POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
Novo u ponudi za poduzetnike: samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...
Mobilna responzivnost web stranica predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.
Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...
Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna podrška za internet marketing...
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, mailing lista, chatova, foruma, društvenih mreža...
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoj marketing.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Vođenje podataka o odvijanju proizvodnje i
postignutim rezultatima nužno je za analiziranje i ocjenjivanje
uspješnosti bavljenja goveda-rstvom i pri proizvodnji mlijeka. Vođenje
podataka omogućava postizanje maksimalnih financijskh rezultata te je
nužno i za svako poljoprivredno obiteljsko gospodarstvo koje želi
postići ekonomski isplativu proizvodnju.
O važnosti vođenja podataka u bavljenju govedarstvom i pri proizvodnji
mlijeka, navodi se i u publikaciji Hrvatskog zavoda za poljoprivrednu
savjetodavnu službu, "Vođenje podataka na farmi za proizvodnju mlijeka" u
kojoj se navodi, citiramo:
"Vođenje podataka o rezultatima poslovanja vrlo je bitan dio menagementa
mliječne farme. Bez takvih podataka gotovo je nemoguće analizirati vlastito
poslovanje i ocjeniti je li ono uspješno."
U istom izdanju se navodi i: "Postoje li na našim farmama za proizvodnju
mlijeka takvi odnosno slični podaci koji bi mogli pomoći u izračunavanju
financijskih učinaka u proizvodnji mlijeka? Možemo reći da ne postoje ili su
pak vrlo rijetki.
Zašto je tako? Pretpostavka je da je to posljedica prirodne odbojnosti prema
papirologiji i birokraciji ili pak tradicionalnog načina razmišljanja:
"...kaj bum ja sa time".
Međutim, treba znati da u zapadnoj Europi ne postoji ozbiljniji farmer koji
ne vodi podatke o svojoj farmi jer on želi znati koliko je zaradio ili zašto
je pak poslovao sa gubitkom."
Za neznanje ne postoji opravdanje, a
naročito se ne može očekivati da se neznanje i nepostojanje želje da se
usvajaju nova znanja uzimaju za opravdanje u nekonkurentnosti u tržišnom
poslovanju.
U Hrvatskoj postoji razvijena mreža poljoprivredno savjetodavne službe te
niz stručne literature iz svih grana poljoprivredne proizvodnje.
Obiteljska poljoprivredna gospodarstva moraju svoje poslovanje prilagoditi
novim uvjetima privređivanjima u sklopu tržišne ekonomije ukoliko žele
proizvoditi za tržište i ostvariti profitabilnu proizvodnju.
Za postizanje profitabilne proizvodnje, nužno je i planiranje u sklopu
ekonomske analize i planiranja poslovanja obiteljskog poljoprivrednog
gospodarstva radi postizanja proizvodnje konkurentnih kvalitetnih proizvoda
uz što niže troškove proizvodnje.
Za planiranje, analiziranje i ocjenu poslovanja pri uzgoju stoke i
proizvodnji mlijeka evidentiraju se i prate podaci prema slijedećem:
EVIDENCIJA O REPRODUKCIJSKOM I ZDRAVSTVENOM STANJU STADA
Primjer obrasca za vođenje evidencije o reprodukcijskom i zdravstvenom stanju
stada. Redovnim vođenjem evidencije pravovremeno se mogu uočiti i eventualna
odstupanja što pomaže u prevenciji i otklanjaju problema. Iz obrasca je jasno
vidljivo koji se podaci bilježe, na koji način te u koju svrhu. Opširnije.
VOĐENJE PODATAKA O PRIHODIMA I TROŠKOVIMA
Evidentiranjem svih prihoda i rashoda može se tromjesečno, kvartalno,
polugodišnje ili godišnje sagledati ekonomska isplativost proizvodnje ili
planirati nova proizvodnja za naredne cikluse.
VOĐENJE PODATAKA ZA PROIZVODNJU RATARSKIH KULTURA
Uzgoj stoke vezan je i uz proizvodnju hrane, dakle uz uzgoj ratarskih kultura te
i ta proizvodnja predstavlja prihod, odnosno, vezana je uz troškove. Ukupni
pregled troškova i prihoda poljoprivrednog gospodarstva nije moguć ukoliko se ne
prati i uzgoj ratarskih kultura. Za svaku ratarsku kulturu potrebno je voditi
posebnu evidenciju prema prikazanom primjeru i drugim adekvatnim evidencijama.
Vidi rubriku "Ratarstvo". Matična knjiga biljne proizvodnje
PRAĆENJE KOLIČINE MLIJEKA U STADU
Redovno praćenje kolićine mlijeka važno je iz najmanje tri razloga: 1.) izračuna
troškova, odnosno zarade,
2.) prilagodbe hranidbe muzne stoke,
3.) kao indikacija bolesti stoke ili drugih poremečaja.
EVIDENCIJA RASPLODNE PROIZVODNJE
Evidencija rasplodne proizvodnja važna je iz razloga što redovnim praćenjem
laktacije za svaku pojedinu kravu, možemo uspoređivati laktacije pojedinih krava
sa laktacijama drugih krava radi racionalnog planiranja rasplodne proizvodnje,
proizvodnje mlijeka, mesa i sl.
EVIDENCIJA PROIZVODNJE MLIJEKA PO LAKTACIJI
Ovom evidencijom evidentiraju se laktacije, telenja, intervali telenja,
kvalitata mlijeka, dnevni i godišnji prosjek proizvodnje mlijeka.
KALENDAR OSJEMENJIVANJA, ZASUŠENJA I TELENJA
Bilježenjem datuma osjemenjivanja kontrolira se:
-bređost (3 tjedna nakon osjemenjivanja),
-zasušenje (7 mjeseci nakon osjemenjivanja),
-planirano telenje (9 mjeseci nakon oplodnje).
Pored toga kalendar osjemenjivanja, zasušenja i telenja koristi se za
prognoziranje tjeranja za naredno osjemenjivanje.
Poslovni Forum d.o.o. za informatiku i poslovne usluge
Istraživanje tržišta - Izrada poslovnih planova - Izrada web stranica - Savjetovanje Kontakt e-mail adrese i telefoni