Istraživanje tržišta - Hrvatska ponudaHrvatska ponuda - Istraživanje tržišta - Istraživanje tržišta za obrtnike, udruge i trgovačka društvaNajbolji način za spoznaju ključnih informacija za pokretanje novog poslovnog pothvata je napraviti dobru analizu tržišta. Poznavanje tržišta neophodan je preduvjet u izradi kvalitetnog marketinškog plana i svih drugih poslovnih aktivnosti. Kvaliteta poslovnih odluka koje donosite, izravno ovisi o kvaliteti informacija kojima raspolažete. Istraživanje tržišta pruža potporu pri donošenju marketinških odluka. Istraživanje tržišta je unaprijed osmišljeni (planirani) proces prikupljanja i analiziranja podataka, u svrhu pružanja informacija bitnih za donošenje odluka o upravljanju i poslovanju. Svrha istraživanja tržišta je prikupljanje podataka i informacija koje su neophodne za planiranje, organiziranje i kontrolu procesa poslovanja. Istraživanje tržišta omogućava da donosimo ključne odluke na osnovu vjerodostojnih informacija koje dobijemo istraživanjem, kao i rješavanje problema i prepreka na putu do uspjeha u poslovanju. Neophodnost istraživanja tržišta se ogleda u tome što se rizik nikada u potpunosti ne može eliminirati, te se zbog toga se prikupljanjem informacija smanjuje rizik prilikom donošenja poslovnih odluka. Dakako da neki "poduzetnici" nikada ne rade istraživanja, ali dakako da takve tvrtke i propadaju. LINK ZA DODATNE INFORMACIJE - Istraživanje tržišta Izrada poslovnih internet stranica CMS web stranice Hosting i domene Internet trgovine Turizam Web tražilice Posebna ponuda Poslovni imenici Primjeri ugovora Poslovni izvještaji Primjeri poslovnih planova Savjetovanje Trgovačko posredovanje Istraživanje tržišta Oglasi i marketing Katalog proizvoda i usluga Pravo, propisi i zakoni Korisni programi Sigurnost i nadzor Poslovni forum Aktualno Žensko poduzetništvo Financije Knjigovodstvo SAZNAJTE KOJE ĆE TVRTKE PROPASTI, TKO NIJE TRŽIŠNO KONKURENTAN, SAZNAJTE DA LI I VAŠA TVRTKA PROPADA! NOVO ZA PODUZETNIKE EKONOMSKI LEKSIKON Iz sadržaja ekonomskog leksikona: Analiza financijskih izvještaja, Porezna tajna, Osobine ličnosti menadžera, Zakonske odredbe koje određuju poduzetničku plaću, Upoznavanje i razumijevanje sustava internih kontrola, Ostali oblici poduzetničkog organiziranja, Obavijest kupcu da je roba spremna, Troškovi dugoročnih rezerviranja, Konfirmacija, Metodološka polazišta upravljanja prihodima u dugom roku, Uvođenje i koncepcija obračuna, Ugovor o osnivanju ez-a, Priznati kalo za robu, Ostali načini prestanka radnog odnosa, Globalni izazov, Ulaganja kratkotrajne imovine, Pljenidba pokretnina, Međunarodni monetarni fond, Vrste prevaljivanja poreza, Obveza zapošljavanja osoba s invaliditetom, Obračunavanje poreza i knjigovodstvo, Međunarodni aspekti tržišta obveznica, Prva faza poslovanja i budžetiranje kapitala, Stavke bilance, Na koji način kompanije isplaćuju gotovinu dioničarima, Osiguranje, Porez na promet nekretninama, Ostali troškovi poslovanja, Načela vrednovanja elemenata financijskih izvještaja, Pokazatelji za nadzor nad zalihama materijala, Rizik likvidnosti i uzajamni investicijski fondovi, Porezno određenje troškova službenih putovanja, Osvrt na valutnu restrikciju, Testiranje kontrola, Ustupanje potraživanja ugovorom ili cesija, Istraživanje tržišta ... Link na Ekonomski leksikon potražite putem naslovne web stranice Poslovnog foruma >>>> Istraživanje tržišta - Ažurirano: 22. 12. 2024. |