Poslovni subjekti registrirani pri Trgovačkom sudu u HR
Trgovačko društvo svojstvo pravne osobe stječe upisom u Sudski
registar. Trgovačko društvo je definirano kao pravna osoba čiji su
osnivanje i ustroj određeni Zakonom o trgovačkim društvima.
Trgovačka društva obuhvaćaju društva kapitala i društva osoba.
Društva kapitala su: dioničko društvo (d.d.), društvo s ograničenom odgovornošću (d.o.o.) i j.d.o.o.
Društva osoba su: javno trgovačko društvo (j.t.d.), komanditno društvo (k.d.) i gospodarsko interesno udruženje (GIU).
Ova kategorija imenika obuhvaća i zadruge, ustanove i trgovce pojedince.
Napomena: pojam "trgovačko društvo" u ovom kontekstu ne znači da je riječ o
društvu (tvrtki) koja se bavi isključivo trgovinom, već je riječ o društvu koje je osnovano
u skladu sa Zakonom o trgovačkim društvima, a to društvo (tvrtka) se
uopće ne mora baviti trgovinom (kupnjom i prodajom robe), može npr. obavljati neku uslužnu, posredničku ili intelektualnu djelatnost.
Pregled svih djelatnosti
Ponuda poslovnih imenika - Imenici tvrtki |
Nudimo Vam kvalitetne, pouzdane i točne imenike sa podacima o hrvatskim tvrtkama.
Svaki imenik koji naručite sastavlja se na dan narudžbe i to je garancija vjerodostojnosti podataka.
Za razliku od raznih velikih imenika koji jednom budu sastavljeni, a zatim se
prodaju godinama, i gdje podaci s obzirom na protek vremena u velikom postotku
nisu točni, ovdje je riječ o aktualnim imenicima.
Poslovni imenici isporučuju se u elektroničkom obliku (Excel, Access, Word,
Notepad i sl. po želji naručitelja), što vam omogućuje jednostavna dodatna razvrstavanja, obradu
podataka, ispis na naljepnice i slično.
Preuzmite primjer imenika u Excel formatu
U današnje doba, kada se sve radi na računalima, nema smisla tiskati imenike na papiru.
Prednost imenika u Excelu je i ta što Vam naručeni imenik odmah možemo poslati
na Vaš e-mail.
Sve podatke u Excel imenicima možete slobodno kopirati, sortirati i dalje po
potrebi obrađivati.
|
|
RUČNA OBRADA I PROVJERA PODATAKA ZA SVAKI IMENIK
Da li znate da se u Hrvatskoj mjesečno registrira preko 1000 novih trgovačkih
društava?
Evo i konkretnih podataka:
U periodu od 01.05.2013. do 31.05.2013. registrirano je 1286 novih trgovačkih društava,
U periodu od 01.06.2013. do 30.01.2013. registrirano je 1019 novih trgovačkih društava,
U periodu od 01.07.2013. do 31.07.2013. registrirano je 1277 novih trgovačkih društava...
Također, sličan trend je i po pitanju gašenja trgovačkih društava.
Isti trendovi vrijede i za druge subjekte, a ne samo za trgovačka društva, dakle
i za obrtnike, udruge...
Očita je velika fluktuacija podataka i zato su beskorisni razni imenici koji se
mogu pronaći u ponudama drugih tvrtki, koji se reklamiraju kao imenici svih
subjekata a koje jednom naprave i zatim ih prodaju godinama.
Podaci se mijenjaju doslovce iz dana u dan, ako se mjesečno registrira novih
1200 tvrtki, na dnevnoj bazi je to oko 40 tvrtki. Imenik koji ćemo sastavljati
sutra, razlikovat će se od imenika koji smo sastavljali danas.
S obzirom da je naš cilj isporučiti točne i vjerodostojne imenike i da se svaki
imenik sastavlja tek po Vašoj narudžbi, ručnom obradom i provjerom svih podataka
u registrima, naša je poslovna politika prodaja manjih ali kvalitetnih imenika.
