zadovoljenje. OGLASI I MARKETING - LINK NA OPŠIRNIJE INFORMACIJE Izrada poslovnih internet stranica CMS web stranice Hosting i domene Internet trgovine Turizam Web tražilice Posebna ponuda Poslovni imenici Primjeri ugovora Poslovni izvještaji Primjeri poslovnih planova Savjetovanje Trgovačko posredovanje Istraživanje tržišta Oglasi i marketing Katalog proizvoda i usluga Pravo, propisi i zakoni Korisni programi Sigurnost i nadzor Poslovni forum Aktualno Žensko poduzetništvo Financije Knjigovodstvo SAZNAJTE KOJE ĆE TVRTKE PROPASTI, TKO NIJE TRŽIŠNO KONKURENTAN, SAZNAJTE DA LI I VAŠA TVRTKA PROPADA! NOVO ZA PODUZETNIKE EKONOMSKI LEKSIKON Iz sadržaja ekonomskog leksikona: Usporedba metoda periodičnog i stalnog vođenja zaliha, Obveze prema zakonu o porezu na dodanu vrijednost, Predmet oporezivanja i nastanak porezne obveze, Prestanak obveze, Krediti za regionalne projekte, Plaćanje u kunama, Globalni menadžment ljudskih potencijala, Izvještaji s tržišta dionica, Nemogućnost utvrđivanja porijekla narudžbenice, Zatezne kamate između povezanih osoba, Pojamutrošaka, troškova, izdataka i rashoda, Ekološki porezi, Kontinuirano motrenje potraživanja od kupaca, Američke i europske opcije, Poslovi s vrijednosnim papirima na tržištu kapitala, Popis u skladištima, Teorija potrošačevog izbora, Odstupanja direktnog materijala i direktnog rada, Financijski učinak socijalnog osiguranja, Monopol kod određivanja tarifa, Posebni poslovni dokumenti, Odbijanje zahtjeva za školsku praksu učenicima, Obnavljanje poslovnog odnosa, Bankarski poslovi, Početak poreznog postupka, Postavljanje misije, vizije i ciljeva, Struktura okoline, Izbor uzorka, Djelomično ispunjenje, Stvarna godišnja dobit, Pojam i značenje analize financijskih izvještaja, Metode sastavljanja izvještaja o novčanom toku, Upravljanje vrijednosti marke, Obične ili redovne dionice, Kratkoročno planiranje revizije informacijskih sustava, Gerila marketing, Zamjena jednog anatocizma drugim, Uključivanje vlastitih troškova u trošak zaliha robe, Ostali domaći izdavatelji, Vrste kamata, Statistička pomagala za analiziranje podataka... Link na Ekonomski leksikon potražite putem naslovne web stranice Poslovnog foruma >>>> Oglasi i marketing - Ažurirano: 20. 11. 2024. |