Ciljevi i program Prijedlog inicijativa Zapisnik konferencije Sudionici konferencije KONTAKT PODACI ZA Poslovni forum d.o.o. Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima Upiti, narudžbe, savjeti... Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i besplatne web stranice prilagođene vašem poslovanju. Savjetovanje i podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno! Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike. Internet je dostupan milijunima ljudi. Ipak, neke tvrtke još uvijek ne shvaćaju moć Interneta. Neke tvrtke uopće nemaju internet stranice, a neke imaju tako amaterske i loše da je to gotovo nevjerojatno. Priuštite si stvarno kvalitetne stranice. Sada po prvi puta imate priliku kvalitetno predstaviti svoju tvrtku milijunima ljudi. Da li ćete tu priliku iskoristiti, to ovisi samo o Vama.
|
Prijedlog inicijativa HRVATSKA KAMPANJA ZA PROMOCIJU DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA – AGENDA 2005. Na konferenciji održanoj 8. prosinca u Zagrebu na temu Promocija društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj: Agenda 2005. sudjelovalo je preko 150 predstavnika tvrtki, poslovnih udruženja, Vlade, stručnih organizacija i akademske zajednice te sindikata i nevladinih organizacija. Svrha konferencije bila je stvoriti temelje za Hrvatsku kampanju za promociju društveno odgovornog poslovanja – Agenda 2005. koja će imati sljedeće ciljeve: Ciljevi 1. Povećati razumijevanje važnosti društveno odgovornog poslovanja u kontekstu uključivanja Hrvatske u Europsku uniju i podizanja konkurentnosti hrvatskog gospodarstva. 2. Stvoriti poticajno okružje za društveno odgovorno poslovanje s obzirom na djelatnosti poslovnih udruga, stručnih organizacija i države. 3. Proširiti opseg društveno odgovornog poslovanja u sljedećim područjima: radna okolina, dobavljački lanac i zaštita potrošača; gospodarstvo za okoliš i održivost, odnosi sa zajednicom i korporativno upravljanje. 4. Povećati opseg znanja o društveno odgovornom poslovanju koje odgovara na potrebe te proizlazi iz situacije u Hrvatskoj. U plenarnoj raspravi i planiranju u tematskim skupinama – radna okolina, dobavljački lanac i zaštita potrošača, gospodarstvo za okoliš i održivost, odnosi sa zajednicom, i korporativno upravljanje – oblikovani su sljedeći prijedlozi inicijativa u sklopu Hrvatske kampanje za promociju društveno odgovornog poslovanja – Agenda 2005. 1. Stvaranje poticajnog okružja za društveno odgovorno poslovanje (DOP) a. Osnivanje Zajednice za društveno odgovorno poslovanje u okviru HGK b. Serija jednodnevnih događanja u županijskim komorama c. Edukacija novinara o DOP-u u suradnji sa specijaliziranim organizacijama i institucijama (Hrvatsko novinarsko društvo, ZaMirNET, Fakultet političkih znanosti itd.) d. Definiranje i usuglašavanje hrvatskog pojmovlja o DOP-u – izrada pojmovnika e. Daljnji razvoj standarda izvještavanja o DOP-u i vanjske verifikacije izvješća f. Prihvaćanje Kodeksa poslovne etike s dobrovoljnim usvajanjem od strane HGK g. Izrada i promocija web portala o DOP-u h. Organizacija dvodnevne konferencije/savjetovanja o DOP-u s naglaskom na razmjenu pozitivnih praksi i stvaranje nacionalne strategije za promociju DOP-a (moguće je ovo savjetovanje učiniti redovitim godišnjim događajem). i. Osmišljavanje programa edukacije malih i srednjih poduzetnika o DOP-u j. Zagovaranje državnog poticanja DOP-a 2. Radna okolina a. Razvoj metodologije za procjenu kvalitete radne okoline b. Uvođenje godišnje rang liste poslodavaca s obzirom na kvalitetu radne okoline uz eventualnu uspostavu godišnje nagrade – praćenje i promocija dobrih praksi c. Provedba nezavisnog monitoringa kvalitete radne okoline od strane sindikata d. Razvoj programa volontiranja zaposlenika (povezano i s temom odnosa sa zajednicom) 3. Dobavljački lanac i zaštita potrošača a. Suradnja tvrtki i udruga potrošača oko edukacije zaposlenika i javnosti o potrošačkim pravima b. Edukacija potrošača o društveno odgovornoj kupnji c. Izrada smjernica i edukacija tvrtki o mogućnostima društveno odgovornog poslovanja spram dobavljača d. Promocija pozitivnih primjera društveno odgovornog poslovanja unutar dobavljačkog lanca 4. Gospodarstvo za okoliš i održivost a. Promocija dobrih praksi zaštite okoliša tvrtki putem zajedničke marketinške kampanje b. Razvoj nezavisnog monitoringa odnosa poslovnog sektora spram zaštite okoliša c. Intenzivnija komunikacija poslovnog sektora prema tijelima državne uprave (pogotovo vezano uz zakonodavstvo) i lokalne samouprave 5. Odnosi sa zajednicom a. Nastavak i širenje edukacije o međusektorskim partnerstvima usmjerenim na razvoj zajednice b. Edukacija tvrtki o transparentnom i učinkovitom ulaganju u zajednicu c. Daljnji razvoj i kvalitetnije izvještavanje o ulaganjima tvrtki u zajednicu 6. Korporativno upravljanje a. Provođenje istraživanja o praksama korporativnog upravljanja i komunikacija rezultata (npr. kroz predavanja i diskusije na temu korporativnog upravljanja) b. Izrada Kodeksa korporativnog upravljanja uz javnu raspravu c. Izrada smjernica za transparentno komuniciranje prema investitorima i ostaloj javnosti putem web stranica tvrtki d. Javna rasprava u ‘whistleblowingu’ i mehanizmima internog izvještavanja koji bi omogućili rano otkrivanje problema i minimizaciju štete Zapisnik konferencije Sudionici konferencije
|