Poslovni forum za poslovne informacije Poslovne usluge, marketing, web dizajn, oglasi, istraživanje tržišta, analize, baze podataka...
 

POSEBNA PONUDA

Kontakt - Informacije

Istraživanje i analiza tržišta

Poslovni izvještaji i pregledi

Internet marketing - SEO

IZRADA WEB STRANICA

IZRADA CMS STRANICA  <<

Hosting i zakup domena

Imenici i baze podataka

Primjeri (šprance) ugovora

Poslovni planovi za kredite

Poslovne usluge i ponude

Trgovačko posredovanje

Poslovna psihologija

Programi, software

Oglasi i obavijesti

Korisni linkovi

Poslovni klub

Besplatno


 

Poslovni forum za sve poslovne informacije
 
TRGOVAČKA DRUŠTVA REGISTRIRANA PRI SUDSKIM REGISTRIMA
 
Imenik tvrtki
Poslovni subjekti registrirani pri Trgovačkom sudu u HR

Trgovačko društvo svojstvo pravne osobe stječe upisom u Sudski registar. Trgovačko društvo je definirano kao pravna osoba čiji su osnivanje i ustroj određeni Zakonom o trgovačkim društvima.
Trgovačka društva obuhvaćaju društva kapitala i društva osoba.
Društva kapitala su: dioničko društvo (d.d.), društvo s ograničenom odgovornošću (d.o.o.) i j.d.o.o.
Društva osoba su: javno trgovačko društvo (j.t.d.), komanditno društvo (k.d.) i gospodarsko interesno udruženje (GIU). Ova kategorija imenika obuhvaća i zadruge, ustanove i trgovce pojedince.

Napomena: pojam "trgovačko društvo" u ovom kontekstu ne znači da je riječ o društvu (tvrtki) koja se bavi isključivo trgovinom, već je riječ o društvu koje je osnovano u skladu sa Zakonom o trgovačkim društvima, a to društvo (tvrtka) se uopće ne mora baviti trgovinom (kupnjom i prodajom robe), može npr. obavljati neku uslužnu, posredničku ili intelektualnu djelatnost.   Pregled svih djelatnosti Djelatnosti

 Imenik tvrtki Ponuda poslovnih imenika - Imenici tvrtki

Nudimo Vam kvalitetne, pouzdane i točne imenike sa podacima o hrvatskim tvrtkama.
Svaki imenik koji naručite sastavlja se na dan narudžbe i to je garancija vjerodostojnosti podataka.
Za razliku od raznih velikih imenika koji jednom budu sastavljeni, a zatim se prodaju godinama, i gdje podaci s obzirom na protek vremena u velikom postotku nisu točni, ovdje je riječ o aktualnim imenicima.

    Narudžbenica - Naručite izradu imenika     Datum ažuriranja: 20. 11. 2024.

Poslovni imenici isporučuju se u elektroničkom obliku (Excel, Access, Word, Notepad i sl. po želji naručitelja), što vam omogućuje jednostavna dodatna razvrstavanja, obradu podataka, ispis na naljepnice i slično.

Preuzmite primjer imenika u Excel formatu

U današnje doba, kada se sve radi na računalima, nema smisla tiskati imenike na papiru.
Prednost imenika u Excelu je i ta što Vam naručeni imenik odmah možemo poslati na Vaš e-mail.
Sve podatke u Excel imenicima možete slobodno kopirati, sortirati i dalje po potrebi obrađivati.
 Imenik u Excelu

RUČNA OBRADA I PROVJERA PODATAKA ZA SVAKI IMENIK

Da li znate da se u Hrvatskoj mjesečno registrira preko 1000 novih trgovačkih društava?

Evo i konkretnih podataka:
U periodu od 01.05.2013. do 31.05.2013. registrirano je 1286 novih trgovačkih društava,
U periodu od 01.06.2013. do 30.01.2013. registrirano je 1019 novih trgovačkih društava,
U periodu od 01.07.2013. do 31.07.2013. registrirano je 1277 novih trgovačkih društava...

Također, sličan trend je i po pitanju gašenja trgovačkih društava.
Isti trendovi vrijede i za druge subjekte, a ne samo za trgovačka društva, dakle i za obrtnike, udruge...

