MARKETING - Knjige Naslovna stranica Web marketing Narudžbenica KONTINENTALNI GOSPODARSKI RESURSI I TURIZAM IZRADA WEB STRANICA Samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog... Mobilna responzivnost predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci. Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...
|
e-Marketing
SADRŽAJ KNJIGE e - MARKETING 1 PRISTUPNA RAZMATRANJA 1.1 ELEKTRONIČKO OKRUŽJE POSLOVANJA GOSPODARSKIH SUBJEKATA 1.1.1 POJMOVNA RAZGRANIČENJA 1.1.2 POVIJEST e-POSLOVANJA I e-TRGOVINA 2 INTERNET 2.1 POJMOVNO ODREĐENJE INTERNETA 2.2 POVIJEST INTERNETA 2.3 INTERNET SERVISI 2.3.1 WORLD WIDE WEB 2.3.2 ELEKTRONIČKA POŠTA 2.3.3 DOSTAVNE LISTE (Mailing lists) 2.3.4 PRENOŠENJE DATOTEKA (FTP) 2.3.5 RAD U KORISNIČKIM DISKUSIJSKIM SKUPINAMA (UseNet Discusion Groups) 2.3.6 GLOBALNO ČAVRLJANJE (Internet Relay Chat) 2.3.7 INTERNET TELEFONIRANJE 2.3.8 RAD NA UDALJENOM RAČUNALU (Telnet) 2.4 MOBILNI INTERNET 3 ELEKTRONIČKI MARKETING 3.1 POJMOVNO ODREĐENJE 3.2 TEHNIKE e-MARKETINGA 3.3 e-MARKETING INFORMACIJSKI SUSTAV 3.3.1 UNUTARNJI IZVORI SEKUNDARNIH PODATAKA 3.3.2 VANJSKI IZVORI SEKUNDARNIH PODATAKA 3.3.3 IZVORI PRIMARNIH PODATAKA 3.4 MARKETING - ISTRAŽIVANJA 3.5 POSLOVNO OBAVJEŠTAVANJE I OBAVJEŠTAVANJE O TRŽIŠTIMA 3.5.1 e-BUSINESS INTELLIGENCE 3.5.2 WEB MINING 3.6. IDENTIFICIRANJE TRŽIŠNIH SEGMENATA I ODABIR CILJNIH TRŽIŠTA 3.6.1 SEGMENTACIJA NA INTERNETU 3.6.2 DINAMIČKA e - MIKROSEGMENTACIJA 3.7 e- MARKETING POSLOVANJA 4 KREIRANJE POTROŠAČKIH VRIJEDNOSTI NA INTERNETU 4.1 PROIZVODI U e-OKRUŽENJU 4.2 OBILJEŽJA I PREDNOSTI e - PROIZVODA 4.3 NOVE STRATEGIJE MIX-a PROIZVODA ZA e-TRŽIŠTE 5 e-KOMUNIKACIJA 5.1 e-AIDA model 5.1.1 PRIVLAČENJE POZORNOSTI 5.1.2 ZANIMANJE 5.1.3 ŽELJA 5.1.4 DJELOVANJE 5.2 SASTAVNICE INTERNET OGLAŠAVANJA 5.3 MODELI I SREDSTVA OGLAŠAVANJA NA INTERNETU 5.3.1 OGLAŠAVANJE POMOĆU e-MAIL-a 5.3.2 OGLAŠAVANJE PUTEM WEB-a 5.3.3 NOSITELJI OGLAŠAVANJA NA WEB-u 5.3.4 TELEVIZIJA I RADIO NA INTERNETU 5.3.5 NOVE VRSTE OGLAŠAVANJA 5.4 ODNOSI S JAVNOŠĆU NA INTERNETU 5.5 MJERENJE UČINKOVITOSTI INTERAKTIVNIH MEDIJA 5.5.1 LOG ZAPIS 5.5.2 CLICK-THROUGH 5.5.3 SERVISI ZA RANGIRANJE WEB