|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Novo u ponudi za poduzetnike: samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...
Mobilna responzivnost web stranica predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.
Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...
Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna podrška za internet marketing...
Ažurirano: 21. 11. 2024.
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, mailing lista, chatova, foruma, društvenih mreža...
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoj marketing.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica i pregled i drugih poslovnih usluga!
|
|
PRODAJA POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA NA TRŽNICAMA
Kada fizičke osobe koje se bave poljoprivrednom proizvodnjom višak vlastitih
poljoprivrednih proizvoda iznose na tržnice, a time i na tržište na
trgovački način, nemaju obvezu registracije za djelatnost trgovine, ali
imaju obvezu pridržavanja odgovarajućih odredaba Zakona o trgovini kojima su
regulirani način i uvjeti obavljanja trgovine na malo.
Kod prodaje poljoprivrednih proizvoda na tržnici, poljoprivredni proizvođač
povrća ili voća vlastite proizvode ne iznosi na prodaju na malo građanima u
vlastiti prodajni prostor, već na za to predviđene prostore na tržnicama.
Pri takvoj prodaji za njih nije propisana obveza vođenja trgovačkih knjiga,
izdavanja računa i slično, dok za poduzeća i ta obveza postoji kod prodaje
na tržnicama.
Međutim, i kada individualni poljoprivredni proizvođač iznosi na tržište
višak voća i povrća vlastite proizvodnje i to u količinama od najviše 50
kilograma plodova jedne vrste ili sorte voća, on mora imati mjerni
instrument za mjerenje težine, mora imati istaknutu cijenu, plodovi moraju
biti zreli, svježi, čisti od zemlje i nečistoća.
Pravilnik o kvaliteti voća, povrća i gljiva koji precizno propisuje način
klasiranja plodova, način pakiranja i propisanu ambalažu za stavljanje u
promet pojedinačno pobrojanih sorti i vrsta povrća i voća, deklariranje itd.
nije ništa novo i na snazi je još od 1979. godine pa spomenuti uvjeti koji
se traže da ih zadovolje individualni poljoprivredni proizvođači kada iznose
svoje proizvode na prodaju u količinama većim od 50 kilograma pojedinačno po
vrsti plodova nisu nikakva novost.
Radi zaštite upravo onih poljoprivrednih proizvođača koji na tržište iznose
višak svojih vlastitih proizvoda, inspektor može zatražiti i katastarski
izvadak iz zemljišnih knjiga kako bi utvrdio veličinu zemljišta, namjenu, a
prema tome izlaskom na teren može utvrditi i koje su kulture i sorte
zasađene, procijeniti u suradnji s poljoprivrednom inspekcijom očekivani
urod pa prema tome i količine proizvoda namijenjenih tržištu što pomaže
sprječavanju prekupaca i nakupaca da posluju po povlaštenim uvjetima koje
imaju poljoprivredni proizvođači.
Kontrola zdravstvene ispravnosti proizvoda u nadležnosti je Sanitarne
inspekcije.
Inspekcijske kontrole u prometu mesom i mesnim
prerađevinama
Inspekcijska kontrola u prometu mesom i mesnim prerađevinama koju su
ovlašteni obavljati gospodarski inspektori Državnog inspektorata
podrazumijeva kontrolu legaliteta odnosno kontroliranje ima li stoka, perad
i divljač u proizvodnji dokumente koji sirovini daju legitimitet.
Ti dokumenti su: odobrenje za klanje i svjedodžba o zdravstvenoj
ispravnosti. Te ključne dokumente izdaje ovlaštena veterinarska
organizacija.
U proizvodnji ovlasti gospodarskog inspektora tu prestaju i ponovno
nastupaju kod kontrole mesa pri njegovom stavljanju u promet (prodavaonice
mesa i mesnih prerađevina). U prodavaonicama inspektori Državnog
inspektorata imaju ovlasti kontrolirati kakvoću mesa, knjigu popisa o nabavi
i prodaji robe te deklariranje robe sukladno propisu.
Dakle, odobrenje za klanje na osnovi nalaza daje ovlašteni veterinar,
također nadzor nad dokazivanjem podrijetla stoke namijenjene za klanje vrše
veterinarski inspektori, izdavanje odobrenja za klanje i svih dokumenata
kojima se odobrava stavljanje mesa u promet (dakle svih dokumenata koji meso
prate od klaonice do prodavaonice) u nadležnosti je Veterinarske inspekcije.