Očita je velika fluktuacija podataka i zato su beskorisni razni imenici koji se mogu pronaći u ponudama drugih tvrtki, koji se reklamiraju kao imenici svih subjekata a koje jednom naprave i zatim ih prodaju godinama. Podaci se mijenjaju doslovce iz dana u dan, ako se mjesečno registrira novih 1200 tvrtki, na dnevnoj bazi je to oko 40 tvrtki. Imenik koji ćemo sastavljati sutra, razlikovat će se od imenika koji smo sastavljali danas.

S obzirom da je naš cilj isporučiti točne i vjerodostojne imenike i da se svaki imenik sastavlja tek po Vašoj narudžbi, ručnom obradom i provjerom svih podataka u registrima, naša je poslovna politika prodaja manjih ali kvalitetnih imenika. Naravno da su takvi imenici vjerojatno i nešto skuplji naspram raznih neprovjerenih imenika, no s druge strane naši točni imenici smanjuju Vam troškove koje bi Vam uzrokovali jeftini imenici. Vrlo lako možete izračunati koliki su Vam nepotrebni troškovi ako pošaljete Vaše poslovne dopise ili ponude na neispravne adrese ili na adrese ugašenih tvrtki, koliki je gubitak vremena pokušavajući telefonom kontaktirati tvrtke koje više ne postoje...

TERMINOLOGIJA - POJMOVNA ODREĐENJA

Određenje pojma "tvrtka" i ostale terminologije koja se koristi na ovim web stranicama i u opisu usluga.
U svakodnevnom govoru i stručnim krugovima, vrlo se često mogu ćuti različiti pojmovi, primjerice:
tvrtka, poduzeće, firma, kompanija, društvo, trgovačko društvo, korporacija, društvo kapitala...
Osnovni organizacijski oblici poduzetništva u Hrvatskoj su:
- trgovačka društva koja se osnivaju prema Zakonu o trgovačkim društvima i koja se registriraju pri sudskim registrima trgovačkih sudova, te
- obrti koji se osnivaju prema Zakonu o obrtu i upisuju u nadležni obrtni registar.
Pored toga postoje i djelatnosti slobodnih zanimanja, kao što su npr. odvjetnici, umjetnici...

Pojam IMENIK TVRTKI na ovim web stranicama odnosi se na imenik trgovačkih društava.

Odabran je pojam imenik tvrtki, jer pojam imenik trgovačkih društava može pogrešno asocirati da je riječ o imeniku svih onih (uključujući i obrtnike) koji se bave trgovinom u smislu kupnje ili prodaje robe.
Dakle, trgovačko društvo je pravna osoba čiji su osnivanje i ustroj određeni Zakonom o trgovačkim društvima. Trgovačka društva jesu javno trgovačko društvo, komanditno društvo, dioničko društvo, društvo s ograničenom odgovornošću, jednostavno društvo s ograničenom odgovornošću i gospodarsko interesno udruženje. Ova kategorija imenika obuhvaća i zadruge, ustanove, zajednice ustanova i trgovce pojedince. Trgovačko društvo se ne mora baviti trgovinom u užem smislu te riječi (kupnjom ili prodajom robe), već trgovačko društvo (npr. društvo s ograničenom odgovornošću), može obavljati bilo koju djelatnost, kao što su npr. uslužne djelatnosti, intelektualne djelatnosti, posredničke djelatnosti...

NKD Brzi pregled djelatnosti            Djelatnosti Detaljni i opisni pregled klasifikacije djelatnosti

 Imenici Dobre ideje i savjeti

Poslovni imenici (adresari) mogu Vam pomoći u istraživanju tržišta i boljem osmišljavanju marketinga.
Navest ćemo samo nekoliko primjera iz prakse naših redovnih korisnika.

Poslovni imenici Poduzetnik iz Zagreba otvara trgovinu građevinskim i instalacijskim materijalom. Otvorio je trgovinu, oglašavao se u Plavom oglasniku i lokalnim radio postajama, no većeg prometa nije imao. Po preporuci prijatelja, naručuje od Poslovnog foruma imenik (adresar) sa svim poduzećima i obrtnicima (majstorima) koji izvode građevinske radove, završne radove, izolacijske radove i vodoinstalaterske radove.
Istima šalje dopis (katalog) sa pregledom svoje ponude i s obzirom da je to upravo njegovo ciljano tržište, promet i prodaja mu se vrlo brzo višestruko povećava. U naknadnoj anketi utvrđuje, da njegove oglase u medijima nisu niti primijetili, jer su zauzeti svojim poslom, a da su za ponudu saznali tek kad su osobno primili poslovni dopis na svoju adresu.

