
MARKETING - Knjige






















|
 |

KNJIGE: MARKETING
e-Marketing
NISU NAM POZNATI PODACI DA LI JE KNJIGA JOŠ UVIJEK U PRODAJI
RANIJA IZDANJA

|
Marketing u turističkom ugostiteljstvu
Izdavač:
Ekonomski fakultet u Osijeku
Recenzija:
Prof. dr. sc. Marcel Meler, redoviti profesor u trajnom zvanju
Ekonomskog fakulteta u Osijeku
Prof. dr. Zdenko Cerović, redoviti profesor Fakulteta za hotelski i
turistički menadžment Opatija
Knjiga ima težnju pružiti pregled marketinških metoda i tehnika koje je
moguće aplicirati u ugostiteljskim objektima. U knjizi se analiziraju
mogućnosti aplikacije prvenstveno na hotele i restorane kao
reprezentativne predstavnike ugostiteljske djelatnosti, i to u kontekstu
turizma.
|

|
Prof. dr. sc. Drago Ružić
e - Marketing
Izdavač: Sveučilište J.J. Strossmayera, Ekonomski fakultet Osijek,
Osijek, 2003. (338 str.)
Pristupna razmatranja, Internet, elektronički marketing, Kreiranje
potrošačkih vrijednosti na Internetu, e – komunikacija, e –
distribucija, poslovni modeli na Internetu, e – marketing u turizmu i
ugostiteljstvu
|

|
Prof. dr. sc. Drago Ružić, Željko Turkalj, Zdenko Tomčić
Razmjenski odnosi u marketingu
– organizacija i provedba
Izdavač: Sveučilište J.J. Strossmayera, Ekonomski fakultet Osijek,
Osijek, 2002. (395 str.)
|

|
Prof. dr. sc. Drago Ružić
Marketinške mogućnosti Interneta
Izdavač: Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u
Osijeku, Osijek 2000. (153 str.)
Recenzenti knjige su: Prof.dr.sc. Marcel Meler, Doc.dr.sc. Nino Novak,
Doc.dr.sc. Darko Tipurić
|

|
Tibor Karpati – Drago Ružić:
Razmjenski odnosi u marketingu
Izdavač: Sveučilište J.J. Strossmayera Osijek, Ekonomski fakultet
Osijek, Osijek 1999. (346 str.)
Recenzenti knjige su: Prof.dr.sc. Marcel Meler, Prof.dr.sc. Zdenko
Segetlija, Doc.dr.sc. Zdenko Cerović
|

|
Prof. dr. sc. Drago Ružić
Upravljanje marketingom u ugostiteljstvu
Izdavač: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski
fakultet u Osijeku, Osijek 1997, 339. str.
|
|
|
|