Zdravstvena ispravnost namirnica kada su na tržištu je u nadležnosti
Sanitarne inspekcije Ministarstva zdravstva.
DEKLARIRANJE PROIZVODA
Pod deklariranjem proizvoda razumijeva se u smislu Zakona o normizaciji
(«Narodne novine», br. 55/96.), navođenje na proizvodu, ambalaži ili na koji
drugi način, podataka kojima se identificiraju proizvodi, njihova sukladnost
s propisanim uvjetima, značajke i podaci o proizvođaču i pravnoj ili
fizičkoj osobi koja stavlja proizvod u promet. Deklaracija je obvezatna za
svaki proizvod i mora sadržavati najmanje ove podatke:
- naziv proizvoda,
- tip proizvoda,
- naziv i adresu proizvođača i uvoznika.
Deklaracija mora biti ispisana na hrvatskom jeziku i latiničnim pismom.
Propisom o deklariranju ili drugim propisom donesenim na temelju Zakona o
normizaciji, mogu se za određene proizvode podrobnije odrediti način
deklariranja i dodatni elementi deklaracije.
DEKLARIRANJE PREHRAMBENIH PROIZVODA
Temeljem Zakona o normizaciji doneseni su pravilnici koji propisuju temeljne
zahtjeve kojima u pogledu kakvoće moraju udovoljavati određeni prehrambeni
proizvodi, što uključuje i elemente deklaracije. Tako na prehrambenim
proizvodima uglavnom trebaju biti navedeni slijedeći podaci:
- naziv proizvoda i njegovo trgovačko ime, ako ga proizvod ima,
- tvrtka odnosno naziv i adresa proizvođača ili onog koji je proizvod stavio
u promet, a za uvezeni proizvod i naziv i adresa uvoznika,
- nazivna količina punjenja pakovine, (neto masa proizvoda),
- osnovni sastojci po padajućem redoslijedu zastupljenosti ili u postotku,
ako je to propisano,
- vrsta i količina dodataka dodanih proizvodu radi povećanja njegove
biološke vrijednosti (vitamini, minerali i drugo), a za aditive vrsta i
naziv ili vrsta i E broj u gotovom proizvodu,
- datum proizvodnje i rok trajanja, odnosno podatak «upotrebljivo do»,
- oznaku kakvoće, odnosno klasu proizvoda, ako je to propisano,
- uputu o načinu čuvanja proizvoda, ako je to propisano,
- uputu o načinu pripreme proizvoda, ako je to propisano,
- druge podatke važne za potrošača.
Deklaracija mora sadržati i druge podatke, koji su za određeni proizvod
propisani posebnim propisom.
Gospodarski inspektori Državnog inspektorata rješenjem zabranjuju promet
proizvoda koji nisu na propisni način deklarirani, (nemaju deklaraciju na
hrvatskom jeziku ili je deklaracija manjkava), dok se utvrđeni nedostatak ne
otkloni, a protiv pravne ili fizičke osobe koja je takav proizvod stavila u
promet pokreću prekršajni postupak.
ZAŠTITA POTROŠAČA
Do donošenja Zakona o zaštiti potrošača, primjenjuju se odredbe o zaštiti
potrošača iz preuzetog Zakona o trgovini («Narodne novine», br. 53/91. i
«Službeni list», br. 46/90.), prema kojima je trgovac na malo u prodajnom
objektu dužan:
- na uočljiv način istaknuti cijenu robe utvrđenu u knjizi popisa za robu
koju prodaje i držati se te cijene,
- robu prodavati uz iste uvjete svim potrošačima,
- osigurati prodaju količine robe označene na originalnoj pakovini,
- prodati onu količinu robe koju potrošač traži, ako raspolaže tom
količinom,
- točno mjeriti robu i omogućiti potrošaču provjeru količine kupljene robe,
(vage i druga mjerila moraju biti ispravna i tako postavljena da je kupcima
omogućen uvid u mjerenje robe),
- prodati robu koja je izložena prodaji odnosno koja se nalazi u prodajnom
objektu,
- pri pakiranju manjih količina robe upotrebljavati omotni materijal koji
odgovara masi pakirane robe,
- na zahtjev potrošača posebno upakirati robu i takvo pakiranje naplatiti
najviše do visine prodajne cijene materijala uporabljenog za pakiranje.
