Ciljevi i program Prijedlog inicijativa Zapisnik konferencije Sudionici konferencije KONTAKT PODACI ZA Poslovni forum d.o.o. Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima Upiti, narudžbe, savjeti... Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i besplatne web stranice prilagođene vašem poslovanju. Savjetovanje i podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno! Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike. Internet je dostupan milijunima ljudi. Ipak, neke tvrtke još uvijek ne shvaćaju moć Interneta. Neke tvrtke uopće nemaju internet stranice, a neke imaju tako amaterske i loše da je to gotovo nevjerojatno. Priuštite si stvarno kvalitetne stranice. Sada po prvi puta imate priliku kvalitetno predstaviti svoju tvrtku milijunima ljudi. Da li ćete tu priliku iskoristiti, to ovisi samo o Vama.
|
Ciljevi konferencije / program K O N F E R E N C I J A Promicanje društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj: Agenda za 2005. godinu pod visokim pokroviteljstvom Ministarstva europskih integracija Republike Hrvatske Zagreb, 8. prosinca 2004., Hotel Regent Esplanade Organizatori: Ekonomski institut, Zagreb i Zaklada Konrad Adenauer > > Partneri: Hrvatska gospodarska komora – Komora Zagreb, MAP Savjetovanja, Ministarstvo vanjskih poslova Velike Britanije, Odraz Komunikacijski partner: Hauska & Partner International Communications SVRHA I CILJEVI KONFERENCIJE Konferencija treba okupiti ključne sudionike u dosadašnjem razvoju društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj, pružiti sliku sadašnjeg stanja i predložiti daljnje aktivnosti. Ciljevi konferencije su: 1. Pokazati važnost društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj u kontekstu uključivanja u Europsku uniju i povećanja konkurentnosti gospodarstva 2. Omogućiti dijalog i pripremu programa u cilju promicanja društveno odgovornog poslovanja u sljedećim područjima: radna okolina; dobavljački lanac i potrošači; proizvodnja i zaštita okoliša; odnosi sa zajednicom; korporativno upravljanje. 3. Razviti strategiju budućih aktivnosti tijekom 2005., koje bi komunicirale javnosti u obliku Hrvatske inicijative za društveno odgovorno poslovanje. Predloženi logotip inicijative je u zaglavlju Željena poboljšanja u društveno odgovornom poslovanju do kraja 2005. - podizanje znanja i svijesti o društveno odgovornom poslovanju u svim sektorima društva - prihvaćanje kodeksa poslovne etike i prakse u gospodarstvu (s dobrovoljnim usvajanjem), uz sustav verifikacije - standardizacija izvješća o društvenoj odgovornosti, uz prilagodbu kriterija posebnostima okruženja u Hrvatskoj - promocija kvalitetnih poslovnih praksi i potpora malim i srednjim poduzećima u njihovom usvajanju - razvoj kanala razmjene znanja i iskustava - usklađivanje relevantnih pravnih propisa s direktivama Europske unije PROGRAM 9:00 - 9:30 h - Dolazak i registracija sudionika 9:30 – 10 h - Pozdravni govori pokrovitelja i organizatora konferencije Mr.sc. Marija Pejčinović Burić, državna tajnica, Ministarstvo europskih integracija Dr. Christian Schmitz, voditelj ureda Zaklade Konrad Adenauer u Hrvatskoj Dr. Ivan Teodorović, ravnatelj, Ekonomski institut, Zagreb 10 – 10:20 h - Društveno odgovorno poslovanje i konkurentnost hrvatskog gospodarstva Alen Žepec, dopredsjednik Izvršnog odbora, Hrvatska udruga poslodavaca Srđan Mladinić, SMS, predsjednik Uprave 10:20-10:40 h - Trendovi razvoja društvene odgovornosti poslovanja u Europskoj Uniji Prof. dr. André Habisch, Direktor, Center for Corporate Citizenship, Katoličko sveučilište Eichstätt-Ingolstadt, Njemačka 10:40-11 h - Društveno odgovorno poslovanje i konkurentnost u Europi Lana Narančić, The Prince of Wales International