Izrada poslovnih internet stranicaBiti prisutan na Internetu, najjeftiniji je i najbolji način reklamiranja. Ali, trebaju vam KVALITETNE internet stranice!Za sve te otvorene tvrtke, nažalost, nema tržišta, to je stvar čiste matematike. Pobjeđuju samo velike tvrtke, i veliki postaju još veći. Neće nove poduzetnike uništiti niti veliki PDV niti porezi. Kakva je razlika ako je PDV 22% ili 25% ako se je ostvarila prodaja i posao. Da bi se za nekoga uopće saznalo, ma kako god on imao dobre proizvode ili uslugu, nužno je ulaganje u reklamu. Male tvrtke niti tu ne mogu konkurirati velikima, jer jednostavno za to nemaju dovoljno sredstava. Televizijska ili radio reklama je preskupa, a oglasi u tiskanim medijima u modulu od nekoliko centimetara su neprimjetni. S druge strane imamo fenomen Interneta, iako još uvijek veliki broj tvrtki ne zna iskoristiti sve prednosti Interneta. Da li je neka tvrtka zastupljena na Internetu, ovisi prvenstveno o informatičkoj pismenosti / nepismenosti direktora. U Hrvatskoj postoji već preko 1.000.000 registriranih korisnika Interneta. Bez obzira na profil Vašeg posla, ne možete ignorirati tu brojku. Biti prisutan na Internetu, najjeftiniji je i najjednostavniji način da svoje proizvode predstavite svojim budućim korisnicima. Ako to ne učinite Vi, Vaši konkurenti svakako hoće. Dok putem reklame na TV-u ili u novinama o svojem proizvodu možete samo ukratko obavijestiti kupce, na Internetu, uz mnogo manje uloženog novca, omogućite svima da dođu do mnogo detaljnijih informacija i to u bilo koje doba dana ili noći, 24 sata dnevno. Internet je suvremeni medij kojim možete ne samo doprijeti do šireg kruga kupaca, nego i saznati znatno više o njihovom ponašanju, željama i potrebama. Kada netko preko Interneta traži tko nudi određene proizvode ili usluge, neka nađe Vas i neka zaključi da ste Vi oni s kojima želi poslovati! Zašto milijune posjetitelja prepuštati konkurenciji! LINK NA OPŠIRNIJE INFORMACIJE - Izrada poslovnih internet stranica Izrada poslovnih internet stranica CMS web stranice Hosting i domene Internet trgovine Turizam Web tražilice Posebna ponuda Poslovni imenici Primjeri ugovora Poslovni izvještaji Primjeri poslovnih planova Savjetovanje Trgovačko posredovanje Istraživanje tržišta Oglasi i marketing Katalog proizvoda i usluga Pravo, propisi i zakoni Korisni programi Sigurnost i nadzor Poslovni forum Aktualno Žensko poduzetništvo Financije Knjigovodstvo SAZNAJTE KOJE ĆE TVRTKE PROPASTI, TKO NIJE TRŽIŠNO KONKURENTAN, SAZNAJTE DA LI I VAŠA TVRTKA PROPADA! NOVO ZA PODUZETNIKE IZ STRATEGIJE ODRŽIVOG RAZVITKA REPUBLIKE HRVATSKE Polazeći od navedenoga te imajući na umu sve veće pritiske na okoliš, Strategija održivog razvitka Republike Hrvatske usmjerena je, uz poštivanje preuzetih međunarodnih obveza, na dugoročno djelovanje u osam ključnih područja: 1. poticaj rasta broja stanovnika Republike Hrvatske; 2. okoliš i prirodna dobra; 3. usmjeravanje na održivu proizvodnju i potrošnju; 4. ostvarivanje socijalne i teritorijalne kohezije i pravde; 5. postizanje energetske neovisnosti i rasta učinkovitosti korištenja energije; 6. jačanje javnog zdravstva; 7. povezivanje Republike Hrvatske; 8. zaštitu Jadranskog mora, priobalja i otoka. Na tim je područjima nužno preusmjeriti postojeće procese prema održivijem ponašanju. Riječ je o osam ključnih izazova održivog razvitka na kojima se temelje i strateški pravci razvitka Republike Hrvatske. Analiza svakog od pojedinih područja započinje razmatranjem osnovnih značajki postojećeg stanja na temelju kojeg se definira glavni cilj prema kojem se određuje pravac sustavnog i dugoročnog djelovanja. Isto tako, za svako se područje predlažu različiti oblici djelovanja (donošenje politika, sektorskih strategija, provedbe planova i projekata) koji pridonose ostvarivanju glavnoga cilja. Predložene mjere prate konkretni ciljevi, čime se glavni cilj izoštrava, a njegovo ostvarivanje postaje mjerljivo. U ostvarivanje glavnoga cilja nužno je uključiti institucije i tijela državne uprave odgovorne za provođenje odrednica Strategije u svim strateškim i razvojnim dokumentima i programima iz njihova djelokruga rada. Njihovo je djelovanje višestruko: oni vode dijalog s ostalim dionicima te izrađuju i predlažu politike i strategije; provode planove i projekte za ostvarivanje glavnog i konkretnih ciljeva; nadziru provođenje planova i projekata koje provode drugi te prate ostvarivanje ciljeva. Tijela lokalne samouprave igraju vitalnu ulogu u ostvarivanju glavnih ciljeva na lokalnoj razini. Ona promiču održivost u vlastitim Agendama 21 u kojima definiraju svoje lokalne ciljeve prema kojima se orijentiraju gospodarski i socijalni projekti lokalne zajednice, zaštita okoliša ili prilagodba klimatskim promjenama kako bi se provedbom projekata jačala održivost zajednice. Poslovna zajednica pridonosi održivom razvitku time što otvara nova radna mjesta razvojem novih tehnologija uz prihvaćanje mjera zaštite okoliša i, osobito, odgovornim društvenim ponašanjem. Građani svojim aktivnostima izravno oblikuju osnovne tipove ponašanja te pridonose sudjelovanju javnosti u demokratskom razvoju. Vlada RH vodi i preko svojih tijela koordinira i osigurava harmonizaciju svih oblika djelovanja vezanih uz provedbu načela održivosti. Ažurirano: 22. 11. 2024. |