POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
Novo u ponudi za poduzetnike: samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...
Mobilna responzivnost web stranica predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.
Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...
Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna podrška za internet marketing...
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, mailing lista, chatova, foruma, društvenih mreža...
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoj marketing.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Nesumnjivo najvažniji, kako zdravstveni tako i
financijski problem, posebice u intenzivnoj proizvodnji mlijeka, je upala
mliječne žlijezde - mastitis.
Današnja veterinarska medicina poznaje puno vrsta upala vimena, ali svrha
ovoga teksta nije razrada svake od njih, nego jednostavno skrenuti pozornost
na veliki značaj ove bolesti, te eventualnom čitatelju - držatelju životinje
za proizvodnju mlijeka, pomoći u otkrivanju bolesti, liječenju odnosno
sprječavanju pojave bolesti - preventivi.
Takva krava ima i slabije kvalitetno mlijeko, koje će u budućnosti, što je
već izvjesno, biti i manje plaćeno. Takve se životinje prije izlučuju iz
uzgoja, te moraju biti zamijenjene novima, što naravno opet košta.
Eventualno aplicirani lijekovi u vime od strane vlasnika, što nije
rijetkost, predstavljaju na kraju najveću opasnost, jer direktno ugrožavaju
ljudsko zdravlje.
Kod akutnih upala mliječne žlijezde, situacija je financijski gledamo vrlo
slična, samo što cijeli proces teče znatno brže. U ovom slučaju vlasnik će
upalu sigurno primijetiti ili po promijenjenom izgledu mlijeka, ili po
promijenjenom izgledu vimena, ili po promijenjenom općem stanju životinje,
ili pak po svemu zajedno.
Zvati veterinara ili liječenju pristupiti samostalno, najčešća je dilema u
opisanoj situaciji. Ako liječi sam (često razmišlja vlasnik) biti će znatno
jeftinije, ali naravno nije tako sigurno kao kad se pozove veterinar.
Ali, kako sada uz ovaj gubitak mlijeka što je nastao kao rezultat upale, što
će rezultirati manjim prihodom od te krave, još se dati u trošak
veterinarske usluge?!
Nakon toga vlasnici vrlo često keću samostalno u terapiju. Naravno, da
prvenstveno kao veterinari, ali i kao poznavatelji statistike ovakvih
ishoda, spomenutu vlasnikovu odluku ne možemo odobravati.
Najčešći mogući ishodi su slijedeći:
1. Vlasnik je životinju izliječio, poštuje karencu lijeka napisanu na
proskripciji i nakon zadnje aplikacije lijeka u vime, određeni broj dana ne
predaje na otkupno mjesto
2. Isto kao i prethodno, ali bez poštivanja karence, te predaje mlijeko sa
ostatkom lijeka
3. Nekoliko dana provodi terapiju sa određenim lijekom bez uspjeha, a nakon
toga mijenja terapiju
4. Nakon opisanog u točki 3. zove veterinara i obrazlaže mu sve do sada s
njegove strane učinjeno
5. ...bez objašnjenja veterinaru
6. Odmah nakon uočavanja upale vimena vlasnik zove veterinara
Naravno da postoji još niz kombinacija, ali ove su, kako kod nas tako i u
mljekarski razvijenim zemljama, najčešće.
Kada govorimo o mljekarski razvijenim zemljama (Njemačka, Austrija,
Švicarska...) trebali bi, možda točku broj 2. izuzeti, jer je kod njih skoro
nepoznanica, za razliku od naše zemlje gdje je svakodnevica, te nosi velike
štete mljekarskoj industriji onemogućavajući antibiotskom prisutnošću
proizvodnju proizvoda od mlijeka, te još jednom nije naodmet spomenuti efekt
negativnog djelovanja na ljudsko zdravlje.
Kazne u spomenutim zemljama za postupak iz točke 2. su velike, a
najznačajnija je ona koja u sebi obuhvaća i zabranu prodaje mlijeka kroz
određeni vremenski period. Ako se radi o šestomjesečnoj zabrani prodaje
mlijeka u stadu od 50 mliječnih krava, s prosječnom dnevnom mliječnošću od
30 l po grlu i uz cijenu mlijeka od 0,3 eura dolazimo do brojke od 81.000,00
eura.
Svakako radi se o iznosu koji je značajan i nezanemariv, te igra oko odluke
predati mlijeko u otkup u kojem su prisutni antibiotici ili ne uopće ne
dolazi u pitanje.
Po podacima prof. dr. Jamesa Andrewa, te onima prof. dr. Petera G.