Business Leaders Forum, London Partner Europske poslovne kampanje za društvenu odgovornost 11.30 – 13 h - Okrugli stol: «Postojeće inicijative za razvoj društveno odgovornog poslovanja» Moderatorica: Majda Tafra Vlahović, Coca Cola HBC Hrvatska Sudionici: Mirjana Matešić, Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, dr. Zlatan Fröhlich, HGK - Komora Zagreb, Marijan Host, Hrvatski centar za čistiju proizvodnju, Heidi Eterović, UNDP, dr. Svea Švel-Cerovečki, INA, dr. Mijo Vrhovski, VERN, Cvjetana Plavša - Matić, Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva, Lidija Pavić, Odraz, dr. Gojko Bežovan, CERANEO, Luka Benko, SSSH 14: 00 - 16:00 h - Agenda 2005: Hrvatska inicijativa za društveno odgovorno poslovanje Cilj rada u tematskim grupama: artikulirati jednu ili više konkretnih inicijativa za unapređenje društvene odgovornosti u pojedinom području poslovanja. Time bi se stvorio okvir za djelovanje tijekom 2005. i uključivanje u Europsku poslovnu kampanju za društvenu odgovornost poduzeća. Način rada: Moderatori uvode sudionike u temu kratkim prezentacijama o sadašnjem stanju i prilikama za poboljšanje te moderiraju raspravu prema artikulaciji konkretnih prijedloga zajedničkih aktivnosti. Grupa 1: Radna okolina Moderatorice: Dušanka Marinković Drača, Savez samostalnih sindikata Hrvatske, Heidi Eterović, UNDP, Mojca Domiter, VIPnet Teme: napredna praksa upravljanja ljudskim resursima, vrednovanje rada, cjeloživotno učenje, participacija radnika u upravljanju, sprječavanje diskriminacije, opseg i proces donošenja kolektivnih ugovora, suradnja sindikata i poslodavaca oko promocije društvene odgovornosti poduzeća, certifikacija kvalitete radne okoline. Grupa 2: Dobavljački lanac i potrošači Moderatori: Davor Jurčević, Lura, Karolina Krpeljević, Eko-centar Mavrović, Zdenka Kocmur, Hrvatska udruga za zaštitu potrošača, Marina Škrabalo, MAP Savjetovanja Teme: Potpora velikih poduzeća razvoju malih i srednjih poduzeća kroz dobavljački lanac, standardi kvalitete proizvoda i oglašavanja, deklariranje proizvoda, oblici kontrole (država, javnost, poslovna zajednica), promocija dobrih praksi (nagrade). (Poslovni forum) Grupa 3: Proizvodnja i zaštita okoliša Moderatori: Dubravka Bačun, Ericsson Nikola Tesla, Marijan Host, Hrvatski centar za čistiju proizvodnju, Hrvoje Carić, Odraz Teme: Pregled resursa za unapređenje sustava zaštite okoliša i čistije proizvodnje, smjernice za tvrtke koje nemaju industrijsku proizvodnju, edukacija, računovodstvo upravljanja okolišem, upravljanje kvalitetom, certifikacija, prijenos praksi na mala i srednja poduzeća. Grupa 4: Odnosi sa zajednicom Moderatorice: Vesna Ledić Oppenheim, Zagrebačka banka, Majda Tafra Vlahović, Coca Cola HBC, Sonja Vuković, SLAP, Lidija Pavić, Odraz; Ibrahim Agačević, SMS Teme: Integriranje društvene odgovornosti i ulaganja u zajednicu u politiku oglašavanja, inventivni i održivi oblici ulaganja u zajednicu (partnerstva, prijenos znanja), transparentnost i vidljivost donacija, promicanje individualne odgovornosti i društvenog angažmana (radno mjesto, okruženje, škola / obitelj), praćenje i promocija dobrih praksi (nagrade). Grupa 5: Korporativno upravljanje Moderatorice: Melita Veršić Marušić, odvjetnica, Melita Marčeta Racanović, Varaždinska burza, Daria Mateljak Bartulin, Hauska & Partner Teme: objavljivanje financijskih podataka i transparentnost poslovanja, jednakopravnost dioničara, zaštita manjinskih dioničara, sastav i djelovanje nadzornih odbora, uloga predsjednika uprave u korporacijskom upravljanju 16.30-18:00 h - Prezentacija inicijativa iz tematskih grupa Rasprava i zaključci: Prijedlog Agende 2005 za promociju društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj
|