Potrošač ima pravo ostvariti reklamaciju na kupljenu robu u prodajnom
objektu u kojem je kupnja obavljena, uz račun o kupnji. Trgovac je dužan
robu s nedostatkom zamijeniti novom ili potrošaču vratiti svotu plaćenu za
tu robu ili uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na robi. Potrošač
može ostvariti ovo pravo uz uvjet da svoj zahtjev podnese trgovcu čim
otkrije nedostatak, a najkasnije u roku od tri mjeseca od dana kupnje.
Potrošač ne može ostvariti ovo pravo ako je nedostatak na robi nastao
njegovom krivnjom ili ako je u trenutku kupnje znao ili mogao utvrditi
nedostatak.
Odgovor na podneseni zahtjev (reklamaciju) trgovac je dužan dostaviti
potrošaču najkasnije u roku od 15 dana od primitka zahtjeva.
Trgovac koji prodaje robu s nedostatkom dužan je tu robu prostorno
izdvojiti, na uočljiv način istaknuti oznaku koja upozorava na prodaju robe
s nedostatkom i svaki primjerak takve robe obilježiti. Ukoliko trgovac ne
postupi po navedenim odredbama ili ne uvaži osnovanu reklamaciju kupca,
gospodarski inspektor će poduzeti propisane upravne i kaznene mjere i
omogućiti potrošaču da ostvari svoja prava.
Vage i druga mjerila na kojima se kupcima mjeri roba, moraju temeljem
odredbi Zakona o mjeriteljskoj djelatnosti, («Narodne novine», br. 11/94. i
37/94.) biti pregledane i imati ovjerni žig ili ovjernicu o udovoljavanju
mjeriteljskim zahtjevima. Prema istom Zakonu i Pravilniku o mjeriteljskim
zahtjevima za pakovine («Narodne novine», br. 23/97., 29/97.,93/97., 159/98.
i 77/01.). pakovina je proizvod, koji je bez nazočnosti kupca tako zatvoren,
da mu se naznačeni sastav i količina ne mogu promijeniti bez otvaranja ili
očevidne preinake.
Pakovine koje se stavljaju u promet moraju imati količinu punjenja označenu
lako prepoznatljivo, jasno vidljivo, čitljivo i neizbrisivo na samoj
pakovini. Pakovine se mogu proizvoditi i staviti u promet samo ako količina
proizvoda u pakovini odgovara količini naznačenoj na pakovini odnosno ako
nisu prekoračene dozvoljene vrijednosti negativnog odstupanja. Ocijeđena
masa je masa proizvoda u pakovini nakon određenog vremena ocjeđivanja
naljevne tekućine (voda, slana voda, ocat, vodene otopine šećera i sl.).
Naljevna tekućina može biti u tekućem, zamrznutom ili duboko zamrznutom
stanju. Ocijeđena masa proizvoda mora biti označena u neposrednoj blizini
oznake sveukupne mase. Primjer: pasterizirano povrće u octu, voće u vodenoj
otopini šećera i sl.
Ako je u zamrznute proizvode tijekom prerade dodavana voda, na deklaraciji
treba pored oznake sveukupne mase navesti i masu proizvoda bez dodane vode.
Na pakovinama smrznutih lignji treba staviti masu nakon otapanja i
uklanjanja vode koja ne potječe od samih lignji.
U sklopu zaštite potrošača, gospodarski inspektori nadziru i stvarnu
količinu proizvoda u pakovini, jer je prema Zakonu o trgovini, trgovac na
malo dužan osigurati prodaju na pakovini naznačenu količinu robe.
Čest primjer dovođenja kupaca u zabludu glede kakvoće proizvoda je izlaganje
proizvoda na način, da je izložena roba bolje kakvoće od one koja se
prodaje, (voće, povrće i sl.).
Člankom 52 Zakona o normizaciji u slučaju nepotpune deklaracije ili neimanja
deklaracije propisana je kazna za pravnu osobu, odgovornu osobu u pravnoj
osobi (direktor) i fizičku osobu u iznosu od 3.000,00 do 10.000,00 kn.
Inspektor Državnog inspektorata poduzima upravnu zabranu prometa takvih
proizvoda dok se na isti ne stave deklaracije u skladu s propisom te podnosi
prekršajnu prijavu protiv prekršitelja nadležnom sudu koji izriče konačnu
kaznu za prekršaj.
U slučaju sumnje na neispravnost prehrambenog proizvoda u smislu nepotpune
deklaracije, neispravne mase, neistaknute cijene i drugog, kupci se mogu
obratiti gospodarskim inspektorima Državnog inspektorata.
Izvor: priopćenja za javnost Državnog inspektorata
|
|
|