POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
Samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranicu. Korištenje administracije slično je kao Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...
Mobilna responzivnost predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.
Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...
1. Primjer aktivnosti uporabe motivacijskih tehnika u
upravljanju ljudskim potencijalima
Unutar tvrtke Poslovni Forum došlo je do potpunih promjena menadžerskog posla, načina na
koji misli, organizira, inspirira, razvija, osposobljava, motivira i
nagrađuje rad onih koji za poduzeće stvaraju i dodaju vrijednost, a to su
izvršitelji, tj. zaposlenici. Teži se komunikaciji između zaposlenika i
menadžera koja se mora temeljiti na prijateljskoj osnovi.
Trening i razvoj zaposlenika jedan je od najvažnijih zadataka s kojim se
poduzeće suočava. Njihova kvaliteta, učestalost i pravodobnost uvelike
utječu na preživljavanje i konkurentnost poduzeća. Na koji način trenirati i
razvijati potencijale ljudi, jedno je od pitanja kojem poduzeće posvećuje
veliku pozornost.
Stvaranje okruženja u kojem se zaposlenici osjećaju ugodno stvara dobru
podlogu za motiviranje zaposlenika da posao obavljaju dobro, savjesno i
svojevoljno. Svjesni su da će u takvim uvjetima zaposlenici realizirati
zadan im zadatak te će htjeti postići najbolje rezultate.
1.1. PLAĆE ZAPOSLENIKA
Uz obračun plaća u poduzeću vezane su određene
specifičnosti.
Obračun plaća vrši se pojedinačno uvažavajući sve elemente koji utjeću na
formiranje plaće.
Zaposlenici ostvaruju plaću na temelju:
- obavljenog rada (osnovna plaća),
- radnog staža,
- stimulacije,
- posebnih uvjeta rada, i
- naknada solidarnosti.
Zaposlenik ostvaruje i dio plaće kao naknadu troškova prehrane u tijeku rada
kao i jednokratno godišnje povećanje plaće za godišnji odmor (regres), prije
korištenja godišnjeg odmora, u visini prosječne neto plaće u tvrtki isplaćene u
prethodnom mjesecu.
Vrlo je značajna stavka i mogućnost ostvarenja naknade i na temelju izuma i
tehničkih unapređenja na način i u visini utvrđenoj posebnim općim aktom.
Obračun i isplata plaća vrši se u dva dijela. Prvi dio je akontacija plaće i
isplaćuje se između 24. i 30. u mjesecu za prvih petnaest dana tekućeg
mjeseca. Konačni obračun plaće vrši se između 10. i 15. u tekućem, a za
prethodni mjesec. Samom obračunu akontacije prethodi sakupljanje podataka od
šefova službi ili odjela o prisustvu radnika na poslu. U izvještaju o
prisustvu na radu navodi se ime i prezime radnika, ukupan broj sati i
poslovi koje je obavljao po pojedinim danima u tijeku mjeseca. Time se želio
postići pravedan odnos radnog učinka i stimulativnog nagrađivanja, te se
postizanjem precizne ocjene može potaći zaposlenika na bolju realizaciju
postavljenih ciljeva.
1.1.1. Osnovna plaća
Osnovna plaća zaposlenika za puno radno vrijeme od 40 sati tjedno, utvrđuje
se u zavisnosti od složenosti poslova i uvjeta rada na pojedinom radnom
mjestu na osnovu kojih su formirani platni razredi, odnosno koeficijenti.
U tablici je prikazano je 10 skupina platnih razreda s pripadajućim
koeficijentima prema kojima se određuje osnovna plaća za svako radno mjesto.
Osnovna plaća predstavlja umnožak koeficijenta određenog radnog mjesta i
osnovice koja je jednoznačno određena.
Koeficijenti, odnosno bodovi, za platne razrede sadrže sveukupne elemente
(zahtjeve) radnog mjesta: složenost poslova, odgovornost, napore i uvjete
rada.
Pravilnikom o plaćama utvđen je popis bodova za pojedina radna.
Kao što se iz tablice može zaključiti, najviši koeficijent složenosti
poslova ima radno mjesto upravitelja. Koeficijent složenosti 4,75
pomnožen sa jednoznačno određenom osnovicom (4,75 x 300) daje ukupne bodove
za osnovnu plaću upravitelja centra, a to je 1425 bodova.
