|
|
Istraživanje tržišta
Istraživanje tržišta - Istraživanje tržišta za obrtnike, udruge i trgovačka društva
Najbolji način za spoznaju ključnih informacija za pokretanje novog poslovnog
pothvata je napraviti dobru analizu tržišta. Poznavanje tržišta neophodan je
preduvjet u izradi kvalitetnog marketinškog plana i svih drugih poslovnih aktivnosti.
Kvaliteta poslovnih odluka koje donosite, izravno ovisi o kvaliteti informacija kojima raspolažete.
Istraživanje tržišta pruža potporu pri donošenju marketinških odluka.
Istraživanje tržišta je unaprijed osmišljeni (planirani) proces prikupljanja i
analiziranja podataka, u svrhu pružanja informacija bitnih za donošenje odluka o upravljanju i poslovanju.
Svrha istraživanja tržišta je prikupljanje podataka i informacija koje su
neophodne za planiranje, organiziranje i kontrolu procesa poslovanja.
Istraživanje tržišta omogućava da donosimo ključne odluke na osnovu
vjerodostojnih informacija koje dobijemo istraživanjem, kao i rješavanje
problema i prepreka na putu do uspjeha u poslovanju. Neophodnost istraživanja
tržišta se ogleda u tome što se rizik nikada u potpunosti ne može eliminirati,
te se zbog toga se prikupljanjem informacija smanjuje rizik prilikom donošenja
poslovnih odluka. Dakako da neki "poduzetnici" nikada ne rade istraživanja, ali
dakako da takve tvrtke i propadaju.
LINK ZA DODATNE INFORMACIJE - Istraživanje tržišta
Izrada poslovnih internet stranica
CMS web stranice
Hosting i domene
Internet trgovine
Turizam
Web tražilice
Posebna ponuda
Poslovni imenici
Primjeri ugovora
Poslovni izvještaji
Primjeri poslovnih planova
Savjetovanje
Trgovačko posredovanje
Istraživanje tržišta
Oglasi i marketing
Katalog proizvoda i usluga
Pravo, propisi i zakoni
Korisni programi
Sigurnost i nadzor
Poslovni forum
Aktualno
Žensko poduzetništvo
Financije
Knjigovodstvo
SAZNAJTE KOJE ĆE TVRTKE PROPASTI, TKO NIJE TRŽIŠNO KONKURENTAN, SAZNAJTE DA LI I VAŠA TVRTKA PROPADA!
NOVO ZA PODUZETNIKE
Zajedničko obavljanje obrta,
minimalni tehnički uvjeti za trgovine,
financijsko izvještavanje,
izvanbilančna evidencija,
pravilnici o načinu ostvarivanja porezne olakšice obveznika poreza na dobit,
financijski prihodi,
utvrđivanje godišnjeg paušalnog poreza na dohodak,
računovodstveno praćenje trgovačke robe,
statut udruge,
sniženje cijena i rasprodaja,
javne usluge koje se pružaju potrošačima,
rokovi zastare kod ugovora o osiguranju,
obračun utrška,
korištenje vlastitih proizvoda i usluga za reprezentaciju,
prava radnika zaposlenih u trgovini,
poslovna sposobnost,
računovodstveno praćenje kapitala,
deklariranje predmeta široke potrošnje i igračaka,
računovodstveno praćenje tipičnih poslovnih događaja,
objava ponude na internetu,
nadzor na restoranima i drugim objektima prehrane,
horizontalna i vertikalna analiza financijskih izvještaja na primjeru poduzeća,
raspolaganje utrškom,
rad vijeća radnika europskog društva,
sporazum stranaka i njegovi učinci,
gubitak iznad visine kapitala,
sudski raskid ugovora o radu,
drugi dohodak na koji se plaćaju doprinosi i porez na dohodak,
uvjeti za rad radničkog vijeća,
manjkovi utvrđeni popisom imovine,
obvezni sadržaj pisanog ugovora o radu na izdvojenom mjestu rada,
mirovanje obveze za doprinose,
trajanje prava izbora...
Link na Ekonomski leksikon potražite putem naslovne web stranice Poslovnog foruma >>>>
Istraživanje tržišta - Ažurirano: 4. 10. 2024.
|
|
|