Jednokratno istraživanje provodi se zbog neke konkretne situacije,
npr. prije donošenja neke velike poslovne odluke ili podnošenja
zamolbe za kredit. Situacije na tržištu se brzo mijenjaju i za
uspješno vođenje poduzeća ili obrta potrebno je kontinuirano praćenje
tržišta. Velike tvrtke mogu si priuštiti stalni angažman
specijaliziranih agencija koje za njih obavljaju kontinuirana
praćenja tržišta, no male tvrtke i obrtnici si to najčešće ne mogu
priuštiti i zato ne provode nikakva praćenja i istraživanja tržišta
što na kraju rezultira sve slabijim poslovanjem.
Većina malih tvrtki u početku i uspije napraviti neki poslovni
rezultat, no vremenom su ti rezultati sve slabiji. Tada je najlakše
optužiti državu, birokraciju, poreze, dobavljače, a zaboravlja se da
nikada nisu pratili kretanja na tržištu. Većina hrvatskih tvrtki
nastupa sa svojom ponudom po principu kome se sviđa neka kupi,
umjesto da se osluškuju stvarne želje kupaca. Iz dana u dan dolaze
nove tvrtke, nova konkurencija. Ne samo da bi uspjeli, već da bi
uopće opstali, morate znati što se na tržištu događa.
Za male i srednje tvrtke koji nemaju veliki budžet za marketing i
agencije koje će za njih kontinuirano provoditi istraživanja,
pripremili smo povoljne i praktične komplete koji će im omogućiti da
na stručnim i kvalitetnim osnovama mogu provoditi svoja istraživanja tržišta.
Kontinuirana provedba istraživanja omogućit će vam da uz minimalne
troškove i utrošak vremena imate kvalitetnu orijentaciju prema
kupcima, dugoročno stvaranje dohotka i kvalitetan marketing.
Kompleti za samostalna istraživanja
-Stranica je u postupku ažuriranja. Za informacije o kupnji gotovih
analiza i istraživanja kontaktirajte nas putem e-maila:
info@poslovniforum.hr
|