SITE-ova 5.6 MODELI PLAČANJA OGLAŠAVANJA NA WEB-u 5.7 OGLAŠAVANJE NA WEBu U REPUBLICI HRVATSKOJ 6 e-DISTRIBUCIJA 6.1 EVOLUCIJA U KANALIMA DISTRIBUCIJE I TIPOVI POSREDNIKA 6.2 FUNKCIJE DISTRIBUCIJSKOG KANALA 6.2.1 TRANSAKCIJSKE FUNKCIJE 6.2.2 LOGISTIČKE FUNKCIJE 6.2.3 POMOĆNE FUNKCIJE 6.3. POSLOVNI MODELI e-KANALA 7 POSLOVNI MODELI NA INTERNETU 7.1 ELEKTRONIČKA TRGOVINA 7.1.1 BUSINESS TO BUSINESS TRGOVINA (B2B) 7.1.2 BUSINESS TO CONSUMER (B2C) 7.1.3 MOBILNA TRGOVINA (m-commerce) 7.2 TEHNOLOŠKA INFRASTRUKTURA ELEKTRONIČKE TRGOVINE 7.3 INTERNET PRODAVAONICA 7.4 SPECIJALIZIRANE e-PRODAVAONICE 7.5 ONLINE ROBNE KUĆE (VIRTUALNI PRODAJNI CENTAR) 7.6 INTELIGENTNI POMOĆNI ALATI ZA ELEKTRONIČKU TRGOVINU 7.7 ONLINE AUKCIJE 7.8 IZVRŠAVANJE KUPOPRODAJNOG POSLA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI 7.9 PROCEDURA KUPNJE NA AMAZON.COM-u 7.10 PREDNOSTI ELEKTRONIČKE TRGOVINE 7.10.1 PREDNOSTI ZA PRODAVAČE 7.10.2 PREDNOSTI ZA POTROŠAČE 7.11 POTEŠKOĆE U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI 7.12 SIGURNOST I PRIVATNOST ELEKTRONIČKE TRGOVINE 7.12.1 SIGURNOST 7.12.2 PRIVATNOST 7.13 PLAĆANJE U ELEKTRONIČKOJN TRGOVINI 7.13.1 KREDITNA KARTICA 7.13.2 ELEKTRONIČKI NOVČANIK (Electronic wallet) 7.13.3 ELEKTRONIČKA GOTOVINA (Electronic Cash) 7.13.4 PAMETNA KARTICA (Smart card) 7.14 ELEKTRONIČKA TRGOVINA U HRVATSKOJ 7.15 SKLAPANJE UGOVORA PUTEM INTERNETA 7.16 BUDUĆNOST ELEKTRONIČKE TRGOVINE 7.17 USLUŽNI MODELI NA INTERNETU 7.17.1 e - LEARNING 7.17.2 e - BANKARSTVO 8 e-MARKETNIG U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU 8.1 REZERVACIJSKI SUSTAVI NA INTERNETU 8.1.1 TRANSFORMIRANI REZERVACIJSKI SUSTAVI 8.1.2 REZERVACIJSKI SUSTAVI HOTELSKIH LANACA 8.1.3 REZERVACIJSKI SERVISI NA INTERNETU 8.2 DESTINACIJSKI TURISTIČKI SITE-ovi U HRVATSKOJ 8.2.1 ZASTUPLJENOST TURISTIČKIH ZAJEDNICA NA INTERNETU 8.2.2 KVALITATIVNA ANALIZA DESTINACIJSKIH WEB SITE-ova MALI INTERNET POJMOVNIK Za poglavlje "7.15 SKLAPANJE UGOVORA PUTEM INTERNETA" je uz manje izmjene i dopune, uz dopuštenje Poslovog foruma, korišten tekst pod istim naslovom koji se nalazi na stranicama http://www.poslovniforum.hr/tp/ Naručite knjigu >>>>> |