Imenici Ugostiteljski obrt iz Osijeka uvodi u svoju ponudu i marende. Nakon oglašavanja u lokalnom oglasniku, promet se nije značajno povećao. Od Poslovnog foruma naručuje pregled svih poduzeća u široj okolici koji imaju više od 10 zaposlenih. Odabranim direktorima poduzeća, po tako pripremljenom adresaru, obraća se osobno i predstavlja im vlastitu ponudu. Na taj način je popunio cijeli kapacitet lokala, te pored toga s obzirom na veću potražnju uveo i catering uslugu.

Imenik Poljoprivrednik iz Đakova traži kredit za proširenje poljoprivredne proizvodnje. U poslovnom planu (elaboratu) navodi, kao i drugi poljoprivredni proizvođači, standardne fraze "...kako na tržištu nema dovoljne konkurencije...", te da i on može plasirati svoje proizvode...". Komisija koja odobrava kredite traži da se elaboriraju takve tvrdnje točnim prikazom svih obrta i poduzeća. Drugi tražitelji kredita navode nekompletne popise, prema telefonskom imeniku (u telefonskom imeniku tvrtke nisu razvrstane prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti), a samo poljoprivrednik iz Đakova naručuje adresar Poslovnog foruma, prikazuje točan pregled po djelatnostima i samo se njemu odobrava kredit.

Adresar Vlasnik trgovine iz Šibenika želi proširiti svoj asortiman proizvoda, i naći nove dobavljače robe, kako bi proširio svoj asortiman i pronašao povoljnije ponude. Za to mu je bio potreban pregled svih poduzeća registriranih za trgovinu na veliko, a takav pregled upravo mu omogućuje imenik Poslovnog foruma koji je sastavljen za njegove konkretne potrebe. Poduzetnik je vrlo brzo primio ponude, cjenike i preglede od svih veleprodaja i mogao je odabrati najpovoljnije ponuđače. Investicija od nekoliko stotina kuna za poslovni imenik rezultirala je pronalaženjem povoljnijih ponuda i većom zaradom.

Imenik trgovina Trgovina uredskim materijalom oglašava se putem besplatnih oglasnika, no takve oglasnike čitaju i domaćice, prodavatelji automobila, studenti koji traže podstanarske stanove, a ponajmanje direktori jer su zauzeti svojim poslovanjem ili imaju već od prije dobavljača na kojeg su navikli, iako i cijene nisu najniže. Većina se navikne na određenog dobavljača i nema naviku niti slobodnog vremena stalno istraživati tržište. Obrtnik iz Rijeke umjesto da se oglašava u oglasnicima, nabavlja poslovni imenik (adresar) Poslovnog foruma, i ciljano predstavlja svoju ponudu direktorima poduzeća.

Imenik novih tvrtki Poduzetnik iz Zagreba, vlasnik knjigovodstvenog servisa, želi ponuditi svoju uslugu vođenja poslovnih knjiga novim tvrtkama koje još nisu pronašle knjigovodstveni servis koji će im voditi knjige.
S obzirom da se kod Poslovnog foruma mogu naručiti i imenici novo registriranih tvrtki (unutar 60 dana ili u nekom drugom vremenskom razdoblju), svaka dva mjeseca naručuje imenik sa pregledom samo novo registriranih tvrtki i šalje im svoju pisanu ponudu. Ovo je odličan primjer kako nije teško pronaći nove klijente, samo treba iskoristiti mogućnosti koje Vam pružaju poslovni imenici i baze podataka.

Navedeno je samo nekoliko primjera. Prema građanima može se oglašavati putem oglasnika i putem web stranica, no prema drugim tvrtkama, najisplativiji i najefektniji način predstavljanja svojih proizvoda ili usluga je direktni kontakt, te je takav način predstavljanja bez konkurencije. Bez obzira da li je kontakt putem telefona, pismom ili osobnim kontaktom, uvijek je potrebno odrediti krug poslovnih subjekata kojima se želimo obratiti, a u tome jest prednost poslovnih imenika Poslovnog foruma, jer se svaki imenik može sastaviti prema konkretnim potrebama naručitelja.

Poslovne imenike sastavljamo prema službenim izvorima kao što su sudski registri trgovačkih sudova za podatke o trgovačkim društvima, obrtni registar za podatke o obrtnicima... Svaki imenik sastavlja se tek onda kada naručite imenik, prema trenutnom stanju u registrima. To je garancija visoke točnosti naših imenika.

