POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


Klikni za pregled priloga


> NASLOVNA STR.

> RATARSTVO

> GOVEDARSTVO

> SVINJOGOJSTVO

> PERADARSTVO

> VOĆE I POVRĆE

> ZAŠTITA BILJA

> EKOLOŠKA POLJ.

> MEHANIZACIJA

> ZAKONI I PROPISI




PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE

> Knjige (Literatura)

> Analiza tla

> Veterina

> Investicije u poljoprivredi i izrada poslovnih planova

> Poslovna baza podataka

> Agro marketing

> Web poljoprivreda

> OPG u Hrvatskoj

> Info prilozi

> Adresar i imenik

> Poslovni web katalog

> Posebne ponude i akcije

> Kontakt adrese




IZRADA WEB STRANICA

Novo u ponudi za poduzetnike: samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna podrška za internet marketing...

Ažurirano: 23. 11. 2024.












POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga

 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, mailing lista, chatova, foruma, društvenih mreža...

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoj marketing.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica i pregled i drugih poslovnih usluga!
 






PROSJEČNA EUROFARMA PROIZVEDE 14,5 PUTA VIŠE MLIJEKA NEGO HRVATSKA


Seoska gospodarstva moraju se okrupnjeti i okrenuti tržištu

Dok velike mljekarske tvrtke u Europi ili Americi mlijeko od proizvođača dobivaju preko zadruga ili burzi, u Hrvatskoj kooperanti opskrbljuju mljekare. Lura d. d., vodeća hrvatska industrija mliječnih proizvoda i najveći otkupljivač mlijeka, okuplja oko 28.000 kooperanata iz Hrvatske. U Luri ističu kako je naša proizvodnja nedovoljna, usitnjena i s malobrojnim tržišno orijentiranim proizvođačima.
Otkupno mlijeko pak nema odgovarajuću kvalitetu zato što proizvođači još ne provode pravilnik o kakvoći sirova mlijeka.

Manja proizvodnja, još slabija prodaja

U EU kapacitet farme prosječno iznosi 23 krave, a u nas 2,8, europski proizvođači prosječno drže 17,3 krave, a naši 2,9, europska farma proizvede godišnje 128.000 litara, a 8800 naša. Od toga farma u Europi proda 120.000 litara mlijeka, a u Hrvatskoj 5700.
Proizvođač u EU preda 328 litara na dan, a u Hrvatskoj 18.


- Zbog usitnjenosti proizvođača, mljekare u Hrvatskoj organiziraju te snose troškove prikupljanja i dopremanja mlijeka do tvornica, za razliku od zemalja Europske unije i Slovenije. Trebalo bi okrupnjeti seoska gospodarstva od kojih je tek 50 posto okrenuto tržištu, dati povoljnije uvjete za dobivanje kredita te prilagoditi cjelokupan sustav europskoj praksi. Kreditiramo i naše kooperante u nabavi repromaterijala, stočne hrane, muzne i štalske opreme, junica i slično. Trenutačno smo angažirali 40 milijuna kuna u kreditiranje - ističu u Luri u članku objavljenom u "Večernjem listu".
    
Lura ocjenjuje velikim uspjehom to što za potrebe prerade nabavljaju isključivo domaće mlijeko ako trenutačno u Hrvatskoj nedostaje 30 posto mlijeka za preradu. Prošle je godine 410 milijuna litara mlijeka prerađeno iz domaće proizvodnje, a 75 milijuna iz uvezenog mlijeka.
    U Luri su zabilježili i rast velikih proizvođača, a 80 posto Lurinih proizvođača zadovoljava kriterije pravilnika o kakvoći sirova mlijeka u RH te će vrlo brzo i prema broju mikroorganizama zadovoljavati te uvjete.

                 


MILJENKO T. VODI GOSPODARSTVO KRAJ VRBOVCA SA 25 MUZARA I 23 JUNICE TE TVRDI U "VEČERNJEM LISTU" OD 06.12.2002.:

Simentalke mi ne mogu vraćati kredit

    Miljenko T. vodi seosko gospodarstvo kraj Vrbovca i 10 se godina bavi proizvodnjom mlijeka. Cijela obitelj angažirana je na imanju, a prije odluke da počne proizvodnju mlijeka, su se bavili tovom junadi. Trenutačno ima 25 krava muzara te 23 junice, a gradnjom nove štale, koja će biti treća tako moderna štala u Hrvatskoj, očekuje kako će držati stotinjak krava.
    - Tada ćemo trebati još tri ili četiri stalna radnika, a trenutačno uzimamo sezonske radnike, kada se treba u proljeće i jesen raditi na polju koje prehranjuje krave. Pola naših krava su holstein, a pola simentalke, no prijeći ćemo potpuno na holstein zato što daju mnogo više mlijeka od simentalki. Sa simentalkama ne možemo vraćati kredit - priča 38-godišnji Miljenko T. u interviewu "Večernjem listu".
    Obitelj obrađuje oko 20 hektara svoje zemlje i pet hektara zakupljene, a prošle su godine kao kooperanti Lure predali 160.000 litara mlijeka prosječne kvalitete 4,16 posto mliječne masti i 3,48 posto proteina, čime je u tim uvjetima postignuta najveća moguća proizvodnja.

Mljekarski stručnjaci ističu da proizvodnja mlijeka tj. otkup ispod 3000 litara mlijeka po kravi godišnje nije profitabilna, dok je prosjek u zemljama EU preko 5000 litara. Nažalost u Hrvatskoj je u prosjeku broj otkupljenih litara mlijeka po kravi još uvijek oko 1500 litara.


 



Zašto je potreban investicijski projekt

Sadržaj investicijskog projekta

Literatura

Izrada poslovnih planova!

Hrvatski registar obveza po kreditima

Iskustva MPC-a

Kako poduzetnici otplaćuju kredite

Simentalke mi ne mogu vraćati kredit



Poslovni Forum d.o.o. za informatiku i poslovne usluge


Istraživanje tržišta - Izrada poslovnih planova - Izrada web stranica - Savjetovanje
Kontakt e-mail adrese i telefoni