Skupina platnih razreda s pripadajućim koeficijentima
Skupina
Vrsta
poslova
Koeficijent
I
Jednostavan rutinski rad koji
ne zahtjeva posebno obrazovanje
1,00-1,20
II
Manje složeni poslovi, odnosno
rad s pomoću jednostavnih sredstava za rad, za koji su dovoljne usmene
ili pisane upute
1,21-1,50
III
Srednje složeni poslovi na
kojima se rad ponavlja, uz povremenu pojavu novih poslova
1,51-2,00
IV
Složeniji i raznovrsniji
poslovi za obavljanje kojih su potrebne konzultacije u njihovom
izvršavanju
2,01-2,40
V
Složeniji poslovi koji
zahtjevaju veći stupanj samostalnosti u izvršenju poslova
2,41-3,00
VI
Poslovi koji zahtjevaju
samostalnost i veći stupanj kreativnosti u njihovom izvršavanju
3,01-3,30
VII
Poslovi koji zahtjevaju
dodatno poznavanje užeg područja rada, uz samostalnost i kreativnost u
obavljanju poslova tog područja
3,31-3,60
VIII
Vrlo složeni poslovi koji
zahtjevaju inicijativu i kreativnost zaposlenika i projektiranje poslova
3,61-4,00
IX
Vrlo složeni poslovi koji
zahtjevaju inicijativu i kreativnost zaposlenika te dodatna i
specijalistička znanja potrebna za obavljanje tih poslova
4,01-4,50
X
Najsloženiji poslovi s
najvećim značenjem za vođenje procesa proizvodnje i poslovanja,
kreativni poslovi, istraživački rad
4,51-5,00
Kada uspoređujemo najvišu i najnižu osnovnu plaću, upravitelja i radnika
niže stručne spreme, najviša plaća je oko tri i pol puta viša od najniže.
Radna mjesta sa pripadajućim
bodovima
Radno
mjesto
Koeficijent
Bodovi
I. RADNA
MJESTA VISOKE STRUČNE SPREME
1.
Upravitelj
4,75
1.425
2.
Zamjenik upravit.
4,43
1.330
3.
Pomoćnici upravit.
4,43
1.330
4.
Šef
odjela i službe
4,07
1.220
5.Voditelj
- odsjeka u službi
- grupe u
odjelu
3,67
1.100
6.Voditelj
ekipe
3,30
990
7.
Glavni inžinjer
Glavni ekonomist
Glavni pravnik
Odnos između najviše i najniže plaće nije u potpunosti dovoljan za
ostvarenje motivacije i ne utjeće kao jedini faktor na pozitivnu motivaciju zaposlenika. Naime, u tom relativno uskom rasponu od
najviše do najniže plaće, trebalo bi smjestiti brojna radna mjesta visoke,
više, srednje stručne spreme, visokokvalificiranih i kvalificiranih radnika.
U postojećem odnosu radno mjesto upravitelja, kao primjer, nije dovoljno
diferencirano kao radno mjesto koje zahtjeva posebne upravljačke,
organizacijske, rukovodeće vještine, poznavanje tehnologije telekomunikacija
i odgovornost za cjelokupno poslovanje centra.
1.1.2. Dodaci na plaću
Zaposlenici imaju pravo na dodatak na plaću za:
1. Radni staž
Osnovna plaća zaposlenika povećava se za svaku navršenu godinu radnog staža
za 0,5 posto i to od prvog dana p o isteku mjeseca u kojem je zaposlenik
navršio punu godinu radnog staža.
2. Prekovremeni rad
Prekovremeni rad zaposlenika je dozvoljen samo u slučaju tzv. više sile, tj.
kad poslodavac ima prijeku potrebu da se određeni posao obavi u
prekovremenom radu.
Visoka cijena prekovremenog rada trebala bi motivirati poslodavca da umjesto
prekovremenog rada zapošljava nove zaposlenike.
3. Stimulativni dio plaće
Plaća zaposlenika ovisi o ostvarenom učinku koji se može utvrditi na osnovi
sljedećih mjerila:
- norme vremena,
- norme radnog učinka,
- normativa izrade,
- količine usluga i proizvoda,
- kakvoće ostvarenja usluga i proizvoda,
- kakvoće ostvarenja zadataka,
- rokova izvršenja zadataka.
Za mjerenje ostvarenog učinka mogu se upotrebljavati sljedeći obrasci:
- osobna evidencija rada,
- radni nalog,
- dnevno prijeđeni put,
- popis telekomunikacijskih usluga,
- mjesečni, tromjesečni, polugodišnji i godišnji plan radnih zadataka,
- plan rokova,
- ostale evidencije koje se upotrebljavaju za praćenje ostvarenog učinka
rada.
Na radnim mjestima za koje ne postoje ili djelomično postoje objektivna
mjerila učinka (norme i slično), ocjenu ostvarenog rezultata rada može
mjesečno predložiti ovlašteni neposredni rukovoditelj, uz odobrenje
nadređenog rukovoditelja na razini grupe, odsjeka ili odjela.