Helwbergera u knjizi "Economic analysis of farm programs" može se zaključiti
da u stadima u kojima se provodi preventiva u smislu sprječavanja pojave
upale mliječne žlijezde incidencija nastanka upale je još visokih 9%, a u
stadima gdje se ne provodi još većih 20%. Ako uz to spomenemo provođenje
preventive na 10 mliječnih grla košta i manje od terapije mastitisa samo
jedne krave i individualnih gubitaka koji su već prije u tekstu spomenuti,
ne bismo uopće trebali dvojiti da li preventivu sprovoditi ili ne.
Kako ju sprovoditi? Prvo i osnovno je - higijena objekta, jer znamo da krava
veliki dio dana provodi ležeći, pa ako j ležište neuredno, neočišćeno i
nedezinficirano velika je mogućnost ulaska mikroorganizama kroz sise, pa do
žljezdanog tkiva. Nadalje, higijena samog vimena, ruku muzača, te opreme za
mužnju je također veoma bitna. Prilikom mužnje ruke treba višekratno oprati
i dezinficirati, a poslije mužnje vrhove sisa uroniti u posebnu tekućinu
koja sprječava ulazak mikroorganizama kroz sisni otvor u vime. Čašice muznog
aparata trebaju uvijek biti čiste i dezinficirane, gumeni dijelovi redovito
periodički zamijenjeni novima itd.
Nadalje 6-8 tjedana prije očekivanog telenja, trebalo bi kravu zasušiti, a
da bi se to postiglo bez pojave upale vimena, postupak treba po nekakvom
redu i postepeno.
Uz smanjenje količine koncentrirane hrane i povećanja udjela voluminozne,
dobro je primijeniti učestalost mužnje po pravilu niza brojeva 2 1 2 1 1
0 1 0.
Što to znači?
Prvog dana kada smo odlučili zasušiti kravu mužnju ćemo obaviti 2 puta,
drugi da 1 put, treći dan 2 puta, četvrti dan 1 put itd. do osmog dana kada
prestajemo s mužnjom krave. Taj, zadnji, osmi dan u četvrt vimena dobro je
aplicirati antibiotik posebno pripravljen za tu svrhu, u obliku injektora
kao još jedan dodatni oblik sprječavanja pojave upale vimena. Iz navedenog
razvidno je da veterinarsku uslugu nismo trebali.
Uložili smo određenu sumu novaca za dezificijense za staju, vime i opremu,
za zamjenske dijelove na muznom aparatu koji mora biti besprijekoran (i
kojeg često zaboravljamo kao mogućeg uzročnika nastanka upale vimena) i
konačno za injektore. Sve to zajedno kšta znatno manje nego što košta
terapija mastitisa u 20% stada i gubici koji iz toga proizlaze. Pobrojano
možemo učiniti sami i bez direktne pomoći stručnjaka.
No ako do pojave mastitisa ipak dođe i nakon svega poduzetog (što nije
rijetkost u današnjih mliječnih goveda kada dnevna mliječost doseže i preko
50 l, a za svaku litru mlijeka kroz vime treba procirkulirati 300 litara
krvi može se poduzeti slijedeće. Iz oboljele četvrti u epruvetu
(svojevremeno smo ih i dijelili zainteresiranim farmerima) treba izmusti
nekoliko mlazova mlijeka, dostaviti ga na analizu u laboratorij, te do
dolaska nalaza aplicirati sadržaj određenog injektora (o kojem smo se
posavjetovali s veterinarom). Ako je terapija "pogođena" četvrt će biti
izliječena, a ako terapija nije uspjela laboratorijski nalaz će nam pomoći
kako dalje s terapijom.
I na kraju, kao veterinari moramo navesti i onu negdje na sredini teksta
spomenutu šestu točku, a to je da se nakon uočavanja promjena na vimenu ili
mlijeku pozove veterinarski stručnjak. Više ja razloga za ovaj način
rješavanja problema. Ponekad i prti najmanjoj promjeni na vimenu kreće se sa
primjenom antibiotika, što je možda nepotrebno jer se radi o nekom benignom
crvenilu ili otvrdnuću.
Injektora na tržištu s druge strane ima svakojakih, te nisu istog
djelovanja oni za suhostaj kao preventiva i kao injektori za terapiju
kliničkog mastitisa.
Često se čuvaju na neadekvatnim mjestima (na prozorima staja i sl.) te ne
samo što im je terapijska učinkovitost upitna već mogu djelovati i kao
štetan faktor.
Na rok trajanja treba također obratiti pozornost. Jedni djeluju na
bakterije, drugi na gljivice, na neke je životinja uslijed višekratne
neadekvatne primjene rezistentna - otporna itd.
Pomoć veterinara putem savjeta ili intervencije uvijek je dobrodošla.
Pravilnim postupcima čuvati ćemo zdravlje životinje i zdravlje svih onih
koji piju mlijeko te životinje.