Naravno da su takvi imenici vjerojatno i nešto skuplji naspram raznih
neprovjerenih imenika, no s druge strane naši točni imenici smanjuju Vam
troškove koje bi Vam uzrokovali jeftini imenici. Vrlo lako možete izračunati
koliki su Vam nepotrebni troškovi ako pošaljete Vaše poslovne dopise ili ponude
na neispravne adrese ili na adrese ugašenih tvrtki, koliki je gubitak vremena
pokušavajući telefonom kontaktirati tvrtke koje više ne postoje...
TERMINOLOGIJA - POJMOVNA ODREĐENJA
Određenje pojma "tvrtka" i ostale terminologije koja se koristi na
ovim web stranicama i u opisu usluga.
U svakodnevnom govoru i stručnim krugovima, vrlo se često mogu ćuti
različiti pojmovi, primjerice:
tvrtka, poduzeće, firma, kompanija, društvo, trgovačko društvo,
korporacija, društvo kapitala...
Osnovni organizacijski oblici poduzetništva u Hrvatskoj su:
- trgovačka društva koja se osnivaju prema Zakonu o trgovačkim
društvima i koja se registriraju pri sudskim registrima trgovačkih sudova, te
- obrti koji se osnivaju prema Zakonu o obrtu i upisuju u nadležni obrtni registar.
Pored toga postoje i djelatnosti slobodnih zanimanja, kao što su npr. odvjetnici, umjetnici...
Pojam
IMENIK TVRTKI na ovim web stranicama odnosi se na
imenik trgovačkih društava.
Odabran je pojam imenik tvrtki, jer pojam imenik trgovačkih društava
može pogrešno asocirati da je riječ o imeniku svih onih (uključujući
i obrtnike) koji se bave trgovinom u smislu kupnje ili prodaje robe.
Dakle, trgovačko društvo je pravna osoba čiji su osnivanje i ustroj
određeni Zakonom o trgovačkim društvima. Trgovačka društva jesu javno
trgovačko društvo, komanditno društvo, dioničko društvo, društvo s
ograničenom odgovornošću, jednostavno društvo s ograničenom
odgovornošću i gospodarsko interesno udruženje. Ova kategorija
imenika obuhvaća i zadruge, ustanove, zajednice ustanova i trgovce
pojedince. Trgovačko društvo se ne mora baviti trgovinom u užem
smislu te riječi (kupnjom ili prodajom robe), već trgovačko društvo
(npr. društvo s ograničenom odgovornošću), može obavljati bilo koju
djelatnost, kao što su npr. uslužne djelatnosti, intelektualne
djelatnosti, posredničke djelatnosti...
Brzi pregled djelatnosti
Detaljni i opisni pregled klasifikacije djelatnosti
Dobre ideje i savjeti |
Poslovni imenici (adresari) mogu Vam pomoći u istraživanju tržišta i boljem osmišljavanju marketinga.
Navest ćemo samo nekoliko primjera iz prakse naših redovnih korisnika.
Poduzetnik iz Zagreba otvara trgovinu građevinskim
i instalacijskim materijalom. Otvorio je trgovinu,
oglašavao se u Plavom oglasniku i lokalnim radio postajama, no većeg prometa
nije imao. Po preporuci prijatelja, naručuje od Poslovnog foruma imenik
(adresar) sa svim poduzećima i obrtnicima (majstorima) koji izvode građevinske
radove, završne radove, izolacijske radove i vodoinstalaterske radove.
Istima šalje dopis (katalog) sa pregledom svoje ponude i s obzirom da je to upravo
njegovo ciljano tržište, promet i prodaja mu se vrlo brzo višestruko povećava. U naknadnoj anketi
utvrđuje, da njegove oglase u medijima nisu niti primijetili, jer su zauzeti
svojim poslom, a da su za ponudu saznali tek kad su osobno primili poslovni dopis na svoju adresu.
Ugostiteljski obrt iz Osijeka uvodi u svoju ponudu i marende. Nakon
oglašavanja u lokalnom oglasniku, promet se nije značajno povećao. Od Poslovnog
foruma naručuje pregled svih poduzeća u široj okolici koji imaju više od 10
zaposlenih. Odabranim direktorima poduzeća, po tako pripremljenom adresaru, obraća se
osobno i predstavlja im vlastitu ponudu. Na taj način je popunio cijeli
kapacitet lokala, te pored toga s obzirom na veću potražnju uveo i catering uslugu.
