POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
Novo u ponudi za poduzetnike: samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...
Mobilna responzivnost web stranica predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.
Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...
Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna podrška za internet marketing...
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, mailing lista, chatova, foruma, društvenih mreža...
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoj marketing.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
O POSTUPKU I UVJETIMA ZA STJECANJE
ZNAKA EKOLOŠKOG PROIZVODA
I. TEMELJNE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuje se postupak i uvjeti za dobivanje znaka ekološkog
proizvoda, način njegove dodjele te oblik i sadržaj znaka ekološkog
proizvoda.
Članak 2.
Znak ekološkog proizvoda (u daljnjem tekstu: znak “ekoproizvod”) dodjeljuje
se za ekološke proizvode koji su proizvedeni sukladno propisima i pravilima
za ekološku proizvodnju, koji su stručno nadzirani i za koje je izdana
potvrdnica da su proizvedeni sukladno s propisanim temeljnim zahtjevima za
ekološku proizvodnju.
Članak 3.
Ekološki proizvodi moraju biti označeni znakom ekološkog proizvoda prije
stavljanja u promet.
Označavanje ekoloških proizvoda znakom “ekoproizvod” obavlja proizvođač u
ekološkoj proizvodnji (u daljnjem tekstu: proizvođač), zastupnik stranog
proizvođača ili uvoznik.
Nanošenjem znaka “ekoproizvod” jamči se da je proizvod bio stručno nadziran
i da je potvrđen na propisan način, te da je za njega izdana potvrdnica o
sukladnosti s temeljnim zahtjevima za ekološku proizvodnju.
Članak 4.
Znak “ekoproizvod” okruglog je oblika.
Vanjski rub kruga zelene je boje. Ispod gornjeg dijela ruba ispisano je
zelenim slovima EKOLOŠKI PROIZVOD HRVATSKE, a u donjem dijelu ORGANIC
PRODUCT OF CROATIA.
U sredini znaka nalazi se trokut s tri stilizirane strelice crvene, žute i
plave boje. Iznad lijeve stranice trokuta ispisano je crvenim slovima EKO
HRVATSKA, a ispod donje stranice trokuta plavim slovima ECO CROATIA.
Središnju površinu trokuta prekriva djetelina s četiri lista zelene boje.
Grafički prikaz znaka “ekoproizvod” tiskan je uz ovaj Pravilnik i njegov je
sastavni dio.
Članak 5.
Znak “ekoproizvod” nanosi se na proizvod na način da je vidljiv, čitljiv i
neizbrisiv.
Znak “ekoproizvod” nanosi se na proizvod utiskivanjem na proizvod,
otiskivanjem znaka bojom koja se ne može izbrisati, naljepnicom ili
privjesnicom.
Znak “ekoproizvod” nanosi se, u pravilu, na mjesta koja su lako pristupačna
pogledu.
II. POSTUPAK ZA DOBIVANJE ZNAKA “EKOPROIZVOD”
Članak 6.
Postupak za dobivanje znaka “ekoproizvod” pokreće se podnošenjem pismenog
zahtjeva za dodjelu znaka “ekoproizvod”, koji proizvođač podnosi
Ministarstvu poljoprivrede i šumarstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo).
Zahtjev mora sadržavati:
1. ime/naziv i adresu proizvođača te upisni broj iz pripadajućeg upisnika;
2. naziv proizvoda za koji se traži dodjela znaka “ekoproizvod”;
3. potvrdnicu izdanu od ovlaštene pravne osobe za provedbu postupka
potvrđivanja;
4. ukupnu količinu proizvoda i/ili broj proizvoda za tržište te broj i
veličinu pakovina.
Članak 7.
Postupak za stjecanje znaka “ekoproizvod” provodi radno tijelo, koje
sukladno odredbi članka 3. stavka 4. Zakona o ekološkoj proizvodnji
poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, imenuje ministar poljoprivrede i
šumarstva (u daljnjem tekstu: ministar).
Nakon provedenog postupka radno tijelo iz stavka 1. ovog članka predlaže
ministru donošenje rješenja o dodjeli znaka “ekoproizvod”.
Članak 8.
Radno tijelo radi i odlučuje na sjednicama.
O donošenju prijedloga za dodjelu znaka “ekoproizvod”, članovi radnog tijela
odlučuju javnim glasovanjem većinom glasova svih članova radnog tijela.
O svom radu radno tijelo vodi zapisnik.
Radno tijelo donosi poslovnik o svom radu.
Članak 9.
Radno tijelo može od proizvođača tražiti dopunu zahtjeva, ako zahtjev ne
sadrži sve podatke iz članka 5. i 6. ovoga Pravilnika, i dodatne podatke ako
su potrebni za donošenje rješenja o dodjeli znaka “ekoproizvod”.
Proizvođač može, ako procijeni da su pojedini podaci o proizvodu poslovna
tajna, zatražiti da podaci budu dostupni samo radnom tijelu.
Radno tijelo dužno je čuvati poslovnu tajnu koja mu je povjerena u postupku
dobivanja znaka “ekoproizvod”.
Članak 10.
Znak “ekoproizvod” dodjeljuje se na 12 mjeseci, odnosno samo za jednu godinu
proizvodnje.
Članak 11.
Ako unutar roka na koji je znak “ekoproizvod” dodijeljen, proizvod prestane
udovoljavati uvjetima na osnovi kojih je dodjeljen, radna grupa predložit će
ministru donošenje rješenja o oduzimanju znaka “ekoproizvod”.
Članak 12.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u “Narodnim
novinama”.