POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Pretraživanje baze podataka
Internet velesajam - Pregled usluga

PRETRAŽIVANJE
svih objavljenih tekstova



USLUGE

> Upis u bazu podataka

> Primjer upisa u bazu podataka HR gospodarstva

> Pretraživanje baze podataka

> Predstavljanje i povezivanje poslovnih subjekata

> Izrada poslovnih planova i investicijskih projekata

> Istraživanje tržišta

> Marketing

> Web design

> Press clipping

Aktualnosti


> Kontinentalni turizam


Poslovni savjetnik


Pregled svih usluga za poduzetnike

WEB HOSTING

Pregled najvažnijih zakona i propisa

Poslovni web katalog Poslovni web katalog Poslovni web katalog

AGENDA 2005



IZRADA WEB STRANICA

Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...

>> Link na ponudu za izradu web stranica >>

POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga

ANALIZA TRŽIŠTA (26.12.2002.)
Analiza tržišta treba utvrditi što i po kojoj cijeni će se nuditi tržištu, i utvrditi na kojem tržištu će se nuditi proizvod ili uslugu. Hoće li se poslovati na tržištu grada ili općine ili je moguće robu ili uslugu ponuditi na županijskom, odnosno na bilo kojem tržištu. Treba provjeriti i usporediti vlastitu kalkulaciju cijene koštanja proizvoda ili usluge s cijenama konkurencije, tj. napraviti malu analizu kretanja cijena unazad dvije ili tri godine.

Pronaći odgovore što se događalo s cijenama i zašto. Treba ocijeniti kakva će biti potražnja i postoje li potencijalni kupci koji su zainteresirani za vaš proizvod.
Ako su kupci poznati može ih se i posjetiti i razgovarati o mogućim nabavama tih proizvoda ili usluga, informirati se o cijenama koje su spremni platiti i o rokovima plaćanja.
Pitanje kako osigurati likvidnost odnosno dovoljno gotovine za poslovanje, jedan je od najvećih problema današnjice. Kod analize tržišta prodaje mogu se koristiti podaci Hrvatske gospodarske i obrtničke komore, Udruge malih i srednjih poduzetnika, statističke podatke, itd. Treba ocijeniti kapacitete proizvodnje i prihode koje je moguće ostvariti, a plan prodaje mora biti realan. Isto tako mora se procijeniti koliki će biti vaš udio na tržištu, pored već postojećih konkurenata. Analizom konkurencije utvrđujemo koliko brojčano ima istih ili sličnih na tržištu, procjenjuju se vaše i njihove prednosti i loše strane, i što se može poboljšati u odnosu na konkurente.
Ne smiju se zanemariti ni pitanja lokacije. Kod procjene potražnje treba vidjeti komu su potrebni proizvodi i usluge koje se planiraju ponuditi. Prihod od prodaje je stvarni ciljni faktor. Svakako da će rezultat biti malo netočan, još je uvijek bolji nego intuicija. Razmislite i o tome kako bi se kupci informirali o vašoj ponudi, a kod oglašavanja vodite računa o ciljevima oglašavanja, a to je upoznavanje kupca s proizvodom ili uslugom. Želite li postati poznati zainteresirajte kupca, jer ne može biti poznat onaj za kojeg se ne zna. Najvažnije je znati prepoznati želje kupaca i ispuniti ih. Ne proizvodite ono što ne možete proizvesti, već proizvedite ono što ćete moći prodavati.

Vrlo je važno i planiranje nabave, što će se nabavljati, po kojoj cijeni i kvaliteti, kod kojeg dobavljača, pod kojim uvjetima, koji su rokovi isporuke, način plaćanja, troškovi nabave, prijevoza, carine i slično.
Ako se nabavljaju strojevi i alati treba utvrditi je li kupnja na domaćem ili stranom tržištu, radi osiguranja sredstava plaćanja (kuna ili deviza).
Treba napraviti popis stvari koje će se nabavaljati i po kojoj cijeni i koji je vijek trajanja stroja ili alata. Kada je riječ o obrtnim sredstvima ona se javljaju kao sirovine i tu se mora dobro planirati količine iz nekoliko razloga.
Planirane količine moraju biti dovoljne u proizvodnji da mogu osigurati normalan ciklus proizvodnje u određenom vremenskom razdoblju, a ne smiju biti prevelike kako ne bi "zaledili" gotov novac, i troškovi skladištenja ne smiju opterećivati nabavu sirovina.
Potrebno je planirati i potreban gotov novac za početak poslovanja, a to su plaće, plaćanje dobavljača, osiguranja, struje i slično, što je potrebno za normalno poslovanje.



- BANKARSKI UGOVORI
- BANKARSKI NOVČANI DEPOZIT
- KOMANDITNO DRUŠTVO
- BANKARSKI UGOVOR O KREDITU
- OBRAČUN AMORTIZCIJE
- POREZNI PREKRŠAJI
- ORGANIZACIJA RUKOVOĐENJA
- HRVATSKA OBRTNIČKA KOMORA
- INSTITUCIJE ZA TRGOVANJE DIONICAMA
- INVESTIRANJE - ZAJMOVI
- Otvaranje obrta, obrtnica, povlastica
- OBRT I VRSTE OBRTA
- Slobodne zone i slobodna skladišta
- LEASING - općenito
- DEVIZNO POSLOVANJE - konsignacija
- NAJVEĆE SVJETSKE PRONEVJERE




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 




Poslovni Forum d.o.o. ® ©


Poslovne usluge, web usluge, marketing, ekonomija, financije, web dizajn
Kontakt podaci - E-mail - Telefon - Mobitel