1.2. INVESTIRANJE U LJUDSKI POTENCIJAL
Ljudi su temelj za funkcioniranje svake tvrtke. Kako je poznato da ljudi
najbolje obavljaju onaj posao koji vole, zadatak je menadžera otkriti koja
znanja i sposobnosti posjeduju zaposleni u tvrtki
te na osnovi toga rasporediti zaposlene na ona radna mjesta na kojima će
njihove osobine najbolje doći
do izražaja, gdje će zaposlenik biti u mogućnosti upotrijebiti sva svoja
znanja, vještine i iskustva i time pridonijeti efikasnom poslovanju
tvrtke, tj. njezinom uspjehu na tržištu.
U samom početku pripreme organizacijskih rješenja u tvrtki, anketirani su zaposlenici radi utvrđivanja njihova stava prema poslu
koji obavljaju, s kojim se problemima susreću te kako unaprijediti posao.
Odgovore koji su davali zaposlenici, pojašnjenja i prijedlozi pokazuju kako
znaju raditi svoj posao, kako razmišljaju o poboljšanjima te bi se većinu
moglo konzultirati pri uvođenju promjena.
Uz upitnike o poslu koji obavljaju
zaposlenici ispunjavaju i upitnik o motiviranosti. Što je to što pojedinog zaposlenika
pokreće i motivira da radi dobro, bolje ili da iskorištava sve svoje
potencijale za posao?
Pritom se nije mislilo na to kako je potrebno
"izgarati" na poslu i "izgorjeti" za 5 ili 10 godina -
a poslije toga biti
neupotrebljiv. Trebalo je saznati što svaki zaposlenik nosi u sebi, što želi
i koji su njegovi ciljevi te kako ih postići.
Mogu biti pozvani najbolji stručnjaci koji će prodajnom osoblju držati
seminare, tečajeve i učiti ih kako se ponašati, kako privući i zadovoljiti
klijenta. No, svatko tko ima iskustva s zaposlenim osobljem zna da postoje oni
koji će obaviti sve zadane radnje, učiniti sve što su naučili na tečajevima,
ali će njihovo ponašanje jasno govoriti da svojim jedinim poslom i obavezom
smatraju kulturno pristupiti kupcu i zabilježiti podatke o prodaji u dnevnom
izvješću.
No, postoje i oni drugi koji su odlučni u provedbi realiziranja poslova, te
će dati sve od sebe kako bi privukli klijente i potruditi se da u potpunosti
obave sve poslove. Za takvog
radnika kažemo da je motiviran.
Zaposlenici žele osjetiti da su dio usluga ili proizvoda koje pružaju
klijentima. Ovakva veza podiže njihovu učinkovitost na višu razinu. To se
postiže na nekoliko načina:
1. Efikasnim protokom informacija
Zaposleni moraju znati što se događa. Ovo je lako prepoznati ako stalno
čujemo "nitko nam nije rekao", ili "nas nitko nije pitao". Stoga je potrebno
osigurati svakodnevni protok informacija, obavijesti i slično, u čemu znatno
pomaže korištenje računalne tehnike (Interneta). 2. Sudjelovanjem u donošenju odluka
Većina zaposlenika stječe radne vještine na poslu. Uvijek ima takvih odluka
koje mogu biti još bolje ako se posluša što kažu zaposlenici i u obzir uzme
njihova profesionalna prosudba. 3. Nagrada za sugestiju - poboljšanje
Priznanje za dobru ideju članu grupe može potaknuti i druge članove grupe na
nove i još bolje ideje.
Zadovoljni i motivirani zaposlenici obavljat će posao savjesnije i bolje,
ulagat će više truda, što će rezultirati i zadovoljstvom klijenata. Kako bi
zaposlenici u Odjelu prodaje uvijek bili upoznati s novim
tehnikama poslovanja, novim tehnologijama i novim vještinama, provodi se
njihovo kontinuirano obrazovanje kroz razne seminare, treninge i tečajeve.
Na osnovi dojmova o prodajnom osoblju potrošači i klijenti stvaraju sliku o
tvrtki;
na toj slici grade svoje zadovoljstvo ili nezadovoljstvo, a tvrtka svoj
uspjeh ili neuspjeh.
Važno je otkriti način postizanja zadovoljstva osoblja i održavati
ga, te im je važno osigurati razlog zbog kojeg će oni voljeti svoj posao.
Kao što je već navedeno, od neizrecive je važnosti politika dobrih
međuljudskih odnosa, uključivanje radnika u proces odlučivanja, davanje veće
odgovornosti, no i potpuno točno prosuđivanje njihovih zasluga kako bi oni
stekli potpuno povjerenje u taj sustav.
Upravo uvažavanje svih tih činjenica predstavljaja osnovu prema izgradnji
kvalitetnog i dugoročnog motivacijskog sustava u kojem će i zaposlenici i
poduzeće ostvariti svoje ciljeve.