POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
Novo u ponudi za poduzetnike: samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...
Mobilna responzivnost web stranica predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.
Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...
Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna podrška za internet marketing...
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, mailing lista, chatova, foruma, društvenih mreža...
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoj marketing.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Ovim se Pravilnikom propisuje oblik i sadržaj deklaracije kojom se
deklariraju ekološki proizvodi.
Članak 2.
Deklaracija je isprava kojom se nedvosmisleno prepoznaje ekološki proizvod.
Deklariranje ekoloških proizvoda postupak je navođenja podataka kojima se
prepoznaje ekološki proizvod, njegovo podrijetlo i njegova usklađenost s
propisanim uvjetima za ekološku proizvodnju poljoprivrednih i prehrambenih
proizvoda.
Članak 3.
Deklaracija mora sadržavati:
1. naziv proizvoda,
2. datum proizvodnje,
3. naziv i adresu proizvođača odnosno uvoznika i upisni broj iz upisnika
prema Pravilniku o uvjetima i načinu upisa u upisnike ekološke proizvodnje
poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda,
4. zemlja podrijetla proizvoda,
5. popis sastojaka po padajućem redosljedu težine,
6. neto masu ekološkog proizvoda,
7. natpis “ekoproizvod”, odnosno “proizvedeno u prijelaznom razdoblju”,
8. naziv nadzorne stanice,
9. jedinstveni broj potvrdnice,
10. druge podatke bitne za proizvod sukladno posebnim propisima.
Članak 4.
Ekološke proizvode deklarira proizvođač odnosno uvoznik.
Deklaracija mora biti ispisana na hrvatskom jeziku.
Obrazac deklaracije tiskan je uz ovaj Pravilnik i njegov je sastavni dio
(Obrazac br. 1).
Članak 5.
Kao ekološki proizvod može se deklarirati proizvod za koji vrijede sljedeći
uvjeti:
1. da je proizveden u ekološkoj proizvodnji nad kojim je proveden obvezatni
stručni nadzor;
2. ako obilježavanje sadrži ime i/ili broj koda nadzorne stanice ili
propisani “znak” (markicu ili tekst) ekološke proizvodnje,
3. za neprerađene poljoprivredne proizvode:
a) ako se oznaka jasno odnosi na poljoprivrednu proizvodnju,
b) ako se prema propisima ekološke proizvodnje proizvodilo ili ako se na
sukladan način proizvedeno uvezlo iz drugih zemlja,
4. za prerađene proizvode namijenjene konzumiranju:
a) ako je najmanje 95 % sastojaka proizvedeno sukladno propisima ekološke
proizvodnje ili uvezeno iz drugih zemalja, odnosno ako potječu iz takvih
proizvoda;
b) ako su kao sastojci koji nisu poljoprivrednog podrijetla sadržane samo
tvari navedene u Prilogu 1. Pravilnika o preradi u ekološkoj proizvodnji;
c) ako su proizvodi ili njegovi sastojci u pripremi tretirani samo tvarima
koje su navedene u Prilogu 1. Pravilnika o preradi u ekološkoj proizvodnji i
nije primjenjeno ionizirajuće zračenje.
d) ako udovoljava uvjetima iz članka 9. Pravilnika o preradi u ekološki
proizvodnji.
Članak 6.
Kao ekološki proizvod proizveden u prijelaznom razdoblju može se deklarirati
proizvod:
1. ako je najmanje 70 % proizvoda proizvedeno u ekološkoj proizvodnji i
sadrži listu sastojaka i podatak o stvarnom postotnom udjelu sastojaka koji
potječu iz ekološke proizvodnje,
2. ako proizvod prati potvrdnica ili drugi dokaz da proizvod potječe s
proizvodne jedinice “u prijelaznom razdoblju”.
Članak 7.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u “Narodnim
novinama”.