Istraživanje tržištaIstraživanje tržišta - Istraživanje tržišta za obrtnike, udruge i trgovačka društvaNajbolji način za spoznaju ključnih informacija za pokretanje novog poslovnog pothvata je napraviti dobru analizu tržišta. Poznavanje tržišta neophodan je preduvjet u izradi kvalitetnog marketinškog plana i svih drugih poslovnih aktivnosti. Kvaliteta poslovnih odluka koje donosite, izravno ovisi o kvaliteti informacija kojima raspolažete. Istraživanje tržišta pruža potporu pri donošenju marketinških odluka. Istraživanje tržišta je unaprijed osmišljeni (planirani) proces prikupljanja i analiziranja podataka, u svrhu pružanja informacija bitnih za donošenje odluka o upravljanju i poslovanju. Svrha istraživanja tržišta je prikupljanje podataka i informacija koje su neophodne za planiranje, organiziranje i kontrolu procesa poslovanja. Istraživanje tržišta omogućava da donosimo ključne odluke na osnovu vjerodostojnih informacija koje dobijemo istraživanjem, kao i rješavanje problema i prepreka na putu do uspjeha u poslovanju. Neophodnost istraživanja tržišta se ogleda u tome što se rizik nikada u potpunosti ne može eliminirati, te se zbog toga se prikupljanjem informacija smanjuje rizik prilikom donošenja poslovnih odluka. Dakako da neki "poduzetnici" nikada ne rade istraživanja, ali dakako da takve tvrtke i propadaju. LINK ZA DODATNE INFORMACIJE - Istraživanje tržišta Izrada poslovnih internet stranica CMS web stranice Hosting i domene Internet trgovine Turizam Web tražilice Posebna ponuda Poslovni imenici Primjeri ugovora Poslovni izvještaji Primjeri poslovnih planova Savjetovanje Trgovačko posredovanje Istraživanje tržišta Oglasi i marketing Katalog proizvoda i usluga Pravo, propisi i zakoni Korisni programi Sigurnost i nadzor Poslovni forum Aktualno Žensko poduzetništvo Financije Knjigovodstvo SAZNAJTE KOJE ĆE TVRTKE PROPASTI, TKO NIJE TRŽIŠNO KONKURENTAN, SAZNAJTE DA LI I VAŠA TVRTKA PROPADA! NOVO ZA PODUZETNIKE EKONOMSKI LEKSIKON Iz sadržaja ekonomskog leksikona: Uračunavanje inozemnog poreza, Kontrole nad subverzivnim napadima, Isporuka nekretnina, Oblici poslovnih organizacija, Polaganje ispita za knjigovođu, Zakon o zemljišnim knjigama, Dogovaranja prije i nakon pregovora, Honorarni poslovi kod kuće, Pribavljanje sredstava, Primjeri inozemne prakse o kamatama, Sporazumi o koncesijama za usluge: objavljivanje, Primjena proračunskih klasifikacija, Uvjeti u kojima se provodi kontrola, Zaštićene kategorije radnika, Obveze i izvor sredstava, Obilježja ugovora o osiguranju, Razlozi poteškoća u delegiranju, Porezni obveznik u stečaju, Načelo održanja kapitala, Popratni upitnik radi lakše analize banaka, Status humanitarnih udruga, Utjecaj na tržišnu nišu banke, Obveznik poreza na dobit, Doprinosi iz i na plaću, Povjerljive obavijesti i odgovornost za štetu, Računovodstveno praćenje potraživanja od kupaca, Učinci promjene poreznog oblika, Dva menadžerska alata, Troškovi uzajamnog investicijskog fonda, Zajednički interesi i sukob interesa, Uvoz robe na paritetu cip i zaračunavanje, Financijska analiza i planiranje i revizija poslovanja, Izvještaj o novčanom toku kod redovnog poslovanja, Odlučivanje o pravima i obvezama iz radnog odnosa, Pojam i svrha plana, Državni službenici i namještenici, Primjena odredbi o sudjelovanju radnika u odlučivanju, Prodaja proizvoda na veliko, Rizik neizvršenja obveze, Trasat, Državna poticajna sredstva i kredit stambene štednje, Investicijske kompanije, Klijenti, Obveze agencije u vezi s isplatama primitaka radnicima, Osporavanje troškova prijevoza, Obvezni prekršajni nalog, Proizvodna poduzeća, Ocjena percipirane jednostavnosti uporabe sustava, Programi i projekti za poticanje poduzetništva, Sudjelovanje u razrednoj raspravi o slučaju, Vrste revizijskih uzoraka, Olakšice u plaćanju doprinosa za radnike, Poljoprivredno gospodarstvo organizirano kao obrt, Troškovi po broju proizvoda, Izvanbilančna regulativa, Nepovratnost poreza, Kreditna metoda ubiranja poreza... Link na Ekonomski leksikon potražite putem naslovne web stranice Poslovnog foruma >>>> Istraživanje tržišta - Ažurirano: 20. 11. 2024. |