Poljoprivrednik iz Đakova traži kredit za proširenje poljoprivredne
proizvodnje. U poslovnom planu (elaboratu) navodi, kao i drugi poljoprivredni
proizvođači, standardne fraze "...kako na tržištu nema dovoljne konkurencije...",
te da i on može plasirati svoje proizvode...". Komisija koja odobrava kredite
traži da se elaboriraju takve tvrdnje točnim prikazom svih obrta i poduzeća. Drugi
tražitelji kredita navode nekompletne popise, prema telefonskom imeniku (u
telefonskom imeniku tvrtke nisu razvrstane prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti), a
samo poljoprivrednik iz Đakova naručuje adresar Poslovnog foruma, prikazuje
točan pregled po djelatnostima i samo se njemu odobrava kredit.
Vlasnik trgovine iz Šibenika želi proširiti svoj asortiman proizvoda, i naći
nove dobavljače robe, kako bi proširio svoj asortiman i pronašao povoljnije
ponude. Za to mu je bio potreban pregled svih poduzeća registriranih za trgovinu
na veliko, a takav pregled upravo mu omogućuje imenik Poslovnog foruma koji je
sastavljen za njegove konkretne potrebe. Poduzetnik je vrlo brzo primio ponude,
cjenike i preglede od svih veleprodaja i mogao je odabrati najpovoljnije
ponuđače. Investicija od nekoliko stotina kuna za poslovni imenik rezultirala je
pronalaženjem povoljnijih ponuda i većom zaradom.
Trgovina uredskim materijalom oglašava se putem besplatnih oglasnika, no
takve oglasnike čitaju i domaćice, prodavatelji automobila, studenti koji traže
podstanarske stanove, a ponajmanje direktori jer su zauzeti svojim poslovanjem ili imaju već od prije
dobavljača na kojeg su navikli, iako i cijene nisu najniže. Većina se navikne na
određenog dobavljača i nema naviku niti slobodnog vremena stalno istraživati tržište. Obrtnik iz Rijeke
umjesto da se oglašava u oglasnicima, nabavlja poslovni imenik (adresar)
Poslovnog foruma, i ciljano predstavlja svoju ponudu direktorima poduzeća.
Poduzetnik iz Zagreba, vlasnik knjigovodstvenog servisa, želi ponuditi svoju
uslugu vođenja poslovnih knjiga novim tvrtkama koje još nisu pronašle
knjigovodstveni servis koji će im voditi knjige.
S obzirom da se kod Poslovnog foruma mogu naručiti i imenici novo registriranih tvrtki (unutar 60 dana ili u
nekom drugom vremenskom razdoblju), svaka dva mjeseca naručuje imenik sa
pregledom samo novo registriranih tvrtki i šalje im svoju pisanu ponudu. Ovo je
odličan primjer kako nije teško pronaći nove klijente, samo treba iskoristiti
mogućnosti koje Vam pružaju poslovni imenici i baze podataka.
Navedeno je samo nekoliko primjera. Prema građanima može se oglašavati putem
oglasnika i putem web stranica, no prema drugim tvrtkama, najisplativiji i
najefektniji način predstavljanja svojih proizvoda ili usluga je direktni
kontakt, te je takav način predstavljanja bez konkurencije. Bez obzira da li je
kontakt putem telefona, pismom ili osobnim kontaktom, uvijek je potrebno odrediti krug
poslovnih subjekata kojima se želimo obratiti, a u tome jest prednost poslovnih
imenika Poslovnog foruma, jer se svaki imenik može sastaviti prema konkretnim potrebama naručitelja.
Poslovne imenike sastavljamo prema službenim izvorima kao što su sudski registri
trgovačkih sudova za podatke o trgovačkim društvima, obrtni registar za podatke
o obrtnicima... Svaki imenik sastavlja se tek onda kada naručite imenik, prema
trenutnom stanju u registrima. To je garancija visoke točnosti naših imenika. |
|
|