> NASLOVNA STR. > RATARSTVO > GOVEDARSTVO > SVINJOGOJSTVO > PERADARSTVO > VOĆE I POVRĆE > ZAŠTITA BILJA > EKOLOŠKA POLJ. > MEHANIZACIJA > ZAKONI I PROPISI > Knjige (Literatura) > Analiza tla > Veterina > Investicije u poljoprivredi i izrada poslovnih planova > Poslovna baza podataka > Agro marketing > Web poljoprivreda > OPG u Hrvatskoj > Info prilozi > Adresar i imenik > Poslovni web katalog > Posebne ponude i akcije > Kontakt adrese IZRADA WEB STRANICA Novo u ponudi za poduzetnike: samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog... Mobilna responzivnost web stranica predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci. Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica... Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna podrška za internet marketing... Ažurirano: 21. 11. 2024.
|
u poljoprivredi Tržišni informacijski sustav u poljoprivredi (TISUP) započeo je s radom 21. studenog 1995. godine. Početak razvoja vezan je za Agronomski fakultet u Zagrebu. Razvijao se u sklopu međunarodnog projekta "Razvitak službi za potporu obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima" Ministarstva poljoprivrede i šumarstva RH, a od lipnja 2002. godine sastavni je dio Ministarstva poljoprivrede i šumarstva. Mora se istaći da je TISUP obujmom svojih današnjih aktivnosti osjetno premašio onu razinu za koju je, zajedno sa stručnjacima Svjetske banke, prvotno ocijenjeno da je u ovom razdoblju iza nas realno dostižna. Danas TISUP čini četveročlani tim mladih stručnjaka (Krešimir Jakuš, Zdenka Doko, Kristina Hojanić, Marijana Kojić-Jurinić). Zasad TISUP obrađuje pet grupa proizvoda: cijene voća i povrća prikupljaju se tjedno sa svih većih veletržnica, tržnica i prodavaonica; cijene stoke, mesa i mesnih prerađevina prikupljaju se na oko 80% stočnih sajmova, u mesnim industrijama i mesnicama svaka dva tjedna; cijene žitarica, uljarica i riba i ribljih prerađevina mjesečno; agrarne inpute (sadnice, gnojivo, sjeme, stočna hrana i sredstva za zaštitu bilja)- polugodišnje. TISUP surađuje i sa sličnim inozemnim organizacijama, dio je međunarodne baze (IMDE) u kojoj se razmjenjuju podaci o cijenama poljoprivrednih proizvoda u zemljama srednje i istočne Europe. Ažurira i niz drugih baza podataka primjerice o cijenama žitarica i uljarica na inozemnim burzama, cijenama mesa u EU. Na temelju prikupljenih informacija redovito se pripremaju izvješća o stanju na poljoprivrednom tržištu. Primarna zadaća TISUP-a je pružiti pravodobnu i pravovaljanu informaciju o tržištu poljoprivrednih proizvoda radi povećanja njegove preglednosti na nacionalnoj, regionalnoj i na određenoj proširenoj internacionalnoj razini. TISUP-ova izvješća o cijenama, tendencijama i stanju na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda uopće, aktualna i godišnja, nezaobilazna su za izradu primjerice marketinških i poslovnih planova, investicijskih elaborata i studije izvodljivost i sl. Velika državna poduzeća, javne ustanove, hoteli, restorani, trgovački lanci u realizaciji i kontroli nabave poljoprivrednih proizvoda mogu, a već i postavljaju uvjete kupovine, provjeriti konkurentnost svojih dobavljača, pa informacije o trenutačnim cijenama podjednako su zanimljiva i ponuđaču i kupcu. Redovitim, stalnim praćenjem tržišta TISUP je postao nezaobilazan u pripremi pojedinih mjera državne poljoprivredne politike izvor podataka za osiguravajuća društva, banke, carinu, veletrgovce i proizvođače, kao i podloga i izvor raznih seminarskih, diplomskih, ali i magistarskih radova i disertacija. Informacije koje nudi pomaže u odgovorima na pitanja koja zacijelo muče sve poljoprivrednike, a i ostale: trebam li prodati sve kasnije, trebam li prodati na lokalnom tržištu, u nekoj drugoj županiji ili inozemstvu, isplati li se ulagati u tehnologiju koja će moje proizvode dovesti nekoliko tjedana ranije na tržište te kada uopće započeti, a kada završiti proizvodnju i sl. Uz najvažniji zadatak, preglednost poljoprivrednog tržišta, TISUP nastoji omogućiti svim tržnim sudionicima (poljoprivredna gospodarstva, zadruge, udruge, interesna udruženja, veletrgovcima, trgovcima, proizvođačima, hotelima, restoranima, bolnicama, HORH-u i ostalim malim i velikim potrošačima poljoprivrednih proizvoda) lak i brz način kupnje i prodaje svojih proizvoda, tj. brži i lakši oblik susreta ponude i potražnje (kada, gdje, pošto i kome prodati ili ponuditi). U TISUP-u je razvijeno web sučelje koje omogućuje svim korisnicima besplatan pregled svih aktualnih izvješća o stanju na poljoprivrednom tržištu, cijena, godišnjih izvješća, omogućava pretraživanje baze podataka, izradu analiza, pregled trendova, oglašavanje poduzeća, proizvoda i usluga. Omogućena je besplatna predaja ponude i potražnje poljoprivrednih proizvoda kao i preuzimanje detaljnih informacija o ponuđaču ili kupcu. Čimbenici iznenađenja u poljoprivredi mogu biti i te kako neugodni. Stoga je u svijetu razvijen sustav opcije u trgovanju poljoprivrednim proizvodima čime se smanjuje rizik i za proizvođača i za trgovca. I u TISUP-u se razmišljalo o mogućnostima smanjenja rizika te o bržem protoku informacije, tko nudi ili potražuje. Stoga je omogućena besplatna objava trenutačne i buduće ponude i potražnje poljoprivrednih proizvoda na jednom mjestu. Time bi se zacijelo smanjio rizik prodaje i skratio put proizvoda do krajnjeg potrošača, što bi u konačnici trebalo donijeti i nižu cijenu krajnjem potrošaču. Opširnije...
|
Naslovna Agrometeorologija Analiza tla Hrvatski stočarsko selekcijski centar Zarazne bolesti Poznavanje mesa Precizno gospodarenje Prijatelji životinja 43. Međunarodni sajam poljoprivrede 44. Međunarodni sajam poljoprivrede Veterina Veterinarska pomoć Činčile Uzgoj nojeva Uzgoj gljiva Razni prilozi Kućni ljubimci Prodaja poljoprivrednih proizvoda na tržnicama MESO - prvi hrvatski časopis o mesu Europske integracije INFO Prilozi Baza podataka
|
Poslovni Forum d.o.o. za informatiku i poslovne usluge Istraživanje tržišta - Izrada poslovnih planova - Izrada web stranica - Savjetovanje Kontakt e-mail adrese i telefoni |