|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|



PRETRAŽIVANJE svih objavljenih tekstova |
|






















|

IZRADA WEB STRANICA
Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...
Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.
Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...
Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...
|
|
 |
ANALIZA TRŽIŠTA (26.12.2002.) |
 |
Analiza tržišta treba utvrditi što i po kojoj cijeni će se nuditi tržištu, i utvrditi na kojem tržištu će se nuditi proizvod ili uslugu. Hoće li se poslovati na tržištu grada ili općine ili je moguće robu ili uslugu ponuditi na županijskom, odnosno na bilo kojem tržištu. Treba provjeriti i usporediti vlastitu kalkulaciju cijene koštanja proizvoda ili usluge s cijenama konkurencije, tj. napraviti malu analizu kretanja cijena unazad dvije ili tri godine. Pronaći odgovore što se događalo s cijenama i zašto. Treba ocijeniti kakva će biti potražnja i postoje li potencijalni kupci koji su zainteresirani za vaš proizvod. Ako su kupci poznati može ih se i posjetiti i razgovarati o mogućim nabavama tih proizvoda ili usluga, informirati se o cijenama koje su spremni platiti i o rokovima plaćanja. Pitanje kako osigurati likvidnost odnosno dovoljno gotovine za poslovanje, jedan je od najvećih problema današnjice. Kod analize tržišta prodaje mogu se koristiti podaci Hrvatske gospodarske i obrtničke komore, Udruge malih i srednjih poduzetnika, statističke podatke, itd. Treba ocijeniti kapacitete proizvodnje i prihode koje je moguće ostvariti, a plan prodaje mora biti realan. Isto tako mora se procijeniti koliki će biti vaš udio na tržištu, pored već postojećih konkurenata. Analizom konkurencije utvrđujemo koliko brojčano ima istih ili sličnih na tržištu, procjenjuju se vaše i njihove prednosti i loše strane, i što se može poboljšati u odnosu na konkurente. Ne smiju se zanemariti ni pitanja lokacije. Kod procjene potražnje treba vidjeti komu su potrebni proizvodi i usluge koje se planiraju ponuditi. Prihod od prodaje je stvarni ciljni faktor. Svakako da će rezultat biti malo netočan, još je uvijek bolji nego intuicija. Razmislite i o tome kako bi se kupci informirali o vašoj ponudi, a kod oglašavanja vodite računa o ciljevima oglašavanja, a to je upoznavanje kupca s proizvodom ili uslugom. Želite li postati poznati zainteresirajte kupca, jer ne može biti poznat onaj za kojeg se ne zna. Najvažnije je znati prepoznati želje kupaca i ispuniti ih. Ne proizvodite ono što ne možete proizvesti, već proizvedite ono što ćete moći prodavati.
Vrlo je važno i planiranje nabave, što će se nabavljati, po kojoj cijeni i kvaliteti, kod kojeg dobavljača, pod kojim uvjetima, koji su rokovi isporuke, način plaćanja, troškovi nabave, prijevoza, carine i slično. Ako se nabavljaju strojevi i alati treba utvrditi je li kupnja na domaćem ili stranom tržištu, radi osiguranja sredstava plaćanja (kuna ili deviza). Treba napraviti popis stvari koje će se nabavaljati i po kojoj cijeni i koji je vijek trajanja stroja ili alata. Kada je riječ o obrtnim sredstvima ona se javljaju kao sirovine i tu se mora dobro planirati količine iz nekoliko razloga. Planirane količine moraju biti dovoljne u proizvodnji da mogu osigurati normalan ciklus proizvodnje u određenom vremenskom razdoblju, a ne smiju biti prevelike kako ne bi "zaledili" gotov novac, i troškovi skladištenja ne smiju opterećivati nabavu sirovina. Potrebno je planirati i potreban gotov novac za početak poslovanja, a to su plaće, plaćanje dobavljača, osiguranja, struje i slično, što je potrebno za normalno poslovanje.
|
 |
 |
 |
|
 |

|