  • Pregled nove ponude Novo u ponudi - Internt marketing, izrada web stranica, izrada CMS stranica, besplatno oglašavanje, usluge istraživanja tržišta, primjeri poslovnih planova, primjeri ugovora, poslovni imenici i adresari, informacije o novim proizvodima na hrvatskom tržištu, informacije o poiticajima i mogućnostima kreditiranja, pregledi ponude i potražnje, oglasi za prodaju proizvoda, zbirke poslovnih informacija...
    Opširnije >>
  • Izrada CMS internet stranica Izrada CMS internet stranica po izuzetno povoljnim cijenama; izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova, objavljivati neograničeni broj tekstova... Predstavite Vašu tvrtku, objavite sve ponude, akcije, objavite detaljni pregled svih proizvoda i usluga... Ukoliko Vas nema na Internetu; Vi ne postojite! Izrada web stranica za tvrtke i obrtnike...
    Opširnije o izradi CMS stranica >>
  • Primjeri ugovora - Šprance ugovora Praktični primjeri ugovora za poduzetnike. Primjeri ugovora o radu, primjeri ugovora o poslovnoj suradnji, primjeri ugovora o kupoprodaji nekretnina i poslovnih prostora, ugovori o najmu, šprance ugovora o zakupu i najmu. Besplatni primjeri ugovora o posudbi, ugovori za turističke agencije, ugovori o alotmanu, ugovori o generalnom zastupanju, razne vrste posredničkih ugovora...
    Opširnije o primjerima ugovora >>
  • Istraživanje tržišta Glavni smisao istraživanja tržišta je prikupljanje valjanih i pouzdanih informacija koje pomažu poduzetnicima prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju i planiranju poslovnih aktivnosti, rješavanju konkretnih teškoća ili kontroli uspješnosti poslovanja. Poslovni Forum prikuplja i analizira kvantitativne i kvalitativne podatke, čuvajući pritom diskreciju klijenta i svih prikupljenih podataka...
    Opširnije o uslugama istraživanja tržišta >>
  • Trgovačko posredovanje za poduzetnike Trgovačko posredovanje na domaćem i inozemnom tržištu. Povezivanje poslovnih subjekata i njihove ponude ili potražnje, za proizvode ili usluge. Pronađite partnere za zajednička ulaganja, distribuciju, marketing, prodaju i usluge. Povezivanje malih trgovaca na interesnoj osnovi. Posredovanje pri inozemnim trgovačkim komorama i poslovnim organizacijama. Poslovno posredovanje...
    Opširnije o trgovačkom posredovanju >>
  • Poslovna psihologija za poduzetnike Poslovna psihologija za male i srednje poduzetnike, posebno prilagođena hrvatskim poslovnim okolnostima recesije. Otkrijte svoje mehanizme uspjeha, odaberite kvalitetne djelatnike i donosite prave odluke u pravo vrijeme. Svaki pokret, riječ ili simbol za svoj cilj imaju prodaju nečega što želi prodati onaj tko šalje poruku. Menadžerske vještine i iskustva. Vodič za napredovanje u karijeri...
    Opširnije o poslovnoj psihologiji >>
  • Programi za poduzetnike Pregled poslovnih programa. Programi za knjigovodstvo i računovodstvo. Programski paketi za vođenje financijskog poslovanja poduzetnika; bilance, fakturiranje, blagajna, skladišno poslovanje, radni nalozi i sl. Korisni programi za vođenje evidencija, planiranje, uredski programi, kalkulatori, organizatori i kalendari, preglednici, alati za komunikaciju, besplatni programi za multimediju...
    Opširnije informacije o programima >>
  • Korisne preporuke i informacije Pretraživanje svih tekstova objavljenih na Poslovnom forumu. Preko 500.000 članaka i priloga. Pregled linkova prema većim tematskim cjelinama; Europske integracije, zaštita potrošača, trgovačko pravo, obrtničke komore, internet rječnik, znanstveni radovi, klasifikacije, registri, sudska praksa, analize tržišta, pregledi ponude i potražnje, prospekti, katalozi...
    Opširnije informacije >>
 
 
 

 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 

IZRADA WEB STRANICA

Novo u ponudi za poduzetnike: samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna podrška za internet marketing...