POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
Novo u ponudi za poduzetnike: samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...
Mobilna responzivnost web stranica predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.
Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...
Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna podrška za internet marketing...
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, mailing lista, chatova, foruma, društvenih mreža...
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoj marketing.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Investicijski projekti ili poslovni planovi (ili investicijski programi, "biznis
planovi", studije izvodljivosti, elaborati i sl. nazivi) obuhvaćaju slijedeći sadržaj:
INVESTICIJSKI PROJEKT (POSLOVNI PLAN)
Uvod – sažetak
1. Podaci o investitoru i investiciji 1.1. Podaci o investitoru
1.2. Podaci o investiciji
1.3. Ostali podaci o investitoru
2. Analiza tržišta 2.1. Procjena ponude i konkurencije
2.2. Tržište prodaje ili pružanja usluga
2.3. Tržište nabave
2.4. Marketing
3. Struktura i dinamika zaposlenih 3.1. Analiza potrebnih kadrova
3.2. Proračun godišnjih bruto plaća
4. Tehnički elementi ulaganja 4.1. Opis tehničko-tehnološkog procesa
4.2. Utrošak sirovina, materijala, energenata
4.3. Tehnička struktura ulaganja
4.4. Karakteristike građevinskog objekta
5. Lokacija
6. Zaštita čovjekove okoline
7. Dinamika realizacije ulaganja
8. Ekonomsko financijska analiza 8.1. Ulaganje u osnovna sredstva
8.2. Ulaganja u obrtna sredstva
8.3. Struktura ulaganja u osnovna i obrtna sredstva
8.4. Izvori financiranja i kreditni uvjeti
8.4.1. Izvori financiranja
8.4.2. Obračun kreditnih obveza
8.5. Proračun amortizacije
8.6. Proračun troškova i kalkulacija cijena
8.7. Projekcija računa dobiti i gubitka
8.8. Financijski tok
8.9. Ekonomski tok
8.10. Projekcija bilance
9. Ekonomsko-tržišna ocjena 9.1. Statička ocjena efikasnosti
9.2. Dinamička ocjena projekta
9.2.1. Metoda razdoblja povrata invest. ulaganja
9.2.2. Metoda neto sadašnje vrijednosti
9.2.3. Metoda relativne sadašnje vrijednosti
9.2.4. Metoda interne stope rentabilnosti
Navedeni sadržaj je usklađen prema općeprihvaćenoj metodologiji i sadržaju
koji je u skladu i sa metodologijom HBOR-a (Hrvatska banka za obnovu i
razvitak), a koji je prihvaćena i od strane Hrvatskog zavoda za poljoprivredno
savjetodavnu službu (HZPSS) i agroekonomske struke, kao i banaka, štedionica i
ostalih kreditnih i vladinih institucija i zajmodavaca.